دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۶    
کیفیت هوای تهران روز پنجشنبه با افزایش هشت واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2، 5 میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص 68 در شرایط سالم قرار دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۷    
در جلسه مشترک میان شرکت بهره برداری متروی تهران و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، بر استفاده از فضای تبلیغاتی مترو برای فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت تاکید شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۸    
محسن محمدزاده رئیس هیأت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه تربیت مدرس، هدف اصلی بنیاد خیرین تربیت مدرس را توسعه و تجهیز دانشگاه بدون وابستگی شدید به بودجه دولتی عنوان کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۳۸    
انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهرماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده اند و ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۷    
مهناز افشار این توئیت را در توئیتر خود منتشر کرد
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
همزمان با اتمام تدوین "زعفرانیه 14 تیر " توسط سارا آهنی، علیرضا علویان صداگذاری فیلم را آغاز کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۶    
محمدسرور رجایی می گوید: ایران و افغانستان دارای مشترکات فرهنگی زیادی هستند اما در دوران دفاع مقدس ما با برادران ایرانی به خون شریکی رسیدیم که این ارزشی افزون بر مشترکات تاریخی و فرهنگی دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۲:۵۹    
با نزدیک شدن به زمستان و کوتاه شدن روزها دل کندن صبحگاهی از تختخواب سخت تر می شود اما این وضعیت تنها به دلیل تنبلی نیست بلکه در واقع نوعی اختلال است که گریبانگیر بسیاری از افراد می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۶    
همشهری آنلاین: نماینده سوریه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفت: نخواهیم گذاشت ادلب به مخفیگاه جدیدی شبیه تورابورا برای تروریست ها تبدیل شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۶    
یک رسانه غربی با پرداختن به سفر غیر منتظره نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان، این اقدام نتانیاهو را در ادامه اقدامات او برای ایجاد شکاف در خاورمیانه و ایجاد اجماع علیه ایران تحلیل کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۸    
همشهری آنلاین: تیم جوانان ایران در سه دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان و ازبکستان پیروز شد و به چین باخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۹    
اربعین پدیده ای با پتانسیل همگرایی مذهبی اجتماعی است که توان ایجاد نظم ژئوپلیتیک جدید منطقه ای را دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۱    
رئیس دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، از آماده سازی لایه نوبت دهی الکترونیکی تا یک ماه آینده خبر داد
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۱    
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم کشتی ایران با قبول شکست در گروه شانس مجدد از دور رقابت های قهرمانی جهان حذف شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه آمار طلاق در کشور ما زیاد نیست، گفت: گفتگو در خانواده های ایرانی از دو ساعت در روز به 20 دقیقه رسیده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۶    
رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که فیلترینگ و اقدامات سلبی نتیجه ندارد، تاکید کرد: کاربران ایرانی برای استفاده از پیام رسان های بومی باید اقناع شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۸    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری گفت: درصدد هستیم از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صنایع دریایی حمایت کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تمدید نام نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۸    
موافقت رهبری برای اختصاص 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی به صنعت دارو، دست اندرکاران این حوزه را امیدوار به برون رفت از چالش های پیش رو کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۱    
مشاور معاون حمل ونقل ترافیک شهردار تهران در خصوص درآمدهای حاصل از طرح ترافیک توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هدف ما کنترل ترافیک در مرکز شهراست و هیچ طرحی را با هدف درآمدزایی آغاز نکرده ایم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۶    
بنیاد اورول اعلام کرد از این پس هر سال یک جایزه جدید برای بهترین داستان سیاسی سال نیز اهدا می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۶    
محمد اسلامی گزینه پیشنهادی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی در برنامه خود با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی نظام گسترده حمل و نقل است آورده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۸    
شهردار تهران در محل حسنیه شهرداری تهران در جمع خادمان امام حسین (ع) گفت: خداوند کریم را شاکریم که توفیق زیارت قبور امام علی و امام حسین (ع) و بندگان خاص خداوند را به ما داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا شب گذشته یک میلیون و هشتصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام و بیش از یک میلیون و 740 هزار نفر روادید دریافت کرده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷    
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، نسبت به اقدام رئیس مجلس در ارسال دو لایحه مرتبط با FATF به مجمع، اعتراض کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۸    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ما به دیواری قوی تکیه کرده ایم که جمهوری اسلامی ایران، سوریه، بیروت، حزب الله و تمام رزمندگان فلسطینی هستد و هرگز شکست نخواهیم خورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
دولت در حالی بر نقض قانون خرید تضمینی اصرار دارد که ادامه این روند باعث کاهش تولید و تشدید قاچاق می شود و دولت باید تقریبا 2برابر مبلغی راکه به گندمکاران می دهد صرف واردات این محصول کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: تاکنون در مرز شلمچه هیچ گونه مشکل ترافیکی و امنیتی وجود نداشته و کماکان خروج زائران به راحتی انجام می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
کاظم چلیپا هنرمند نقاش گفت: تا کنون زائران فقط با موکب های پذیرایی روبه رو بوده اند امسال برای اولین بار با موکب های فرهنگی و هنری تجربه ای جدید خواهند داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۷    
معاون وزیر نفت گفت: خارجی ها نیز می توانند با دریافت کد معاملاتی از بورس، محموله های نفت خام ایران را از طریق بورس انرژی خریداری کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۷    
در شعبه پکن یک مجموعه رستوران زنجیره ای، ربات ها برای پخت و آماده کردن سوپ به کار گرفته شده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۸    
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی معاون فرهنگی وزارت علوم از موکب های شهدای دانشجو ، پیام نور خوزستان، شهدای دانشگاه علمی و کاربردی و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه منشا تمام گروههای تروریستی آل سعود است، گفت: امروز سپاه پاسداران عامل امنیت و ثبات در منطقه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگوی تلفنی خود با رئیس جمهور لبنان در خصوص اوضاع اردوگاه متعلق به آوارگان فلسطینی در جنوب این کشور رایزنی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۸    
نماینده سوریه در شورای امنیت سازمان ملل متحد تأکید کرد که دمشق مصمم به آزادسازی ادلب است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۳۶    
مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی اربعین 97 را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۵۷    
همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه روند بازسازی ورزشگاه آزادی تهران را شخصا زیر نظر دارد، گفت: این مجموعه سرمایه ملی است که برای میزبانی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آماده می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۳۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: جو خوبی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی تعاون و کار وجود ندارد و قطعا از بین 4 وزیر پیشنهادی دولت، کمترین رأی را می آورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۰۶    
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۰۷    
یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی اسنادی جدید درباره گروه جاسوسی متشکل از افسران سابق موساد را منتشر کرده که بر اساس این مدارک جاسوسان رژیم صهیونیستی بدنبال مصادره دارائی های ایران هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۱:۳۸    
همشهری آنلاین: یک شرکت نیوزلندی به دنبال زنان داوطلبی است که آماده وضع حمل در فضا باشند. پیش بینی می شود نخستین نوزاد انسان در فضا در 2024 متولد شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۷    
خدیجه چنگیز نامزد روزنامه نگار منتقد سعودی اعلام کرد که جمال خاشقجی پیش از روز حادثه، یک بار دیگر هم به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول رفته بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال یک خط عقب تر بازی می کنم و از پست جدیدم راضی هستم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۶    
امروز نشریه اسپانیایی ال پایس گزارشی جنجالی در مورد تیبو کورتوا و نامزدهای احتمالی جانشینی خولن لوپتگی منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۲    
شاهرخ استخری در اینستاگرام خود، مقصر پایان بندی بد آخرین قسمت دلدادگان را معرفی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
همشهری آنلاین - دکتر سعید رضا عاملی*: مفهوم سواد رسانه ای: در عصر کتابت، سواد به معنای توانایی خواندن و نوشتن تلقی می شد و سطوح مختلفی از سواد متناسب با محتوای عمومی و علمی وجود داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
همشهری آنلاین - فتانه انفرادی: هنگامی که به یک متخصص تغذیه مراجعه می کنید، از پزشک تان چه سوال هایی را باید بپرسید؟
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در پی ایجاد اختلاف میان کشورهای مسلمان و سر پوش نهادن بر 70 سال غصب و تجاوز و کشتار مردم مظلوم فلسطین است
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۱    
از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۶    
دو مقام رسمی دفاعی آمریکا اعلام کردند که دو قایق تندروی ایرانی به یک کشتی آمریکایی حامل یک فرمانده ارشد مرکزی این کشور در آب های خلیج فارس نزدیک شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری اتریش را به همتای اتریشی خود تبریک گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۸    
انتخاب ودیع حنا به عنوان نماینده عراق در سازمان ملل، رایزنی اوغلو و محمد علی حکیم و برعهده گرفتن سرپرستی وزارتخانه های دفاع و کشور از سوی عبدالمهدی از مهمترین اخبار عراق است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۳    
یک مسئول ارشد دولتی به تشریح جدیدترین جزئیات توزیع بسته حمایتی پرداخت و گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران مستمری بگیر در مرحله اول مشمول هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف سه خودروی سواری خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در دو روز آینده نیمه ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۵۸    
دومین نشست آسیب های اجتماعی در سال جاری با موضوع بررسی وضعیت طلاق، روز چهارشنبه دوم آبان ماه با حضور برخی از معاونان دادستان و نمایندگان دستگاه های متولی و به ریاست دادستان تهران برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۷    
مدافع تیم استقلال تهران گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم، چندین موقعیت داشتیم و مستحق شکست برابر سپاهان نبودیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۸    
داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه هویت منطقه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۸    
مهاجم برزیلی سپاهان درمورد پیروزی برابر استقلال می گوید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۶    
سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پس از رویارویی با سپاهان اصفهان در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۸    
مدافع سپاهان از بازی تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۷    
همشهری آنلاین: سپاهان موفق شد در ورزشگاه آ زادی تیم استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۸    
هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم زاگرس اسلام آباد غرب و لغو یک دیدار به دلیل غیبت نماینده اراک دنبال شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۸    
مقام های قضایی آمریکا اعلام کردند که یک نفر در ارتباط با ارسال بسته های مشکوک حاوی مواد منفجره برای چهره های سرشناس دموکرات، بازداشت شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۶    
هزاران فلسطینی پس از اقامه نماز عصر راهی نواحی مرزی باریکه غزه شدند تا در سی و یکمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت شرکت کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۶    
سکوهای ناراضی ورزشگاه آزادی به انتقاد از بازیکنان و کادرفنی استقلال تهران پرداختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۸    
همشهری آنلاین: تشکیل جلسه اضطراری توسط رئیس کل بانک مرکزی، تخصیص 200 میلیارد دینار عراق را برای زوار اربعین رفم زد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۸    
رییس جمهوری آمریکا ادعا های مضحکانه ای را علیه ایران مطرح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۸    
هواداران سپاهان اصفهان جو سکوهای ورزشگاه آزادی را ملتهب کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۷    
گزارش ها حاکی از سفر محرمانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه طرح تصویب شده در کنگره برای افزایش تحریم ها علیه حزب الله لبنان را امضا کرده است تا اجرایی شود، به موضع گیری خصمانه ضد ایران نیز پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۸    
روز گذشته آخرین جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین المللی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق1404 در پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۸    
سرمربیان دو تیم استقلال و سپاهان به همراه هم زمین مسابقه را ترک کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶    
نیمه نخست بازی تیم های استقلال و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶    
پلیس روسیه از بازداشت اعضای یک گروه تروریستی وابسته به داعش خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از حضور 144 تیم پلیس با بیش از پنج هزار نیرو در طرح ویژه اربعین برای کنترل امنیت جاده ها خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۸    
اولین همایش علمی و فناوری نخبگان و مبتکران جوان ایران در سفارت کشورمان در ارمنستان برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۸    
هواداران استقلال به فینالیست شدن رقیب سنتی شان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۷    
ستاره باتجربه تراکتور و تیم ملی دچار مصدومیت شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۷    
بیست و یکمین کنفرانس بین المللی حق زندگی و برابری در روزهای 8 و 9 آوریل 2019 در آتن، یونان برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی نداشتیم و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور تحت کنترل قرار دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه اعلام کرد که در نشست چهارجانبه استانبول درباره سوریه، شرکت کنندگان به دنبال یافتن راه حلی سیاسی خواهند بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: فکر می کم درک شرایط برای هر اقدام و حرکتی بسیار مهم است و محیط شناسی و شناخت کار در تابلوهای بزرگی که برای وضع امروز و آینده جامعه متصور هستیم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
گل نعمتی به السد بهترین گل این هفته لیگ قهرمانان اسیا شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۶    
هر دو تیم اهوازی در این فصل و در این هفته ها نمایش خوبی نداشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۶    
مقامات روسیه از کشته شدن شش نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی جاری شدن سیلاب و گل رودهای ناشی از بارندگی شدید در منطقه "کراسنودار" روسیه خبر دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۷    
منابع رسانه ای از شهادت یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر براثر وقوع انفجار در مرکز نوار غزه خبر می دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر نقش آفرینی تخصصی دانشگاهیان در همایش بزرگ اربعین تاکید کرد و گفت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۷    
همشهری آنلاین: معاون ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: وزش باد شدید طی شب گذشته، پنجشنبه 3 آبان، در استان موجب واژگونی چند دستگاه خودروی سواری در محور اسالم - خلخال در غرب گیلان شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۷    
ترکیب پارس جنوبی جم برای دیدار با صنعت نفت مشخص شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۸    
مقامات میانمار از وقوع آتش سوزی در فروشگاه پوشاک هتل "گرند جِید" این کشور خبر دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۸    
نماینده 67 یلوگرمایران هم از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و باید منتظر باشد تا شاید شانس کسب مدل برنز برایش به وجود بیاید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۸    
دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سفارت عراق در تهران تا روز یکشنبه صدور ویزا برای زائرین اربعین حسینی از سوی این سفارتخانه و دفاتر کنسولی این کشور درایران ادامه ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۷    
تماشاگران تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با سپاهان، حریف پرسپولیس در فینال آسیا را تشویق کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۸    
سپیدرود هنوز در ایبن فصل از رقابت های لیگ برتر بردی نداشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۸    
محمدعلی افشانی در مسیر نجف به کربلا و در عمود 707 از موکب بسیج شهرداری بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۶    
همشهری آنلاین: زمین لرزه ای به بزرگی 6.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز، جمعه 4 آبان، یونان را لرزاند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۶    
همشهری آنلاین: آب مروارید یا کاتاراکت عارضه ای است که در آن عدسی های چشم ها کدر می شوند و در صورت درمان نشدن بر بینایی تأثیر می گذارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۶    
شهردار تهران در جمع خدام الحسین (ع) نجف گفت: شما از سوی دیگر برای زائران امام میزبان هم هستید. میزبان سعی می کند بهترین رفتار را در مقابل مهمان داشته باشید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۶    
نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران با قبول شکست در برابر حریف اکراینی خود باید در انتظار فینالیست شدن او باشد تا به جدول شانس مجدد برود.