شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۲:۵۲    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: طرح ممنوعیت ساخت سلاح هسته ای را به مجلس ارائه خواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۲:۱۹    
در آذر 1357، امینی در ملاقات با شاه پیشنهاد نخست وزیری صدیقی را مطرح کرد. این پیشنهاد ابتدا عصبانیت محمدرضا پهلوی را در پی داشت، ولی با اصرار امینی، شاه پذیرفت او را ملاقات کند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۱    
محمود صادقی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار بازبینی پرونده سعید طوسی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۲    
سخنان رئیس جمهوری درباره مزایای بهره گیری از امکان همه پرسی جهت رفع اختلافات در مورد مسائل مهم کشور هر چند تازه اما مسبوق به سابقه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۶    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این کشور با ادعاهای مطرح شده در بیانیه پایانی نشست سران عرب به خصوص ادعای دخالت ایران در سوریه کاملا مخالف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۳    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398 در سراسر کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۲    
امام جمعه موقت کازرون با اشاره به شهادت حجت الاسلام خرسند گفت: قاتل امام جمعه کازرون یک تروریست پلید و قاتل شقی با افکار انحرافی شبیه به خوارج بود که ابن ملجم وار این روحانی فقیه را به شهادت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۰    
حسین مظفر درباره بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما درباره پالرمو که شفافیت مالی و سازوکارهای مربوط به آن است، تقریباً به نتیجه رسیده بودیم؛ آن شفافیتی که اینها در پالرمو دنبال آن هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۵    
بارش های شدید باران، باعث طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب در شهرهای سمنان، مهدیشهر و درجزین استان سمنان شد که خسارت هایی نیز به دنبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۸:۴۸    
عضو کمیته کشوری پایش ید جامعه وزارت بهداشت درباره اهمیت سلامت و کارکرد غده تیروئید در بدن انسان توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۱    
دو بازیکن سابق پرسپولیس که یکی مورد غضب برانکو و دیگری برای پیشرفت، این تیم را ترک کردند، اکنون قیمت پایین تری نسبت به سال های حضورشان در پرسپولیس دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۷    
خطبه های این هفته نمازجمعه سراسر کشور همزمان با روز جهانی قدس به مساله فلسطین و مقاومت ملت مظلوم این کشور اسلامی در مقابل اسراییل غاصب و جنایت های دهها ساله این رژیم سفاک و جعلی اختصاص یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۷:۴۶    
سنبل آبی گیاهی سرطان زا است. این گیاه که گونه ای مهاجم در کشور ما به حساب می آید نه تنها به اکوسیستم های آبی صدمه وارد می کند بلکه سلامت افراد را نیز در حالی به خطر می اندازد که توسط دستفروشان در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۷:۳۲    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه لیگ ملت ها 2019 با نتیجه سه بر یک مقابل ایتالیا به پیروزی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۳:۵۱    
وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: توسعه صادرات به کشورهای همسایه اولویت سال 98 است و ایران آمادگی دارد همکاری های جدید اقتصادی و تجاری در رشته های مختلف صنعتی و معدنی را با روسیه آغاز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۲    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه به دنبال ایجاد بانکی به نام بانک ایده ها در دستگاه قضایی هستیم، گفت: پیشنهادات تحولی در حوزه قضا باید به مرکز منعکس شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۹    
اردکانیان ابراز امیدواری کرد: با حضور سراج الدین مهرالدین در راس دستگاه دیپلماسی تاجیکستان امکان بیشتری برای استفاده از ظرفیت همکاری اقتصادی بین دو کشور فراهم شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تفصیلی با شبکه بین المللی العالم درباره آخرین تحولات در عرصه جهانی و منطقه ای، اقدامات ضد ایرانی آمریکا، برجام و آینده آن، نقش ایران در منطقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۵    
توییت حمایت آمیز سعد حریری نخست وزیر لبنان از عربستان و امارات متحده عربی، موج اعتراض کاربران این شبکه اجتماعی را به دنبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۰    
اتهامات هادی رضوی در پولشویی، خرید خودروی مازراتی و موتور سنگین با پول معلمان، سوژه فتوطنزی از احمدرضاکاظمی در شهرونگ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۸    
اخبار منتشره درباره دستگیری تعدادی از اعضای گروهک های معاند نظام در کردستان تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۵    
مهدی سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون، به بهانه ماجرای قتل میترا استاد (همسر محمدعلی نجفی)، در متنی هشدار داد: همه ما، حتی موجه ترین و مهربان ترین مان ممکن است مرتکب جنایت شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۸    
کارشناس هواشناسی استان ایلام گفت: بررسی الگو های هواشناسی نشان می دهد در چند روز آینده آسمان ایلام جوی پایدار گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۲    
سفیر ایران در لندن گفت: بر خلاف گزارش اخیر جهت دار شبکه بی بی فارسی، حساب بانکی ایرانیان در انگلیس به دلیل ایرانی بودن آنها بسته نمی شود، هر چند تبعیض وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که ایران با وجود افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده خود همچنان تعهدات خود در برجام پایبند است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۷    
انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی پس از دعوت از تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به کانادا از شهردار و اعضای شورای شهر تورنتو درخواست کرده است که یک خیابان یا مکان عمومی در این کلان شهر آمریکای شمالی به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۲۴    
فرماندار سرخه با اشاره به انجام اقدام های لازم برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سیلاب در شهر سرخه گفت: ورود سیل به داخل این شهر توسط عوامل امدادی و اجرایی متولی در حال مهار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۲۰    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تحلیل عذرخواهی محمدعلی آهنگران از خبرنگاران بابت برخورد هیجانی اش درباره مواجهه شان با محمدعلی نجفی، پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۸    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: گزارش جدید مدیرکل آژانس ضمن تایید مجدد پایبندی کامل ایران به برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۶    
در پی آتش سوزی شب گذشته در سینما بهمن شیراز پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و دو نفر به عنوان مطلع به دادسرا احضار شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۴    
نظرسنجی های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)،گویای آن است که 39.3 درصد مردم در یک سال گذشته چند روز در هفته بستنی مصرف کرده اند و 42.3 درصد مردم نیز در یک سال گذشته هر روز ماست مصرف کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۵    
بارش شدید تگرگ به همراه رعد و برق ، مردم سمنان را در عصر دهمین روز خرداد ماه غافلگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۲    
ابراهیم داروغه زاده در توییتی، از نظام سرگروهی سینماها برای اکران انتقاد کرد و در مقابل، منیژه حکم هم به کنایه پاسخ او را داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۲    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه اداره شهرها و روستاهای ما نیازمند گفتمان جدید می باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۱    
هزاران برزیلی روز گذشته (پنجشنبه) در اعتراض به کاهش بودجه آموزش عمومی به خیابان ها آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ادعای مطرح شده مبنی بر "ورود یک شاهد جدید" به پرونده قتل "میترا استاد" و افشای زوایای پنهان زندگی همسر دوم نجفی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، در رشته توییتی اظهار کرد که نگرانی آمریکا از برنامه موشکی ایران به علت بومی شدن، تنوع، پیشرفته بودن و قدرت بازدارندگی بالای آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۳    
فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در بخش "بدون محدویت" هجدهمین جشنواره فیلم ترانسیلوانیا در کشور رومانی به روی پرده می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران به سران کشورهای اسلامی در اجلاس مکه پیام داد و نوشت: از اینکه به دلیل عدم رعایت آداب معمول در دعوت از سران کشورها توفیق حضور در آن جمع شریف را ندارم متاسفم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع طوفان از عصر امروز (10 فروردین) در تهران و شش استان دیگر هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۰    
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک قاتل دقایقی پس از ارتکاب جرم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۳    
طبق بررسی های مجلس، کشور با کمبود چهار میلیون مسکن مواجه است و قرار شده دولت بسته ای را مبنی بر برنامه تولید پایدار مسکن به شکل کوتاه مدت و بلندمدت در حضور سران سه قوه رونمایی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۴    
صحنه قتل میترا استاد امروز از سوی محمدعلی نجفی در محل حادثه بازسازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۲    
فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری مردی به همراه یک اسلحه کمری قلابی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۰    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پی حمله اینترنتی یک گروه خرابکار به سامانه سازمان، اعلام کرد که امنیت کامل تمامی سامانه ها، اطلاعات و سوابق بیمه شدگان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۸    
مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده نرم افزارهای آفیس، اعلام کرده است که کاربران گوشی های مبتنی بر سیستم عامل iOS از این پس قادر خواهند بود تصویر یک جدول را به یک جدول صفحه گسترده در اکسل تبدیل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد، تحویل برنامه ریزی شده سیستم های اس -400 روسی به ترکیه بر اساس برنامه انجام می گیرد و تأخیری در آن وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۴    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اگر امروز در چهاردیواری سرزمین های اشغالی گرفتار هستند به حماسه ملت ایران و رهبری ایران، اعم از امام راحل و رهبری معظم انقلاب برمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
وزیر سابق اطلاعات گفت:رهبر انقلاب اسلامی با حکمت خود بیان می کنند که 25 سال آینده اثری از صهیونیست ها بر روی کره زمین نخواهد بود و پیش گویی ها و غیب گویی های رهبری همچون ائمه در حال رخ دادن است و به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۹    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترکی با همتای آلمانی اش اعلام کرد که انتقال کالاهایی که تحت تحریم های آمریکا قرار ندارند، از طریق سازوکار مالی اروپا با ایران مشکلی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۷    
وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی با کارنامه سیاه باید شاهد برخورد قدرت های مدعی حمایت از حقوق بشر می بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۲    
مهتاب کرامتی، بازیگر سینما که سفیر حسن نیت یونیسف در ایران است، عکسی از همراهی خود در اهدای کمک های این سازمان جهانی به سیل زدگان استان گلستان و شهرستان آق قلا را منتشر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه تهران گفت: طرح مقابله قرن و هر اقدام دیگری که تأمین کننده بازگشت آوارگان فلسطین و انتخابات آزاد نباشد هرگز قادر نخواهد بود این موضوع بزرگ جهانی را حل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دستهای پنهان در حال پاشیدن بذر یاس در میان مردم هستند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: آمریکا تلاش کرده که فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی تواند بر آن اثرگذار باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
وزیر اقتصاد ، اقتصاد هوشمند را یکی از ستون های برنامه مدیریت وزارت اقتصاد دانست و معتقد است این وزارتخانه در دو حوزه دارایی دیجیتال و همچنین قانون زیست و کسب وکار دیجیتال باید نقش آفرینی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۸    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: تا 20 خرداد با توجه به وضعیت جوی و احتمال طوفان و بارش باران رگباری نیروهای مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو مطرح شده است، اما هنوز در این رابطه به جمع بندی نرسیدیم و احتمال رای گیری در این زمینه وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۹    
شاخص رقابت معیاری برای اندازه گیری جمعی شاخص های توسعه است که توسط موسسه اقتصادی آی ام دی مستقر در سوئیس منتشر می شود. این شاخص بر ثبات اقتصادی و آرامش سرمایه گذاران تاکید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شعله محبت مردم و مسلمان نسبت به قدس شریف همچنان با حرارت ادامه دارد و جلوی توطئه ها را می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد در حال حاضر، مهناز افشار در خارج از کشور است اما وکیل ایشان اعلام کرده که او به ایران بازخواهد گشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۰    
لئون ردبون، خواننده و آهنگسازی که با فیلم هایی چون پنجاه قرار اول ، من، خودم و ایرین مشهور شده بود، روز گذشته در سن 69 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین تاکید کرد، باید آتش بسی در ادلب سوریه برقرار شود تا از مرگ و میر بیشتر غیرنظامیان و ایجاد موجی از آوارگان به سوی ترکیه جلوگیری به عمل آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۰    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه فلسطین پایتخت ابدی جهان اسلام است، اظهار کرد: دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی اهل مذاکره و معامله در رابطه با مسایل دفاعی و نظامی خود نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۳    
بازیکن سپاهان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود انتقادات صریحی از مجری برنامه فوتبال برتر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۸    
در تصویر زیر حجت الاسلام مجتبی خامنه ای فرزند رهبر انقلاب در میان راهپیمایان روز قدس در تهران را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۲    
کمیته ملی المپیک طی نامه ای اعتراض رسمی خود را نسبت به رفتار پیش آمده در رقابتهای بین المللی جام ساساری با دارنده مدال طلای وزن 61 کیلوگرم ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۹    
ذخایر ارزی ترکیه به 70.7 میلیارد دلار کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۷    
یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت دلار با کاهش داد و ستد و تقاضا در بازار همراه شده است، گفت: در هفته گذشته ارزش طلا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد که در صورت عدم کنترل مرزها توسط مکزیک، بر کالاهای این کشور تعرفه اعمال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۷    
لیلا اوتادی، عکسی از حضور خود در نمایشگاه لوازم آرایشی دبی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۴    
یک روزنامه نگار با انتشار اسکرین شات چت خود با محمدعلی نجفی در روز انتشار خبر خودکشی او در آذرماه 97، از بازپرس پرونده، وکیل نجفی، خبرنگاران و دستگاه امنیتی خواست ماجرا مسمومیت نجفی را واکاوی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که این سازمان در کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان اجرای بخشی از "معامله قرن"، مشارکت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۵    
ولی الله سیف با بیان اینکه نخستین بار نیست که سازمان های بین المللی و دیده بان های حقوق بشر، به رغم شعارهایی که می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با بیان اینکه توان نظامی ما برای دفاع و بازدارندگی است گفت: ما بر اساس مکتب مان هیچ گاه حمله کننده نخواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: وظیفه مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردم، حرکت در مسیر انقلاب و مسیری است که مردم نمایندگی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۹    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398 صبح امروز مصادف با آخرین جمعه رمضان 1440 در تهران و بیش از 950 شهر و مسیرهای منتهی به میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد و بیش از 4000 خبرنگار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۸    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه دیگر اقشار مردم تهران در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۶    
رئیس گروه اقدام علیه ایران در واکنش به گزارش یک نشریه آمریکایی درباره اعطای معافیت خرید محدود نفت به برخی کشورها، مدعی شد هر کشوری از ایران نفت بخرد، تحریم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۷    
به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد جایگزین بهتر و کارآمدتری را برای سیستم ویندوز معرفی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توطئه های استکبار و متجاوزین علیه قدس شریف و فلسطین به نتیجه نخواهد رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۴    
سعید نمکی درباره رویکرد سازش کارانه کشورهای عربی با رژیم صیونیستی توضیح داد: قطعنا این طرح، طرح منفوری است و حتی در همان کشورهای عربی نیز منفور خواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۱    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه دیگر اقشار مردم تهران در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۹    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 14 سال قبل بر اثر اختلاف حساب شهروندی را در شهرستان دیر به قتل رسانده و متواری شده بود با تلاش پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: الزامی است که صنایع غذایی و کارخانجات میزان نمک مصرف شده در فرآوری غذاها را کاهش دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس طرح معامله قرن به شکست کشیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این که اهل مذاکره ایم یا مقاومت گفت: رهبری تکلیف را روشن کردند و گفتند ما اهل مقاومت هستیم و ما باید از فرمایشات ایشان تبعیت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۴    
یک تهیه کننده سینما گفت: ما به عنوان افرادی که کار فرهنگی می کنیم اگر می خواهیم به موضوعی چون خیانت در خانواده بپردازیم باید درست عمل کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۱    
باشگاه روسی تحت فشار است و شاید همین شرایط باعث شود آن ها مهاجم ایرانی خود را بفروشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید طی امروز (10 خرداد) گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت در شرایط پاک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۴    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی گفت: 25 هزار بیمار در کشور در انتظار پیوند کلیه، کبد، قلب و مغز استخوان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از تخلیه و بارگیری حجمی نزدیک به 12 میلیون تن انواع کالا و صعودی شدن حجم صادرات غیرنفتی در بزرگ ترین بندر تجاری کشور طی دو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت امرزو با 59 سنت معادل 0.9 درصد کاهش به 66 دلار و 28 سنت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۷    
اعضای کمیسیون حمل ونقل و عمران شورای شهر تهران در مورد چرایی عدم جمع آوری پل گیشا توضیحاتی را ارائه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۶    
محققان فعال در موسسه گارتنر اعلام کرده اند که نخستین فصل از سال جاری میلادی با ریزش 2.7 درصدی در فروش و عرضه گوشی های هوشمند در بازارهای جهانی روبرو بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰    
آمریکا ثروتمندترین کشور جهان در سال 2019 لقب گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که به احتمال قوی، هفته آینده مدارک ادعایی اش مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به بندر فجیره که در ادامه سیاست های مخرب تیم ضد ایرانی ب مطرح کرده را به شورای امنیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۳    
یک مقام ارشد دولت آمریکا از شرکت هوآوی چین خواسته به همکاری با ایران پایان دهد.
  • ۱