جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 1 اسفند 1397 آفتاب نیوز 2 اسفند 1397 آفتاب نیوز 3 اسفند 1397 آفتاب نیوز 4 اسفند 1397 آفتاب نیوز 5 اسفند 1397 آفتاب نیوز 6 اسفند 1397 آفتاب نیوز 7 اسفند 1397 آفتاب نیوز 8 اسفند 1397 آفتاب نیوز 9 اسفند 1397 آفتاب نیوز 10 اسفند 1397 آفتاب نیوز 11 اسفند 1397 آفتاب نیوز 12 اسفند 1397 آفتاب نیوز 13 اسفند 1397 آفتاب نیوز 14 اسفند 1397 آفتاب نیوز 15 اسفند 1397 آفتاب نیوز 16 اسفند 1397 آفتاب نیوز 17 اسفند 1397 آفتاب نیوز 18 اسفند 1397 آفتاب نیوز 19 اسفند 1397 آفتاب نیوز 20 اسفند 1397 آفتاب نیوز 21 اسفند 1397 آفتاب نیوز 22 اسفند 1397 آفتاب نیوز 23 اسفند 1397 آفتاب نیوز 24 اسفند 1397 آفتاب نیوز 25 اسفند 1397 آفتاب نیوز 26 اسفند 1397 آفتاب نیوز 27 اسفند 1397 آفتاب نیوز 28 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
دادستان کرج با اشاره به مشکلاتی که اخیراً در تأمین گوشت و مرغ به وجود آمده است، گفت: برخی برای تأمین گوشت رستوران داران و مراکز طبخ غذا در صف می ایستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۴    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر زغال گیری در روستای تِل مینه از توابع بخش ویسیان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
سرپرست گروه عود زریاب در آستانه برگزاری کنسرت این مجموعه موسیقایی در تالار وحدت از اجرای یک برنامه متفاوت در حوزه موسیقی تلفیقی سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۳    
وزیر خارجه ونزوئلا خواستار دیدار مستقیم میان رهبران این کشور و آمریکا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: وضعیت بحرانی منطقه کلانشهر تهران نتیجه تصمیم گیری های جزیره ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با اهدای شاخه های گل به بانوان تهرانی، میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر را به آنان تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۶    
مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعداد زنان مبتلا به این بیماری دو برابر مردان است، گفت: 320 بیمار مبتلا به ام اس در استان شناسایی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۳    
سلطان تکذیب بازهم تکذیب کرد. بعد از انتشار سخنان سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، در رد ادعای کریمی قدوسی، نماینده مشهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۲    
معاون اتاق بازرگانی گفت: گوشت های وارداتی بعد از باز شدن پلمب در خودرو های حامل، تا محل فروشگاه ها اسکورت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور کرمانشاه به کامیاران خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
سرمربی پاری سن ژرمن امید زیادی دارد که نیمار به دیدار برگشت برابر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۶    
بانک ملت در اقدامی، 800 کوله پشتی و بسته لوازم التحریر را به دانش آموزان روستای قلیان و ناحیه منفصل شهری ننله شهر سنندج اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۷    
بانک ملت در اقتصاد مقاومتی سه گام بزرگ برداشت و از جمله بانک هایی است که توانسته بیشترین اقدامات را در این زمینه انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۸    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که باید از پارک خوابی گردشگران در آذربایجان شرقی جلوگیری شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۰    
هوای تهران ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۳    
اگر مبتلا به سینوزیت هستید، برخی از کارها را باید انجام دهید و برخی از کارها را نباید انجام دهید. در زیر برخی از این باید و نبایدها را می آوریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۹    
حمید گودرزی در نشست رسانه ای سری نوروزی مسابقه تلویزیونی پنج ستاره گفت برخی چهره ها تنها با شرط برنده شدن حاضر به شرکت در این مسابقه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۲    
پس از برخورد خودرو سمند با گاردریل، پدر و مادر با فرزند دو ساله ای که در آغوش مادر بود از خودرو بیرون پریدند اما به دلیل شوک شدید ناشی از حادثه فرزند چهار ساله شان را فراموش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۲    
ازدواج سلبریتی ها یکی از موضوعات جالب برای هواداران این افراد است. اما گاهی اوقات این ازدواج ها با حواشی همراه می شود که نه تنها طرفداران بلکه توجه رسانه ها را هم به خود جلب می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان 8 تن مواد مخدر را در منطقه آشار و ایرافشان شهرستان مهرستان کشف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۲    
این رشید مظاهری هم عالمی دارد برای خودش؛ یک روز دستکش قرمز می پوشد و به سمت هواداران پرسپولیس می رود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۹    
سعید فتاحی گفت: هیچ وقت نگفتم شفر آلزایمر گرفته یا دچار فراموشی شده است. من گفته ام شاید شفر فراموش کرده که با برنامه ریزی رقابت ها موافقت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۳    
سرمربی سابق آث میلان تصمیم نهایی خود را درباره هدایت تیم ملی کشورمان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۵:۲۰    
معاون سابق وزیر نیرو گفت: آنچه که به عنوان چالش اصلی در صنعت برق ایران همواره مطرح شده، این است که برق از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی، به عنوان یک کالا شناخته شود و این محصول گران بها یک خدمت نباشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۴:۰۰    
"بزرگ بودن بدهی انباشته هما" و "نزدیک بودن موعد بازپرداخت اقساط هواپیماهای خریداری شده توسط ایران ایر" دو عبارتی است که می تواند زنگ خطر مالی را برای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صدا درآورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۲:۴۵    
آفتاب نیوز : در تصویر زیر حرم حضرت معصومه(س) را در سال 1306 شمسی می بینید. منبع: عکس های زیر خاکی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا به منظور شرکت در دومین نشست خود با رهبر کره شمالی، وارد پایتخت ویتنام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۷    
محمدجواد ظریف، شامگاه دوشنبه در پستی اینستاگرامی از وزارت امور خارجه استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه حق شناس عضو شورا به شهردار تهران خصوصی بود و انتشار آن صحیح نبود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۹    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس از ارائه توضیحات مسؤولان وزارت امور خارجه درباره استعفای ظریف در نشست این فراکسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۵    
پس از حمله هوایی جنگنده های هند به پاکستان و تشدید تنش ها میان دو کشور همسایه، کاردار دهلی نو در اسلام آباد از سوی وزارت امور خارجه پاکستان احضار شد ضمن اینکه ارتش پاکستان نیز هند را به پاسخ متقابل و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۱    
نماینده مشهد در مجلس، پخش شیرینی از سوی وی در پی استعفای ظریف که در توئیت یک نماینده آمده بود را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۵    
آفتاب نیوز : شب گذشته دو دستگاه خودروی پراید در بزرگراه اقارب پرست و خیابان شهید شیرانی شهر اصفهان طعمه حریق شدند که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۳    
فاطمه جمالی به عنوان دهیار روستای باراجین منصوب و حکم او امروز به وی تقدیم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۲    
بحران اقتصادی و فشار گرانی ها در ونزوئلا مردم این کشور را از ماه ها پیش به تنگ آورده است، به طوری که در روزهای گذشته اخباری از خورده شدن حیوانات وحشی در این کشور منتشر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۶    
عضو شورای شهر تهران با تذکر به شهردار پایتخت گفت: روال قانونی تحویل زمین برای احداث برخی جایگاه های سوخت کوچک مقیاس رعایت نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۶    
معاون اول رییس جمهوری در احکام جداگانه ای، مهدی علیخانی را به عنوان معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای و سعید شیرکوند را نیز به عنوان معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۴    
مایا کوتسیانچیچ سخنگوی فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه فعلا درباره استعفای محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران اظهارنظر نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۹    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از رئیس جمهوری برای عدم پذیرش استعفای وزیر امور خارجه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۹    
آفتاب نیوز : جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) از سراسر کشور در آستانه خجسته سالروز میلاد ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد : متن انتشار یافته از استعفای وزیر امور خارجه مورد تأیید نیست
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۸    
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: اجازه نمی دهیم که برخی افراد گردشگرنما با توهین به اعتقاداتو انجام رفتارهای نامناسب و غیر اخلاقی موجبات ناراحتی مردم جزیره هرمز را فراهم کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به استعفای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت : ظریف زبان استدلال و مذاکره عزتمند ملت ایران در تاریخ معاصر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۷    
نخست وزیر انگلیس گفت، برای پرهیز از خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا به پارلمان اجازه خواهد داد تا در مورد تعویق سه ماه اجرای این برنامه رأی گیری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: می توان در وزارت علوم نمادی از دانشگاه جندی شاپور را طراحی کرد و ما پیگیری می کنیم که در ورود به ساختمان وزارتخانه این به چشم بیاید که ما وارث دانشگاه جندی شاپور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۲    
پیروز قربانی زننده گل پیروزی بخش استقلال در دربی 7 اسفند سال 1383 می گوید اگر امیرحسین صادقی محروم نمی شد ممکن نبود او بازی کند و شاید سرنوشت عوض می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۱    
ما حمایت گسترده ای از مادورو توسط روسیه نمی بینیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور اصلاح مدیریت داخلی و مبارزه با فساد است و کرنش کردن به بیگانه تغییری در وضعیت کشور ایجاد نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۹    
حزب اپوزیسیون بریتانیا تاکید کرد افزایش تحریم ها علیه حزب الله لبنان باید با دلایل قابل اثبات تصویب شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت ایجاد مالیات عایدی بر سرمایه در کشور گفت: متاسفانه در این دولت هیچ گونه مالیات عایدی به سرمایه وجود نداشته و به همین دلیل است که در یکسال گذشته قیمت خودرو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۷    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آقای ظریف سرمایه ملی و جهانی است و حتماً با رئیس جمهور صحبت خواهم کرد که ایشان همچنان در دولت حضور داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
یولیا تیموشنکو نامزد انتخابات ریاست جمهوری اوکراین از برنامه استیضاح پترو پروشنکو رئیس جمهوری این کشور در پارلمان اوکراین به دلیل آنچه خیانت دولتی عنوان کرده است، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۷    
مهناز افشار که برای فیلمبرداری پروژه سینمایی جدیدش به ژاپن سفر کرده است، تصویری از خودش کنار دو بازیگر ژاپنی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۶    
عضو شورای سردبیری روزنامه قانون ابراز امیدواری کرد با مساعدت دادسرای فرهنگ و رسانه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توضیحاتی که مدیر مسئول روزنامه قانون ارائه می کند این روزنامه رفع توقیف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۵    
رییس سازمان آتش نشانی ارومیه گفت: انفجار مواد محترقه ویژه چهارشنبه سوری در یک مغازه توتون فروشی در ارومیه منجر به مصدومیت از ناحیه دست یک شهروند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۴    
برانکو ایوانکوویچ لیست تیمش را برای دیدار روز پنجشنبه مشخص کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۴    
سلیم اجاق سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت از پیدا شدن جسد 2 جوان مفقودشده سردشتی بعد از پنج روز عملیات نیروهای مختلف در عمق 20 متری سد این شهرستان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی فشارهای داخلی و تندروی برخی افراد باعث استعفای وزیر امور خارجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۲    
عادل فردوسی پور دیدار فردا شب رئال مادرید و بارسلونا را گزارش خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۸    
تصاویر منتشرشده در سه شنبه 26 فوریه از رهبر کره شمالی، او را به هنگام استراحت و آتش زدن سیگار در زمان توقف کوتاه قطارش در مسیر ویتنام نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدیویی گفت که روز چهارشنبه درمسکو با رئیس جمهور روسیه درباره استقرار نیروهای ایرانی در سوریه صحبت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۱    
داستان عمومی و انقلاب قشم نسبت به برخورد جدی و قضایی با گردشگران و مسافرانی که در این جزیره موجب ساختارشکنی در حوزه حجاب و جریحه دار کردن عفت عمومی شدند، هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۱    
ارتش هند یک پهپاد شناسایی مربوط به پاکستان را هدف قرار داد و سرنگون کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
رئیس پیشین سیا با بیان این که حصول توافق با ایران ساده تر از کره شمالی بود، ابراز داشت بعید است پیونگ یانگ زرادخانه اتمی خود را رها کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۷    
خبرگزاری سی ان ان از پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا در آسمان ونزوئلا طی روزهای اخیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۶    
دولت ژاپن به آمریکا اطلاع داده که قصد دارد تا تحریم های اقتصادی اش علیه کره شمالی را نگه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
قیمت دلار در معاملات امروز بازار تهران 300 تومان کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۹    
بهرام قاسمی با اشاره به استعفای محمد جواد ظریف گفت: همان گونه که دفتر ریاست محترم جمهوری امروز اعلام داشتند این استعفا مورد پذیرش قرار نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در نشست هفتگی خود با رسانه ها به استعفای وزیر امور خارجه ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۱    
مجلس در مصوبه ای مقرر کرد مالیات آستان قدس رضوی، بنگاه های اقتصادی نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام صرف توسعه عدالت آموزشی، نوسازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۲    
ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، و جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا، روز یکشنبه 24 فوریه در حاشیه اجلاس سران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب با یکدیگر بیلیارد بازی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
بر اساس ابلاغ دادسرای فرهنگ و رسانه به روزنامه قانون، این نشریه از فردا اجازه انتشار ندارد. سردبیر روزنامه قانون از توقیف موقت این نشریه خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
گالری حراج کریستیز نمایشی با نام هفته قرن بیستم برگزار می کند که آثار بزرگترین هنرمندان امپرسیونیست، مدرن، پساجنگ و هنر معاصر را در کنار یکدیگر گردآوری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۹    
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدوارم شرایط لازم برای ادامه خدمت ظریف در مسئولیت دستگاه دیپلماسی فراهم شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۷    
کسری نوری سخنگوی وزارت نفت درباره اظهار نظر کریمی قدوسی مبنی اینکه "زنگنه هم می رود" گفت: به آقای کریمی قدوسی بگویید زنگنه استعفا نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۶    
شرکت بوئینگ اعلام کرد که نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد نامزد مدیریت این شرکت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۶    
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا بر لزوم محاکمه خوان گوایدو، رهبر شورشیان تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد که ظریف طی پنج سال تصدی وزارت خارجه 18 بار برای پاسخ گویی به سوال نمایندگان به مجلس رفته و هر بار آنها را قانع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۲    
فرماندار چالدران گفت: 51 تن انواع گوشت قرمز و مرغ منجمد در این شهرستان برای تنظیم بازار توزیع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۱    
وزارت اطلاعات با اعلام خبر برخورد با دسیسه هرمی ورد واید انرژی، از دستگیری 19 نفر از سرشبکه ها، افراد شاخص و تأثیرگذار این شبکه هرمی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵    
قیمت دلار در معاملات امروز بازار تهران 300 تومان کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
کبد بزرگ ترین اندام داخلی بدن انسان محسوب می شود. شاید کمتر به این بخش از بدن خود توجه داشته باشید اما کبد پیوسته در حال انجام وظایف مختلفی است و اختلال در عملکرد آن می تواند پیامدهای جدی برای سلامت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد : متن انتشار یافته از استعفای وزیر امور خارجه مورد تأیید نیست
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۸    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه ظریف مدیری امین و پرتلاش و متخصص است تاکید کرد: متاسفانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برخی موازی کاری ها لطمات جدی به روند پیشرفت و توسعه کشور زده است بخصوص ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۷    
صبح امروز طی مراسمی، بزرگترین شعبه فروشگاه هایپر استار در “بازار بزرگ ایران” همراه با استقبال بسیار زیاد مردمی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۷    
گمرک ایران با ابلاغ بخشنامه ای ممنوعیت صادرات قند حاصل از شکر سفید را به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۶    
امروز حواشی جلسه علنی مجلس پر شده بود از زمزمه های استعفای ظریف و حواشی آن. نمایندگان شنیده هایشان را می گفتند و البته با صدایی آهسته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۱    
یک تحلیلگر مسائل اقتصادی با اشاره به موضوع استعفای وزیر امورخارجه گفت: این ماجرا می تواند برای مدتی متغیرهای اقتصادی کشور را دچار بی ثباتی و التهاب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
سرمربی سپیدرود با انتشار متنی برای همیشه با باشگاه سرخ پوش رشت خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۸    
روزنامه نگار سرشناس فرانسوی به خبر استعفای وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده حسین فریدون برادر رئیس جمهور امروز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از سقوط مرگبار دختر 18 ساله از طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی در مرکز شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۸    
وزیر اطلاعات با انتقاد از افرادی که قصد دارند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و علت مشکلات یکسال اخیر را به جای تحریم ها و فشارها به ناتوانی مسئولان گره بزنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۸    
سفر روز دوشنبه رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۸    
سفیر ایران در دانمارک در واکنش به اعلام استعفای ظریف، گفت: کاش قدر سرمایه های خود را می دانستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۷    
ظریف مشاهده کرد که نه خدمت بزرگ و تاریخی اش ارج نهاده می شود و نه اجازه دارد علم دیپلماسی را آن گونه که می داند و اقتضای نفع کشور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
آن طور که مسئولان مجلس و دولت اعلام می کنند ظاهراً بازنشسته ای در این دو قوه حضور ندارند، اما خبری از خروج بازنشسته ها از قوه قضائیه و سایر نهادها و دستگاه ها و حتی زیرمجموعه های دولت و مجلس نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۴    
ماجرای بدهی های شهرداری تهران در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف اخیرا خبر ساز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
محتویات آبلیموهای دست ساز که بعضا به عنوان آبلیموی طبیعی در بازار دیده می شود، به قدری خطرناک است که می تواند سلامت مصرف کنندگان این قبیل محصولات غیر بهداشتی را با مشکل مواجه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۱    
باید خون گریست که با دخالت های غیر حرفه ای در سیاست خارجی کشور یک دیپلمات ممتاز، خوشنام، شجاع، دلسوز، میهن پرست و کارآمد مانند دکتر ظریف مجبور به استفاء می شود.