جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
هم اکنون احتمالاتی از کمرنگ شدن ادامه سال تحصیلی شنیده می شود، مسئولان آموزش و پرورش معتقدند اگر زمان بازگشایی مدارس به سال تحصیلی آینده لطمه بزند، ناگزیر به اتمام زودهنگام سال تحصیلی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
سازمان برنامه و بودجه کشور با انتشار یک اینفوگراف، از افزایش بیش از 33درصدی دریافتی ماهانه کارگران در سال 99خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
فناوری هوش مصنوعی قابلیت ها و امکانات متفاوتی را برای دوربین های جدیدترین گوشی پرچمدار هوآوی یعنی Huawei P40 Pro به ارمغان آورده است که کیفیت و دقت تصویربرداری آن را دوچندان می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر عمومی در پی تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز (25 فروردین ماه) تا اواخر پنجشنبه (28 فروردین ماه)هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۰    
این سیارک که به نام (52768) 1998 2 OR شناخته می شود بیست ونهم آوریل 2020 (دهم اردیبهشت 1399) از فاصله حدود 6 میلیون کیلومتری زمین یعنی حدود 16 برابر دورتر از فاصله ای که ماه با زمین دارد از کنار زمین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۵    
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن تا پایان روز یکشنبه به بیش از 6 هزار و 700 نفر رسید. تا کنون 108 نفر نیز در این کشور در اثر ابتلا به کووید 19 جان باخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۰    
پادشاه تایلند که برای شرکت در یک جشن سنتی قرنطینه خود را به مقصد بانکوک ترک کرده بود، پس از 48 ساعت و تحت تدابیر ویژه امنیتی به همراه همسر چهارمش به آلمان بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
با بازگشت به جریان زندگی کاری که در بسیاری از افراد دورکاری بوده است، خواب بسیاری از افراد نظم بیشتری گرفته است اما هنوز مشکلاتی را پشت سر می گذارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۵    
آب رودخانه ای در روستای نمچ بخش ساردوئیه در شهرستان جیرفت، برای اولین بار قرمز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۵    
یک عضو هیئت علمی گروه تغذیه بالینی دانشگاه شهید بهشتی چند توصیه تغذیه ای برای مقابله با کرونا داشت و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۰    
فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر از 26 فروردین وارد شبکه نمایش خانگی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهور روسیه شامگاه یکشنبه تلفنی با رئیس جمهور آمریکا و پادشاه سعودی گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
وزیر نفت با اشاره به جزئیات توافق نهایی اوپک پلاس گفت: بر مبنای این توافق، عرضه نفت کشورهای عضو و غیر عضو اوپک طی ماه های مه و ژوئن، روزانه 9.7 میلیون بشکه کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
سلیمان صویلو، وزیر کشور ترکیه به دلیل نحوه ی نادرست مدیریت بحران توسط دولت و انتقاد از اعلام قرنطینه ی دوروزه در کشور در روزهای کرونا، از سمت خود استعفاء کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۵    
عبدالباری عطوان سردبیر نشریه رأی الیوم روز یکشنبه در مطلبی از احتمال بازگشت سوریه به اتحادیه عرب با حمایت و همکاری امارات متحده عربی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات انجام شده در جهت تداوم آتش بس یمن گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۵    
در سراسر دنیا شهرهایی هستند که هزینه های زندگی در آن ها بسیار زیاد است و انسان های معمولی با درآمدهای معمولی قادر به زندگی در این شهرها نخواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۰    
نخست وزیر اسپانیا یکشنبه شب با هشدار به شهروندان کشورش گفت، در مصاف با ویروس کرونا و پیروزی بر آن فاصله داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۰    
روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست چین از برخورد نامناسب پلیس این کشور با سیاهپوستان در استان گوانگ دونگ واقع در جنوب چین به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۶    
پیتر بونتی دروازه بان سابق چلسی و تیم ملی انگلیس درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۶    
قرارداد ساکت الهامی با باشگاه تراکتور برای فصل آینده تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۰    
هلند در چند روز گذشته با وجود کاهش آمار روزانه ی مبتلایان و قربانیان کووید-19، تاکنون بیش از 25 هزار مورد ابتلا به کرونا و 2 هزار و 737 مورد فوتی در کشور را تأیید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۰    
پلیس مبارزه با مواد مخدر محموله تریاک را در ورودی تهران ضبط کرد که در دل هندوانه ها جاسازی شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۵    
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به حال خوش طبیعت و سایر موجودات زنده در روزهای قرنطینه گی انسان پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۵    
سفیر انگلیس در عراق در ادامه مواضع منفی خود در قبال گروه های مقاومت در عراق، مدعی شد که اوضاع این کشور به دلیل این گروه ها ناامن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۵    
شهردار نیویورک امروز (یکشنبه) دولت آمریکا را به قصور و کوتاهی در مواجهه با شیوع کووید-19 در ایالت نیویورک متهم کرده و از دولت خواست تا تجهیزات بیشتری تحویل مقام های این ایالت دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۱    
در حالی که آگهی دهندگان در فضای مجازی نرخ های عجیب و غریبی را برای پرایدهای فایل شده اعلام می کنند، نمایشگاه داران می گویند کسی در این فضا خودرو نمی خرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید برای مشخص شدن وضعیت لیگ برتر باید فقط و فقط صبر کرد تا مساله بیماری کرونا حل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۱    
با افزایش شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کووید-19 در بیمارستان های انگلیس، تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از مرز 10 هزار نفر گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۵    
خانمی که برای حفاظت خود در برابر کرونا از ظرف یک بار مصرف به جای شیلد بیمارستانی استفاده کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز دوشنبه، (25 فروردین 99) از طریق شبکه های آموزش و چهار سیما اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۰    
رئیس پلیس راه فاتب گفت: به خاطر اجرای عملیات نصب سامانه های مدیریت راه محور آزاد راه تهران- شمال و بالعکس (قطعه یک- حدفاصل تهران تا شهرستانک) تا نیمه خرداد شب ها(از ساعت 19 الی 7 صبح روز بعد) مسدود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۵    
در نظر سنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل از راه دور تاریخ لیگ قهرمانان آسیا اتفاق عجیبی رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۰    
کارمند پیشین دفتر جو بایدن، شکایت کیفری از او را به وزارت پلیس واشنگتن ارائه داده و بایدن را متهم کرد که او را مورد تعرض جنسی قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۵    
تعدادی از تشکل های صنفی سینما در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به وضعیت معیشتی برخی از صنوف سینمایی در ماه های پیش رو ابراز نگرانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۵    
متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بانوان در این ایام کرونایی استفاده زیاد از وایتکس نداشته باشند که آسیب جدی به ریه وارد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (یکشنبه) در پیامی به مناسبت عید پاک گفت که این عید متفاوت با سایر مناسبت ها برگزار می شود اما "ما در نبرد با شیوع کروناویروس پیروز می شویم."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
هر چند بانک مرکزی اعلام کرده است برنامه تازه ای برای تغییر نرخ سود بانکی ندارد اما به نظر می رسد راه اندازی عملیات بازار باز از یک سو و پیشنهاد بانک ها در خصوص تغییر نرخ سود بانکی برای اشخاص حقیقی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۵    
شیوع ویروس کرونا باعث شده افراد کمتری جهت انتقال خون که نیاز مبرم این روزهای مراکز درمانیست به این سازمان مراجعه کنند. برخی مراجعه کنندگان به علت های گوناگون توان اهدای خون را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۰    
رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه بابایی تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
با عبور شمار قربانیان ویروس کرونا در بریتانیا از مرز 10 هزار نفر، نخست وزیر این کشور که به تازگی از بیمارستان مرخص شده در پیامی ویدئویی بر لزوم رعایت مقررات قرنطینه تأکید و از کادر درمانی کشورش تشکر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: به دلیل بارش های اخیر و احتمال جاری شدن سیلاب در معابر عمومی، این مجموعه به حالت آماده باش درآمده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
پایگاه نشنال اینترست در مقاله جدیدش سیستم های راکتی متحرک روسیه را سلاح مطلق رئیس جمهوری روسیه خوانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
گروهی متشکل از 13 سناتور آمریکایی از ایالت های نفت خیز در جریان مشاجره تلفنی با سفیر عربستان در واشنگتن، با ابراز نارضایتی از جنگ بر سر بهای نفت که به تولیدکنندگان آمریکایی آسیب می زند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
اسکوچیچ در حال حاضر در کرواسی به سر می برد و هنوز مشخص نیست چه زمان بازمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۰    
درحالی که وزارت ورزش و جوانان اصرار به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد، عدم حضور مدیرعامل استقلال در جلسه واگذاری سرخابی ها چه معنایی می تواند داشته باشد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۵    
وزارت بهداشت عربستان روز یکشنبه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته بیش از 400 نفر در عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که با این آمار، تعداد مبتلایان به چهار هزارو462 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تشریح اقدامات اورژانسی دندانپزشکی گفت: با توجه به اینکه در دوران شیوع کرونا تنها خدمات اورژانسی دندانپزشکی ارائه می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۰    
نگاهی به آمار سال گذشته نشان می دهد هوای تهران در نزیک به 90 روز از سال آلوده بود و از بین این این روزها حال روز 5 روز دیگر اصلا خوب نبود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق تاکید کرد که سفر برخی شخصیت های ایرانی و لبنانی به عراق با موافقت دولت این کشور است و هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۵    
علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان می گوید ایرادی که دولت در سال 90 به اساسنامه گرفت، درست و قانونی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۰    
نیروهای کانادایی پیرو اقدامات دیگر کشورها، اغلب پرسنل نظامی خودشان را از عراق خارج کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بازار سرمایه می تواند سکوی جهش اقتصادی باشد و نقش مهمی در مردمی کردن اقتصاد دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۰    
خبر بازنگری دستمزد کارگران در حالی بر روی خروجی برخی رسانه ها قرار گرفته که بسیاری از فعالان کارگری با استقبال از این مسئله ابراز امیدواری کرده اند این تلاش به افزایش قدرت خرید خانوارهای کارگری و کم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۰    
نخست وزیر انگلیس پس از طی دوره درمان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۵    
وزارت دفاع تایوان در بیانیه ای مدعی اعزام چند کشتی جنگی خود به آبهای مطقه و رهگیری ناوهواپیمابر لیائونینگ چین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۵    
هر بشکه سبد نفتی اوپک با 1 دلار و 48 سنت کاهش 21.19 دلار فروخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 27 فروردین از سمت جنوب کشور در استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و بخش هایی از سیستان و بلوچستان باران آغاز می شود و سپس به شرق، غرب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۰    
یکی از مشاوران ارشد دولت انگلیس ضمن هشدار درباره موج جدید شیوع کرونا، پیش بینی کرد این کشور جزو کشورهایی باشد که شدیدترین ضربه را در نتیجه این همه گیری متحمل می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۰    
شمار قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا پس از چند روز طی کردن روند نزولی، مجدداً صعودی شد و از سوی دیگر پلیس سوئد برای اعتراض احتمالی به اقدامات ناکافی دولت در قبال شیوع این بیماری آماده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۰    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، از احتمال بسته شدن مرزهای شینگن به دلیل شیوع کرونا در جهان تا ماه سپتامبر سخن به میان آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
رئیس رژیم صهیونیستی با درخواست بنی گانتس برای تمدید مهلت تعیین شده جهت تشکیل دولت مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار در طول تاریخ، به طور هم زمان در تمام 50 ایالت کشورش به دلیل شیوع کرونا حالت فاجعه بزرگ اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۵    
نخست وزیر انگلیس پس از طی دوره درمان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۰    
کلیه کمیسیون های معافیت پزشکی و کفالت سربازی تا پایان فروردین ماه لغو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۰    
روز دوشنبه 25 فروردین 99 همراه با فیلم های سینمایی شبکه های سیما باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش، اخبار مربوط به سفر وزیر دفاع آمریکا به پایگاه نظامی عین الاسد عراق و دیدار با برهم صالح را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۰    
وزیر پیشمرگ ها در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد، داعش مواضع خود را در مناطقی که شاهد خلأ امنیتی هستند به ویژه مناطق مورد مناقشه میان اربیل و بغداد تقویت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۵    
سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی تحقیقات پیرامون یکی از قضات دادگاه عمومی به اتهام دریافت رشوه مالی و اشتغال به تجارت را آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
تست کرونا ورزشکار دوومیدانی کار پارالمپیکی پس از انجام آزمایش مثبت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
صف طولانی آمبولانس ها روسیه امروز(یکشنبه) از 2186 ابتلای جدید به کروناویروس خبر داد که بیشترین آمار روزانه ابتلا در این کشور از زمان شیوع این بیماری بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آحارونوت" در گزارشی به ناکامی های مستمر رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۰    
پس از آنکه تعداد موارد ابتلا به کرونا ناشی از ورود مسافران به چین رکورد زد، دولت پکن حالا در حال نظارت دقیق بر مسافران ورودی و تشدید کنترل مرزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۰    
وزارت دادگستری بنگلادش تائید کرده که حکم اعدام عبدل ماجد، قاتل بنیانگذار این کشور در زندانی نزدیک پایتخت اجرا شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۵    
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، تلفنی گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۱    
روزهای قرنطینه بیش از حد حوصله سربر و خسته کننده هستند" اما با تماشای فیلم های کمدی، می توانید بخشی از خستگی این روزهای تکراری را فراموش کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۵    
وزیر امور خارجه واتیکان ضمن ابلاغ پیام رهبر کاتولیک های جهان درخصوص ابراز همدردی با مردم ایران به دلیل صدمات ناشی از ویروس کرونا گفت، با آمریکا درباره تحریم ها علیه ایران گفت وگو داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۵    
استیرلینگ ماس، راننده بازنشسته انگلیسی به دلیل بیماری درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۵    
در حالی که آمریکایی ها درگیر مقابله با شیوع سریع ویروس کرونا هستند، تعداد تفنگ هایی که درماه گذشته در این کشور خریداری شد بیش از هر زمان دیگری از تاریخی است که اف بی آی، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
فرماندار رامشیر آخرین وضعیت دو روستای این شهرستان در پی گسترش ویروس کرونا را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران از اجرای طرح های ترافیکی پایتخت با شیوه جدید مخصوص روزهای کرونایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت که با توجه به گزارش رسیده از فرمانداران استان و استاندار شیوع ویروس کرونا در مازندران و آمار مبتلایان رو به کاهش است اما نگرانی های وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
بازار طلا و سکه در دومین روز هفته همچنان مسیر صعودی را دنبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
پسر رئیس جمهوری آمریکا، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 را مورد تمسخر قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون 71هزار و 686 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 117 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۵    
کانادا به ایران اعلام کرد که روند بارگزاری و تحلیل اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی برای مدتی نامحدود به تعویق بیافتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری فردی که با سیم کارت متعلق به مادرش اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
وام یک میلیونی که قرار است برای یارانه بگیران واریز شود در هر ماه 47 هزار تومان قسط و در مجموع حدود 129 هزار تومان سود بازپرداخت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رییس پیشین فدراسیون فوتبال می گوید در تعریف ماهیت این فدراسیون در اساس نامه سال 86 به فیفا دروغ گفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۰    
آمریکایی ها دریافت یارانه های نقدی خود، به عنوان بخشی از بسته تشویقی 2 تریلیون دلاری کرونا که هفته گذشته توسط سنا تصویب شد، را آغاز کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز شرایط برای بازگشایی مدارس مهیا نشده است و براساس پژوهش ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از فوت 23 نفر در تصادفات تعطیلات نوروزی 99 در این استان خبر داد و گفت: براساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته های تصادفات نوروزی امسال در استان 23 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
موعد برخی از چک ها آخر فروردین است، برخی از چک ها برگشت خواهد خورد و شاید با سونامی چک های برگشتی در این زمینه روبه رو باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۰    
بلومبرگ در گزارشی نوشت: صندوق بین المللی پول، با وجود مخالفت های دولت ترامپ، می تواند وام درخواستی ایران را پرداخت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۰    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور بااشاره به تاثیرات کووید19بر وضعیت آموزش در جهان گفت: براساس آمار یونسکو تا تاریخ 11آوریل برابر با 23 فروردین ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۰    
مسئول آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه اگر مردم در روزهای کرونایی به زندگی عادی خودشان طبق روال همیشگی ادامه دهند هر نفر طی پنج روز 2 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۵    
با افزایش متوسط 15 درصدی حقوق کارکنان در سال جاری، میانگین حقوق کل به حدود 5.4 میلیون تومان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن 7 نفر به دلیل حادثه رانندگی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۰    
در حالی مسئولان همواره بر غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تاکید می کنند که بررسی ها نشان می دهد سودجویان هنوز از این کار دست بر نداشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۰    
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، مهم ترین علت بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی حتی با مدرک بالاتر از کارشناسی، وجود تفاوت جدی میان مهارت های مورد نیاز بازار کار و آموخته های دانشگاهی می باشد ...
  • ۱