جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 مرداد 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مرداد 1399 آفتاب نیوز 2 مرداد 1399 آفتاب نیوز 3 مرداد 1399 آفتاب نیوز 4 مرداد 1399 آفتاب نیوز 5 مرداد 1399 آفتاب نیوز 6 مرداد 1399 آفتاب نیوز 7 مرداد 1399 آفتاب نیوز 8 مرداد 1399 آفتاب نیوز 9 مرداد 1399 آفتاب نیوز 10 مرداد 1399 آفتاب نیوز 11 مرداد 1399 آفتاب نیوز 12 مرداد 1399 آفتاب نیوز 13 مرداد 1399 آفتاب نیوز 14 مرداد 1399 آفتاب نیوز 15 مرداد 1399 آفتاب نیوز 16 مرداد 1399 آفتاب نیوز 17 مرداد 1399 آفتاب نیوز 18 مرداد 1399 آفتاب نیوز 19 مرداد 1399 آفتاب نیوز 20 مرداد 1399 آفتاب نیوز 21 مرداد 1399 آفتاب نیوز 22 مرداد 1399 آفتاب نیوز 23 مرداد 1399 آفتاب نیوز 24 مرداد 1399 آفتاب نیوز 25 مرداد 1399 آفتاب نیوز 26 مرداد 1399 آفتاب نیوز 27 مرداد 1399 آفتاب نیوز 28 مرداد 1399 آفتاب نیوز 29 مرداد 1399 آفتاب نیوز 30 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۰    
ثبت نخستین واکسن کرونا در جهان توسط روسیه در هفته گذشته موجب آغاز جنگ رسانه ای بین روسیه، آمریکا و انگلیس شده است و رسانه های غربی در تلاشند با انتشار اخباری ادعای روسها را زیرسوال برده و آن را قماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۰    
شکست کابوس وار تیم بارسلونا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 8 بر 2 و باز ماندن از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سوژه کارتونی در صفحه اینساید آرت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۵:۰۵    
هر چقدر سرنوشت نهایی کره زمین به تقریب قابل پیش بینی است، با این حال فرجام جهان یکی از موضوعاتی است که دانشمندان را سال هاست به گمانه زنی های متعدد واداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
در خصوص صاحبان مشاغلی که امکان پرداخت مالیات مقطوع موضوع این دستورالعمل را به صورت یک جا تا پایان مرداد ماه سال 1399 نداشته باشند، مالیات مقطوع فوق حداکثر تا پنج ماه به صورت مساوی تقسیط می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۵    
آفتاب نیوز : به گزارش رسانه های اندونزی آخرین مرحله آزمایش انسانی واکسن چینی کرونا در این کشور آغاز شده است. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش جزئیات استخدام 8 هزار مشاور در آموزش و پرورش تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰    
استفاده صحیح از ماسک در روزهای کرونایی، یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری از ابتلا به کرونا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه علل افسردگی معمولا ناشناخته است، گفت: افسردگی به عوامل متعدد روانشناختی، زیستی و مغزی وابسته است و بطور کلی افرادی که دچار خلق تنگ شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
شهردار منطقه 6 از پیگرد و بازداشت مظنونان حادثه پارک لاله خبر داد و گفت: پس از حادثه مرگ یک نوجوان 14 ساله در بر اثر برق گرفتگی، ناظر، مدیر و پیمانکارانی که در گذشته و حال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۰    
آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید به چند پرسش در مورد مراسم عزاداری ایام محرم در شرایط شیوع ویروس کرونا پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۵    
فضای خصوصی در گوشی های هوآوی که از آن با عنوان PrivateSpace یاد می شود در رابط های کاربری EMUI 8.0 و بالاتر، با قابلیت های جدید خود، باعث ساده شدن فرایند استفاده از محیط کاربری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵    
این روزها زدن ماسک بسیار مهم است، اما زدن ماسک تمیز و ضد عفونی شده بیشتر از آن اهمیت دارد و محققان به تازگی دریافته اند که پلوپزهای برقی می توانند کارایی بسیار مناسبی در ضدعفونی کردن ماسک های N95 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۷:۳۵    
بازپرس ویژه قتل تهران توسط فرد یا افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۷:۰۵    
ماه چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که چند روز پیش بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت، امروز در لندن به خاک سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۵:۰۵    
اما در این شرایط به یکباره روسیه دنیا را غافلگیر کرد و خبر از ساخت واکسن کرونا داد و حتی در خبر های مختلف از موفقیت آمیز بودن این واکسن خبر می داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۱:۰۰    
یدالله بدر از آهنگسازان سرشناسِ موسیقی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۵    
سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان مدعی شده اند که با هدف کمک به مردم لبنان سه ناو در بندر بیروت مستقر کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۵    
دولت عراق حمله هوایی امروز ترکیه به شمال این کشور را تجاوز آشکار و نقض خطرناک حاکمیت خود خواند و آن را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رئیس جمهور فرانسه به اتهام زنی علیه حزب الله پرداخت و مدعی وجود تسلیحات حزب الله در مناطق مسکونی لبنان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰    
واشنگتن اصلاحاتی را در پیش نویس تمدید تحریم تسلیحاتی ایران اعمال کرده و از اعضای شورای امنیت خواسته تا روز چهارشنبه نظر خود درباره این پیش نویس را ارائه دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که به دلیل آنکه اطلاعات کاملی درباره واکسن روسی کرونا دریافت نکرده نمی تواند آن را ارزیابی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۵    
نماینده پیشین آمریکا در امور ایران اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا می خواهد به توافقی با ایران دست یابد تا جایگزین برجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که رای گیری شورای امنیت در رابطه با تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران هفته آینده انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۰    
یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان امروز، سه شنبه گفت: میشل عون دو هفته قبل از انفجار بندر بیروت گزارشی محرمانه درباره محموله نیترات آمونیوم را تقدیم شورای عالی دفاع کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۰    
مشاور رئیس جمهوری تاکید کرد: همه مراقبت می کنیم تا جوانان عزیزمان نه در آزمون سراسری و نه در سوگواره آیینی ماه محرم دچار بیماری نشوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۰    
اصابت موشک به ورودی منطقه الخضراء بغداد منابع عراقی از اصابت یک موشک به نزدیکی منطقه الخضراء در مرکز بغداد خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی دولت روایتی از دستور روحانی به وزرای بهداشت و علوم برای یافتن بهترین و عملی ترین تصمیم با بررسی همه جوانب آموزشی، اجتماعی، شروع سال تحصیلی با محوریت مسئله سلامت در موضوع کنکور را بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۵    
ستاد کرونا پیشنهاد تعویق برگزاری کنکور سراسری را تصویب نکرد و بر این اساس کنکور در موعد مقرر قبلی و بدون تغییر برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۵    
مشاور اطلاع رسانی سعد حریری تاکید کرد، حریری هیچ توجهی به تحلیل ها و اخبار درباه بازگشتش به نخست وزیری ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۵    
کلی کرافت ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفته که چاره ای جز تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران ندارد.آمریکا: چاره ای جز تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران نداریم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۵    
معاون اجتماعی پلیس همدان جزئیات تیراندازی منجر به فوت در قهاوند همدان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۰    
میشل عون امروز، سه شنبه اعلام کرد: بار دیگر قولم به لبنانی های دردکشیده را مطرح می کنم که فقط بعد از روشن شدن تمام حقایق مربوط به انفجار بندر بیروت آرام خواهم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۰    
مدافع استقلال مشکل خاصی از بابت مصدومیت ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۰    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه مشارکت معنادار و موثر مردم در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجب توانمند شدن و تقویت نهاد های حاکمیتی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۰    
لیونل مسی هنوز از مصدومیت بازی با ناپولی رنج می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۰۵    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین بر اجرایی شدن موضوع شفافیت مالیاتی در کشور تاکید کرد و گفت: نمایندگان این دوره خانه ملت بهبود فضای کسب و کار را بطور جدی در کشور پیگیری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۵    
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال در تازه ترین نامه ای که برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده، خواسته است این باشگاه قبل از موعد مشخص شده با سرمربی پیشین خود تسویه حساب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۵    
کیانوش جهانپور، روابط عمومی وزارت بهداشت نسبت ساخت واکسن کرونا در روسیه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که در زمینه تولید دارو و واکسن بیماری ها بویژه در زمینه مقابله با بیماری کووید 19 تلاش می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۵    
عضو اتاق مشترک ایران و روسیه از راه اندازی خط دائمی کشتیرانی کانتینری در دریای خزر بین این دو کشور و حرکت اولین کشتی در سپتامبر 2020 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۵    
وزن زیاد مرغ های ایران مانع از صادرات می شود و عرضه با وزن کمتر از دو کیلو گرم باید در دستور کار باشد تا در بازارهای خارجی بتوان رقابت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۰    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری 5 تیم جاسوسی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۰    
رییس دفتر رییس جمهوری سلامت، جوانی، پرکاری، متدین و انقلابی بودن را از ویژگی های حسین مدرس خیابانی دانست و گفت: او به این دلیل که در هر دو بخش بازرگانی و صنعت فعال بوده و متخصص است برای وزارت صنعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۵    
نشست رییس جمهور با مدیران عرصه تولید دارو و واکسن کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۵    
میزان بیش از حد از هر چیزی، حتی موارد مفید، خوب نیست. چربی اشباع که به میزان زیاد در گوشت و فرآوردهای جانبی حیوانی مانند پنیر و لبنیات وجود دارد، یکی از مواردی است که نباید در مصرف آن زیاده روی کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۰    
یک منبع مطلع اعلام کرد، در حمله پهپادی ترکیه در استان اربیل مجموعا 20 تن از نیروهای گارد مرزی عراق، نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و غیرنظامیان کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۰    
وزیر دفاع و رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی جداگانه بر دفاع از منابع این کشور در شرق دریای مدیترانه تأکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۰    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تریلرهای تانک بر ساخت مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن این نیرو گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۵    
وزیر نفت در توییتر خود به پالایش و پخش دستور داد که برای ایجاد صندوق ای تی اف اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۰    
نخست وزیر انگلیس بر این باور است که آمارهای بیکاری نشان می دهد این کشور طی ماه های آینده مسیر سخت و طاقت فرسایی را در پیش رو خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۵    
در بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات کشور که با حضور نمایندگان شورای نگهبان، وزارت بهداشت و دیگر اعضای ستاد انتخابات کشور برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۰    
جانشین فرمانده ناجا گفت: تعدی به ناموس و امنیت مردم جزو خط قرمز های پلیس است و در این راستا با اراذل اوباش و مخلان امنیت به شدت برخورد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۵    
علی ربیعی گفت: دولت دیدگاه خود درباره لوایح مربوط به FATF را با صراحت اعلام کرده و جمع بندی نظرات خود و کارشناس را به همراه آثار منفی تصویب نشدن آن بارها به مسئولان تصمیم گیرنده انتقال داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۵    
نخست وزیر یونان از اتحادیه اروپا خواسته است تا نشست فوری وزرای خارجه را برای حل و فصل مناقشات آتن و آنکارا برگزار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۵    
امروز سالروز تولد علیرضا جهانبخش بود و خیلی ها به این بازیکن تبریک گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۰    
رییس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: این فراکسیون از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن وتجارت حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد، روابط خیلی خوبی با همتای چینی اش داشت اما این روابط الان تغییر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۰    
فرمان ممنوعیت صدور روادید کاری در آمریکا به دلیل تبعات آن از جمله خروج افراد متخصص خارجی از این کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۰    
یک رسانه قطری خبر داد باشگاه العربی به دنبال جذب مهاجم بارسلونا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۵    
کاپیتان قرمزها حتی در 38 سالگی هم کاملا آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیاتی از جلسه روز گذشته شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۰    
جدیدترین گزارش های خبری نشان می دهد در حالی که هر روز به شمار قربانیان بیماری مرگبار کرونا افزوده می شود و این مساله چشم انداز رونق اقتصادی را در جهان در هاله ای از ابهام فرو برده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به رئیس جمهور روسیه، تولید واکسن کرونا را به وی تبریگ گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه روسیه از ارائه راهکارهایی برای تداوم همکاری میان طرفین برجام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران با "سلاح هسته ای" و موشک های دقیق و از طریق نیروهای نیابتی اسرائیل را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۵    
معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به وضعیت بازار بورس تصریح کرد: نباید برخی اختلاف نظرهای جزیی درون دولت برای زندگی مردم و روند جاری اقتصاد کشور ایجاد مشکل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۵    
کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه بندر بیروت در اختیار گروه های نزدیک به آمریکاست، گفت: آمریکایی ها با اعمال تحریم های اقتصادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهوری فیلیپین همچنین گفت که به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه خواهد گفت که به تحقیقات روسیه دربارهٔ این بیماری همه گیر اعتماد بسیاری دارد و افزود: اگر این واکسن روی من جواب بدهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۵    
مقام های کره شمالی باور دارند که حفاظت از عکس های رهبران سابق آن کشور "کیم جونگ ایل" پدر رهبر فعلی کره شمالی و "کیم ایل سونگ" پدربزرگ او مهمتر از تلاش برای حفظ جان شهروندان و خویشاوندان آنان بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۰    
رویکرد اسرائیل بر جنگ با لبنان مبتنی نیست اما با توجه به تنش های موجود مرزهای شمالی برای مقابله با تمامی احتمالات و سناریوها کاملا آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۰    
جمعی از رانندگان اتوبوس یک شرکت خصوصی در تهران نسبت به تعویق 4 ماهه در پرداخت حقوقشان در یکی از خیابان های شمال شرقی تهران تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۵    
وزارت بهداشت روسیه تصویری از اولین واکسن کرونای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۵    
وکیل روح الامینی درباره جزئیات دادگاه امروز موکل خود و سعید مرتضوی توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۰    
یک فعال بخش خصوصی می گوید تحقیقی که بر روی شهروندان چند شهر بزرگ ایران انجام شده نشان می دهد که اقتصاد خانوار در چند حوزه مهم تغییراتی جدی را تجربه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۵۵    
بر اساس اطلاعات یک پایگاه داده تعاملی توسط گاردین و KHN، تاکنون بیش از 900 نفر از اعضای کادر درمان ایالات متحده آمریکا در خط مقدمِ مقابله با کرونا جان خود را به دلیل ابتلا به کووید-19 از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۵۰    
وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم پرهیز از عادی انگاری ها در شرایط کرونا و اهمیت اعتلای رفتار بهداشتی مردم در این دوران، گفت: در کنار خواهش های مستمر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۵۰    
در پی "ناسازگاری خانوادگی" این وزیر تاجیک با استفاده از چاقو اقدام به خودکشی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۵    
فرهادی شهردار منطقه 6 تهران به توضیحاتی در خصوص حادثه برق گرفتگی نوجوان 14 ساله پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۵    
پرسپولیس و استقلال تاکنون 3 بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که سرخ ها دو بار و آبی یک بار موفق به حذف حریف خود شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۰    
"این قبیل اظهارات را خبرسازی های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می گیرد."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۰    
کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تأمین اجتماعی می توانند از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir کارگران جدید را بدون نیاز به مراجعه حضوری نام نویسی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۰    
سازمان بهداشت جهانی از بررسی روند تایید واکسن روس کرونا با مقامات بهداشتی روسیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید کرد: باید امسال الگویی بسیار مناسب از برگزاری محرم به دنیا ارائه کرد تا در پایان این ایام با افتخار اعلام کنیم که حتی یک نفردر ایران آلوده به ویروس کرونا نشده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۰    
جان بولتون در یک مصاحبه جدید عنوان کرد، کسی که در مواجهه با اتفاقی ناخوشایند در دولت دونالد ترامپ بخواهد به استعفا فکر کند، تنها سه یا چهار ساعت در دولت او دوام می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برگزاری جشن تولد، عروسی و مجلس ترحیم سبب گسترش بیماری می شود به طوری که در یک جشن تولد 31 نفره 26 نفر به ویروس مبتلا شدند اگر یکسال جشن تولدی گرفته نشود چه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۵    
سفیر ونزوئلا در سازمان ملل با افشای قرارداد امضاشده بین آمریکا و رهبر مخالفان ونزوئلا برای حمله به این کشور، اعلام کرد: واشنگتن با جنگ روانی علیه کاراکاس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۵    
همه ما به مدت نامعلومی با کرونا همراه هستیم و تنها راه خلاصی، عزم دسته جمعی برای رعایت موارد بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۰    
یک مقام مسئول گفت: استان تهران با توجه به جمعیت ساکن در آن، یکی از فقیرترین استان های کشور به لحاظ سرانه آبی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۰    
روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" در سرمقاله خود، آمریکا را "تسلیم در مبارزه علیه ویروس کرونا" به تصویر کشیده و اقدامات دولت این کشور برای سرکوب چین را فراتر از اقدامات در برابر ویروس دانسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۰    
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از برگزاری آزمون کنکور سراسری در تاریخ 27 تا 30 شهریور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۵    
عارف با بیان اینکه مردم ایران اعتراضاتی دارند اما پیرو مکتب حسینی هستند، گفت: عده ای با نگاه قیم مابانه می گویند مراسم ماه محرم باید به مانند سال های گذشته برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۰    
سرنوشت دولت حسان دیاب زمانی بسته شد که وی چهار روز پس از انفجار بیروت در سخنانی که از قبل آماده کرده بود اعلام کرد که دولت وی برای برون رفت از بحران لبنان پیشنهاد می دهد که دو ماه بعد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۵    
تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان هم دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۰    
با وجود این که از قبل اعلام شده بود روز سه شنبه رای گیری برای پیش نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران انجام می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۰    
وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی، که صلاحیت او در انتخابات 1396 توسط شورای نگهبان احراز نشد، در واکنش به توصیه انتخاباتی کدخدایی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۰    
پیکر ماه چهره خلیلی امروز در لندن به خاک سپرده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۰    
رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به اقدام ضد ایرانی شورای همکاری خلیج فارس نوشت: شورای همکاری خلیج فارس نباید از آمریکا تبعیت کند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۵    
رییس هیات پزشکی ورزشی مازندران گفت که بیماری کووید-19 ناشی از شیوع ویروس کرونا در مازندران تاکنون جان 18 ورزشکار و پیشکسوت ورزشی را در این خطه شمال کشور گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۵    
طی روز های گذشته جلسات رسیدگی به اتهامات متهم اکبر طبری و دیگر متهمان پرونده به ریاست قاضی بابایی برگزار شد و متهمان هر یک به بیان اخرین دفاع خود پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۵    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی بیش از نیمی از دموکراتها باور ندارند که جو بایدن 77 ساله، نامزد ریاست جمهوری فعلی این حزب در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آتی بتواند دوره چهار ساله ریاست ...