سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۹    
پیش فروش بلیت های بزرگترین افتتاحیه سینمای ایران برای فیلم پربازیگر ما همه با هم هستیم به نفع سیل زدگان در سالن 2500 نفره اسپیناس برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۶    
باید 3 عمل جراحی به فاصله چند روز روی چشم فاطمه چالاکی قهرمان کاراته ایران انجام شود که روز گذشته اولین مرحله جراحی سنگین نزدیک به 6 ساعت به طول انجامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۷    
لباس همسر رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر به ژاپن سوژه عکاسان و خبرنگاران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۱    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تهران از مهلت یازده روزه متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای استعفا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۳    
از مهدی رحمتی و وریا غفوری تا بشار رسن و امید عالیشاه؛ از شجاعی و دژآگه تا حاج صفی و حسینی، همه ستاره هایی که احتمالا در نقل وانتقالات تیم عوض می شوند را مرور می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۰    
عصر دیروز شنبه، 4 خرداد، باد شدیدی شهر تهران را درنوردید که باعث قطع برخی درختان و مختل شدن رفت و آمد مردم در خیابان های شهر شد. در تصویر زیر سقوط درخت بر روی خودرو در طوفان تهران را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۹    
گمانه زنی ها درباره اولین لیست مارک ویلموتس در تیم ملی ایران افزایش یافته و سوال مشترک تمام فوتبال دوستان این است که فهرست او تا چه حد با لیست آخر کی روش تفاوت خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
در دنیا برخی کشورها به دلیل اینکه سالانه هزینه های هنگفت مالی و جانی برای مبارزه با موادمخدر پرداخت می کردند قوانین خود را تغییر داده و مبارزه شان را در سطح بین المللی ادامه دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۷    
Huawei P30 lite با استفاده از متریال باکیفیت و طراحی جوان پسند، به محصولی زیبا با ظاهری خاص تبدیل شده است. این گوشی به لطف لبه های خمیده به خوبی در دست جا می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۹    
اگرچه آمریکا صاحب قدرمندترین ارتش جهان است اما شواهد نشان می دهد که جنگ با ایران می تواند به روش های متعدد با عواقب فاجعه بار بینجامد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۹    
براساس نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت 20 نوع میوه از جمله انواع سیب، هندوانه و خیار در میادین میوه و تره بار کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۵    
تماس های جان کری و محمدجواد ظریف و رایزنی های وزیر خارجه ایران موجب آزادی ملوانان در زمانی کوتاه شد؛ آزادی همراه با عذرخواهی نیروی دریایی آمریکا مبنی بر ورود غیرقانونی و مسیریابی اشتباه به آب های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۶    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی اظهارات ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در گفت وگو با یک خبرگزاری توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی به آگاهی می رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۳    
بنابر گزارش ها از بغداد، شماری از اعضای گروه های مدنی عراق نیز در این تجمع حاضر شدند. معترضان شعار می دادند که "نه به جنگ" و "آری به عراق".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۷    
به دنبال کاهش 37 درصدی معاملات، حالا آمار می گوید تسهیلات پرداخت شده در فروردین ماه 1398 برای خرید، ساخت و تعمیر مسکن در کل کشور نسبت به زمان مشابه سال قبل 16 درصد کاهش یافته و در این بین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگرچه آمریکا در منطقه حضور دارد، اما جنگ رخ نمی دهد، جمهوری اسلامی با حمله نظامی ساقط نمی شود بلکه اگر از فساد جلوگیری نشود، قطعا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۰۲    
چندی قبل زنی 39 ساله ساکن غرب تهران با مراجعه به پلیس گفت: چند روزی است که برخی از تصاویر خصوصی ام در فضای مجازی توسط فردی ناشناس منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۷:۳۳    
2 میلیارد و 161 میلیون یورو در اردیبهشت امسال با هدف تامین کالاهای وارداتی مورد نیاز کشور در سامانه نیما عرضه و به فروش رسید، در این دوره زمانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۷:۲۳    
3 بازیکن تیم های سپاهان، ذوب آهن و سایپا در لیست فصل آینده استقلال قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۷:۱۵    
تقابل دونالد ترامپ و مخالفان با تمرکز دموکرات ها بر سابقه مالیاتی رئیس جمهوری افزایش یافته است؛ با این حال ناظران تاکید برخی نمایندگان مجلس بر استیضاح را رویکردی اشتباه و به نفع ترامپ ارزیابی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۴:۳۵    
تصمیم دولت آمریکا برای اعزام نظامیان بیشتر به خاورمیانه و فروش تسلیحات به عربستان و امارات بدون کسب مجوز از کنگره با واکنش خشم آلود شماری از نمایندگان این کشور مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۲:۳۴    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس، مخالف تفریح جوانان نیست اما با افرادی که با هنجارشکنی و عدم رعایت قوانین، آسایش عمومی و نظم جامعه را مختل کنند، قطعاً طبق قانون و با قاطعیت برخورد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۲:۰۵    
حسین غلام نیا شهردار فومن با پنج رأی موافق اعضای شورای اسلامی این شهر برکنار و رضا محمدی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۴۳    
فرمانده انتظامی رفسنجان گفت : براثر نزاعی که عصر امروز (شنبه )بین چند نفر در روستای دره این شهرستان رخ داد 2نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۱:۲۰    
دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور اعلام کرد که اگر یک کامیون کشنده 18 چرخ بخواهد پنج جفت لاستیک مورد نیاز خود را در طول یکسال تامین کند باید بین 30 تا 40 میلیون تومان بسته به چینی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۵۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نوعی به هم ریختگی و آشفتگی در مجموعه سیاستگذاری آمریکا وجود دارد گفت: سیاست ترامپ جنگ نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۴۶    
سفیر ایران در انگلیس گفت: اعضای هیأت مدیره اتاق بازرگانی ایران و بریتانیا به ریاست لرد لامونت همگی در سمت های خود باقی هستند و اتاق به وظایف معمول خود بدون هیچ تغییری ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۴۲    
وزارت آموزش و پرورش در پی صدور احکام و مبالغ مندرج در فیش حقوقی اردیبهشت ماه و نقطه نظرات فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۴۱    
'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در بغداد با "برهم صالح" رئیس جمهوری عراق دیدار و در مورد تحولات منطقه تبادل نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۳۸    
زلزله ای به بزرگی 4.1 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 22 و 56 دقیقه و 43 ثانیه شنبه شب شهر مرزی ازگله از توابع استان کرمانشاه را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۳۴    
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با تاکید بر اینکه در مورد مشکلات صنعت قطعه و خودروسازی به مردم و نمایندگان مجلس آدرس غلط داده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۳۳    
زن و مرد یوگاکار در گرگان دستگیر شدند. این افراد در خانه ای که گفته می شود از سوی یک مرد حدودا 40ساله برای تمرین این ورزش اجاره شده است، بازداشت شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۲۷    
"متأسفانه اخیراً در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) که به طور زنده از شبکه پنج سیما پخش شده بود، سخنان وحدت شکن و هتاکی آشکار به مقدسات و باورهای دینی اهل سنت صورت گرفته که با منویات و رهنمودهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۲۵    
هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم کن با اعطای جایزه نخل طلا به فیلم پارازیت از کشور کره جنوبی به کار خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۵۴    
شبکه خبری روسیا الیوم روز شنبه به نقل از رادیو الجزایر اعلام کرد: با توجه به مشکلات مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ چهارم جولای (13تیر)، احتمال به تعویق افتادن آن وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۳    
رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی گفت: تبلیغ فروش سوالات امتحانی و کنکور از سوی سودجویان روشی برای خالی کردن حساب مردم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۴    
آقای گل پرسپولیسی ها با پیشنهادات مناسب خارجی همراه شده که احتمال جدایی او در پایان فصل را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت : بی احتیاطی و شیطنت کودک 10 ساله هنگام بازی با اسلحه شکاری، منجر به فوت مادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۳    
طبق توافقی که بعد از بازی با پدیده در جلسه با آقای فتحی انجام گرفت، قرار شد تیم فصل آینده تحت نظر من بسته شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق در بغداد دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۴    
در ادامه رایزنی ها و مشورتهای سیاسی و دیپلماتیک فشرده توسط وزارت امورخارجه، سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیرامورخارجه از فردا به سه کشورعمان، کویت و قطر سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۱    
معاون وزیر خارجه کویت به موضع گیری درباره شرایط منطقه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۴    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای عذرخواهی از مامور انتظامی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۳    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: فردا یکشنبه طوفان شدیدتری نسبت به امروز عصر در پایتخت به وقوع می پیوندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۱    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) یک سال پس از حذف نمادین لغت فساد از فهرست کدهای اخلاقی این نهاد، بار دیگر آن را به عنوان یک جرم به این فهرست افزود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۹    
یوشیهیدا سوگا سخنگوی ارشد دولت ژاپن گفت که کشورش روابط بسیار قدیمی و دوستانه و سنتی با ایران دارد و به این مناسبات بسیار اهمیت می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۹    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به روابط ژاپن با آمریکاو همچنین روابط حسنه توکیو و تهران نوشت که ایران یکی از مهمترین موضوعات سفر چهار روزه ترامپ به ژاپن خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به وقوع شکستگی شاخه درختان و سقوط اجسام سنگین گفت: تا این لحظه گزارشی از مصدوم شدن شهروندان به دلیل وزش باد شدید و طوفان اعلام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۳    
کنت ام پولاک در یادداشتی که در فاکس نیوز رسانه ارتش سالاران و جمهوریخواهان آمریکا منتشر شده دیدگاه های خود را در قالب پاسخ به پرسش آیا جنگ با ایران حتمی است ؟ ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۱    
فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری سارق 9 دستگاه دوچرخه و معرفی وی به مرجع قضایی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۰    
حفظ وزن سالم می تواند خطر ابتلاء به این بیماری ها و کوچک شدن مغز را کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش طوفان شدید با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت همراه با بارش باران در پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۷    
سایت باشگاه تراکتورسازی نوشت: باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای به اظهارنظرهای اخیر منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۸    
ران پال سناتور پیشین کنگره آمریکا اعلام کرد که جنگ طلبان در تیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور، وی را به اتخاذ مواضع تندتری علیه ایران سوق می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۵    
رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان قم گفت: نظارت نکردن بر سایت های خرید و فروش مسکن، قیمت ها را در این بازار افزایش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۴    
منابع خبری عراق از ورود محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به بغداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بدون حضور نمایندگان متقاضی و مسئولان این دانشگاه به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۵    
دبیر کل حزب الله لبنان بر لزوم حضور پرشور در مراسم گرامیداشت روز قدس در جمعه آینده تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۴    
نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن گزینه های این فراکسیون برای هیئت رئیسه خبر داد و گفت: علی لاریجانی گزینه این فراکسیون برای ریاست است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۲    
بازرسان فرانسوی اعلام کردند چمدان منفجر شده در شهر لیون، با کنترل از راه دور عمل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۵    
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که طرف اروپایی در توافق هسته ای به تعهدات خود عمل می کند به همین دلیل از ایران هم انتظار دارد که همین طور رفتار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۶    
ترامپ در بدو ورود به توکیو، خواستار موازنه تجاری با ژاپن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۴۱    
سردیس مرحوم جمشید مشایخی - بازیگر سینما و تلویزیون - پس از رونمایی با انتقاداتی مبنی بر اینکه این مجسمه با خود مشایخی شباهتی ندارد، روبه رو بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۱    
بنزین زدن کاری ست که هر راننده ای به صورت معمول هر چند وقت یک بار انجام می دهد؛ ولی اکثر افراد معمولاً به نحوه و کیفیت سوخت گیری در جایگاه پمپ بنزین چندان توجه نمی کنند و اصرار عجیبی به پرکردن کامل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اعلام کاندیداهای این فراکسیون برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس گفت که اعضای این فراکسیون در مورد ریاست علی لاریجانی اتفاق نظر دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۶    
مشاور عالی وزیر و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه قطعات خودرو سایپا و ایران خودرو گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۵    
سرمربی پرسپولیس نسبت به آینده همکاری خود با این تیم با ابهام سخن می گوید. او همان طور که به بازیکنانی که پیشنهاد خوب خارجی دارند اجازه می دهد تیمش را ترک کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۴    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که ‬ با‬ ساخت‬ پروفایل‬ جعلی‬ با‬ تصاویر‬ همسر‬ سابقش‬ اقدام‬ به‬ انتشار‬ مطالب‬ مستهجن‬ علیه‬ وی‬ کرده‬ بود، ‬ خبر‬ داد. ‬
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۱    
سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن قرارداد خود را با این تیم تا سال 2021 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۶    
نوری المالکی در دیدار با رئیس پارلمان عراق با بیان اینکه ایران خواهان جنگ نیست، تاکید کرد: موضع بی طرفی دیگر مورد قبول نیست و باید موضعی علیه طرف خواهان جنگ اتخاذ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۹    
دیوید تیلور که تاکنون دو مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی شده به علت مصدومیت رقابت های قهرمانی جهان 2019 را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۹    
موزه ها و اماکن تاریخی- فرهنگی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دوشنبه ششم خرداد تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۹    
علی لاریجانی، رئیس مجلس گفت: "صدا و سیما باید از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند و همه رسانه ها نیز باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی جوان 25 ساله زاهدانی در کمتر از 5 ساعت از چنگال آدم ربایان رها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۸    
کمیسیون روابط خارجی در پارلمان عراق از سفر رئیس جمهوری این کشور به ترکیه و عربستان طی ساعات آتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۶    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دشمن برای ما گردن کلفتی نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۹    
شب گذشته یک فست فود در خیابان ستارخان دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۸    
یک کارشناس تغذیه معتقد است، در تغذیه ایام امتحانات باید از هر شش گروه مواد غذایی استفاده شده و غذاهای پرچرب و پرنمک از برنامه غذایی دانش آموزان حذف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۷    
اهانت به هر کدام از زوجات پیامبر (ص) اهانت به خود پیامبر بوده و زوجات پیامبر محترم هستند و نباید به ایشان توهین شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۲    
بیش از 6 ماه از درگذشت تقی نوربخش مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی در سانحه رانندگی، می گذرد و سازمان تامین اجتماعی همچنان با سرپرستی محمد حسن زدا اداره می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۰    
یک دیپلمات مطلع می گوید که ایران از دیپلمات های اروپایی خواسته تا به ترامپ اطلاع دهند که تحریم های مرتبط با صادرات نفت ایران را کاهش دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۰    
فردی که به علت برخی اختلافات در یک درگیری برادرش را به شدت مجروح کرده و باعث قتل او شده بود، ساعتی بعد از قتل در عملیات مأموران پلیس کمیجان دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۰    
پس از حذف قیمت گذاری خودرو از سایت های خرید و فروش اینترنتی و سخت کردن فعالیت دلالان مجازی، حالا نوبت به مقابله با سودجویان سنتی این بازار رسیده و پای نهادهای نظارتی به پارکینگ های خرید و فروش خودرو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۵    
مدیر اجرایی کلینیک دیابت یزد و کارشناس تغذیه معتقد است که مشکل تغذیه جامعه امروز ناشی از عادات و رفتارهای غذایی اشتباه است و روزه داری سالم گامی برای اصلاح این عادات غلط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۴    
چهار خرداد سالروز ترور ناموفق آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط گروهک فرقان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۳    
فیسبوک در اقدامی همسو با خواسته های رژیم صهیونیستی، صدها حساب متعلق به روزنامه نگارن و فعالان فلسطینی را مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۲    
این روزها کلیدواژه های جنگ و آمریکا ، کف گروه های تلگرامی فامیلی و کانال های خبری و پست های اینستاگرامی پخش است و هر کسی سعی می کند بیشتر و هیجان انگیزتر از این واژه ها بهره بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۱    
معاون وزیر خارجه کویت با اشاره به اینکه امیدواریم که تنش های اخیر منطقه به میز مذاکرات منتهی شود افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
فردی که با اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن آنان اقدام به اخاذی از آنان می کرد، دستگیر شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۶    
فهرست نهایی فراکسیون برای انتخابات هیأت رئیسه تا یکی دو ساعت آینده اعلام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۵    
هم اکنون هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، گندم و... نداریم و اگر تخلفی در نقطه ای از شهر و برای کالای خاصی می شود مسئولان دستگاه های نظارتی و مردم باید رفتارشان را نسبت به این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۴    
در روز قدس نیز در همه خطوط خدمت رسانی به مسافران رایگان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۹    
استاد تورج لارودی از کارشناسان برجسته کشتی پس از طی چند ماه بیماری، دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۷    
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان بندرگز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۴    
اگر قصد دارید از خطر مرتبط با مصرف ناکافی غلات کامل یا میوه پرهیز کنید، مصرف محصولات دارای برچسب حاوی غلات کامل یا میوه کفایت نمی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۱    
یک روز پس از آنکه رسانه ها از توقف واردات نفت ایران از سوی ترکیه خبر دادند، سفیر هند در ایالات متحده نیز گفت: هند خرید نفت از ایران را از ماه آوریل متوقف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش رگباری باران در تعدادی از استان ها از جمله تهران خبر داد و افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۷    
برخی گزارش ها درباره اختصاص یک اعتبار 10 میلیارد تومانی برای هر نماینده مجلس شائبه هایی را پدید آورده است که نیازمند شفاف سازی مجلس و سازمان برنامه و بودجه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۵    
آفتاب نیوز : مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان به همراه آیین معنوی و روحانی دعاهای افتتاح، جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سر همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (شنبه) اعلام کرد که آزمایش های موشکی ماه جاری میلادی کره شمالی نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بوده اند.
  • ۱