جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۶    
طبق نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) 88.9 درصد مردم ایران اعلام کرده اند میزان خرید آجیل و تنقلات آن ها برای نوروز 98 نسبت به سال گذشته کمتر شده است و 78 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
احتمال خداحافظی مجری برنامه ورزشی نود با تلویزیون در حالی این روزها به خبر داغ رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است که براساس نظرسنجی رسانه ملی، وی محبوب ترین مجری تلویزیونی سال 97 معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه گذشته با نمایندگان منتخب ملت در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله جنتی رئیس این مجلس دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
پرویز پرستویی ضمن مقایسه عادل فردوسی پور با محمدرضا شجریان، به مسئولان صداوسیما توصیه کرد که برنامه 90 را به او بازگردانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
آفتاب نیوز : بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مازندران علاوه بر مناطق روستایی، وارد محیط های شهری شد که آبگرفتگی برخی واحدهای مسکونی و تجاری در چند نقطه استان را در پی داشته و تردد وسایل نقلیه و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۲    
محمود احمدی نژاد گفت وگویی متفاوت با خبرورزشی داشت. او از مارادونا، انتقال تیم ها به شهرستان ها، جام جهانی و ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۳    
رئیس جمهوری آمریکا در توجیه موضع گیری های افراطی خود گفت: تلاش می کنند من را مقصر حمله نیوزیلند معرفی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۵:۵۱    
سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مخاطبان محترم به کار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۵:۵۱    
فرمانده انتظامی فاروج از کشف 90 رأس دام سبک فاقد مجوز به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۲:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: مصوبه شورای تأمین استان مبنی بر تعلیق قانون چک از 25 اسفند 97 تا اسفند 98 اجرایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۳    
بشار اسد رییس جمهوری سوریه دوشنبه شب تاکید کرد، روابط دمشق، تهران و بغداد بسیار مستحکم بوده و در طول جنگ علیه تروریسم نیز مستحکم تر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۶    
لباس زنان ایرانی از ابتدایی ترین سال های سکونت مردمان در این سرزمین تاکنون چه تغییراتی داشته است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۳۶    
حداقل دستمزد کارگران در سال آینده یک میلیون و 522 هزار تومان تعیین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۹    
معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت که سیلاب ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه 'تلار' سبب دور کردن 500 خانواده در شهرستان سیمرغ از خانه هایشان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر در تعیین حقوق کارگران به حداقل ها توجه نکنیم، شاهد آثار اجتماعی فوق العاده ای خواهیم بود که این امر، هزینه های بالایی به اقتصاد ملی تحمیل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۴    
آفتاب نیوز : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۲    
پیشتر پلیس اعلام کرده بود که به دنبال یک مرد 37 ساله به نام گوکمان تانس، متولد ترکیه است و تصویری از فرد مظنون در توییتر پلیس شهر اوترخت منتشر کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۱    
استمرار بارندگی شدید و رگباری که از شب گذشته در شمال کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد علاوه بر توقف قطارها در مسیر گرگان - تهران و برعکس؛ جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی را بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۰    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی بازیکنان مد نظر خود را برای شرکت در مسابقات سال آینده معرفی کرد که شهرام محمودی هم در جمع این نفرات حضور دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۶    
صاحب این کبوتر ساکن شهر انژلمنسته می گوید اقبال کبوترش بوده است تا قهرمان شود اما او هیچ گاه فکر نمی کرد که چنین قیمت بالایی برای این پرنده پپیشنهاد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۷    
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران از محاسبه قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی در قیمت نهایی شیرینی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۶    
روزهای سختی را گذرانده اید؟ احساس خستگی می کنید و دلتان می خواهد تعطیلات عید به یک سفر درست و حسابی بروید اما پول کافی ندارید؟ ما در این گزارش چند پیشنهاد برای سفر ارزان به شما می دهیم تا شاید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۴    
مهدی شادمانی، روزنامه نگار ورزشی ای است که دو سال با بیماری سرطان مبارزه می کند اما همچنان روحیه بالایی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان در صورت صعود تیم ملی امید به عنوان تیم اول در مرحله گروهی جایزه ویژه ای تدارک دیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۷    
آیت الله جوادی آملی اظهار داشتند: در مذاکرات خود با دیگر کشورها بدانید که دست شما پر است و یک سر و گردن از آنها بالاتر هستید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۶    
هیات وزیران در جلسه امروز خود مصوب کرد کارگروهی متشکل از وزرای نفت، کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۰    
گرانی دلار کار و کاسبی ترقه فروش ها را به هم ریخت. حالا در پیاده روهای شلوغ تهران به طور محسوسی ریزش دستفروش های ترقه و مواد آتش زا را احساس می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۷    
وزیر امور خارجه که در قم حضور دارد، پیش از ظهر امروز با آیت الله وحید خراسانی دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۹    
یک منبع آگاه در ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که نیروهای مسلح ایران در عملیات نطامی ترکیه علیه پ ک ک دخالتی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
وزیر خارجه در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع عظام تقلید در قم به صورت جداگانه با آیت الله سبحانی و آیت الله شبیری زنجانی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
وزیر کشور گفت: بازار از کالاهای اساسی اشباع بوده و تمام کالاها تأمین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۲    
جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی عصر دوشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مسافران شهرهای شمالی کشور توصیه کرد که تا اطلاع ثانوی در محور فیروزکوه تردد نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۹    
یک پرواز خطوط هوایی اتیوپی یکشنبه گذشته دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه آدیس آبابا سقوط کرد که 157 کشته به جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۷    
زمانی که نوسان ارزی و افزایش تورم ناشی از آن اوضاع اقتصادی مردم را تحت الشعاع قرار داد و بحث افزایش مجدد حقوق کارکنان و بازنشستگان از محل درآمد حاصل از افزایش قیمت ارز مطرح شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۳    
براساس این مصوبه دولت،از ابتدای اردیبهشت ماه بهای آب شرب و برق کلیه مشترکان سالانه به میزان 7 درصد افزایش می یابد و از ابتدای خرداد ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۲    
شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس گفت: طوری بازی می کنیم که اشتباهات داوری بی اثر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۰    
به گفته دانشمندان انفجار شهاب سنگ های نورانی دو یا سه بار در هر قرن رخ می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۸    
محققان از معده یک نهنگ مرده که جسدش در سواحل فیلیپین پیدا شده حدود 40 کیلوگرم پلاستیک بیرون آورده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۶    
در حالی که نمایندگان گروه کارگری و کارفرمایی هر یک جداگانه مشغول رایزنی با وزیر کار هستند، گمانه زنی ها از احتمال افزایش 30 تا 35 درصدی دستمزد کارگران حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
آفتاب نیوز : همه ساله در اواخر اسفندماه با توافق مرزبانان ایران و جمهوری آذربایجان صید ماهی توسط مرزنشینان دو کشور در رودخانه مرزی آستاراچای آغاز می شود و تا اواخر فروردین ماه ادامه پیدا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۸    
روزی که یک راست گرای افراطی نمازگزاران دو مسجد در کرایست چرچ را به گلوله بست، یک مرد افغان جان عده ای را نجات داد. او که عبدالعزیز وهابزاده نام دارد، خود را قهرمان نمی داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۱    
بازار در آستانه بهار به آرامش رسید. قیمت خیلی از کالاها که تا دو هفته پیش از سبد خرید مردم خارج شده بود بواسطه فروش های دولتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۹    
پنج نفر دیگر در این حادثه زخمی شده اند و پلیس گفته که به نظر می آید این حمله "تروریستی" بوده است. پیشتر تعداد زخمی ها 9 نفر اعلام شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۵    
متهم اخلال در نظام اقتصادی و از بدهکاران کلان بانکی گفت:گفته شده 30 میلیارد تومان به ورزش داده ام که اشتباه است بلکه 250 میلیارد تومان به 14 فدراسیون ورزشی برای توسعه ورزش کمک کرده ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۹    
مذاکرات دستمزد 98 که دقایقی قبل با تنفسی کوتاه به پایان رسیده بود، با ورود به بحث سبد معیشت کارگران آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۵    
عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 با اعلام اینکه برای امشب اجازه پخش این برنامه را نداده اند، گفت: بنا به دستور مدیر شبکه سوم سیما، برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه سوم حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهوری الجزایر امروز (دوشنبه) پیام جدیدی خطاب به مردمش فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
پرویز زاهدی در سن 85 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۸    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور عراق گفت: این سفر سیلی محکمی بر دولتمردان آمریکا بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۲    
دویست و هشتاد و دومین نشست شورای عالی کار که از ساعاتی قبل با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده با مذاکرات فشرده گروه های کارفرمایی و کارگری برای تعیین رقم دستمزد سال 98 در جریان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۲    
به دنبال نگرانی در مورد رکود اقتصادی که می تواند مصرف سوخت در جهان را کاهش دهد، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۱    
نفت خام سبک ایران برای هفتمین بار در بورس انرژی عرضه شد، اما این محصول برای چهارمین بار، مشتری پیدا نکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۹    
پنجمین دور گفتگوهای ایران و چهار کشور اروپایی آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا درباره بحران یمن برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۸    
وکیل مدافع داود رضوی عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی که از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب به 5 سال حبس محکوم شده بود، از تعلیق اجرای مجازات موکلش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۲    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به افزایش سرعت باد و طول امواج تا سه متر در خلیج فارس و دریای خزر هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۷    
دادستان نظامی تهران از بازداشت سرباز وظیفه پلیس راهور که طی روزهای گذشته یکی از شهروندان را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۷    
عمان از کمیته نظارت بر سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۵    
دادستان تهران از بازداشت سی نفر از اخلال گران بازار مرغ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۵    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به استان های گیلان و مازندران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
در فاصله سه روز مانده به آغاز سال جدید، سریال ها، ویژه برنامه های تحویل سال و همچنین فیلم های سینمایی شبکه ها مشخص شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۸    
محمد جواد ظریف که برای دیدار با علما و مراجع تقلید در قم حضور دارد با آیت الله علوی بروجردی دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی فراکسیون امید از دیدار جمعی از خانواده های متهمان پرونده محیط زیست با تعدادی از اعضای فراکسیون امید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل راهداری استان قم گفت: اخذ عوارض در آزادراه قم – تهران از 28 اسفندماه تنها به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس توصیه هایی به مسافرانی که در ایام پیش رو قصد مسافرت به کشورهای خارجی را دارند ارائه و هشدار داد که به هیچ عنوان بیش از میزان مجاز ارز همراه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۴    
ادامه همکاری باشگاه تراکتورسازی با ایوب بهتاج میسر نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۳    
با مبلغی بین 40 تا 60 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند سایپا 151، کوییک دنده ای، تیبا، وانت زامیاد و موارد مشابه را دارید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۲    
اگر شما فرد سالمند و سالمی محسوب می شوید برای کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و قلبی از روش قدیمی مصرف روزانه دوزهای پایین آسپرین استفاده نکنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۰    
نتایج تازه ترین تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد که پایتخت انگلیس، لندن گران ترین شهر اروپا برای اجاره مسکن به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: برخی برای تطهیر کارهای سوء خود سمت و سوی کارهای خیری چون آزادی زندانیان غیرعمد می روند که در این زمینه ادعای کذب برخی از متهمان اقتصادی در آزادی 13 هزار زندانی را قویاً ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۰    
ظریف گفت: ما به هیچ کس اعتماد نداریم و صحنه روابط بین الملل و عرصه دیپلماسی جای اعتماد نیست و به دوستان نیز نمی شود در این عرصه اعتماد کرد چه برسد به کسانی که 40 سال با مردم ایران و انقلاب اسلامی سر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۹    
آیت ا... ابراهیم رئیسی همچنان یکی از گزینه های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده است و اگر اصولگرایان قصد داشته باشند به صورت مطلق از کسی حمایت کنند آن فرد ایشان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۹    
با رای اعضای هیات مدیره، ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۹    
تندباد و طوفان لحظه ای،پیامد شدیدی در سیستان و ببوچستان داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی شورای صنفی نمایش آخرین وضعیت افزایش قیمت بلیت سینماها در سال 98 و همچنین تعطیلی سالن های سینما در آخرین چهارشنبه سال را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۶    
قرار است تحولاتی در حوزه ورزش سیما و برنامه نود از سال آینده صورت پذیرد و این موضوع مربوط به شبکه سه سیماست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۱    
به گفته برخی منابع، این عملیات از ساعت 8 بامداد به وقت محلی آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
در حالیکه تنها سه روز تا سال 1398 فرصت باقی است مازندران درگیر بارش شدید برف، باران و سیلاب شده است، این در حالی است که از مازندران به عنوان یکی از سه استان مکان هدف گردشگری نام می برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون استعفای وزیر امور خارجه و عدم حضور او در جلسه دیدار رؤسای جمهور ایران و سوریه با بیان اینکه دفتر رئیس جمهوری از این سفر اطلاع نداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
مقام های آمریکایی معتقدند ولیعهد عربستان یک سال پیش از ماجرای قتل جمال خاشقجی مجوز کمپینی محرمانه را با هدف ساکت کردن مخالفان از طرق مختلف نظیر استراق سمع، آدم ربایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۸    
تیم اکسین به سرپرستی آقای فرامرزی قهرمان سال 1397 ایران شد تا در مسابقات جهانی نماینده ایران باشد. در این بازی ها امین مرشدی، امین فرامرزی، علیرضا غلامرضایی، میلاد غلامرضایی، محمد گیلانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
مجموعه طنز پاپیون با حضور برگزیدگان خنداننده شو از 29 اسفند پخش خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
استقلال وکیل و کانون های وکلا، وصف ذاتی وکالت بوده و در کنار استقلال قاضی، در زمره حقوق اساسی ملت و ضامن پاسداری از حقوق ملت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
وزیر خارجه سابق انگلیس از ترزا می خواست به رای گذاشتن دوباره توافقش برای بریگزیت در پارلمان این کشور را به زمانی دیگر موکول کند چون برگرداندن دوباره پیش نویس توافق به پارلمان بدون آن که بروکسل آن را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۴    
مدیر عامل بنیاد باران با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات سخنگو ندارد، گفت: دوستان نظرات خود را به خاتمی نسبت ندهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۴    
در حالی که مسئولان به تازگی از جمع شدن صف های گوشت یخ زده و دولتی خبر داده اند، همچنان در برخی از نقاط شهر صف گوشت دیده می شود و نکته قابل تامل تر آنکه این روزها صف های مرغ به نرخ مصوب 11 هزار و 500 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
محور توسکستان و خوش ییلاق که مسیر کوهستانی و محور مواصلاتی بین استان های گلستان و سمنان هستند، تا اطلاع ثانوی به دلیل کولاک و بارش برف مسدود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۴    
پنج نفر دیگر در این حادثه زخمی شده اند و پلیس گفته که به نظر می آید این حمله "تروریستی" بوده است. پیشتر تعداد زخمی ها 9 نفر اعلام شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل بانک ملت در آیین بزرگداشت روز شهدا اظهارداشت: تکریم خانواده شهدا وظیفه و افتخار من و همه مسوولان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
مهمترین سلاح سارقان در برابر شما مسافران نوروزی بی احتیاطی و عدم توجه به نکات ایمنی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۰    
از فاکس اسپرت آسیا گرفته تا خبرگزاری شینهوا در چین. همگی خبر می دهند اروه رنار با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۰    
هر سال در پایان اسفند و با فرا رسیدن سالروز درگذشت حاج سیداحمد خمینی شایعۀ آخرین سخنرانی او تازه می شود و متنی که انگار نطق اوست. حال آن که تنها جملات اول از فرزند امام است و بقیه نظرات نویسنده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان از شهروندانی که قصد مسافرت دارند خواست تا مراقب سایت های جعلی رزرو بلیت هتل و حمل و نقل عمومی باشند و از سایت های دارای نماد الکترونیکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
تولید 2CV، که مدلی از آن به نام ژیان در ایران فروخته می شد، چهار دهه ادامه داشت و بیش از هشت میلیون دستگاه از مدل های مختلف آن تولید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
فردوسی پور در شبکه سه می ماند و کار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
فراکسیون امامزادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور رسیدگی به امورات جاری و مشکلات آستان ها تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۱    
دیوان عالی کنیا در حالی محکومیت 15 سال حبس دو شهروند ایرانی را تائید کرده که آنها بهمن ماه سال گذشته از اتهاماتشان تبرئه شده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکثریت اعضای مجمع تشخیص به این نتیجه رسیدند که رفتن زیر بار FATF یعنی معیشت مردم را بیش از حال لنگ کردن.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
بنابر اعلام قاضی مسعودی محسن احمدیان متهم اصلی پرونده فساد در پتروشیمی بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۱    
در ایام نوروز بارش ها سیل آسا نیست و تاکنون آب گرفتگی و سیلابی شدن شهرها پیش بینی نشده است اما هرچه به این روزها و 13 فروردین (روز طبیعت ) نزدیک تر شویم پیش بینی ها دقیق تر می شود.
  • ۱