یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 آبان 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آبان 1399 آفتاب نیوز 2 آبان 1399 آفتاب نیوز 3 آبان 1399 آفتاب نیوز 4 آبان 1399 آفتاب نیوز 5 آبان 1399 آفتاب نیوز 6 آبان 1399 آفتاب نیوز 7 آبان 1399 آفتاب نیوز 8 آبان 1399 آفتاب نیوز 9 آبان 1399 آفتاب نیوز 10 آبان 1399 آفتاب نیوز 11 آبان 1399 آفتاب نیوز 12 آبان 1399 آفتاب نیوز 13 آبان 1399 آفتاب نیوز 14 آبان 1399 آفتاب نیوز 15 آبان 1399 آفتاب نیوز 16 آبان 1399 آفتاب نیوز 17 آبان 1399 آفتاب نیوز 18 آبان 1399 آفتاب نیوز 19 آبان 1399 آفتاب نیوز 20 آبان 1399 آفتاب نیوز 21 آبان 1399 آفتاب نیوز 22 آبان 1399 آفتاب نیوز 23 آبان 1399 آفتاب نیوز 24 آبان 1399 آفتاب نیوز 25 آبان 1399 آفتاب نیوز 26 آبان 1399 آفتاب نیوز 27 آبان 1399 آفتاب نیوز 28 آبان 1399 آفتاب نیوز 29 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۰    
در سینمای ایران نقش ها و شخصیت های خاص، جذاب، چند وجهی و به یاد ماندنی کم نیست و قطعا انتخاب برای ارائه لیستی با محدودیت تعداد مشکل های زیادی بر سر راه انتخاب کننده قرار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
زن تبعه اسپانیا وقتی بعد از دو روز از میهمانی دوستش به خانه برگشت متوجه سرقت 5 میلیاردی از گاوصندوقش شد. این در حالی است که او دوستش را به عنوان تنها مظنون این سرقت به پلیس معرفی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۰    
پرچمدار جدید هوآوی در سه مدل Mate 40، Mate 40 Pro و Mate 40 Pro+ رونمایی شد که به ترتیب 899، 1199 و 1399 یورو قیمت گذاری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
ریحانه پارسا، بازیگر 21 ساله پدر و خوب بد جلف 2 که سال گذشته فیلم کوتاه شب را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم زمان از ایران مهاجرت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۵    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیر تأمین اجتماعی از طرح مجلس برای بازگرداندن 17 هزار میلیارد از 32 هزار میلیارد تومانی که دولت بابت بدهی خود به تامین اجتماعی پرداخت کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: در نهمین روز متوالی شاخص کیفیت هوای شهر اراک برای گروه های حساس ناسالم اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۵    
شوره سر شایع ترین بیماری مو است و هر روز بسیاری از افراد برای حل این معضل به داروخانه مراجعه می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۵    
ده ها میلیون نفر از رای دهندگان آمریکایی امسال یا به صورت غیابی و یا با ارسال رای های خود با پست در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
فردی که ساموئل پاتی، معلم فرانسوی را با قمه سر بریده بود، با یکی از اعضای روسی زبان داعش در سوریه در ارتباط بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
درصورتیکه فضاپیمای اسیریس-رکس با موفقیت روی سطح سیارک بنو قرار گیرد می تواند دست کم 60 گرم ماده از سطح سیارک جمع آوری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
هزینه واکسن هایی که با ارز دولتی وارد شده اند 42 هزار تومان است و محموله های بعدی که با ارز نیمایی وارد می شوند، هزینه بالاتری دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۰    
زندگی یاد می دهد که هر کس بیشتر دم از آزادی زد، ممکن است قفس های بیشتری در خانه داشته باشد. هر کس بیشتر عشق را به نمایش عمومی گذاشت، ممکن است زودتر خیانت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، گفت: در حال بررسی راهکارهای کمک به مترو تهران هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
اغلب رسانه های جهان به 20 ژانویه، روزی که رئیس جمهوری جدید امریکا باید کلید کاخ سفید را به دست گیرد و وارد آن شود، می اندیشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال رده بندی تیم های ملی را در ماه اکتبر اعلام کرد که براین اساس، تیم ملی فوتبال ایران با یک پله صعود و 1492 امتیاز در جایگاه بیست و نهم جهان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۵    
براساس گزارش نشریه سان انگلیس، جواب دومین آزمایش کرونای کریستیانو رونالدو پس از سپری کردن دوره اول در قرنطینه مثبت اعلام شده و بدین ترتیب این بازیکن دیدار یووه برابر بارسلونا را از دست خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهاراتش از مردم مازندران عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۰    
در این فیلم، رودی جولیانی را می بینیم که در اتاق هتلی روی تخت خواب دراز کشیده و دستش درون شلوارش است؛ آنهم در حالی که یک زن بالای سر اوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۵    
جایزه امسال ساخاروف، جایزه آزادی اندیشه و بیان پارلمان اروپا به اپوزیسیون دموکراتیک بلاروس تعلق گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۷:۲۵    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه می گوید تا کنون نزدیک به 5 هزار نفر در جریان جنگ جاری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه ناگورنو قره باغ کشته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۵    
بانکوک پایتخت تایلند در چند روز گذشته شاهد تظاهرات گسترده بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۳:۲۵    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: امریکا مشتاق آغاز مسابقات تسلیحاتی در جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۲۰    
نماینده تهران در مجلس از تهیه طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۲۰    
احمد امیرآبادی فراهانی گفت: تمام زمین های دولتی که درطول سالیان گذشته به مراکز حوزوی و دانشگاهی واگذار شده بود، برگردانده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۰    
رییس کل دادگستری خوزستان گفت: اقدامات قضایی و قانونی برای ضاربان این دختر صورت گرفته است و مامور نگهبانی هم با صدور قرار قانونی بازداشت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۵    
فهرست شهرستان های بحرانی کرونا که قرار است بر اساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت های شدید در آنها اعمال شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۰    
در پی انتشار فیلم کتک زدن زن جوانی از سوی دو نفر خانم در شهرستان آبادان؛ پلیس اعلام کرد: تحقیقات در این رابطه آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۵    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تعداد موارد مراجعه سرپایی و بستری بیماران در استان تهران، از اعمال محدودیت های بیشتر از هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۵    
دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، دستور پیگیری فوری را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: طبق طرح مصوب کمیسیون 60 میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت یارانه برای خرید کالاهای اساسی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۵    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به افزایش نرخ بلیت پرواز در مسیرهای داخلی سرانجام واکنش نشان داد و در نامه ای از وزیر راه و شهرسازی توقف رویه ناصحیح شرکت های هواپیمایی را درخواست کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۰    
محمود فلاح تهیه کننده باسابقه و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۰    
آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد 18 وزنه بردار مظنون به ارائه نمونه دوپینگ دستکاری شده، هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: سهام سرخابی ها تا پایان آذر امسال به مردم و هواداران این دو باشگاه واگذار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۰    
فرماندار ویژه آبادان می گوید: موضوع کتک خوردن یک زن در آبادان به آن صورتی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس پلیس فتای استان مازندران از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت در بستر شبکه اجتماعی واتساپ با عنوان چالش مومو در شهرستان قائم شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تیم الریان قطر قرارداد امضا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۰    
تورم ماهانه برای گروه های عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات و کالاهای غیر خوراکی و خدمات به ترتیب 5.7 درصد و 7.6 درصد بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۵    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: از خانواده بزرگ 125 هزار نفر شوراهای شهر و روستا در این دوره 60 نفر به دلیل تخلفات دستگیر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۰    
زمان و جزئیات پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تشریح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش دشمنان قسم خورده زیادی دارد و تنها راه عبور از چنین مشکلاتی حمایت هواداران است که به تیم انگیزه و انرژی بالا برای جنگیدن و پیروزی می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور روابط با کشور دوست و همسایه ترکیه را یک الگو برای سایر همسایگان دانست و بر توسعه بیش از پیش روابط در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۰    
آقای حریری گفته است که اصلاحات مورد نیاز برای دریافت کمک های خارجی که لبنان به شدت به آن نیاز دارد را انجام می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۵    
بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی از متهمان کشف و ضبط گردید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۵    
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در یک توییت از مثبت شدن تست کرونای برخی اعضای خانواده اش خبر داد و گفت: تصمیم گرفتم تا تکرار تست در هفته آینده و روشن شدن نتیجه آن، در قرنطینه خانگی بمانم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۰    
کنسرت موسیقی گروه هوروش بند در جزیره کیش برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۵    
بازدید سرزده رییس سازمان هواپیمایی از نحوه اجرای پروتکلهای مقابله با کرونا در هواپیماها کار دست یک ایرلاین داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۵    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از ترک ایران برای پیوستن به الریان قطر برای یحیی گل محمدی پیغام خصوصی فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۵    
بر اثر حمله خمپاره ای طالبان به ولایت فاریاب افغانستان، 4 نفر کشته و 14 فرد دیگر هم زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۰    
سارق خانه زن مقیم اسپانیا، دوست صمیمی اش بود. دختر جوانی که با دعوت دوستش به خانه، او را بیهوش کرد، کلید گاوصندوقش را برداشت و یک سناریوی سرقت را اجرا کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۰    
انتشار یک ویدیو از دختر جوانی غرق در خون در حالی که توسط اطرافیان مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می گیرد واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۵    
در حالی که از سوی باشگاه استقلال اعلام شده بخشی از بدهی این باشگاه به وینفرد شفر داده شده، این موضوع هنوز به تایید سرمربی پیشین آبی پوشان نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1399 امروز اول آبان 99 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 که با حضور نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوا فضای سپاه و نیروی هوایی ارتش در منطقه سمنان برگزار شد، با موفقیت پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، پنجشنبه اول آبان 1399 رژه یگان ویژه اسب سوار این نیرو در شهر تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، پنجشنبه اول آبان 1399 رژه یگان ویژه اسب سوار این نیرو در شهر تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۵    
محققان در انستیتوی سرطان شناسی در آمستردام هلند در جریان انجام اسکن این دو غده را کشف کرده اند که به طول 1.5 اینچ (3.8 سانتی متر) هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
اصلی ترین و مهم ترین شیوه و اقدام برای انسداد اقتصاد رانتی یا درآمدهای رانتی ، مسدودسازی مسیرهای آن از طریق تصویب و اجرای قوانین است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۵    
ایوانکا در جریان بازدید از یک مزرعه محلی دامنی 1.190 دلاری پوشیده بود. او دامن سیاه و سفیدش را از برند معروف "بربری" تهیه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ گاه به توافق هسته ای باز نمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۰    
نام پرامود با 2.5 میلیارد پوند بدهی به عنوان بزرگترین فرد ورشکسته در تاریخ بریتانیا ثبت خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به نقش مهم حفاظت اطلاعات سپاه در تولید قدرت و صیانت از اقتدار نظام تأکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور با قدردانی از فعالیت مجاهدانه همه دستگاه های دخیل در مقابله با کرونا و بویژه کادر درمانی کشور به عنوان سربازان خط مقدم این مبارزه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا، گفت: در شبانه روز گذشته 304 نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به 31 هزار و 650 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۰    
چگونه می توانم تشخیص دهم که کمپین SEO من م effective ثر است؟ نکته اصلی آنچه مهم است. آیا سایت شما منجر به تولید بیشتر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۰    
باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده چهارشنبه شب در نخستین سخنرانی خود در جمع هواداران جو بایدن به تندی به جانشین خود تاخت و دونالد ترامپ را فردی دروغگو نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
بازار امروز شاهد افزایش 800 تومانی قیمت دلار است که به 29,600 (بیست و نه هزار و ششصد) تومان رسید. همچنین قیمت طلا و سکه بالا رفت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۵    
ایران به ادعاهای مقامات آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور واکنش نشان داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه احیای بافت های فرسوده تا پایان دولت دوازدهم ادامه می یابد، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون یک میلیون و 355 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و تحویل داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 رادارهای آرایه فازی قدیر، مراقب و بشیر اهداف مختلف را بر فراز منطقه عمومی رزمایش با موفقیت کشف و شناسایی کردند که با این موفقیت جمهوری اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۰    
پنجشنبه یکم آبان ماه جمعی از مشمولان وظیفه عمومی استان تهران با حضور در مراکز وظیفه عمومی ناجا برای انجام دو سال خدمت سربازی به منطقه آموزشی خود اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۵    
حسن فتحی به خبر نمایش جهانی فیلم مست عشق واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهور در بیست و نهمین هفته از پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی را برای ساخت مسکن در قالب طرح های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در استان های مختلف کشور افتتاح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۵    
مدیر اطلاعات ملی آمریکا با تکرار برخی مواضع بی اساس، بار دیگر ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۵    
رهبر انقلاب اسلامی به استفتائاتی درباره کرونا پاسخ فرمودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۰    
واقعیت این است که حتی اگر بانک مرکزی به دستور دولت بخواهد قیمت ارز را پایین بیاورد و به تزریق ارز روی آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ارزش دلار در مقابل تمامی رقبای اصلی اش کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۵    
هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با غُرش بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل اتلتیکومادرید، برتری لیورپول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
مسئولان می گویند ارزهای آزادشده ایران در عراق، قیمت ارز را کاهش داد. اما محاسبات نشان می دهد حتی اگر این ارزها واقعا آزاد شده باشد، در نهایت 17 تا 40 روز نیاز بازار ارز را پوشش خواهد داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: افزایش عرضه حواله های ارزی و انجام معامله در سامانه نیما (نظام یکپارچه معاملات ارزی) در روز گذشته نیز ادامه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا باری دیگر ادعاهای انتخاباتی اش درباره ایران را تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۰    
آیفون 12 از نظر پردازنده فعلا قوی ترین تلفن همراه جهان است اما این تلفن همراه در مقابل وان پلاس هشت تی جدیدترین و قوی ترین تلفن اندرویدی جهان چگونه است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۵    
بیستم مردادماه یعنی 2 ماه و 11 روز پیش بود که حسن روحانی، محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رییسی در قامت روسای قوای مجریه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۰    
این البته تنها پرونده فساد و اختلاس در هلال احمر نبوده و ماجرا ابعاد فراوانی دارد. علاوه بر این، این پرونده به یک متهم یعنی رئیس پیشین هلال احمر خلاصه نمی شود و پرونده چندین مدیر دیگر هم در حال بررسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۰    
سهمیه بنزین خودرو ها و موتور سیکلت ها در ساعت صفر بامداد امروز (اول آبان) در کارت های سوخت شخصی شارژ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۵    
وزیر نیرو رسما اعلام کرد از 5 میلیارد دلار وام دولتی روس ها، حتی 5 دلارش هم به ایران نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۰    
گلبدین حکمتیار در سفر سه روزه به اسلام آباد در دیدار با مقامات پاکستان، این کشور را وطن دوم خود خواند و در حاشیه این دیدارها گفت که دولت اشرف غنی خواهان ادامه جنگ در افغانستان است که این سخنان وی با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۵    
انتخابات آمریکا، کرونا، بورس و بازار ارز از مهمترین عناوین روزنامه های امروز کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۵    
این روزها مشاهده چهره وحشتناک عروسکی از مجموعه آثار عروسک های نمایشگاه توکیوی ژاپن به نام مومو در پروفایل واتس آپ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۵    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک در جاده های ورودی و خروجی مشهد سنگین و پرحجم و مسیرهای کوهستانی نیز مه آلود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۵    
هم نشینی ماه و مشتری، ملاقات کیوان و ماه، رسیدن ماه به تربیع اول و مقارنه داخلی سیاره تیر از رویدادهای جذاب نجومی هفته اول آبان ماه 99 هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۰    
فریدون اصفهانیان دو سال بعد از اینکه ریاست کمیته داوران را به علت بازنشستگی ترک کرده بود، حالا به عنوان یک نیروی تازه نفس به این کمیته بازگشته است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۵    
اما ازقضا این تنها مفهومی نیست که 1400 به آن ارجاع می دهد و آن چه این ماه ها که هر روز، بار ها از این عدد چهاررقمی در اخبار و تحولات سیاسی می شنویم، کمتر مورد توجه قرار می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۵۵    
مدیر مرکز مدیریت راه های کشور گفت: پیش بینی دو میلیون تردد در محورهای مواصلاتی را برای روزهای پیش رو داریم و مقاصد اصلی مازندران و گیلان و بیشترین خروجی از تهران و البرز خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۱۰    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اولین ماه پاییز 99 آلوده ترین مهر طی پنج سال اخیر بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۰۵    
اگر ارز یا سکه پایین می آید این یک علامت است و ما باید تلاش کنیم همراه این ها قیمت کالا هایی که به همراه گران شدن ارز بالا رفته است، قیمت واقعی خود را پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۵۵    
اتلتیکو مادرید در دیدار برابر بایرن مونیخ با نتیجه چهار بر صفر تن به شکست داد و پورتو هم با مهدی طارمی برابر منچستر سیتی بازی را واگذار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۵۰    
اگر بایدن به ریاست جمهوری برسد و به برجام نیز بازگردد، یک موفقیت بزرگ نصیب جمهوری اسلامی خواهد شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۰۰    
استاد شجریان در زندگی خود همواره جانب مردم را گرفتند و به این خاطر صدمه ها دیدند تا حدی که ممنوع الصدا شدند و حتی ربنای شان را خاموش کردند. ایشان می گفتند من صدای خس و خاشاکم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۰    
فارن افرز در مقاله ای با پرداختن به خروج ترامپ از برجام و متعاقب آن کمپین فشار حداکثری، اقدامات دو سال گذشته آمریکا علیه ایران را موجب شکل گیری یکپارچگی کم سابقه ای در سیاست خارجی ایران می داند که ...
  • ۱