جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 اسفند 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 1 اسفند 1394 آفتاب نیوز 2 اسفند 1394 آفتاب نیوز 8 اسفند 1394 آفتاب نیوز 9 اسفند 1394 آفتاب نیوز 10 اسفند 1394 آفتاب نیوز 11 اسفند 1394 آفتاب نیوز 12 اسفند 1394 آفتاب نیوز 13 اسفند 1394 آفتاب نیوز 14 اسفند 1394 آفتاب نیوز 15 اسفند 1394 آفتاب نیوز 16 اسفند 1394 آفتاب نیوز 17 اسفند 1394 آفتاب نیوز 18 اسفند 1394 آفتاب نیوز 19 اسفند 1394 آفتاب نیوز 20 اسفند 1394 آفتاب نیوز 21 اسفند 1394 آفتاب نیوز 22 اسفند 1394 آفتاب نیوز 23 اسفند 1394 آفتاب نیوز 24 اسفند 1394 آفتاب نیوز 25 اسفند 1394 آفتاب نیوز 26 اسفند 1394 آفتاب نیوز 27 اسفند 1394 آفتاب نیوز 28 اسفند 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۶    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از لاک پشت های جزیره سیشل اختصاص پیدا کرده است. لاک پشت هایی که در طول روز برای فرار از گرما تلاش می کنند در میان سنگ ها پناه بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۳    
آرایشگاه تروریست های تکفیری در شهر قاریه سوریه.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۳    
سه خواهر 45 تا 50 ساله با باز گذاشتن شیر گاز شهری به زندگی شان پایان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۳    
اسکات کلی،فضانورد آمریکایی قبل از بازگشت به زمین پس از حدود یک سال اقامت در ایستگاه فضایی آخرین عکس خود از طلوع آفتاب را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به اتباع خود هشدار داد که از سفر به ترکیه بویژه در مناطق نزدیک به مرزهای سوریه خودداری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۸    
یکی از مسئولان دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن با اشاره به هجوم بی سابقه گردشگران برای دیدار از ایران در ماه های اخیر شایعه خودداری نمایندگی ها از صدور روادید برای این گردشگران را کذب محض خواند و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۵    
شورای امنیت سازمان ملل متحد رأی گیری در مورد اعمال سلسله تحریمهای تازه علیه کره شمالی را با هدف مجازات پیونگ یانگ به دلیل انجام چهارمین آزمایش اتمی و پرتاب موشک، تا روز چهارشنبه به تعویق انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۵    
آیت الله سید محمد سجادی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران در بیانیه ای اعلام کرد: هر گونه مطلب مرتبط با بنده، بدون مهر و امضاء اینجانب در هر فضایی هیچ گونه اعتباری ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
دادگاه عدالت اروپا ضمن رد درخواست تجدید نظر شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده است که مسدود کردن دارایی های ایران از سال 2012 تا زمان اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های ضد ایرانی قانونی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
نماینده کارگران در شواری عالی کار از موکول شدن نتیجه نهایی دستمزد 95 به سه شنبه آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت الله واعظ طبسی از نماینده ولی فقیه در استان های خراسان عیادت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
لئوناردو دی کاپریو پس از سال ها انتظار برنده اسکار شد تا شهاب جعفرنژاد این کاریکاتور را به سفارش هفت صبح در اینستاگرامش منتشر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
عکسی از جدیدترین آیفون اپل در کنار جعبه آن در فضای مجازی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
باد، سقف یک واحد مسکن مهر در رشت را برد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۴    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دو دیدار آینده تیمش را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
شورای پول و اعتبار با مصوباتی در جهت افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال 1395، شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تکذیب خبر مدیریت خود در رسانه ملی گفت: از رسانه ها درخواست می کنم تا در انعکاس اخبار دقت لازم را در صحت انتشار به مطالب داشته باشند و موجب شک، شبهه و شائبه ای نشوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
ذوب آهن ایران در ورزشگاه فولادشهر با تساوی بدون گل مقابل لخویا متوقف شد و صدر جدول را با تفاضل کمتر از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
پدیده گرد و غبار سیستان و بلوچستان را در بر گرفته و شعاع دید تا 1500 متر کاهش پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فشارها برای فیلتر شدن شبکه های اجتماعی گفت: وزرای عضو کمیته مصادیق مجرمانه در مقابل این فشارها مقاومت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
عربستان که پیش از این بارها اتهامات مختلفی به ایران و حزب الله وارد کرده اکنون، اقدام به خبرسازی علیه مرجع معتبر جهان اسلام و تشیع کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
تیپ خاص احمد رضا عابدزاده در دیدار پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و رسانه ورزش یاد بود همایون بهزادی و رضا احدی از دید تیز عکاسان حاضر دور نماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
امیر محبیان فعال سیاسی اصولگرا نسبت به سخنان اهانت آمیز برخی اصولگرایان نسبت به مردم تهران هشدار داد و گفت: مقایسه مردم تهران با اهل کوفه با چه توجیه شرعی و عقلی سازگار است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان، از صحت و سلامت کامل آیت الله جنتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری بیان داشت : موضوع حمله به خودروی مطهری در شیراز با تشکیل پرونده ای در دادسرای نظامی در حال رسیدگی و پیگیری است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی تحلیلی با اشاره به نتایج انتخابات هفتم اسفندماه در ایران نوشت: این انتخابات یک همه پرسی درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
افرادی که کمترین آرای انتخابات مجلس را کسب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
ما بدون حمایت صدا و سیما، با بیشترین ردصلاحیت ها... چنین حماسه ای را رقم زدیم ، در انتخابات قبل که خس و خاشاک بودیم، الان هم که انگلیسی شدیم ، ای کاش رای داده بودم ، به رای ملت احترام بذارید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان مخالف تروریست ها هستند و فقط یک گروه کوچک وهابیون از تروریست ها حمایت می کنند که ربطی به مسلمانان و اسلام ندارد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
آمار مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که 3.5 میلیون نفر ترک تحصیلی در کشور داریم که البته آموزش و پرورش هیچ مسوولیتی را در قبال آن نمی پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۱    
نسبت خانوادگی میان نمایندگان مجلس و برخی مسئولین در بیرون مجلس، از مواردی است که بعضا در مجالس مختلف شاهد آن بوده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۱    
سرپرست استقلال می گوید غیبتش در تمرینات این تیم به دلیل مسائل خانوادگی بوده و در این رابطه با سرمربی آبی ها هماهنگی لازم را داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به دستیابی ایران به دانش ساخت و پرتاب ماهواره و پیوستن به جمع کشورهای فضایی، از آماده پرتاب بودن ماهواره دوستی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور مردم در حماسه هفتم اسفند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
براساس مجموعه ای از ده ها سند ضبط شده در جریان حمله سال 2011 کماندوهای آمریکایی به مخفیگاه اسامه بن لادن در خاک پاکستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
فرشاد پیوس با هت تریک در بازی یادواره امروز بار دیگر همه را به یاد گل های زیبا و هوشمندانه اش در ادوار گذشته انداخت به این بهانه سراغش رفته و از همه چیز با او حرف بزنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
نیروی هوایی ارتش سوریه روز سه شنبه با انجام چندین عملیات موفق در حمص واقع در مرکز این کشور توانست خسارت های جبران ناپذیری به گروهک تروریستی داعش و دیگر تروریست ها وارد آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
هزاران تن از مردم یمن روز سه شنبه در صنعا پایتخت این کشور با برگزاری راهپیمایی جنایت ائتلاف عربی – آمریکایی جنایات این ائتلاف شوم بویژه بمباران بازار شهرستان نهم صنعا را محکوم کرده و آن را جنایتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اموال و دارایی های در اختیار دولت را بیش از 12 هزار بیلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با وجود این رقم دولت هنوز با مشکل های زیادی روبروست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
سرمربی رئال مادرید نگران موقعیت خود در این باشگاه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
تاکنون شکایتی در خصوص موضوع تخلف انتخاباتی محمدرضا نجفی در جلسه شورای نگهبان مطرح نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
دبیر ستاد انتخابات کشور از راهیابی 221 نماینده به مجلس شورای اسلامی در مرحله نخست انتخابات خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
شاتل موفق شد در روز ملی حقوق مصرف کنندگان، تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
در حاشیه ابراز نگرانی از انتشار گزارش هایی مبنی بر ازدواج دختران قبل از رسیدن به سن قانونی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
نخست وزیر یونان ابراز امیدواری کرد که اقتصاد کشورش در نیمه دوم سال 2016 در مسیر رشد قرار بگیرد. وی همچنین گفت که کنترل سرمایه ها در اواخر امسال لغو می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
سایت رسمی فیفا شوخی جالبی را با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
باید دید که کنسرت مازیار فلاحی آغازگری دوباره برای میزبانی برج میلاد از کنسرت های پاپ خواهد بود یا این برنامه زنده فقط یک اتفاق در حوزه اجراهای موسیقایی این مجموعه وابسته به شهرداری تهران به حساب می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: بین 1000 تا 1200 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در کشور وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
استاد ادبیات و عرفان دانشگاه اصفهان گفت: جذبه برای مولوی از چنان اهمیتی برخوردار است که از نظر او نیل به مقصود اصلی جز با جذبه الهی حاصل نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۳    
حسین خادمی به سمت مشاور و مدیرکل حوزه معاون امور مجلس رییس جمهوری منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۳    
سرهنگ محمدخانی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
رسانه های مهم تصویری و نوشتاری اروپایی در چند روز اخیر نتایج انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ایران را بازتاب دادند و شماری از آنها آن را سبب بهبود مناسبات ایران و غرب و نشانه رضایت و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
یکی از مقام های سعودی اعلام کرده است که عربستان و امریکا دو هفته پیش درباره احتمال عملیات زمینی در سوریه مذاکره کردند اما هنوز تصمیمی نگرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
رییس جمهوری درباره انتخابات هفتم اسفند 94 نوشت: آرا مردم صدها جلد کتاب، حرف و رهنمود برای همگان دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
پدر دختر دانش آموزی که آذر ماه در پی تدریس کتابی شیطانی دست به خودکشی زده بود از معلم و مدیر مدرسه شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
کارمند بخش اداری در کمپانی اسنپ چت ظاهراً ایمیلی از مدیر اجرایی دریافت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
ایران پرونده اولیه برای جهانی شدن نوروز را تهیه کرد، هزینه ها، زحمت ها و تلاش های اولیه را متحمل شد، اما حالا ترکیه از آن بهره برداری می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان از تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و رومانی پس از 12 سال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف فهرستی از جدیدترین رتبه بندی گذرنامه های جهان را در سال 2016 منتظر کرد که بر اساس آن گذرنامه آلمانی قویترین و گذرنامه افغانی ضعیفترین گذرنامه ها در جهان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۱    
حداد می گفت از اول پیروزی انقلاب وقتی ریاست سازمان صداوسیما جایش خالی می شود اولین گزینه مطرح من هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۱    
اگر هنگام صبح با سختی از خواب بیدار می شوید و با تمام وجود آرزو می کنید که کاش یک ساعت دیگر را می توانستید در تختخواب خود سپری کنید، راهکاریی وجود دارد که می تواند به سحرخیزی شما کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
ما در دموکراسی به دنبال رشد هستیم. من فکر می کنم هر بار که یک انتخابات دموکراتیک برگزار می شود ما یک پله به سمت رشد برداشته ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
در این حادثه یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل انحراف به چپ با خودرو سمند برخورد می کند که راننده خودرو و 2 نفر از سرنشینان آن بر اثر شدت ضربات وارده جان خود را از دست می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
احمد مسجدجامعی با انتقاد از برخی سخنان مبنی بر اینکه مردم تهران اهل کوفه هستند، گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم، نباید اجازه توهین بدهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که هرچند رفتارهای این روزهای تندرو ها در برابر نتیجه انتخابات طبیعی است اما آن ها باید بپذیرند که امکان حذف یک جریان سیاسی از ذهن مردم وجود ندارد و آن ها باید این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
جایگاه امام و بیت امام را اکنون مثل همیشه مردم حفظ می کنند و ان شاء الله بعدها هم اینگونه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش شدید در 4 استان کشور طی روز آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب صومعه سرا گفت: پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده سوختگی یک نوزاد در یکی از بیمارستان های صومعه سراست و ما منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران با انتشار نامه ای به وزیر ارشاد از سمت خود استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که مجلس دهم هویت ویژه ای خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
مجلسی که طی دو سال و نیم گذشته سه کارت زرد به وزیر اقتصاد نشان داده و او را تا آستانه استیضاح برده بود، به نظر می رسد در سال های آینده جای امن تری برای وزیر اقتصاد خواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
رییس جمهوری از رومانی به عنوان یکی از دوستان صمیمی و دیرینه ایران در قاره اروپا نام برد و تاکید کرد: تهران و بخارست باید فصلی جدید و پرشتاب در تقویت روابط و همکاری های مشترک سیاسی، اقتصادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
'مجید تخت روانچی' معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه ایران که امروز (سه شنبه) وارد وین شده است، در دیدار با مقامات ارشد سیاسی اتریش حصول توافق هسته ای در وین را فصل نوینی در توسعه مناسبات میان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
آزرا ( گرنجور ) فول 2014 به قیمت 221 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، مبالغی که وارد حساب های بانکی نخست وزیر مالزی شده است بیش از آن چیزی است که در گذشته اعلام شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعات پیرامونش پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
هانس استینیگر،مردی اتریشی بود که بلندی ریش او به یک مترونیم می رسید ولی همین ریش بلند،روزی زیر پایش گیر کرد و به زمین افتاد وگردنش شکست وجان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
رویترز اعلام کرد عرضه نفت ایران در دومین ماه سال جاری میلادی و نسبت به آخرین ماه سال گذشته 200 هزار بشکه در روز افزایش یافته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
کاهش نرخ سود بانکی طبیعتا به رونق تولید و جذب سرمایه ها در این بخش کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
عکس زیر، تعمیرگاه مرکزی خودروی پیکان در تهران قدیم را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۹    
محمد هاشمی گفت: علت عدم اقبال مردم به لیست های اصولگرایان رد صلاحیت چهره های شاخص اصلاح طلبان و اعتدالیون بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
میرحسینی با تشریح آخرین وضعیت پرونده سوختگی نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه سرا گفت: مستندات و مدارک لازم را جمع آوری و به پزشکی قانونی ارسال کردیم تا علت حادثه پیش آمده را بررسی و مشخص کنند تا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
قیمت فروش مغازه در شرق تهران در بازار منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه در تهران نتیجه انتخابات متفاوت بود، گفت: پیش بینی می کنم در دور دوم انتخابات هم پیروزی از آن اصولگرایان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
رییس سازمان جنگل ها از خلع ید و باز پس گیری اراضی جنگلی و مرتعی به ارزش بیش از 3000 میلیارد تومان در سال جاری و همچنین جلوگیری از ساخت امامزاده جعلی در یکی از روستاهای کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
مرد شماره یک فاطمی مهم ترین و حساس ترین پیچ ماموریت خود را پشت سر گذاشت. انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد و شمارش آرا به پایان رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون ادوار گذشته نشان از تغییر چشمگیر ترکیب مجلس دارد، ترکیبی که بخشی از آن را نمایندگان فعلی به عنوان برندگان انتخابات و بخش دیگر را کاندیداهای منتخب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۲    
آفتاب : واحد مرکزی خبر نوشت: حدود نیمی از جمهوریخواهان از دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می کنند. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۲    
دولت مکزیک اعلام کرد: ابتلای 11 زن باردار به ویروس زیکا در این کشور تایید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۲    
اگرچه احمدی نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
آفتاب : به گزارش آفتاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیام تشکر خویش به مردم ایران اسلامی گفت: رقابت های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت ها و در جهت ساختن ایران و تحکیم پایه های نظام باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی دولت در حاشیه نشست خبری سخنگوی دولت در گفتگو با آفتاب با اشاره به دستور رییس جمهور در مورد رونق اقتصادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را تصویب کرد در آن از ایران خواست تا به تحقیقات برای یافتن رابرت لوینسون کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید: عدم دخالت دولت در نظام قیمت گذاری و تعیین قیمت خودرو در بازار آزاد، از جمله برنامه های وزارت صنعت در برنامه راهبردی 10 ساله صنعت خودرو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
سایت رجانیوز که متمایل به جبهه پایداری است در تحلیلی، دلیل رای تهرانیها به اصلاح طلبان را نوع زندگی آنها دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
خودروسازی بریتانیایی "لوتوس کارز" از محصول جدید خود که " اِورا اسپرت 410 " نام دارد، به طور رسمی رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
عابر بانک یک موسسه مالی اعتباری در شهر برازجان با فاصله بیش از دو متری از زمین نصب شده و هیچ راه دسترسی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
قالیباف گفت: در پایان سال 96، 7 خط مترو پایتخت به اتمام می رسد و مترو به فرودگاه امام خمینی نیز خواهد رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۵    
یک فعالی سیاسی اصلاح طلب معتقد است که وجود یک مجلس متعادل نوعی دلگرمی برای دولت است و مجلس آینده باید به دولت کمک های لازم را بکند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
این خودرو البته یک راننده آزمایشی هم داشت که نزدیک شدن اتوبوس را از آینه دیده بود، اما تصور می کرد که اتوبوس می ایستد یا سرعتش را کم می کند که به خودروی گوگل اجازه ادامه مسیر دهد.