یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۵    
معاونت مسکن و ساختمان از ارایه مشوق به مالکان و سازندگان دارای زمین، واحدهای مسکونی نیمه تمام و تکمیل شده برای مشارکت در مسکن ملی، خبر داد و جزئیات این مشوق ها را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۰    
تب بالای 38 درجه در صورتی که بین سه تا چهار روز به طول انجامد، از علائم بیماری کرونا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۵    
اولین مرکز بازپروری حیات وحش کشور به همت گروهی از علاقمندان به سرپرستی محمدعلی یکتانیک و فرشاد اربابی از کارشناسان محیط زیست با دریافت مجوز رسمی از سازمان محیط زیست در زمینی به وسعت سه هکتار با رعایت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۰    
26 روزی که محسن به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود، برای مادرش 26 سال طول کشید و با صدای هر زنگ تلفن بدنش به لرزه درمی آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۰    
هفت گوشی هوشمند از خانواده گوشی های هوآوی در صدر رده بندی AI-Benchmark قرار گرفتند. این آزمون توسط دانشگاه ETH زوریخ روی تمامی گوشی های موجود در بازار انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
شهردارتهران در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری خواستار پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
وزیر بهداشت گفت: هیچ کشوری نمی داند که آینده ویروس کرونا چگونه خواهد بود و اگر به رییس سازمان جهانی بهداشت هم بگویید وضعیت کرونا در ماه آینده چگونه است، به شما می گوید که اصلا قابل پیش بینی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
مدیریت بحران کرونا در سیستم قضائی با مرخصی های گسترده به زندانیان سراسر کشور همراه شد و در ادامه با عفو زندانیان به مناسبت نوروز هم طیف گسترده ای از زندانیان از جمله زندانیان سیاسی شامل این عفو شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
همه ما نگران درگیری های خانوادگی و مشکلات روانی مردم در دوران بعد از کرونا هستیم. من بیشتر از مسائل اقتصادی نگران مسائل روانی مردم هستم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف بیش از97 کیلوگرم تریاک توسط پلیس کنگان با همکاری ماموران پایگاه دریابانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۵    
همان گونه که بسیاری از واقعیت های دورۀ ناصرالدین شاه قاجار را از لابه لای خاطرات اعتمادالسلطنه می توان دریافت 11 سال از حکومت شاه از 45 تا 56 را نیز در آیینۀ خاطرات علم می توان دید و هر دو زودتر از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۱۰    
سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه 13 آوریل (25 فروردین) اعلام کرد که قدرت کشندگی بیماری کووید 19، ده برابر آنفولانزای اچ1 ان 1 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۴:۳۵    
رسیدن به مرحله تولید انبوه و تولید میلیون ها دوز واکسن کرونا ممکن است ماه ها طول بکشد، اما سارا گیلبرت در این مورد هم خوش بین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۳:۲۵    
در روزهای کرونایی، مجازات ها هم مثل سابق نیستند. پلیس هند جلوی گردشگران متخلفی را که به خیابان آمده بودند گرفت و تک تک آنها را مجبور کرد با هرچه دم دستشان هست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۵۵    
شمار مبتلایان به بیماری کووید-19در جهان به مرز 2میلیون نفر رسیده است و این بیماری واگیردار تا بامداد دوشنبه 13 آوریل بیش از 114 هزار قربانی بر جای گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۰    
سناتور سوسیال دموکرات آمریکا از همه دموکرات ها و آمریکایی ها خواست از کارزار انتخاباتی جو بایدن معاون اول رئیس جمهوری سابق این کشور حمایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۵    
بر اثر بارندگی در خراسان رضوی سیلاب های شدیدی رخ داده که متأسفانه خسارات جانی و مالی به بار آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۰    
رئیس جمهور فرانسه گفت که با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه در این کشور تا 22 اردیبهشت ماه تمدید خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی توییتری با اشاره به پیشرفت ایران در مقابله با کرونا به رغم تحریم های واشنگتن، نوشت کووید19 فرصتی بود که آمریکا اعتیاد به تحریم را ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۵    
نیروی دریایی آمریکا اولین مرگ ناشی از کرونا را در ناو هواپیمابر تئودور روزولت که به تازگی خبرساز شده بود، گزارش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۵    
فرماندار ایالت نیویورک ضمن اعلام آمار جدید جانباختگان کرونا که از 10 هزار تن عبور کرد، گفت که این ایالت وضعیت حاد را از سر گذرانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰    
بارندگی های بی سابقه موجب آب گرفتگی گسترده در میدان تاریخی ارگ در بافت تاریخی شهر کرمان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰    
مشاور رییس جمهوری با انتشار مطلب توییتری نوشت: کسانی که شعار می دهند کشور را باید تعطیل کرد لابد نفسشان از جای گرم بلند می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد درباره حواشی بررسی آزمایش های کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا به تعیین مصطفی الکاظمی به عنوان نامزد نخست وزیری عراق واکنش نشان داد و گفت که آمریکا از این موضوع استقبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر گفت: جسد یک مرد در داخل رودخانه کن واقع در محدوده بخش چهاردانگه کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام 3 میلیون و 800 هزار نفر از دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی تا کنون در شبکه آموزشی شاد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۵    
عصر امروز، شاهد بارش شدید باران در شهر قم بودیم که سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در سطح برخی از مناطق و معابر شهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۰    
مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی پیرامون وام یک میلیونی دولت با سود 12درصد گفت: دریافت سود از این وام شرعاً جایز نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی یک مغازه بنزین فروشی در بلوار رسالت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، به دنبال درگذشت ابوالزوجه گرامی خود، آیت الله سید مجتبی اسداللهی داغدار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه تصمیم گیری درباره پایان سال تحصیلی با ستاد ملی مبارزه با کروناست، گفت: امتحان پایان سال دانش آموزان از تمام مفاهیم درسی است و هیچ بخشی حذف نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۰    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، از پذیرش حدود 500 بیمار جدید کرونایی در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های دانشگاهی در 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۵    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن اعلام جزئیاتی از ثبت سفارش کتب درسی، قیمت پشت جلد کتب درسی برای سال تحصیلی 1400-1399 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: دستگیری 70 عنصر تروریستی، کشف 6 محموله جنگی و انفجاری، پیشگیری از 12 حادثه ضد امنیتی و هلاکت پنج عنصر وابسته به گروهک های تکفیری نمونه ای از دستاوردهای سربازان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۰    
جدول زمانی پخش زنده دروس مقاطع مختلف تحصیلی از دو شبکه آموزش و چهار سیما در روز سه شنبه 26 فروردین اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۵    
تهران در این روزها با آمار صعودی بستری بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مواجه است و این یعنی، فاجعه ای در راه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۰    
کامبوزیا پرتوی کارگردان و فیلم نامه نویس سینمای ایران به دلیل سکته مغزی در بیمارستانی در تهران از شامگاه 23 فروردین ماه بستری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا در زمینه تولید نفت علیه ایران و ونزوئلا، برخلاف قواعد بین المللی و اصول انسانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه تمام روند کاهشی داشت اما بازار ارز همچون روز گذشته ثبات خود را حفظ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفته است: از امروز آمار مربوط به بیماری کرونا در استانها، فقط ازطریق ستادمرکزی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۰    
"ایراکلی اوکرایشویلی " وزیر دفاع اسبق گرجستان روز دوشنبه به حکم دادگاه شهر تفلیس به اتهام مشارکت در خشونت های خرداد ماه سال گذشته در پایتخت این کشور به پنج سال زندان محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۰    
تلویزیون خبرنگاری را نشان می دهد که در محل پلیس راه ایستاده، از برخی مسافران نوروزی توضیح می خواهد که چرا با وجود شیوع کرونا باز هم قصد سفر دارند؟ این در حالی است که آمارها از کاهش قابل توجه سفرهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
در اولین جلسه خودرویی ستاد تنظیم بازار در سال جدید، به دلیل وجود اختلاف نظر حاضران جلسه، همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف مانده و قرار شد گزارشات ارائه شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی بیشتری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور با اشاره به از سرگیری فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از 30 فروردین ماه به وزیر کشور دستور داد همه تمهیدات لازم برای این منظور اتخاذ و اقدامات لازم در زمینه رعایت کامل پروتکل های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور از معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر اقتصاد خواست موضوع درخواست اتاق بازرگانی برای تمدید مهلت اظهارنامه های مالیاتی عملکرد سال 98 اشخاص حقوقی را با نظر مساعد بررسی کند تا مشکل حل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۵    
بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده، امارات متحده عربی رتبه نخست بالاترین سرعت پهنای باند اینترنت موبایل را در مارس 2020 به خود اختصاص داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: حوادث ناشی از بارشهای اخیر در این استان سه کشته، یک مفقود و یک مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
دبیر انجمن تغذیه البرز گفت: مصرف گوشت، حبوبات پخته، شیر، لبنیات و ماهی ها برای رشد قد مفید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
پرونده قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر به منظور رسیدگی روی میز قاضی باقری قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رییس جمهوری اکوادور و اعضای کابینه دولتش در راستای تدابیر مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور که به اقتصاد آن ضربه ای جدی وارد کرده، حقوق هایشان را 50 درصد کاهش دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۵    
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای دستور جمع آوری و حذف تمامی فراورده های رانیتیدین بازار دارویی کشور را از تاریخ 24 فروردین صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۵    
رییس زندان زنان شهر ری ابتلای فاطمه خویشوند (سحرتبر) به بیماری کرونا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۵    
خزانه دار فدراسیون فوتبال می گوید فیفا حقوق باقی مانده و پاداش کی روش و همچنین دستیارانش را از محل پاداش ایران برای صعود به جام جهانی روسیه واریز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۰    
امام جمعه تبریز گفت: احتمال بازگشایی نماز جمعه از این هفته در برخی استان های جنوبی وجود دارد و طبع آن در برخی از شهرهای استان که وضعیت سفید اعلام شوند، نماز جمعه دائر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۰    
نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-19 در سالن ها و خطوط تولید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
آرات حسینی کودک با استعداد ایرانی ویدئویی از خودش منتشر کرده که مورد توجه لیونل مسی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
رضا قوچان نژاد در روزهای کرونایی در خانه تمرین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۰    
تعدادی از دستفروشان در اعتراض به وضعیت سخت معیشتی و اجازه نداشتن فعالیت به واسطه گسترش ویروس کرونا در مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۵    
طرح خدمات خودرو در محل امدادخودروسایپا تا پایان فروردین ماه جاری به صورت رایگان برای دارندگان محصولات سایپا همچنان ارائه می شود و تداوم دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با نظر ستاد مقابله با کرونا چیدمان صندلی و نحوه استقرار نمایندگان در صحن علنی مجلس تغییر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
140 نفر از اتباع ایرانی مقیم کویت صبح امروز این کشور را به مقصد اصفهان ترک کرده و به کشور بازگشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
دونالد ترامپ توییت یکی از حامیانش را که خواستار اخراج یکی از اعضای ارشد ستاد مقابله با کرونای آمریکا شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۰    
از عملکرد حدود 37 میلیارد دلاری ارزی از محل صندوق توسعه ملی بیشترین سهم به بخش خصوصی و کمترین به تعاونی ها اختصاص دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۵    
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 25 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 1617 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان از تغییر در علائم برخی از مبتلایان جدید به کووید19 در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۰    
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری متهمان پرونده کلاهبرداری 4 میلیاردی ازیک شرکت خصوصی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۵    
وکیل مدافع نازنین زاغری از تمدید مرخصی موکلش تا 30 فروردین خبر داد و گفت: اکنون منتظر نظر مسئولان قضایی درباره بهره مندی وی از آزادی مشروط هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
رییس جمعیت هلال احمر از افزایش تعداد بسته های معیشتی در صورت جمع آوری کمک های مردمی خبر داد و گفت: این جمعیت آمادگی دارد در میان دو میلیون نفری که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و شغل خود را از دست داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
مقامات کشور اکوادور از جمع آوری صدها جسد از خانه های مردم خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
نرخ عمده فروشی انواع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد بر اساس این نرخنامه واحدهای صنفی موظف هستند محصولات خود را با سود 30 درصدی عرضه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1617 بیمار جدید کووید19 در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
واهمه ترامپ برزیل از تضعیف قدرت این غول اقتصادی آمریکای لاتین در سایه گسترش بیماری همه گیر کرونا موجب شده تا به انتقادهای خود از دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ادامه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
صادق زیباکلام در صفحه توییتر خود نوشت: یک میلیارد و ششصد میلیون دلار بلوکه شده ایران در لوکزامبورک توسط دادگاه آزاد شد. یکی از وکلای ایران آمریکایی بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۰    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که سرمایه گذاران به سودگیری از افزایش هفته گذشته قیمت ها پرداختند، با کاهش روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه امیدواریم بخشی از منابع مالی آزاد شده ایران در لوکزامبورگ را صرف دارو و اقلام ضروری کنیم، گفت: باید به سمتی برویم که علاوه بر غلبه بر کرونا بر ویروس تحریم هم غلبه کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۵    
دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران پیشنهاداتی برای جلوگیری از رکود اقتصادی پساکرونا مطرح کرد و به وزارت بهداشت و وزارت صمت هشدار داد که به فکر بهداشت و سلامت کارکنان واحدهای تولیدی باشند و برای تامین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۵    
سازمان زمین شناسی ایالات متحده آمریکا از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر در روسیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۰    
سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۵    
یک متخصص عفونی راههای تمیز آلرژی فصلی و بیماری کرونا را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
بر اساس آخرین بررسیهای صورت گرفته درباره بیماری کووید 19 در کشور تا روز 23 فروردین ماه، روند تغییرات مرگ و ابتلا به این بیماری در روزهای اخیر در کل کشور روندی نزولی داشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
چهار اقدام برای ساماندهی و کنترل وضعیت تقریبا رها شده بازار مسکن از سوی دولت درحال انجام است که البته بعید به نظر می رسد یکی از چهار اقدام مهم که لایحه مالیات بر عایدی سرمایه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
ریزش دیواره یک زمین گودبرداری شده در جاده کن سولقان، منجر به مرگ کارگری جوان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰    
در حالی قسط وام یک میلیونی یارانه بگیران به 47 هزار تومان می رسد و باید از حساب یارانه کسر شود که برای خانوار تک نفره ای که فقط یارانه 45 هزار و 500 تومانی دریافت می کند، وضعیت دریافت وام مبهم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، بیست و پنجم فروردین، قیمت دلار را برای فروش به مردم 15 هزار و 600 تومان اعلام کرده اند که نسبت به چهار روز گذشته بدون تغییر بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا از فعالیت اصناف کم خطر پس از دریافت مجوز از سامانه سلامت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس انجمن هموفیلی ایران از ابتلای 3 بیمار هموفیلی به کووید 19 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۰    
مراسم عید پاک در کلیسا های خالی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۵    
مرکز آمار ایران تغییرات قیمت اقلام خوراکی در مناطق شهری ایران در اسفند پارسال را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۵    
سفرای برخی کشورها در ایران صبح امروز با محمد جواد ظریف دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۵    
در شرایطی که برخی کشورها در صدد عادی سازی هستند کشف بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در 6 هفته گذشته در چین، نگران کننده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ستاد ملی کرونا مصوب کردیم، بیمارانی که در قرنطینه ها هستند تحت پوشش یک بیمارستان حامی قرار گیرند و اسناد آنها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۵    
وکیل مدافع فاطمه خویشوند معروف به (سحر تبر) علت به مرخصی نرفتن موکلش را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
این مرکز ویروس شناسی ووهان است؛ آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی مرموزی که عکس های محدودی از آن از جمله از دانشمندان و محققانی با لباس هایی مشابه لباس فضانوردان وجود دارد که درباره پاتوژن های مرگبار مطالعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۵    
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت: حتی اگر افزایش 33 درصدی حقوق کارگران و رسیدن آن به دو میلیون و 800 هزار تومان را هم بپذیریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۰    
وزارت خارجه روسیه، چین و سازمان بهداشت جهانی در پاسخ به تهدیدهای ترامپ که این سازمان را "طرفدار چین" خوانده بود، از آمریکا خواستند بحران شیوع ویروس کرونا را سیاسی نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
ستاره سابق تیم میلان پس از بهبودی از کووید 19 هنوز نمی تواند مانند گذشته تمرین کند و اثر این بیماری رویش باقی مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
پلیس کالیفرنیا اعلام کرد با وجود دستورات مبنی بر رعایت قرنطینه خانگی در آمریکا، شش نفر در حادثه تیراندازی در یک مهمانی بزرگ زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی معتقد است: بازار نفت این روزها درگیر سیاست های آمریکا، روسیه و عربستان است و به نظر می رسد که آمریکا جان اوپک را نشانه گرفته و قصد دارد بازار نفت را تصاحب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
کریمی در سال 84 به تیم بایرن مونیخ آلمان رفت ولی یک سال بعد به خاطر مصدومیت مچ پا، مدت ها از فوتبال بیرون ماند.
  • ۱