جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 آبان 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آبان 1399 آفتاب نیوز 2 آبان 1399 آفتاب نیوز 3 آبان 1399 آفتاب نیوز 4 آبان 1399 آفتاب نیوز 5 آبان 1399 آفتاب نیوز 6 آبان 1399 آفتاب نیوز 7 آبان 1399 آفتاب نیوز 8 آبان 1399 آفتاب نیوز 9 آبان 1399 آفتاب نیوز 10 آبان 1399 آفتاب نیوز 11 آبان 1399 آفتاب نیوز 12 آبان 1399 آفتاب نیوز 13 آبان 1399 آفتاب نیوز 14 آبان 1399 آفتاب نیوز 15 آبان 1399 آفتاب نیوز 16 آبان 1399 آفتاب نیوز 17 آبان 1399 آفتاب نیوز 18 آبان 1399 آفتاب نیوز 19 آبان 1399 آفتاب نیوز 20 آبان 1399 آفتاب نیوز 21 آبان 1399 آفتاب نیوز 22 آبان 1399 آفتاب نیوز 23 آبان 1399 آفتاب نیوز 24 آبان 1399 آفتاب نیوز 25 آبان 1399 آفتاب نیوز 26 آبان 1399 آفتاب نیوز 27 آبان 1399 آفتاب نیوز 28 آبان 1399 آفتاب نیوز 29 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8293 مورد جدید کووید 19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در این بازه زمانی 399 تن نیز جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: نرخ تورم نقطه ای این استان در مهر ماه 99 به عدد 41.2 درصد رسید و نسبت به مهر سال گذشته افزایش نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 581 هزار و 824 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 346 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۵    
رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مشاجره خود با رئیس جمهور در یکی از جلسات این شورا توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۰    
در هفته ای که گذشت نرخ دلار آزاد 8.6درصد کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۰    
بیشتر شاخص های مهم بورسی جهانی سبزپوش شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۰    
از یک سو، فیلم سرباز با ادای احترام اعلام می کند جناب رئیس جمهو اراضی پل خدا آفرین از اشغال آزاد شد و در حال حاضر پرچم آذربایجان در حال اهتزار است اما از سوی دیگر حرف و حدیث ها به واسطه نداشتن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۵    
منابع خبری به یک رسانه آمریکایی گفته اند دولت آمریکا قصد دارد با تحریم ایران ذیل قوانین مرتبط با تروریسم، رفع این تحریم ها توسط دولت های آینده را دشوارتر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۵    
برخی رسانه های کره جنوبی خبر دادند که همسر رهبر کره شمالی مدت ها است که در انظار عمومی دیده نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰    
آفتاب نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: مرد 35 ساله پلدختری که برای چیدن پسته وحشی به منطقه کول چپ رفته بود از پرتگاه سقوط کرد و جان خود را از دست داد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۵    
رییس جمهوری آمریکا روز جمعه بعد از اعلام عادی سازی روابط میان تل آویو و خارطوم اعلام کرد که عربستان نیز بزودی با اسرائیل روابط برقرار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۰    
مدیر کل سازمان جهانی بهداشت روز جمعه از رشد تصاعدی موارد ابتلا به بیماری کووید-19 ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۰    
عضو هیات مدیره استقلال خبر داد بخش از طلب وینفرد شفر به حساب او واریز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۵    
سازمان همکاری اسلامی در بیانه ای اظهارات موهن مقامات فرانسوی علیه پیامبر اسلام (ص) را شدیداً محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر وقوع راهزنی درگردنه امامزاده اسماعیل و غارت اموال رهگذران منتشرشد که در بررسی مشخص شد موضوع صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۰    
رئیس اورژانس استان یزد گفت: واژگونی یک دستگاه پراید در محور اردکان - چوپانان سه کشته و دو مجروح بر جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: حساب شفر در یک کشور توسعه نیافته است و کار را سخت کرده است و مجبوریم به سراغ راهکار دیگری برویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۵    
پسر 16 ساله ای در شهرستان پلدختر استان لرستان خودش را به آتش کشید و جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۵    
در حالی که آمریکا روز جمعه با بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مواجه بود، رییس جمهوری این کشور از برگزاری جشن هالووین استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهکیلویه و بویراحمد از مسمومیت 8 نفر بر اثر گاز گرفتگی در یاسوج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۰    
قهرمان دوچرخه سواری کشورمان در جریان تمرین امروزش دچار مصدومیت شدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۵    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از 48 ساعت خبر داد و گفت: 2 نفر از این افراد به ارتکاب قتل های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم شهر از فوت زن و شوهری که قصد تعویض پرده خانه خود را داشتند بر اثر تماس با کابل فشار قوی برق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با فروش تسلیحات پیشرفته آمریکایی به امارات مخالف نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۵    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی از سرپرست این باشگاه خواست که استعفا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: حجم تامین ارز توسط بانک مرکزی و بازار ثانویه در هفت ماهه سال رقمی در حدود 18.5 میلیارد دلار بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: پیروزی ترامپ و بایدن فرقی نمی کند؛ کارگردانان ریاست جمهوری آمریکا، هدف شان براندازی نظام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۵    
به اعتقاد بسیاری از مقامات اطلاعاتی آمریکا خطر روسیه برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بیشتر از چیزی است که کاخ سفید درباره ایران ادعا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۵    
درحالی که تنش های داخلی آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته شی جین پینگ رییس جمهوری چین در هفتادمین سالگرد ورود این کشور به جنگ کره به آمریکا هشدار داد که مسیر قلدری و فشار حداکثری بن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۵    
15 میلیون و 138 هزار و 523 دانش آموز امسال در 110 هزار مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی بندر امام، آتش در واحد حادثه دیده 100 آروماتیک این مجتمع، اطفاء کامل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۰    
محمولات صادراتی کیوی و سیب برای نخستین بار از طریق مجتمع بندری آستارا با کانتینرهای یخچالی و با کشتی از طریق دریای خزر به بندر اکتائو در قزاقستان ارسال شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۵    
رئیس مجلس گفت: در جلسه با پنج عضو اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون های اقتصادی، چهار تصمیم مهم و عملیاتی برای کاهش ناکارآمدی های اقتصادی اتخاذ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۰    
کارشناس مالی با تاکید بر این که توضیح علمی دلیل افزایش قیمت ها در ماه های گذشته امر آسانی نیست، گفت: بخش زیادی از دلایل مربوط به افزایش بسیار زیاد قیمت ها و تورم، ریشه پولی ندارد یا به عبارتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رئیس فیفا گفت: جام جهانی 2022 قطر در حضور هواداران برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۵    
واحد آروماتیک پتروشیمی بندر امام دچار آتش سوزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۰    
رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: 30درصد از جانباختگان تصادفات درون شهری شرق استان تهران موتورسواران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۰    
وزارت خارجه روسیه و سفارت ارمنستان در مسکو خواستار خروج فوری شبه نظامیان خاورمیانه و شمال آفریقا از منطقه قره باغ شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۰    
خیرالله امیری که پس از 10 روز بستری شدن در بیمارستان توانسته بود از بیماری کرونا عبور کند، ساعتی قبل بر اثر ایست قلبی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۵    
قیمت خودرو که در روزهای پایانی هفته نوسان شدیدی را تجربه کرده بود هنوز با ثبات کامل روبرو نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
پلیس استرالیا می گوید 44 مرد را در ایالت های مختلف این کشور به اتهام کودک آزاری دستگیر و در همین عملیات 16 کودک را هم آزاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۰    
به دلیل کووید 19 بخش کنسولی و روادید این هفته بسته شد. ما بابت هرگونه مشکلی که این مسئله ایجاد کرده است عذرخواهی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
سفیر ایران در اتریش با اشاره به دیدارش با دبیرکل صلیب سرخ این کشور گفت که در این ملاقات بر نحوه تقویت و ارتقاء همکاری های مطلوب جاری میان صلیب سرخ اتریش و جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف همفکری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی کرملین امروز (جمعه) اعلام کرد، کرملین مناظره نهایی نامزدهای انتخاباتی آمریکا را تماشا نکرد و تنها گزارشات مطبوعاتی مربوط به آن را مطالعه کرد اما هیچ برآوردی نمی کند که چه کسی پیروز این مناظره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
استاندار البرز با اشاره به تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در این استان، گفت: کلانشهر کرج در زمره 43 شهر دارای وضعیت حاد و قرمز شیوع کرونا قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۰    
به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم افزایش حدود 17 دلاری نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی در طول هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۵    
وزارت امورخارجه کشورمان در خصوص قراردادن نام سفیر رژیم آمریکا در عراق در فهرست اشخاص مورد تحریم از سوی جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
نیروهای آذربایجانی و ارمنی امروز (جمعه) تنها چند ساعت پیش از آغاز مذاکرات در واشنگتن با هدف پایان دادن به درگیری های مرگبار در قره باغ، در بخش های مختلفی از این منطقه کوهستانی با یکدیگر درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: امروز ایران سفیر آمریکا در عراق و دو مقام دیگر رژیم آمریکا را ترور مجرمانه سردار سلیمانی نقش داشته اند، تحریم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۵    
ستاد کل نیرو های مسلح اعلام کرد: همه مراکز درمانی و بیمارستان های نیرو های مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، اطلاع دارد که نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهارات ضد روسی بسیار تندی مطرح کرده است اما وی آماده است تا با این سیاستمدار دموکرات در صورت پیروزی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۵    
کارگران چقدر درآمد دارند که روزی یک ماسک بخرند و پول دستکش و محلول ضدعفونی بدهند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
این فرد ماه گذشته میلادی نیز به دلیل همراه داشتن تصاویری حاوی سوء استفاده جنسی از کودکان، در یک دادگاه فدرال مجرم شناخته شده بود و اکنون پلیس محتوای آزاردهنده بسیاری را در تلفن همراه او یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
تست کرونای 5 بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو خراسان مثبت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
فرماندار شهرستان اسکو گفت: اکنون در حال ایمن سازی پروژه آزادراه تبریز-سهند از جمله خط کشی و تابلوهای راهنمای مسیر هستیم که با پایان ایمن سازی زیر بار ترافیک خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش از آغاز عملیات احداث 43 هزار و 775 واحد مسکونی برای فرهنگیان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۰    
چین و چروک ها تاخوردگی های پوست هستند که می توانند به واسطه انقباضات مداوم عضلات صورت ایجاد شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
محققان "دانشگاه ایالتی آیووا" آمریکا در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند بیماری پارکینسون را می توان با انجام یک آزمایش پوستی ساده تشخیص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۵    
یک متخصص تغذیه با اشاره به اهمیت مصرف ویتامین ها در زمان افزایش شیوع کرونا و آنفلوانزا، به معرفی منابع غذایی پرداخت که با مصرف آنها می توان این ویتامین ها را برای بدن تامین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵    
کارشناسان فضای مجازی معتقدند فیلترینگ یعنی اعمال حاکمیت و نه حکمرانی، زیرا در کوتاه مدت جواب نمی دهد و در بلندمدت هم باعث نارضایتی جمعی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگونه خطا و تهدید در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان و آذربایجان را تحمل نخواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰    
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به رئیس اتاق ایران درخواست کرد موضوع صدور کارت بازرگانی برای 70 کارتن خواب که رئیس کل بانک مرکزی ادعا کرده، صحت سنجی شده و گزارش آن منتشر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۰    
از روز شنبه تا یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور 4 تا 6 درجه افزایش خواهد یافت؛ این افزایش دما در شمال شرق کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (4 و 5 آبان ماه) انتظار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۵    
با وجود اینکه دوتن از اعضای مجلس شورای اسلامی خبر از ممنوعیت صید ترال به مدت دوسال را داده اند، سازمان شیلات از ممنوعیت صید ترال تنها گونه ای ازماهیان(فانوس ماهی) آن هم برای تحقیقات پیرامون ذخایر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۰    
انتظار می رود کمیته المپیک ژاپن بیانیه مشترکی را با اتحادیه ورزشی این کشور جهت رسیدگی به موضوع و برداشتن گامهای مشخص جهت جلوگیری از گرفتن و اشتراک تصاویر از اندام بانوان در حین رقابت های ورزشی صادر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۰    
پیتر شیف اقتصاددان معروف و کارگزار کهنه کار وال استریت با اشاره به پیش بینی بانک آمریکا در مورد رشد سهام با پیروزی دموکرات ها، این اتفاق را پایانی برای دلار دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۵    
وزیر دفاع ترکیه آزمایش سامانه موشکی اس 400 از سوی این کشور را تائید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۵    
سفیر ایران در مسکو تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه تجاوز به خاک کشورمان را تحمل نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۵    
جانشین پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، برای تضمین اینکه منتقد کرملین پس از به گفته متحدانش "مسمومیت" بتواند در آلمان معالجه شود، شخصا مداخله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۵    
سه مقام دولتی آمریکا اعلام کردند، رئیس جمهور این کشور و رئیس اطلاعاتی اش برای انتشار فوری مدرکی تلاش می کنند که گزارش جامعه اطلاعاتی در سال 2017 میلادی دال بر اینکه روسیه در انتخابات 2016 میلادی به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۰    
کریستن ولکر دومین زن رنگین پوست در تاریخ آمریکاست که مسئولیت هماهنگی و اجرای مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را عهده دار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۰    
کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا رای داده در صورتیکه مدیران ارشد فیس بوک و توئیتر داوطلبانه در مجلس سنا شهادت ندهند، برای آنها احضاریه صادر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۵    
سیزده زن در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز آیدین آغداشلو را به سوء رفتار جنسی در طول بیش از 30 سال متهم کردند. اکثراً از شاگردان قدیمی و برخی از روزنامه نگاران فعال در حوزه ی فرهنگ و هنر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۵    
محققان موسسه "ام.آی.تی" در مطالعه اخیرشان از ایده طراحی ماسکی منحصر به فرد خبر داده اند که قابل استفاده مجدد است و در فیلتر کردن و غیرفعال کردن ویروس های کرونا بسیار موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۰    
در حادثه فرو ریختن ساختمانِ کلیسایی در کشور آفریقایی غنا دست کم 18 نفر جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۰    
تصادف رانندگی جاده داریون به شیراز 8 کشته و مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۵    
مقامات کره جنوبی می گویند مرگ نوجوان 17 ساله ای که زمان کوتاهی پس از دریافت واکسن آنفلوانزا جان خود را از دست داد، هیچگونه ارتباطی با این واکسن ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۰    
ویزای گروهی ایران و روسیه قرار بود در سال 2018 لغو شود اما امضای توافق نامه و اجرای آن تا کنون به تعویق افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۰    
قیمت طلا پس از ریزش چشمگیر شب گذشته، در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر امیدواری به تصویب بسته کمک مالی در آمریکا اندکی افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۵    
تقاضا برای بنزین در آمریکا ضعیف شده و پالایشگاهها را ناچار کرده است نرخ استفاده از ظرفیت پالایش و فرآوری را کاهش دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۰    
دبیر و نائب رئیس انجمن تغذیه ایران با تاکید بر نقش موثر اصلاح عادات غذایی در تقویت سیستم ایمنی افراد و پیشگیری از بروز بیماری ها، با اشاره به نکات مهم تغذیه ای در این رابطه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور ونزوئلا از مجمع ملی کشورش خواست تا در دوره بعدی مجلس که از ماه ژانویه آغاز می شود، موضوع ازدواج همجنس گرایان را بررسی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
به رغم مصوبه ستاد تنظیم بازار برای رفع ممنوعیت فصلی برنج از روز گذشته، تجار اعلام کرده اند با توجه به بدعهدی بانک مرکزی تا اطمینان کامل از تخصیص ارز اقدام به واردت نمی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پس از مانی رهنما، مهدی مدرس و هومن نامداری، مهراد جم چهارمین عضو جامعه موسیقی است که از کشور خارج شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۵    
وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد این کشور میدان گازی که اخیرا در دریای سیاه کشف شده را خود اداره خواهد کرد اما ممکن است از نظر تجهیزات و مسائل تخصصی با شرکت های خارجی همکاری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۵    
اگر محدودیت ترددی از سوی وزیر بهداشت مانند هفته گذشته اعلام شود وزارت راه و پلیس راه آماده اجرای آن هستند و به سرعت آن را انجام می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر اینکه در سطح استان تهران تعطیلی کارخانجات را نداریم، از تحقق 90 هزار شغل جدید در این استان در راستای تعهدات سال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۵    
یک روانشناس با بیان اینکه حدود 10 درصد از افراد در کشور درگیر اعتیاد به اینترنت هستند و با تاکید بر اینکه این اعتیاد اغلب در سنین نوجوانی رخ می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۵    
نحوه برخورد بایدن و ترامپ با همسران خود پس از مناظره انتخاباتی، باز هم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۵    
دختری که در آبادان مورد ضرب وشتم قرار گرفت، توضیحاتی درخصوص روز حادثه ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن تشریح تعداد بیمه شدگان تحت پوشش پنج صندوق بیمه ای این سازمان اعلام کرد که اکنون تعداد بیمه شدگان این سازمان در کشور بیش از 41 میلیون نفر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۵    
نخست وزیر سابق قطر کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیروز این انتخابات دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۰    
دفتر کنترل دارائیهای خارجی وابسته به وزارت خزانه داری آمریکا با تکرار ادعاهای پیشین خود پنج نهاد ایرانی را به تلاش برای اثرگذاری بر فرآیند انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور متهم کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۰    
جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا ممکن است با تغییر در سیاست خارجی آمریکا شعار اول آمریکا ی او را تضعیف کند اما متحدان اروپایی با توجه به تضعیف جایگاه این کشور در سطح بین المللی اعتماد گذشته را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس سابق پژوهشگاه میراث فرهنگی، گفت: وقتی جهان مدرن با دخالت در امور جوامع، اکوسیستم اجتماعی را نادیده می گیرد باید انتظار بحرانی همچون کرونا را داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۰    
در پی مصوبه اخیر دولت برای دورکاری در دوران کرونا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: آمادگی کامل برای اجرای مصوبات دولت و ستاد ملی کرونا را در این زمینه داریم و هم اکنون برخی کارمندان به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۵    
دفتر کنترل دارائیهای خارجی وابسته به وزارت خزانه داری آمریکا با تکرار ادعاهای پیشین خود پنج نهاد ایرانی را به تلاش برای اثرگذاری بر فرآیند انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور متهم کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۵    
دوم آبان سالروز باز شدن بی قید و شرط و ناگهانی درهای زندانهای قصر، اوین و قزل حصار روی 1126 زندانی سیاسی است که از چند ده تا چند صد ماه سابقه زندانی در زندانهای ساواک داشتند.
  • ۱