جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۸    
فورد توانست طی یک دهه با ساده سازی یک مدل خودرو و ارائه تنها چند قابلیت انتخابی به مشتریان، به شدت قیمت هایش را کاهش دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
به رغم ثبت رقم های امیدوارکننده بارش در سال آبی جاری (ابتدای مهرماه تاکنون)، 6 استان اردبیل، هرمزگان، یزد، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان همچنان بارشی کمتر از متوسط 50 سال گذشته را دارا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
رییس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: گستره این دریاچه با افزایش 252 کیلومتری در هم سنجی با زمان مشابه سال گذشته به 2 هزار و 460 کیلومترمربع رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: شستا با حدود 42میلیون عضو در عرصه های مختلف اقتصادی کشور فعال است و سالانه حدود چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۰    
مبلغ 10 هزار تومان به ازای هر حساب، بابت کارمزد سالانه ارسال پیامک کسر می شود و مشتریانی که تمایلی به استفاده از خدمات پیامکی در سال آینده ندارند، می توانند با مراجعه حضوری به شعب و باجه های بانکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
کیوان محسنی کارگردان جوان اهل گراش که تا پیش از این با جوایز متعدد فیلمسازی شناخته شده است، سریال بومی کاشوخین را با حضور بازیگران داخلی و خارجی و با یک گروه بین المللی ساخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
صدور کارت پرواز به صورت دستی برای مسافران از جمله اتفاقات عجیبی است که در مورد پرواز شرکت هواپیمایی معراج در فرودگاه استانبول رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
در جلسه 165 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل برنامه کلی درس "رشته فلسفه رسانه" به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
امیر جوشقانی، سخنان گلزار درباره اینکه حضورش باعث جذب مخاطب برای تلویزیون شده است را نادرست دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۴    
شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی در اطلاعیه ای، تخلفات و فساد انجام شده را مربوط به سال های 1390 و 1391 عنوان کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل هواشناسی لرستان از ورورد سامانه بارشی فعال بر روی جو منطقه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
طبق ابلاغ گمرک، صادرات نئوپان خام آزاد شد و اما صادرات سیب و پرتقال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
پزشک استقلال تهران درباره دو مصدوم این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به زیر و بم موضوع اجرای قانون تغییر ساعت و ارائه پاسخ هایی به آن پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری عامل ناامنی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از مجازات سه نفر از قاتلان شهید محمد نایبی و شهید هادی کاردیده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
متاسفانه برخی از پزشکان در طب نوین، به بیماران بلغمی یا سودایی، مصرف ماست و لبنیات را تاکید می کنند در حالیکه از نقطه نظر طب سنتی این تجویز پزشکان اکادمیک کاملا اشتباه است و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۰    
ساز و کار اجرایی بسته تسهیل واردات مواد اولیه و واسطه ای بخش تولید از محل ارز حاصل از صادرات ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۰    
دستگاه دیپلماسی ژاپن امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، توکیو نسبت به اقدام روسیه در راستای انجام مانور نظامی در جزایر مورد مناقشه میان دو طرف اعتراض کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۱    
کارشناس ارشد مشاوره در دانشگاه شهرکرد گفت: همسرگزینی برای کودک نوعی تحمیل ظالمانه است چرا که کودک به امری واداشته می شود که به آن آگاهی و علاقه ای ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۵    
آیت الله سعیدی گفت: پیامبر(ص) هیچ یک از اصحاب خود را به خاطر سلایقشان طرد نکرد با اینکه هر کدام سلیقه های مختلفی داشتند، پیامبر(ص) از همه دیدگاه ها و ظرفیت ها استفاده می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۲    
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه شهادت عامل عزت، سربلندی و کرامت یک ملت است خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت به ارمغان آورده، این عزت از رهگذر شهادت و به برکت خون شهدا حاصل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۵:۰۶    
بررسی ها نشان می دهد بهبود قدرت ماهیچه ها و تقویت عضلات می تواند به پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری دیابت نوع 2 کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۴:۲۵    
به هر روی در سفر به هر شهر و استان، ممکن است با واژه ها و اصطلاحاتی روبرو شوید یا نیاز به استفاده از برخی واژه های تخصصی داشته باشید! اصفهان یکی از شهرهایی است که ندانستن واژه های بومی آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۳:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زیبنده جامعه شهید پرور نیست که مشاهده می کنیم به اموال بیت المال دست درازی و خاطر مردم آزرده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۹    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: برای چهار شنبه آخر سال، دستورالعملی را به استان ها ابلاغ کرده ایم تا مدیران مدارس آگاهی های لازم را در این ایام به دانش آموزان بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۸    
مهاجم یوونتوس که با هت تریک خود باعث حذف اتلتیکو مادرید از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد اظهار نظر جالبی درباره عملکردش داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۵    
برآیند نظرات کارشناسان از طرح مالیات بر عایدی مسکن این است که این طرح نباید اثر منفی در ساخت وساز بگذارد، اما می تواند برای معاملات غیرمصرفی، مفید باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۴    
هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق قاره با پیروزی نماینده تایلند برابر حریف کره ای و تساوی نمایندگان چین و ژاپن پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۷    
جوانی در شاهرود بر اثر اصابت گلوله مجروح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۶    
میزان مصرف آب در ایران حدود 30 تا 40 درصد فراتر از میانگین جهانی است. بر اساس اعلام بانک جهانی، سرانه مصرف آب خانگی برای کشورهای بیابانی مانند ایران باید 70 لیتر در شبانه روز باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۴    
قطر در سال های گذشته به یکی از قدرت های اقتصادی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۰    
صاحبان سرقفلی ساختمان پنج طبقه پلاسکو یا همان ساختمان شمالی، حاضر به تخریب و بازسازی این ساختمان توسط بنیاد مستضعفان نشده اند و با حضور در دفترخانه رسمی متعهد شده اند که تمامی مسئولیت های مرتبط با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۳    
آمارهای تجارت خارجی 11 ماهه سال 1397 نشان می دهد در این مدت واردات کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
خودم به ذهنم رسید. هنرش را داشتم و این شیوه را در ذهنم طراحی کردم. فکر نمی کنم کس دیگری باشد که با این شیوه سرقت کند. این شگرد فقط مختص خودم است و در واقع سبک جدیدی در سرقت محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به طرح آمایش سرزمینی،اظهار کرد: بر اساس این طرح، دانشگاه های دولتی که دارای ظرفیت و امکانات مناسب هستند باید حفظ شوند و ارتقا یابند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۰    
به دنبال رسوایی صداوسیما و توسکا در رای گیری برای مجریان و برنامه های تلویزیون، عده ای تلاش دارند با پخش پول و آگهی سفارشی در کانالها فرافکنی کنند و بگویند سهامدار عمده همراه اول دولت است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۳    
فوق ستاره بارسلونا امشب برای یکصدو سی و یکمین بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود و دومین بازیکن باسابقه آبی اناری ها لقب گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به رئیس کل گمرک، ضمن لغو ممنوعیت صادرات برخی اقلام، ممنوعیت صادرات سیب و پرتقال را تا 15 فروردین ماه تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۵    
مادر طاهر قدیریان یکی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست گفت: وضعیت جسمی فرزندم وخیم و به شدت وزن کم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۲    
اکبر شریعت نوحه خوان نوای معروف (کربلا کربلا ما داریم می آییم ) به دیار باقی شتافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
امیرمهدی ژوله و حبیب رضایی از جمله هنرمندانی بودند که پس از کسب دو تندیس توسط عادل فردوسی پور در جشنواره تلویزیونی جام جم، او را تحسین کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سفر سه روزه حسن روحانی به عراق و مقایسه این سفر با سفر اخیر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به این کشور اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۲    
اگر خانواده ای بخواهید یک سفره هفت سین ساده و جمع و جور برای تحویل سال نو پهن کند، باید هزینه ای بین 50 تا 90 هزار تومان در نظر بگیرد. البته هنوز قیمت دقیق گل سنبل و سبزه در بازار مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
آخرین وضعیت پرداختی و مطالبات باقی مانده سپرده گذاران تعاونی های البرز ایرانیان و ولی عصر (عج) اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۷    
رئیس جمهوری سفر رسمی سه روزه خود به عراق را نقطه عطفی در روابط دو کشور دانست و تاکید کرد: هیچ قدرت و کشور ثالثی قادر نیست بین دو دولت و دو ملت بزرگ ایران و عراق تفرقه ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۶    
قانون گذاران انگلیسی که پیش تر با طرح اصلاح شده ترزا می برای بریگزیت مخالفت کرده بودند، امشب (چهارشنبه) نیز به خروج بدون توافق کشورشان از اتحادیه اروپا رأی مخالف دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور در پایان سفر سه روزه به عراق دقایقی پیش وارد تهران شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۳    
وزارت امور خارجه چین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، رفتار برخی از کشورهای دور از منطقه که وضعیت را در دریای چین جنوبی بدتر می کنند، غیرمسئولانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۷    
رییس جمهوری آمریکا دستور توقف پرواز های بوئینگ 737 مکس8 را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۹    
یک رسانه هندی به نقل از سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا از احتمال ادامه معافیت خریداران نفت ایران از تحریم های آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
با توجه به انعکاس برخی از ابهامات توسط گمرکات اجرایی جهت ترخیص خودروهای سواری، اصلاحاتی صورت گرفت و ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۱    
با 80 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند پژو، 206 SD V8، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس، هیوندای آوانته اتوماتیک، سمند LX EF7 و موارد مشابه را خریداری کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۰    
فعالان کارگری بر لزوم حفاظت از منافع بیمه شدگان تامین اجتماعی تاکید کردند و گفتند: طرح اصلاحات پارامتریک، یک طرح استثماری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۷    
شهرام ناظری در کنسرت خود که در یکی از شب های نزدیک به سال نو برگزار شد، گفت که باید به کسانی که در ترافیک نزدیک عید به کنسرت می آیند، جایزه داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره دیدار نمایندگان با سید محمد خاتمی و حواشی ایجاد شده در این خصوص گفت: هنگامی یک نفر در حصر است نمی شود به ملاقاتش رفت اما هنگامی که فرد حضور دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۳    
وزارت دفاع افغانستان با انتشار بیانیه ای از کشته شدن دست کم 31 عضو گروه تروریستی القاعده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی طی سخنانی ناکام سازی دشمن را راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی دانست و تاکید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
سفیر آلمان در ایران از اعمال مجازات های آمریکا علیه شرکت های اروپایی که با ایران تجارت می کنند، انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمتر 10 روز به آغاز سال نو مانده است ولی هنوز شهر آماده نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۹    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری شرکت رنو در ایران گفت: این شرکت به ایران باز خواهد گشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۸    
بابک هوشمندی، کارگردان و بازیگر تئاتر که درحال تمرین برای اجرای نمایشی جدید بود، از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
رییس جمهوری آمریکا مدعی شد رسانه ها تصاویر همسرش را فوتوشاپ کرده و اخبار دروغ منتشر می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
این شیء یک بالن ارتباطی است که با هماهنگی شبکه پدافند هوایی کشور به پرواز درآمده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۱    
وزیرخارجه آمریکا به سفر رئیس جمهور ایران به عراق واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از انجام سفری سه روزه به عراق و دیدار و گفت وگو با مقام های بلندپایه این کشور و مراجع عظام تقلید در نجف، عازم تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۴    
پیمان قانع که طراحی دکور برنامه ماه عسل را عهده دار بوده است، از طراحی دکورهای سریال هیولا و همچنین برنامه دورهمی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه های سومین روز سفر به عراق، مسجد کوفه و حرم های مطهر واقع در این مسجد را زیارت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
وزیر امور خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، مدعی شد وضعیت حقوق بشر در کشورمان بدتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
اگرچه قرار بود در سال 97 با تغییر مرجع قیمت گذاری و تعیین فرمول جدید قیمت، بازار خودرو به آرامش برسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور عصر چهارشنبه با آیت الله العظمی بشیر نجفی، آیت الله محمدسعید حکیم و آیت الله العظمی محمداسحاق فیاض، از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
بیانیه پایانی ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۱    
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه به صورت شفاف اذعان می کنم که مردم استان کرمان به دلیل عدم هماهنگی سه دستگاه هزینه دو برابری شکر پرداخت می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی اظهار کرد که با رهبران مذهبی، آکادمیک و عشایری عراق ملاقات داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
منابع خبری روز چهارشنبه از کشته شدن دست کم 6 نفر در مدرسه ای در برزیل بر اثر تیراندازی خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
اسامی فیلم های قطعی اکران نوروز 98 از سوی شورای صنفی اکران اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور ایران در یک نشست مربوط به بازار انرژی گفت وجود نفت مازاد در بازار موجب می شود تا برنامه واشنگتن برای اعمال تحریم های نفتی علیه ایران تسریع شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه بنزین سوپر به صورت مستمر عرضه خواهد شد گفت: پیش بینی می شود میزان مصرف بنزین در سال 98 با 10.2 درصد رشد به 97 میلیون لیتر در روز برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
امارات از آزادی چند شهروند خود که در ایران زندانی بودند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۰    
مجید اخوان از طراحان صحنه و لباس و طراح پوستر سینمایی در سن 62 سالگی در 22 اسفند ماه بر اثر سرطان درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
روزنامه نروژی 'فتن پوستن' اعلام کرد که وزارت امور خارجه این کشور روز چهارشنبه محمدحسن حبیب الله سفیر ایران در نروژ را فراخوانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیت امام خمینی(ره) در نجف اشرف، از این مکان تاریخی بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۸    
آیت الله سیستانی در دیدار حسن روحانی با وی، ضمن استقبال از توسعه روابط عراق با همسایگان، از نقش دوستان این کشور در غلبه بر تروریست های داعش تقدیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
دانه درشت هایی با دلار 800 تومانی از سیستم بانکداری کشور وام دریافت کرده اند و حتی حاضر نیستند این وام را با دلار هزار و 200 تومانی تسویه کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۱    
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم پرونده پدیده شاندیز با همان سرعت تعیین تکلیف پرونده پردیسبان که یک اقدام انقلابی در دستگاه قضایی به شمار می رود، پیگیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا گفت: با توجه به شلوغی بازار در روزهای پایان سال، یکی از شگردهای سارقان این است که در قالب مأموران قلابی سوژه های خود را به دام بندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۲    
وزیر ارتباطات گفت: معتقدم در سال آینده با وجود تحریم ها در حوزه فناوری اطلاعات با رونق روبرو می شویم و بخش های مختلف برای ایجاد بهره وری به سراغ فناوری اطلاعات می آیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۲    
تیم تحقیق و تفحص اسپانیا بر این باور است که سازمان سیا در حمله به سفارت کره شمالی دست داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۹    
تهیه کننده برنامه کودک شو بیان کرد: ما و شبکه از پژمان بازغی تقدیر می کنیم و اجازه نمی دهیم که او از برنامه خداحافظی کند. همچنین از او دلجویی و تقاضا کردیم که تجدید نظر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
وزیر خارجه سابق انگلیس در پی رأی منفی پارلمان این کشور برای دومین بار به توافق بریگزیت پیشنهادی از سوی ترزا می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رفع مشکل متروکه شدن 70 کانتینر گوشت وارداتی تنظیم بازاری در گمرک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
انتخابات فدراسیون کاراته در حالی فردا پنجشنبه برگزار می شود که آمار این رشته در تغییرات مدیریتی در 15 سال و در میان تمام فدراسیون ها گذشته بی سابقه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی گفت: نتانیاهو، به خودت بیا. تو یک ظالم هستی؛ ظالمی که کودکان 7 ساله فلسطینی را به قتل می رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۸    
دبیرکل اوپک اعلام کرد: ما از پیوستن رئیس جمهوری (آمریکا) به گفتگو، استقبال می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۳    
مجلس سنای فرانسه هم قانون مجازات های سنگین برای جلیقه زردها را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل امور فراورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اخیراً اعلام کرده گردش مالی محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان 65 هزار میلیارد تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
به اعتقاد کارشناسان، با وجود قدرت مطلق 'کیم جونگ اون' و احاطه او بر همه امور کره شمالی، نبود بی سابقه او در جمع نمایندگان مجلس جدید این کشور به گمانه زنی ها در زمینه نیات او درباره ساختار جدید قوه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا تاکید کرد، جنگ هایی که این کشور در آینده در آنها شرکت خواهد کرد، اساساً از درگیری های مسلحانه کوتاه مدت قبلی این کشور متفاوت خواهند بود و کشور باید خود را برای این امر آماده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
دادستان کل کشور گفت: متأسفانه کانادا از کشورهایی است که مامنی برای اختلاس گران شده است.
  • ۱