شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۶    
فروش طرح تنظیم بازار ایران خودرو فردا 6 اسفند با فروش 2 خودرو با قیمت حاشیه بازار اجرایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۵    
یک کارشناس صنعت خودروسازی گفت: رفتارهای دولتی و خودروسازان مبنی بر اینکه بازار خودرو دارای حاشیه سود قابل توجهی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۶:۱۹    
مهران غفوریان از ساخت تاک شوی جدید خود در شبکه نسیم خبر داد که قرار است خودش اجرا، کارگردانی و تهیه کنندگی اش را بر عهده داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۵:۰۲    
طرح پیاده راه حدفاصل میدان قدس و تجریش با بهترین مسیریابی برای عبور سواره در یک رینگ ترافیکی و مسیری ایمن برای پیاده ها در شمال تهران به اجرا می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۴:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برگزاری دادگاه حسین فریدون توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۸    
رونالدو در دیدار یوونتوس و اتلتیکو در واکنش به هواداران تیم مادریدی، پنج انگشتش را به نشانه پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان نشان داد اما مدیر اتلتیکو در واکنش به این حرکت رونالدو گفته دو برد رئال مادرید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 98 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور صبح روز جمعه در حوزه های امتحانی 58 شهرستان کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا و "رئیس جمهور خودخوانده" براساس اعلام صفحه اش در توئیتر اقدام به امضای نخستین سند ریاست جمهوری به شماره 001 کرده و به موجب آن اجازه تحویل کمک های انسان دوستانه خارجی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۱    
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه درباره لغو کنسرت هوروش بند گفت: وجود گروه های بی شناسنامه و تجمع آن ها، علت لغو برگزاری کنسرت اخیر در شهرستان فیروزه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۱    
تارنمای بلومبرگ با اشاره به تلاش شرکت هواپیمایی نروژی برای تعمیر و بازگرداندن هواپیمای خود، نوشت هنوز زمان دقیق خروج این هواپیما از ایران مشخص نیست، اما احتمالا هفته آینده انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۵    
مشخص نیست فدراسیون چه انتظاری از نوجوان کم سن و سال چابهاری دارد. پرکان تاکید می کند تنها در حرکات زمینی سررشته دارد، چرا که سایر حرکات ژیمناستیک به وسایلی نیاز دارد که در چابهار نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۸    
روابط عمومی بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد دو لایحه باقی مانده نیز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۵    
محمد بن سلمان در سفر به چین با شیء جین پینگ، رئیس جمهور چین دیدار کرد که حضور پررنگ در خاورمیانه یکی از اهداف اصلی سیاست خارجی وی را تشکیل می دهد با این حال چین در رابطه با این سفر جزئیات چندانی را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۰    
شبکه بلومبرگ با بررسی کانال ویژه مالی اروپا با ایران، آن را ابزاری توصیف کرد که به درستی طراحی نشده است و گزارش داد: اروپایی ها نمی توانند به سیاست دوگانه خود درقبال ایران ادامه دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۵    
علی انصاریان در صفحه اینستاگرام خودش شوخی جالبی با یکی از بازیگران استقلالی انجام داده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت تغییر ساختار بخش دریایی کشور از طرح مجلس برای تشکیل وزارت دریایی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۱۶    
هانیه توسلی، بازیگر سینما، عکس و فیلمی از سفر خود به جزیره هرمز را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۶:۲۳    
بارداری و وضع حمل در برخی از زنان با احساس اضطراب، ترس و ناراحتی همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۴:۰۲    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، فعالیت فیزیکی به میزان کوتاه نظیر بالا رفتن از پله ها یا شستن اتومبیل هم می تواند به حفظ سلامت کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۲:۱۶    
عبدالجبار کاکایی در نخستین روز از برگزاری مهرواره شعر آفرینش به نقد و بررسی اشعار مربیان و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سراسر کشور پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۱:۴۱    
یک روزنامه محلی شهر دوسلدورف با استناد به آمار وزارت کشور آلمان از افزایش چشمگیر آمار اخراج پناهجویان در سال 2018 میلادی خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۱:۲۲    
کودکان مبتلا به اوتیسم که نسبت به برخی موارد ترس شدید یا "فوبیا" دارند، زمان بسیار سختی را در زندگی می گذرانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۵۲    
وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدرضا ظفرقندی به عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی پیشنهاد داد که در سه محور از جمله بازیابی شان و منزلت جامعه پزشکی بیشتر همکاری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۳۵    
آفتاب نیوز : از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان در استادیوم فجر شهر بم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 1 شهرداری بم به پایان رسید و شهرداری بم با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۳۵    
زنیت سن پترزبورگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف ویارئال برود و دینامو زاگرب برابر بنفیکا بازی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۲۰    
آفتاب نیوز : مراسم ختم همشیره محمد هاشمی رئیس دفتر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی در مسجد نور تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۱    
آفتاب نیوز : رزمایش دریایی ولایت 97 با رژه بزرگ یگانهای سطحی، زیر سطحی و پروازی ارتش در منطقه مکران آغاز شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
آفتاب نیوز : همایش خودروهای کلاسیک و اسپورت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از 100 دستگاه خودرو از استان های قم، تهران، مرکزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۴    
چندی پیش برخی از ائمه جمعه به علت کهولت سن از سمت امام جمعه استعفا دادند. حجت الاسلام سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان و آیت الله جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران از مصادیق بارز این استعفاها بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۳    
آفتاب نیوز : نماز سیاسی - عبادی جمعه تهران به امامت حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در دانشگاه تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۲    
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه ای برای آژانس ها و وانت بارها خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۰    
تلاش چند تن از نمایندگان مجلس برای استیضاح رئیس جمهور و اظهارنظرهایی که در این میان رد و بدل شده بحث داغی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۸    
باشگاه چلسی تا تابستان 2020 نمی تواند با بازیکنی قرارداد امضا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مصاف دو تیم ماشین سازی تبریز و پیکان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۵    
یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: با این مدلی که شروع کرده اند همه اذعان دارند که فتنه آینده در حوزه اقتصادی رخ می دهد و همه اقشار را درگیر خود می کند که این اتفاق نیز با تدبیر و برنامه ریزی اتفاق می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۹    
چهاردهمین گزارش یوکیا آمانو رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره راستی آزمایی اجرای برجام در پرتو قطعنامه 2231 شورای امنیت تأکید می کند که ایران از تعهداتش در این توافق منحرف نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با مدیربرنامه های بشار رسن، بازیکن عراقی داشت برای تمدید قرارداد وی به توافق اولیه دست پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
آفتاب نیوز : سوم اسفند سال 1305 سالروز تولد آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
ترابزون اسپور که در ترکیب از بازیکن ایرانی اش بهره می برد، گزتپه را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۸    
مدیر اجرایی مسکن مهر شهرجدید پردریس نسبت به دام دلالان برای متقاضیان این طرح هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۷    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توزیع مرغ تنظیم بازاری 11 هزار و 500 تومانی قیمت هرکیلوگرم مرغ در بازار آزاد حدود 2 هزار تومان ارزان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۷    
سردار آزمون، ملی پوش ایرانی زنیت سن پترزبورگ یکی از دلایل پیروزی تیمش برابر فنرباغچه ترکیه را آنالیز بسیار خوب این تیم دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۵    
نماز عبادی سیاسی جمعه سوم اسفندماه شهرستان کرج به امامت آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۲    
نمایندگان احزاب مخالف در مجلس ژاپن روز پنجشنبه نشست کمیته بودجه را برای 5 ساعت تحریم کردند و گفتند یوشیتاکا ساکورادا با این تاخیر، به آنها بی احترامی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
معاون رئیس جمهوری گفت: بالغ بر پنج هزار و 600 میلیارد تومان با 52 طرح در هفت حوزه برای شتاب بخشی به توسعه سیستان و بلوچستان به تصویب هیات دولت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
احکام قطعی محکومان پرونده شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان مرودشت پس از بررسی در شعبه 17 دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر و متهمان اصلی این پرونده به حبس های طویل المدت، مجازات شلاق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (ph.D) نیمه متمرکز سال 1398 در حالی امروز برگزار شد که 18 هزار نفر، داوطلب غائب قطعی داشت و کاهش استقبال داوطلبان نسبت به آزمون سال گذشته را به رخ کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۶    
ساخت 12 هزار مسکن ویژه محرومان سیستان و بلوچستان امروز جمعه با حضور معاون رئیس جمهوری، استاندار و شماری از مسئولان این استان در روستای قاسم آباد خاش به صورت نمادین آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۸    
وزیر امور خارجه کلمبیا گفت، نیکولاس مادورو از بابت بروز هر گونه خشونتی در هنگام تلاش ها برای وارد کردن کمک های انساندوستانه خارجی به ونزوئلا مقصر خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۳    
حکایتی شده حکایت منتقدان یا بهتر بگوییم مخالفانی که پایانی زودرس را برای دولت آرزو می کنند. یک روز از استعفا روحانی دم می زنند و روز دیگر طرح عدم کفایتش را علم می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: چهاردهمین گزارش آژانس بین لمللی انرژی اتمی پایبندی ایران به تعهداتش را تأیید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
در پی بالا گرفتن تنش ها میان دهلی نو و اسلام آباد، ارتش پاکستان به دستور دولت این کشور به حالت آماده باش در آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۲    
برخی اعضای دولت ترامپ بصورت محرمانه در حال مذاکره با اروپا برای ادامه حیات برجام هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۶    
بانک مرکزی از تصمیم جدید گروه ویژه اقدام مالی (اف.اِی.تی.اف) درباره ایران مبنی بر تمدید تعلیق اقدامات تقابلی تا خرداد آینده استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت واکنش جالبی به شایعه استعفایش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
ملی پوش ایرانی تیم زنیت روسیه به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
سردار آزمون نسبت به شکستن رکورد علی دایی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه امام اجازه نمی داد کسی در برنامه هایشان دخالت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
یدالله ثمره (متولد 1311، کرمان) از برجسته ترین زبانشناسان ایرانی، استاد بازنشسته دانشگاه تهران، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و اولین رئیس انجمن زبانشناسی ایران بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
مصاف دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از مسموم شدن6 نفر با گاز مونوکسید کربن در یک چادر مسافرتی در قلعه رئیسی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۴    
رییس اتحادیه تعاونی های سواری-کرایه بین شهری کشور با انتقاد از فعالیت های سوارهای پلاک سفید غیرمجاز در اطراف ترمینال های مسافربری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
کردهای سوریه از تصمیم آمریکا برای حفظ 200 سرباز در سوریه استقبال کردند؛ تصمیم که به نظر می رسد برای دادن اطمینان به همپیمانان واشنگتن در سوریه اتخاذ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و علت آن را تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان گرایی عنوان کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۰    
زلزله ای به بزرگی 7.5 در مقیاس ریشتر روز جمعه اکوادور در آمریکای لاتین را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیمش دچار مصدومیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
فرماندار پاکدشت طی بیانیه ای بابت حذف پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری فرانسه امروز (جمعه) خبر داد که پدر یک شهروند آمریکایی که به گروه داعش در سوریه پیوسته و اکنون اظهار پشیمانی می کند، از دولت دونالد ترامپ رسماً شکایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۱    
شرکت های بیمه توافق کرده اند برای مدیریت بخشی از زیان وارد شده، از ابتدای اسفندماه 2.5 درصد تخفیفی را که قانون بیمه شخص ثالث برای خریداران در نظر گرفته است اعمال نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
رزمایش بزرگ دریایی ولایت 97 با رمز مقدس یا زهرا (س) با انجام رژه دریایی انواع یگان های سطحی و زیر سطحی و یگان پروازی در دریای عمان آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۶    
پاره شدن کفش بسکتبالیست آمریکایی، باعث سقوط ارزش سهام شرکت نایک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی پیش بینی کرد، حداکثر تورم در سال 97 بالغ بر 27.8 درصد و رشد اقتصادی در بدبینانه ترین حالت منفی 2.5 درصد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۳    
سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ به تشریح علت تعویض سردار آزمون، زننده دو گل تیمش در بازی دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
سرور جپاروف، بازیکن پیشین تیم استقلال به یک تیم ازبکستانی پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
بعد نوبت رسید به روایت عجیب درباره اینکه پرکان را با کلک و به اسم تست ورزشی از هتلی که عصر جدیدی ها برایش گرفته بودند به استودیوی فرمول یک برده اند. خبری که جنجال زیادی به راه انداخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پرونده جریمه مشمولان غایب بالای 8 سال در سال جدید بسته شده و کسر خدمت فرزندان دارای غیبت ایثارگر در همه یگان ها شروع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۸    
سرمربی سابق تیم ملی ایران، ترکیب فنی اش در کلمبیا را رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از الحاق 3 فروند هواپیما به ناوگان ایرلاین ملی ایران خبر داد و گفت: سوخو خواسته های ما را تامین نکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
امام جمعه موقت تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه در نگاهی به گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب صادر شد به آن به عنوان منشوری برای مرحله دوم خودسازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی رحلت فقیه پارسا و عالِم ربانی آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۶    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) ضمن تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران، تا ماه ژوئن(خرداد - تیرماه) به کشورمان فرصت داد تا قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی را تقویت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
پس از آنکه آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این کشور به رکورد 12 میلیون بشکه در روز رسیده است، قیمت نفت روز جمعه شاهد کاهش بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی گفت: مردم گوشت 100 هزار تومانی و پراید 40 تا 50 میلیون تومانی را هم دیدند ولی باز به میدان آمدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد رشد به 1324 دلار و 59 سنت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
زیردریایی تمام ایرانی فاتح و ناوشکن بومی سهند برای اولین بار در رزمایش دریایی ولایت 97 نیروی دریایی ارتش حضور یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون به حدود 16 میلیون خانوار و پنجاه میلیون نفر بسته های 200 هزار تومانی جبرانی و حمایتی پرداخت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که روز پنج شنبه وارد چین شد به بازدید از دیوار بزرگ چین رفته و در آن جا با چینی ها عکس یادگاری گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۲    
رئیس شورای عالی استان ها درباره مخالفت ها با پیوستن ایران به کنوانسیون پالرمو وCFT گفت: پیوستن ایران به پالرمو و CFT یکی از مصادیق مواردی است که اگر شبهه ای درباره آن وجود داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
هواداران والنسیا در جریان دیدار برابر سلتیک به نشانه اعتراض به استراحت ندادن به دنی پارخو، در ویکی پدیا خبر مرگ این بازیکن را اعلام کردند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این که ایران در مسائل فنی مرتبط با صنعت هسته ای با هیچ مشکلی مواجه نیست گفت: در صورت نیاز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
اندرو که فکر می کرد هیچ راه چارهٔ دیگری ندارد، کارت اعتباری مادرش را می دزدد و اینترنت پر سرعت سفارش می دهد. او می گوید:"ما به نحوی ماجرا را تلفنی انجام دادیم".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: به تدریج طی امروز (3 اسفند ماه) از غلظت آلاینده های تجمع یافته در روز پیشین کاسته می شود و شرایط کیفی هوای شهر تهران بهبود خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۳    
چند ماه مانده به برگزاری بازی های دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، انتخاب بی سر و صدای الهه عرب عامری همسر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی به عنوان رئیس انجمن تیراندازی بر خلاف رویه این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
احمدی نژاد گفت: این مردم بیچاره ما اگر تعطیلی داشته باشند چه کار می کنند؟ یک چادر می گذارند پشت پراید می روند لب یک رودخانه و نهایت چهار تالقمه ساندویچ کوکو می خورند که خانم خانه تا پای سفر در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه با دو گلی که دیشب به ثمر رساند به بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری دو عامل توزیع کننده ماده مخدر گل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
وزارت توسعه اقتصادی روسیه هزینه تحریم ها بر اقتصاد این کشور در سال 2018 را معادل 6.3 میلیارد دلار برآورد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۹    
آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و بهرام سرمست استاندار قم در پیامی مشترک ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مومن، روز شنبه را در این استان عزای عمومی اعلام کردند.
  • ۱