جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 مرداد 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مرداد 1399 آفتاب نیوز 2 مرداد 1399 آفتاب نیوز 3 مرداد 1399 آفتاب نیوز 4 مرداد 1399 آفتاب نیوز 5 مرداد 1399 آفتاب نیوز 6 مرداد 1399 آفتاب نیوز 7 مرداد 1399 آفتاب نیوز 8 مرداد 1399 آفتاب نیوز 9 مرداد 1399 آفتاب نیوز 10 مرداد 1399 آفتاب نیوز 11 مرداد 1399 آفتاب نیوز 12 مرداد 1399 آفتاب نیوز 13 مرداد 1399 آفتاب نیوز 14 مرداد 1399 آفتاب نیوز 15 مرداد 1399 آفتاب نیوز 16 مرداد 1399 آفتاب نیوز 17 مرداد 1399 آفتاب نیوز 18 مرداد 1399 آفتاب نیوز 19 مرداد 1399 آفتاب نیوز 20 مرداد 1399 آفتاب نیوز 21 مرداد 1399 آفتاب نیوز 22 مرداد 1399 آفتاب نیوز 23 مرداد 1399 آفتاب نیوز 24 مرداد 1399 آفتاب نیوز 25 مرداد 1399 آفتاب نیوز 26 مرداد 1399 آفتاب نیوز 27 مرداد 1399 آفتاب نیوز 28 مرداد 1399 آفتاب نیوز 29 مرداد 1399 آفتاب نیوز 30 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۷:۴۵    
پردازنده های 24 هسته ای مبتنی بر معماری ARM هوآوی با نام Kunpeng920 تقریبا آماده عرضه به بازار کامپیوترهای دسکتاپ هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۰    
بادام از جمله میوه هایی است که مثل توت از درخت تکانده می شود. باغداران برای این کار از چوب های بلندی استفاده می کنند که در سامان آن را جیده می نامند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۵    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 23 میلیون و 380 هزار و 338 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس راهور گفت: پلیس برای برخورد با تردد غیرمجاز موتورسیکلت های سنگین در تهران، هیچ گونه مماشاتی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۵    
مسئولان بیمارستان جم ضمنِ ردِ شایعات، اعلام کرد که شرایط عمومی محمدرضا شجریان نسبت به روز گذشته، تغییری نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۰    
روزناومه اطلاعات یکی از ارگان های تبلیغاتی حکومت آن روز ها نوشت: گروهی خرابکار و غیرمعتقد به اصول انسانی با همکاری سرایدار سینما با مواد آتش زا سالن سینما را به آتش کشیدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۵    
مشاور ارشد ترامپ با شخصیت مارج که نقش مادر در کارتون سیمپسون ها را دارد، وارد یک درگیری توییتری شد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۵    
42 سال پیش درچنین روزی، برابر 28 مرداد 1357 خورشیدی، سینما رکس آبادان در زمان نمایش فیلم گوزن ها دچار آتش سوزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: برای حمایت از بازار سرمایه و حقوق سهامداران، فروش سهام عدالت به صورت بلوکی با نماد 2 در بورس انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۰    
آیتک جاویدنژاد، بازیگر سریال هم گناه ویدئویی منتشر کرد که نشان می دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۵    
با وجود تکذیب مسئولان فدراسیون، اسناد محکومیت 6,2 میلیون یورویی ایران در پرونده سرمربی سابق تیم ملی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۰    
کارشناس حقوقی فوتبال گفت: اگر نتوانیم در زمان مقرر پول ویلموتس را پرداخت کنیم و اقدامی را برای طرح پرونده در دادگاه CAS انجام ندهیم آثار و تبعات بسیار بدی متوجه فوتبال ایران خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۵    
به گفته مرکز آمار ایران، اثر مستقیم و غیرمستقیم نفت در رشد اقتصادی ایران بسیار بالاست. در بلندمدت اثر غیرمستقیم درآمد های نفتی در رشد اقتصادی بالاست و در کوتاه مدت و شرایط خاص تحریمی یا لغو تحریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید در شرایطی که به دلیل نوسانات دائمی در بازار هیچ یک از طرف های فعال در بازار خودرو از شرایط راضی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۵    
با اقدام ابوظبی در عادی سازی روابط با اسرائیل، به نظر می رسد که این امید تا حد زیادی کمرنگ خواهد شد، چراکه اقدام امارات به عنوان یکی از دولت های ثروتمند عربی می تواند به الگویی برای سایر بازیگران این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۶:۲۵    
هم اکنون 5 درصد از مساحت استان تهران را بیابان فرا گرفته است. این پدیده نامبارک طی دهه آینده می تواند شرایط حادی برای پایتخت ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۶:۰۵    
در پی تخریب ویلاهای غیرقانونی منطقه بیرگان کوهرنگ با حکم دستگاه قضا، اخیرا شورای حفظ حقوق بیت المال از دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری درخواست پیگیری موضوع را داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۵:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره اینکه در پنج ماه نخست امسال صادرات مس دو برابر سال گذشته ای بود که از سال قبل از آن 2 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۵:۰۵    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد، سرمربی اسپانیایی، دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۴:۱۵    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: طی هفته گذشته تاکنون دستجات ملخ آسیایی از سوی کشور افغانستان و از طریق مرزهای شهرستان هیرمند وارد استان گردیده اند و شدت هجوم این ملخ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۳:۳۵    
پزشک معالج محمدرضا شجریان آخرین وضعیت موسیقی دان ایرانی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۲:۵۵    
یک شاعر جوان در همدان به دلیل کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۲:۳۰    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان از مشاهده سه قلاده یوزپلنگ آسیایی در نزدیکی روستای غزازان بیارجمند در شهرستان شاهرود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۱:۵۵    
داستان مرگ زینب پورغلامی به یکی از همان مشکلات چندین ساله برمی گردد که گویی اراده ای برای حل آن وجود نداشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۰    
کاخ سلطنتی اسپانیا فاش کرد که خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا که در اوایل ماه اوت از کشور خارج شده است، اکنون در امارات عربی متحده سکونت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۱:۱۵    
رهبر کره شمالی به گرسنگان این کشور توصیه کرده که سگ ها را بکشند و گوشت آنها را بخورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۰    
باشگاه پرسپولیس، با توجه به رواج شایعات بی اساس در حوزه فعالیت های نقل و انتقالاتی که در بعضی موارد انتشار و اصرار بر آن ها مشکوک به نظر می رسد، با صدور اطلاعیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۰    
اواسط خردادماه امسال، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، به طور ضمنی کشته شدن دست کم 225 نفر از مردم معترض در جریان اعتراضات آبان را تأیید کرد و 12 خرداد مجتبی ذوالنور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۵۵    
در ادامه بحران بلاروس، رئیس جمهور این کشور برای تقسیم قدرت اعلام آمادگی کرد اما گفت این کار را تحت فشار معترضان انجام نخواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۵    
وزیر نفت با بیان اینکه در چند ماه آینده مجموعه قراردادهای مهم و جدیدی با E&P های ایرانی امضا می شود، خاطرنشان کرد: روش توسعه میادین نفت و آنچه امروز در قراردادها انجام می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۰    
پس از 2 روز ریزشی شدید، در معاملات صبح امروز دوشنبه 27 مردادماه، بورس تهران متعادل شد و از خاکریز یک میلیون و 800 هزار واحد دفاع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰    
ظریف گفت: تعدادی از دوستان در داخل کشور چندین بار برجام را تشییع جنازه کردند و صحبت هایی را در این زمینه مطرح کردند ولی همین جنازه ی برجام آمریکا را شکست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۰    
غلامعلی حداد عادل درباره ادعاهای اخیر پرویز فتاح در مورد مدرسه فرهنگ توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۵    
آتش سوزی چهار روزه در منطقه حفاظت شده شیمبار استان خوزستان هنوز مهار نشد و به مناطق هم جوار نیز سرایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۵    
متن طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۵    
رییس صداوسیما و مدیران ارشد این رسانه در نشست با رییس جمهور با ارائه گزارشی از عملکرد این رسانه در ایام کرونا، از دولت تقاضای پشتیبانی بیشتر و به هنگام، به ویژه به لحاظ مالی داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۵    
وکیل فدراسیون فوتبال می گوید محکومیت این فدراسیون در رای بدوی فیفا به معنای پرداخت پول به حساب ویلموتس نیست و به زودی درخواست تجدیدنظر را ارائه خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر کرونا در قم کم یا تمام نشده و متاسفانه تعداد بیماران در این استان به 5 برابر افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: موضوع فروش بنزین به قیمت 90 درصد فوب خلیج فارس در مجلس مطرح نشده است، یکی از طرح ها برای تغییر در سهمیه بندی بنزین این است که بنزین را به کد ملی افراد اختصاص دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۰    
چند رسانه های ورزشی به بازتاب پیروزی مارک ویلموتس برابر فدراسیون فوتبال ایران در دریافت غرامت و شکست حقوقی فوتبال ایران پرداخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۱۰    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به افت محسوس تعداد مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی، از کاهش 11 درصدی در این بخش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۰    
رسانه های اسرائیلی از ورود رئیس موساد به امارات خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۰    
معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس گفت: کشف اسکلت هایی در کانال های انتقال آب مجموعه جهانی تخت جمشید به حتم کسب اطلاعات جدید از تمدن ایرانی را به دنبال خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۵    
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی از مردم با عنوان "ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر دوشنبه و در چهارمین سخنرانی زنده اینستاگرامی خود از سلسله نشست های "جهان درحال گذار" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۰    
محصولات سمند و پژو با رشد 500 هزار تومانی قیمت ها روبه رو شده اند اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت های فعلی بازار ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۰    
طبق جدیدترین تصمیمات، معاملات سهام عدالت از تابلو معاملات عادی جدا شده و به تابلویی دیگر منتقل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۵    
روحانی درباره اظهارات جنجالی اش درخصوص کرونا توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۰    
رحمانی فضلی گفت: خط رسانه ای چند روز گذشته رسانه های خارجی تحریک و تهییج در بورس بود تا مردم به سمتی بروند تا سهام خود را بفروشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۵    
پس از صدور رای فیفا به سود مارک ویلموتس، علی کریمی به تندی از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در خصوص باطل شدن سوخت برخی از کارت های سوخت خودروها توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۰    
در حالی که شاخص کل بورس نیمه اول معاملات امروز دوشنبه 27 مردادماه را با سیر نزولی آغاز کرده بود در پایان نیمه دوم معاملات با رشد مثبت 2 هزار واحدی، به رقم 1 میلیون و 815 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح اقدامات برگزاری آزمون سراسری سال 1399 در ایام کرونا گفت: مشکل فضای برگزاری آزمون با کمک دستگاه ها حل شده و شرایط حفاظت آزمون فراهم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۵    
فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت جریمه سنگین به مارک ویلموتس محکوم شد. به موجب حکمی که از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا خطاب به فدراسیون فوتبال ایران و 3 وکیلش لودویک دلشات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۰    
براساس مصوبه شورای معاونین، کتابخانه ملی ایران از فردا سه شنبه 28 مرداد 1399 به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر وضعیت توسط ستاد کرونا، تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۰    
رییس جمهوری در جمع مدیران ارشد صدا و سیما تاکید کرد: اگر اشکالات بیان می شود، شرایط سخت تحریم و دستاوردها و خدمات دولت و واقعیت ها هم باید به مردم گفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۰    
بقایای 13 اسکلت انسانی و حیوانی، توسط کاووشگران در آبراهه های مجموعه میراث جهانی تخت جمشید کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی فرماندهی پلیس کربلای معلی از بسته بودن مبادی ورودی در برابر زائران و شهروندان عراق تا سیزدهم محرم الحرام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۵    
باشگاه مس کرمان پس از اینکه نتوانست جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند، بیانیه تندی را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۰    
هرچند حدود یک ماه پیش یکی از نزدیکان عباس آخوندی به انصاف نیوز گفته بود که او برای انتخابات 1400 نخواهد آمد و نه چیزی شنیده ایم و نه برنامه برای حضور در انتخابات دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
سفارت ایران در اسپانیا در مورد برقراری پروازهای هفتگی ایران ایر به اسپانیا پس از 17 سال بیانیه ای منتشر و توضیحاتی در مورد این پروازها ارائه کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص آخرین وضعیت پرونده پروانه سلحشوری در این هیات توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
با پایان رقابت های نفس گیر لیگ دسته اول فوتبال کشور تکلیف دو تیم صعود کنند به لیگ برتر مشخص شد و دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک راهی لیگ برتر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
با وجود اجباری شدن رمز یکبارمصرف کلاهبرداران حقه های تازه ای را برای خالی کردن حساب مردم پیاده کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
احتمالاً جو هارت سنگربان پیشین سیتی و تیم ملی انگلیس به زودی با انتقالی آزاد به تیم تاتنهام خواهد پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۵    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک طرح دو فوریتی با عنوان خروج خودکار از برجام در صورت فعال سازی مکانیزم ماشه را تدوین کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در پی عدم تصویب قطعنامه ای که برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ارائه کرده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۰    
رژه موتورسواران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان از رد صلاحیت هیچ یک از نمایندگان خرسند نمی شود لکن چه کنیم که به دلیل عدم توجه و دقت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است افرادی که قصد کاندیداتوری برای پارلمان را دارند باید پیش از ثبت نام به مراجع درمانی مراجعه کرده و نسخه سلامت روانی اخذ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
مرد جوانی که در حال رفتن به مراسم ازدواجش بود، بعد از تماس مشتری مسیر خود را عوض کرده و به خانه مشتری اش رفت تا ماهواره او را نصب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اجرای ابرپروژه راه آهن اردبیل - میانه با توجه به صعب العبور بودن مسیر و سختی کار افتخاری برای نظام و دولت است که تا پایان دولت دوازدهم بهره برداری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۰    
همسایه ها پنجره های بدون چهارچوب طبقات دوم و سوم را نشان می دهند، رنگِ سفید دیوارهای داخل خانه تبدیل شده اند به سیاهی آجرهایی که پایه خانه را محکم کرده اند و حالا از رازی مگو در خانه شاملو خبر می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۰    
بانک ها درحال حاضر بین هفت تا 18درصد به حساب های سپرده سود می دهند و این انتخاب شماست که کدام بانک و کدام حساب سپرده را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۵    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات وزیرخارجه آمریکا علیه کشورمان در خصوص ارسال سلاح به طالبان اظهار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی جدید وزارت خارجه در اولین روز کاری در این سمت، پیامی توییتری منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۰    
شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداو سیما از محکوم شدن فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت شش میلیون و دویست هزار یورو به مارک ویلموتس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان به آرزوی سردار سلیمانی از نحوه شهادتش اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی دوست داشت در سرزمینی به شهادت برسد که از همه سرزمین های پرحادثه تر است (عراق) و دوست داشت شهادتش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۵    
سایت هواداری پورتو درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی ریوآوه به این تیم طرحی جالب منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس کلانتری 140 باغ فیض از یک قتل خانوادگی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
آرایشگر معروف که بعد از تصادف خودرواش در جریان درگیری خیابانی یک مربی بدنسازی را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، بخشیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
بر اساس جدیدترین پروتکل ها، شواهد بالینی در ماه های اخیر نشان می دهد تست کرونا ممکن است حتی تا 12 هفته یا 3 ماه پس از شروع علائم هم مثبت باقی بماند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایرانی و خارجی گفت: در جلسه اخیر بررسی سرمایه گذاری های خارجی درخواست یک و نیم میلیارد سرمایه خارجی در ایران در بخش های مختلف صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
در حالی در چند ماه گذشته هیچ کالای همراه مسافری در مناطق آزاد ترخیص نشده و دپو مانده است که با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز وزارت صنعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: افشاگری های بدون اقدام و عمل اعتمادساز نیست؛ مردم انتظار دارند به فساد و خیانت عادلانه رسیدگی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۵    
قیمت ها امروز در بازار بالا رفتند از جمله قیمت سکه که با رشد 2.29 درصدی به 10,900,000 (ده میلیون و نهصد هزار) تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهاراتش درباره توافق صلح با امارات اعلام کرد که این توافق در خفا انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۰    
یک فیزیولوژیست ورزشی با اشاره به نقش حیاتی عمل تنفس در انجام تمرین های ورزشی، گفت: داشتن ماسک در حین انجام تمرینات ورزشی می تواند عمل تنفس را سخت تر کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۰    
باید گفت این نگرانی البته بی علت نیست. شش سال پیش پلیس فدرال آمریکا در بزرگترین عملیات سایبری تا به امروز توانست یک باند هکرها را که در 12 کشور تصاویر وبکم رایانه قربانیان را ضبط می کرده و در بازار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۵    
جنگل های شمال، فرصتی مناسب برای سودجویان محسوب می شود چرا که همانند گوسفندی است که پس از ذبح، از کله و پاچه آن نیز نمی توان گذشت، در واقع جنگل های هیرکانی در کنار تمام فواید و آثار مثبتی که دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۰    
خرید 15 کیلوگرم انواع میوه فصل از جمله گیلاس ممتاز، گلابی و موز در میادین میوه و تره بار با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان امکان پذیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۵    
کارت ورود به جلسه بیش از یک میلیون 393 هزار داوطلب آزمون سراسری سال 99 از فردا سه شنبه 28 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۵    
گزارش شده که یک مقام ارشد وزارت ارتباطات و یک کارمند وزارت دفاع در میان کشته شدگان این حادثه هستند و بیش از دهها نفر نیز مجروح شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۰    
روابط عمومی سپاه انصارالحسن (ع) همدان خبر دستگیری یکی از اراذل معروف با تابعیت کشور ترکیه را رسانه ای کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: در مرحله اول حدود 2هزار میلیارد تومان پرداخت تسهیلات انجام گرفت، در مرحله بعد هم از طریق سامانه و غیرحضوری تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت 23 اخلالگر ارزی با گردش مالی سه هزار میلیارد تومانی در شیراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار توقف برپایی هرگونه تجمعات و بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه ها در شرایط فعلی کشور شد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۵    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۵    
محمد مسیحی گفت: برای مشاغلی که تا سال گذشته تا سقف 2 میلیون و پانصد هزار تومان در سال 97 مالیات دادند برای عملکرد سال گذشته هیچ گونه افزایش مالیاتی در نظر نگرفتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
مترجم سابق تیم ملی فاش کرد به او پیشنهاد عجیبی داده بودند.
  • ۱