یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۲:۰۸    
این مواد غذایی می توانند در افزایش تمرکز موثر باشند و در عین حال، بر خلاف نوشیدنی ها و انواع قرص های تجاری، سلامتی افراد را به خطر نمی اندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۱:۵۵    
اگرچه مسمومیت های غذایی بسیار آزار دهنده و ناراحت کننده هستند، اما مسئله غیر معمول نیستند. با توجه به آمار ارائه شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۲    
رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاران ایران اعلام کرد که مرجان شیخ الاسلامی جزو مجموعه بازرگانی پتروشیمی نیست و ارتباطی با این مجموعه دندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۵    
دبیرکل سابق سازمان ملل و نخست وزیر اسبق انگلیس از میهمانان ویژه مراسم جشن ازدواج فرزند ثروتمندترین مرد آسیا بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
رسانه های نزدیک به باشگاه رئال مادرید مبلغ قرارداد زیدان برای 3 سال را فاش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۹    
قرار است یک سرویس کارد و چنگال و رومیزی و دستمال که برای مصرف شخصی آدولف هیتلر استفاده می شده در یک حراجی در شهر بلفاست با قیمت پایه ای در حدود 20 هزار پوند به فروش گذاشته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۸    
تعیین دستمزد کارگران هر ساله در نیمه دوم اسفند ماه عملیاتی می شد، اما امسال وضعیت بدتری پیدا کرد، با وجود اینکه حدود 10 روز تا پایان سال باقی مانده تنها یک جلسه شورای عالی کار به صورت رسمی برگزار شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۴    
عضو مرکزیت حزب کارگزاران می گوید مردم به اصلاح طلبان اعتماد ندارد چرا که دچار انواع تعارضات هستند و معلوم نیست اصلاح طلبی چیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
با گذشت 10 روز از ماجرای تغییر مشکوک آرای برنامه برنده باش و نود همچنان مقصر و عاملی اصلی این اتفاق در هاله ای از ابهام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۶    
محمدجعفر خسروی مجری اختتامیه جشنواره جام جم معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۵    
"زردک" یا همان هویج ایرانی برای درمان سرفه مزمن, سینه پهلو و وجود خلط سینه و درد آن مفید است و مقوی فوق العاده ای برای بیماران دچار ضعف عمومی بدن است و تقویت کننده معده و کبدهای سرد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس باید به مصاف تیم قدرتمند السد قطر برود. برانکو بر روی دو بازیکن کلیدی خود حساب ویژه ای باز کرده است که در صورت درخشش آنها سرخ پوشان نتیجۀ خوبی کسب خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۵    
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: میزان ازدواج های زیر 14 سال در کشور حدود 40 هزار مورد بوده که 3 تا 4 درصد ازدواج ها در ایران را دربرمی گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۱    
با نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز تعطیلات، بازار طبیعت گردی ها داغ تر از هر زمان دیگری می شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند پس از یک سال کار و فعالیت در شهرهای بزرگ و پر جمعیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۵    
آژانس بین المللی انرژی در گزارشی پیش بینی کرد اوپک قدرت بازار خود را تا اواسط دهه آینده به آمریکا و صنعت شیل این کشور می بازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۰    
برخی از کاربران گوشی های آیفون اعلام کرده اند که پس از دریافت نسخه جدید به روزرسانی جدید سیستم عامل آی اواس، دریافته اند که باتری گوشی آنها به سرعت خالی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۹    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی معتقد است با توجه به این که تعداد کشورهای همسایه ایران زیاد است و برخی از مرزها نیز امنیت کافی ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۲    
برآیند گزارش های رسیده از پردیس طی ماه های اخیر حاکی از آن است که واحدهای مسکونی و پروژه های زیربنایی این شهر جدید روال مناسبی پیدا کرده و مسؤولان وعده داده اند تمامی واحدهای مسکونی بجز آنها که دچار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مصرف 2 برابری آب طی روزهای پایان سال به دلیل خانه تکانی ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۰    
تعداد زیادی از گالری های پایتخت با وجود ظرفیت بیشتر برای بازدید از نمایشگاه های هنری، در تعطیلات نوروز تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۵:۲۰    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران با توجه به اخبار منتشر شده درباره کلاهبرداری ها و سوءاستفاده از مردم در سفرهای خارجی همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۴:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه سومین کنگره کرسی های نظریه پردازی گفت: جریمه مالی تاخیر دفاع پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بخشیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۴:۱۸    
افزایش صادرات اقلام کشاورزی و مایحتاج معیشتی مردم با توجیه صادرات غیرنفتی و افزایش ارزآوری در حالی صورت می گیرد که وزیر اقتصاد از بازگشت تنها هشت میلیارد دلار از مجموع 40 میلیارد دلار ارز صادراتی به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۳:۴۱    
در حالی که برقراری تماس مجدد با تماس های بین المللی ناشناس می تواند هزینه های بسیاری برای مشترکان داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۳:۱۷    
اعضای جدید کمیته فنی فوتسال به دنبال بازگرداندن باشگاه های پرسپولیس و استقلال به فوتسال هستند اما تحقق این وعده چه قدر تا عملی شدن فاصله دارد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۵۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت تعامل پارلمان های ایران و عراق در راستای توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات و همکاری های دو کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۴۵    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد آخرین تصمیمات این شورا درباره افزایش حقوق کارگران در سال 98 را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۶    
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل ورزشگاه آزادی تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۵    
مذاکرات هیات کارشناسی ایران با نمایندگان فرانسه، آلمان و انگلیس و اتحادیه اروپا درباره عملیاتی کردن هر چه سریع تر اینستکس امروز در تهران برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استقبال همه احزاب و گروه های ایران و عراق از توسعه مناسبات همه جانبه دو کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۲    
فرمانده کل، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی تبریک گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که شورای نگهبان مجدداً هشت مورد ایراد به لایحه بودجه سال 1398 گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط و همکاری های برادرانه و رو به گسترش ایران و عراق، تاکید کرد: مسئولان دو کشور باید برای توسعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۳    
تیم فوتبال الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الاتحاد عربستان را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۰    
سفارت فرانسه در تهران دوشنبه شب از سفر مدیر سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا (اینستکس - INSTEX) به ایران خبر داد و نوشت: پر فیشر با روسای نمایندگی های سه کشور آلمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۱:۵۴    
با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق 5 سند و یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان مقام های عالی رتبه دو کشور به امضاء رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۱:۳۳    
آفتاب نیوز : سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای به دریافت نشان عالی ذوالفقار مفتخر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۳    
مارک زوکربرگ به تازگی تأیید کرده است که شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام و پیام رسان واتس اپ به زودی ادغام خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۲    
عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری الجزایر روز دوشنبه در بیانیه ای ضمن اعلام تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی خود برای شرکت در انتخابات انصراف داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۹    
رونالدو در 18 مارس 2019 مرکز کاشت موی خود را در مادرید افتتاح خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
رهبر شورشیان مورد حمایت آمریکا در ونزوئلا خواستار تشدید فشارهای اروپا بر کشورش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۵    
ساعت شهرآورد 89 پایتخت تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۴    
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان میبد گفت: از جمله وظایف اتحادیه ها شناسایی واحد های بدون پروانه است چون فعالیت عده ای بدون پروانه تضییع کننده حقوق واحد های پروانه دار می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار مرکز پژوهش ها و سازمان امور مالیاتی درباره فرار مالیاتی پزشکان را دقیق ندانست و گفت که کارگروه ویژه ای در کمیسیون برای بررسی علل فضاسازی علیه جامعه پزشکی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای گفت که اینستکس همه مشکلات ایران را حل نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا به بهانه مقابله با نفوذ روسیه در کشورهای اروپایی و آسیایی، در بودجه پیشنهادی سال 2020 خود نیم میلیارد دلار تقاضا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۳    
عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری الجزایر روز دوشنبه در بیانیه ای ضمن اعلام تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی خود برای شرکت در انتخابات انصراف داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۷    
رئیس جمهور در پایان امضای 5 سند همکاری میان تهران و بغداد اعلام کرد که دو کشور توافق کرده اند صدور ویزا برای زائران و گردشگران ایرانی و عراقی رایگان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
پس از 11 ماه هشدار و اخطار فعالان بخش خصوصی درباره رانت زایی تخصیص ارز ترجیحی به واردات کالا، برخی چهره های اقتصادی دولت قبول کرده اند که مأموریت دلار 4200 تومانی به موفقیت نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
مربی هلندی گفت: همسرم 22 سال پیش برای اینکه بتواند خانه داری کند و هم پای من به شهرهای مختلف سفر کند کاری که به آن علاقه داشت را رها کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
یک فعال سیاسی اصولگرا اقدامات و اظهارات احمدی نژاد را تلاش های بی ثمری برای تطهیر خود به منظور بازگشت به قدرت خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی گفت: دیپلماسی درباره پیونگ یانگ هنوز هم کاملاً زنده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۲    
تیم فوتبال ذوب آهن در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان به پیروزی 3 بر 2 دست پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی در کنار حمیده خیرآبادی (نادره)، محمدعلی کشاورز و اسماعیل شنگله، یادی از 13 سال پیش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۹    
سرمربی فرانسوی پس از 9 ماه به رئال مادرید بازگشت و دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۸    
مربی تیم پرسپولیس می گوید تیمی که ژاوی و گابی و این همه ستاره را می خرد، به فکر یک بازی یا دو بازی و گرفتن یک جام نیست!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
گزارشی از زندگی ملاعمر رهبر پیشین طالبان نشان می دهد که او سال ها در مجاورت پایگاه نظامیان آمریکایی در افغانستان به سر برده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۳    
لیست بازیکنان السد قطر برای دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد و بر این اساس هافبک اسپانیایی و تاثیرگذار قطری ها در این لیست حضور ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای، فرماندهی معظم کل قوا به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان ذوالفقار اهداء کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تشریح جزئیات اجلاسیه خبرگان رهبری گفت: وزیر اقتصاد طی سخنانی در این اجلاسیه به سوالات خبرگان در حوزه مسائل معیشتی مردم پاسخ می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
آژانس مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل درباره افزایش استفاده از مت آمفتامین در جنوب شرق آسیا هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نشست عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس که قرار بود وضعیت بازار و کالاهای اساسی بررسی شود وزیر جهاد کشاورزی حضور نیافت که موجب دلخوری و اعتراض اعضای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۷    
یاران محمدی به مصاف اورال رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
یک عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با تأکید بر اینکه عراق دارای حاکمیت مستقل است، با کنایه به عربستان سعودی گفت که عراق هرگز گاو شیرده واشنگتن نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۷    
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید قوه قضائیه صبح دوشنبه با حضور مقامات لشکری و کشوری، معاونین قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس و رؤسای دادگستری ها و نمایندگانی از دولت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران با دادن هشدار درباره وضعیت کتاب فروشی ها، وضع آن ها را با خشک شدن دریاچه ارومیه مقایسه کرد و گفت اگر کاری نکنیم خیلی دیر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
نماینده قم در مجلس مدعی شد: سران فتنه پیغام دادند که ما رمق نظام را گرفتیم اگر آمریکایی ها تحریم را تشدید کنند کار نظام تمام است و اکنون هم مردم دارند تاوان این بدبختی ها را می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
پرویز اسماعیلی،معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور صدور ویزا برای زائران ایرانی و عراقی از اواسط فروردین رایگان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۵    
تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با 9 بازیکن راهی میدان مسابقه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجی می گوید: روابط خوبی بین ایران و عراق وجود دارد اما مخالفان با اتهام زنی به دولت، به دنبال خدشه دار کردن این رابطه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۳    
مدیر عامل معاینه فنی سراسر کشور از حذف برچسب معاینه فنی از سال 98 خبر داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مصرف مشروبات الکلی جان دو جوان بروجردی را گرفت و جوان دیگری نیز نابینا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۸    
تیم فوتبال الزورا عراق موفق شد در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده امارات به پیروزی برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: شرکت چسب البرز در شهر صنعتی البرز دچار حریق شده که در این حادثه، 4 نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران در پی مفتخر شدن سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده معظم کل قوا پیام تبریکی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۷    
آخرین یارانه نقدی سال 97 امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
رسانه های دولتی اتیوپی خبر داده اند که جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اتیوپی که دیروز سقوط کرد پیدا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۱    
دروازه بان استقلال می گوید تیمش به بازی با العین مثل یک نیروی محرکه نگاه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کل آب های فسیلی ما که از صدها هزار سال پیش شکل گرفته 500 میلیارد مترمکعب برآورد شده بود ولی ما در 25 سال گذشته بیش از 110 میلیارد مترمکعب آن را مصرف کرده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۲    
آفتاب نیوز : زنان شهر مادرید در تظاهرات روز جهانی زنان، به دیگ و قابلمه کوبیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۹    
سرمربی استقلال می گوید تیمش با کمک هواداران می تواند از سد العین بگذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد که شرکت توسعه کسب و کار توسکا به هیچ وجه جزء شرکت های تحت مدیریت و کنترل ستاداجرایی فرمان حضرت امام نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۶    
آفتاب نیوز : طی توافقی بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی، حدود 250 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت 5000 مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی اختصاص داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۰    
دادستان سمنان آخرین وضعیت پرونده افراد بازداشت شده در محیط زیست را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، اولین فرمانده در جمهوری اسلامی ایران است که به دریافت عالی ترین نشان نظامی مفتخر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
جنبش حماس امروز (دوشنبه) اعلام کرد، منتظر پاسخ اسرائیل درباره شروط برای توقف اعتراضات مرزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با شبکه بی بی سی عربی تاکید کرد که ایران هیچگاه دشمنی خود با آمریکا را به داخل عراق نمی کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
اگر خرید هم نکنم حتماً می آیم دوری توی خیابان و پاساژها می زنم. حال و هوای شب عید یک چیز دیگر است. حال آدم را خوب می کند. بالاخره هم یک چیزی می خرم حتی اگر شده از دستفروش های کنار خیابان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
در حالی که قانون تنها به مشتریان و نظام بانکی اجازه می دهد که هر فرد حداکثر شش حساب بانکی در یک بانک داشته باشد، یک پسر هشت ساله در بانک سرمایه 242 حساب بانکی دارد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و منطقه داشته است و اغلب آنها این سفر را حامل پیامی قوی برای آمریکا درباره نقش ایران در منطقه در کنار انگیزه های اقتصادی دانسته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
سرمربی فرانسوی دوباره هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران بعداز ظهر دوشنبه در کاخ نخست وزیری عراق مورد استقبال رسمی عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
طی توافقی بین سازمان برنامه و بودجه حدود 250 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت 5000 مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی اختصاص داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۵    
روبرتو روخاس در دیدار شیلی و برزیل برای لغو کردن بازی با چاقو به خود آسیب رساند اما فیفا متوجه این موضوع شد و سنگین ترین جریمه را برایش در نظر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
یک دوبلور معتقد است که کاندیداهای جشنواره تلویزیونی جام جم در شبکه های اجتماعی و روی آنتن خود را تبلیغ می کنند و این کار برای برنده شدن جالب نیست؛ مردم اگر بخواهند نامزد مورد نظرشان را انتخاب می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
مشاور رئیس انجمن تغذیه ایران، نکات تغذیه ای برای پیشگیری از چاقی در ایام عید را یادآور شد و بر لزوم مصرف سبزیجات به منظور جلوگیری از یبوست و همچنین جذب بهتر ویتامین ها و مواد معدنی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۲    
هیات عمومی دیوان عدالت اداری دستورالعمل نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی سال 1397 1396 دانشگاه تهران را غیرقانونی دانست و رای به ابطال آن داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۱    
گاندو، بزرگ ترین خزنده ایران و تنها تمساح موجود در ایران در جنوب شرق ایران، سیستان و بلوچستان؛ در زبان محلی به آن گاندو می گویند و نام رایجش تمساح پوژه کوتاه تالابی است؛ جانوری خجالتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور کشورمان امروز دوشنبه در سفری سه روزه راهی عراق شد که این سفر بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۹    
یکی از معضلاتی که همیشه در بخش آب ایران مطرح می شود، نبود ذخایر برفی است و این در شرایطی است که امسال شاهد افزایش 20 درصدی منابع آبی حاصل از ذخایر برف هستیم.