جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 آبان 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آبان 1399 آفتاب نیوز 2 آبان 1399 آفتاب نیوز 3 آبان 1399 آفتاب نیوز 4 آبان 1399 آفتاب نیوز 5 آبان 1399 آفتاب نیوز 6 آبان 1399 آفتاب نیوز 7 آبان 1399 آفتاب نیوز 8 آبان 1399 آفتاب نیوز 9 آبان 1399 آفتاب نیوز 10 آبان 1399 آفتاب نیوز 11 آبان 1399 آفتاب نیوز 12 آبان 1399 آفتاب نیوز 13 آبان 1399 آفتاب نیوز 14 آبان 1399 آفتاب نیوز 15 آبان 1399 آفتاب نیوز 16 آبان 1399 آفتاب نیوز 17 آبان 1399 آفتاب نیوز 18 آبان 1399 آفتاب نیوز 19 آبان 1399 آفتاب نیوز 20 آبان 1399 آفتاب نیوز 21 آبان 1399 آفتاب نیوز 22 آبان 1399 آفتاب نیوز 23 آبان 1399 آفتاب نیوز 24 آبان 1399 آفتاب نیوز 25 آبان 1399 آفتاب نیوز 26 آبان 1399 آفتاب نیوز 27 آبان 1399 آفتاب نیوز 28 آبان 1399 آفتاب نیوز 29 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰    
با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، جنگل های مازندران چهره پاییزی به خود گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
حسین فریدون در نامه ای تلاش یک روزنامه برای مرتبط ساختن نام وی با پرونده های دو متهم را پرونده سازی تازه این روزنامه دانست و در جوابیه ای برای روزنامه مذکور تاکید کرد که جستجوی نام من در هر پرونده ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۲۵    
افراد معمولا هنگام ابتلا به بیماری هایی مثل آنفلوآنزا میل زیادی به غذا خوردن ندارند. هنگام ابتلا به بیماری آنفلوآنزا باید به اندازه کافی غذاهای مقوی و مایعات استفاده کنیم تا بدن قوی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۰    
تصویری از نوجوانی جو بایدن را که در آستانه ریاست جمهوری امریکاست می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۰    
در پی بارش برف و برودت هوا در شب گذشته، ارتفاعات زردکوه، سیاه کوه، کلاشین، سپی ریز در اشنویه سفید پوش شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۵    
ثبت نام ودیعه مسکن دانشجویی از امروز آغاز شده و مبلغ وام بسته به شهر مورد تقاضا از 15 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی شورای شهر تهران به بی توجهی دولت برای تعطیلی تهران در روزهای کرونایی انتقاد کرد و گفت:نگاه ها متوجه انتخابات ⁧امریکا⁩ست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۲۵    
انتظار برای مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا برای صدها میلیون انسان روی زمین مانند آن است که بخواهید بدانید قرار است از سوی مار گزیده شوید یا عقرب!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۵    
آنطور که معاون فنی گمرک می گوید با تسهیلات و راهکارهایی که برای تسریع در ترخیص میلیون ها تن کالا پیش بینی شده و از روز شنبه اجرایی می شود حدود 60 درصد کالاهای اساسی و 70 درصد کالاهای غیر اساسی و مواد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۵    
مسابقات موتور سواری سوپر اندرو کلاس آزاد همدان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۵    
تداوم مرگ معلمین ایذه ای بر اثر کرونا همچنان ادامه دارد و مدارس در این شهر دایر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۶:۵۵    
نوزاد پسری با وزن 6250 گرم در اتاق عمل بیمارستان ضیایی اردکان که از مراکز درمانی کرونا استان یزد است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۶:۴۰    
کامبیز دیرباز واکنش نسبتا تندی به جدایی خلیل زاده نشان داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۶:۲۵    
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در واکنش به ادعای دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: به نهادهای ناظر بر این رویداد مهم در آمریکا اعتماد کامل دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در بازدیدها و بررسی های انجام شده از تالاب بین المللی گاوخونی مشخص شد 96 درصد این زیستگاه مهم طبیعی به طور کامل خشک شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۴۵    
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به اینکه افرادی که درخواست فروش سهام عدالت را دادند، می توانند درخواست فروش سهام خود را حذف کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۱۵    
عضو کمیته بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت، گفت: بیماران کرونایی فاقد دفترچه بیمه می توانند یک روزه صاحب دفترچه سلامت شده و از خدمات آن استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۴:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب ملارد از دستگیری رییس و 2 تن از کارشناسان یکی از ادارات این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۴:۳۰    
نماینده ویژه وزیر امور خارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با سرپرست وزارت خارجه افغانستان، اقدام تروریستی دانشگاه کابل را محکوم و با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۴:۲۵    
مدیر روابط عمومی نداجا پس از تحمل یک ماه بیماری کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۴:۰۵    
سرمربی آلومینیوم اراک پس از مسابقه با نساجی در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۵۵    
امام جمعه قم گفت: در موضوع اقتصاد مقام معظم رهبری فرمودند ما کمبود نداریم چرا باید شاهد گرانی گوشت و برخی کالاها باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۴۵    
شهردار فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا با رد ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تقلب انتخاباتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۳۰    
مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهوری آمریکا به طور تلویحی از اظهارات وی مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات، انتقاد کرد و گفت که جمهوری خواهان با آزمون سنجش شخصیت مواجه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۲۵    
حکمت حاجی اف دستیار "الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان اظهارات یک نماینده مجلس ملی این کشور درباره ایران را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۲۵    
رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با مصوبه اخیر و جدید مدیریت ستاد استانی کرونا تعطیلی یک هفته ای آموزش حضوری تمامی مدرسه های این استان تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۲:۲۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات 2020 که خود را در آستانه شکست می بیند، ضمن تکرار ادعای نخ نمای تقلب در انتخابات، وعده داد دست از مبارزه برای ملت آمریکا نخواهد کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۲:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات 2020 که خود را در آستانه شکست می بیند، ضمن تکرار ادعای نخ نمای تقلب در انتخابات، وعده داد دست از مبارزه برای ملت آمریکا نخواهد کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: باید بدانید تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند، با نارسانایی های درمانی زیادی رو به رو خواهیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت سه عالم بزگ اهل سنت را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۵    
منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که برخی مقام های عالی رتبه و همچنین شماری از اعضای کارزار انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا در حال فاصله گرفتن از او هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۵    
در حالی که شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت های باقی مانده حساس تر می شود همزمان انتشار اطلاعات نادرست و تئوری های توطئه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا، یک گاراژ در دزفول پلمب شد و میهمانان هزار نفری عروسی برگزارشده درآن متفرق شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۵    
"میچ مکانل" جمعه شب بر خلاف خواست غیرقانوین دونالد ترامپ برای متوقف کردن شمارش آرا، خواستار ادامه روند انتخابات 2020 شد و گفت که دستگاه قضایی به اختلافات و مسائل مربوطبه انتخابات رسیدگی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۵    
بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا یزد، از فردا شنبه 17 آبان ماه ساعت پایان کار همه ادارات و نهادهای استان به مدت دو هفته تا ساعت 12 ظهر تعیین و کلیه بانک های استان نیز به مدت یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۰    
جریانات داخلی هم که در کشور با تخطئه جهاد حاج قاسم در سوریه و عراق و نوای سازش با آمریکا خون به دل حاج قاسم کردند، منتظر چنین مجازات و رسوایی از سوی خداوند باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۵    
سناتور جمهوری خواه از اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تقلب در انتخابات انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۰    
ترامپ دز توئیت جدیدی نوشته است: آراء گمشده نظامیان در ایالت جورجیا کجاست؟ چه اتفاقی برای آن ها افتاده؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۰    
ایوانکا ترامپ درباره شمارش آرای انتخابات آمریکا اظهار نظر کرد و گفت: تمام آرای قانونی باید شمرده شود اما آرای غیر قانونی خیر!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مبلغ باقی مانده طلب من ساعت 4 عصر امروز به وقت آلمان، منتقل شده و همان طور که قبلا هم گفته بودم، هر زمان این کارها به طور کامل انجام شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۵    
جدیدترین آمار منتشر شده از آرای ریاست جمهوری در ایالت های نوادا و آریزونا، نشان از افزایش برتری نامزد حزب دموکرات در این 2 ایالت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۵    
مهدی رستمی مدافع فصل گذشته نفت مسجد سلیمان به ماشین سازی تبریز پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۵    
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه در اظهار نظری، جو بایدن نامزد حزب دمکرات را رئیس جمهوری منتخب این کشور خواند و ابراز اطمینان کرد که او وارد کاخ سفید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۰    
ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات اعلام کرد در صورتی که رئیس جمهور آمریکا از قبول شکست سر باز بزند، او را به بیرون از کاخ سفید اسکورت خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۰    
مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید جمعه شب در مورد گزارش هایی مبنی بر نپذیرفتن نتایج انتخابات 2020 توسط ترامپ گفت: انتقال مسالمت آمیز قدرت در آمریکا صورت خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۵    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: زمان آغاز اجرای طرح ساعت 12 روز دو شنبه 12 آبان است و زمان اتمام این طرح ساعت 24 روز جمعه 16 آبان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۵    
شمارش آراء در چهار ایالت کلیدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی ادامه دارد که فاصله آرای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی این کشور و جو بایدن، رقیب دموکرات در پنسیلوانیا و جورجیا کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۵    
ستاد انتخاباتی جو بایدن جمعه شب در مورد گزارش هایی مبنی بر نپذیرفتن نتایج انتخابات 2020 توسط دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد که ایالات متحده می تواند متجاوز را تا بیرون از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۵    
برد رافنسپرگر، دبیر ایالت جورجیا از بازشماری آرای این ایالت کلیدی برای شفاف تر شدن فرآیند شمارش و میزان رای های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با توجه به بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: شرایط سختی داریم و باید بتوانیم جای بازیکنانی را که از دست دادیم به خوبی پر کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۵    
ستاد انتخاباتی ترامپ شامگاه جمعه در بیانیه ای به تندی در مقابل اعلام پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا موضع گیری کرد و آن را نادرست و دروغ خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر برابر تیم آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و تراکتور برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
امام جمعه مشهد گفت: دموکرات و جمهوریخواه دو روی یک سکه هستند، دموکرات ها از جمهوریخواه ها نامردتر، نابکارتر و جانورتر و جمهوریخواهان از دموکرات ها ناپاک تر و این ها هر دو یک جریان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
آخرین اخبار حاکی از پیروزی جو بایدن و شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا نوشت: ما در ایالت ها با اختلاف خوبی در حال برنده شدن بودیم اما ناگهان برتری من از دست رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رسانه های امریکا از اعلام زودهنگام پیروزی در انتخابات امریکا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۰    
باشگاه استقلال درباره پرونده وینفرد شفر که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آبی پوشان شده است اطلاعیه ای را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۵    
تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر در دیداری جنجالی به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۵    
بعد از پیشی گرفتن جو بایدن از دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، ستاد رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد انتخابات هنوز تمام نشده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۵    
شبکه خبری سی ان ان و فاکس نیوز به نقل از منابعی که نامی از آنها نبردند اعلام کردند که دونالد ترامپ برنامه ای برای پذیرش شکست و نتایج انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۰    
دیدار تیم های فوتبال تراکتور و نفت مسجد سلیمان در شرایطی آغاز شد که تگرگ شدیدی در ورزشگاه می بارید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۵    
داور دیدار سایپا و پرسپولیس پس از اعتراض آنالیزور سرخ پوشان به وی تذکر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۰    
مسعود شجاعی دو جلسه از همراهی تراکتور محروم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۰    
شاهین چراغی، عضو شورای عالی بورس درباره تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران پیش بینی کرد: بایدن رای بیاورد ریزش دلار شبیه قطعنامه 598 خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۰    
بهمن پریان رئیس هیئت فوتبال آستارا بعد از تحمل چند سال بیماری قلبی امروز در سن 61 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۰    
آتش جنگل توسکستان در ششمین روز فراگیری این عرصه های منابع طبیعی، با رسیدن به محدوده "اوبن" حدود 60 اسب وحشی ساکن این منطقه را به سمت ارتفاعات بالادست فراری داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۰    
نخستین گل بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال به نام مدافع فولاد خوزستان ثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۰    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان با برتری مهمان به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۰    
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۰    
جو بایدن در صورت پیروزی در پنسیلوانیا 20 رای الکترال این ایالت را کسب خواهد کرد و رئیس جمهوری آینده آمریکا خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی از انتقال اجساد خانواده ایران نژاد به کشور خبر داد؛ خانواده 5 نفره سردشتی که حین سفر غیرقانونی به انگلیس در کانال مانش غرق شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رسانه ها برای اعلام نتایج نهایی انتخابات آمریکا آماده می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
درگیری های شمال اتیوپی که چندی است به محل رویارویی نیروهای دولتی و ناراضیان قوم تیگرای تبدیل شده به شدت سازمان ملل متحده را نگران کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
دونالد ترامپ روز چهارشنبه، سه مصوبه کنگره در جلوگیری از فروش فوری سلاح به عربستان سعودی و امارات متحده عربی را وتو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
دلار به محض اینکه جو بایدن در ایالت جورجیا از دونالد ترامپ پیش افتاد در معاملات پشت خطی به زیر 25 هزار تومان سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۰    
بایدن که زندگی اش با فجایع خانوادگی و شکست های سیاسی همراه بوده است، اینک اظهار داشته که انتظار دارد با تکمیل شمارش آرا و کسب پیروزی در تعداد کافی ایالت ها، پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۵    
ظرف سه ماهه سوم سال میلادی، مصرف طلا به عنوان زیورآلات حدود 30 درصد کم شده و خرید سکه و شمش طلا حدود 50 درصد بیشتر شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۰    
در حالی که به اذعان مقامات مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت هیچ کمبود کالایی وجود ندارد اما عدم نظارت کافی بر بازار باعث گران فروشی روغن شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
کمتر از دو ماه از سفر رییس قوه قضاییه به استان اردبیل و بازدید از کارخانه سبلان پارچه بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۰    
در شرایطی که رئیس جمهور دستور اختصاص 20 درصد از تسهیلات بانکی به حوزه مسکن را در آذر ماه سال گذشته صادر کرده بود اما بانک ها با سرپیچی از دستور رئیس جمهور تنها 5 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۵    
بیش از 80 درصد کسانی که این روزها در بازار معامله می کنند نیز کسانی هستند که در حوزه سرمایه ای در این بخش ورود کرده اند و قدرت خرید مصرفی مردم برای مسکن به شدت کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۵    
در ساعات اولیه پس از پایان رای گیری در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در بسیاری از ایالت های کلیدی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی این کشور رای کمتری کسب کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه باید تا حد امکان از رفتن به رستوران در شرایط کرونایی خودداری کرد در عین حال به بیان توصیه هایی برای مراجعه به رستوران پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۰    
یک خبرنگار و کارشناس ورزشی عربستان اعلام کرد که رای شکایت النصر از پرسپولیس فردا صادر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی می گوید که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صورت ورود به کاخ سفید برای بازگشت به برجام شرط خواهد گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به بیانیه اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه ای و محکومیت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۵    
فیلمی از حضور رهبر انقلاب در منزل سردار سلیمانی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه نجف اشرف در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت که چهره دروغین دموکراسی غرب بر ملا شده و شاید این انتخابات، آخرین انتخابات آمریکا قبل از فروپاشی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۵    
دو پسر دونالد ترامپ، اعضای حزب جمهوری خواه را به دلیل آنچه که خودداری آنها از حمایت از پدرشان خواندند، به باد انتقاد گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۰    
علیرغم عدم اعلام رسمی پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، یک بنگاه شرط بندی استرالیایی، پنج شنبه گفت 23 میلیون دلار استرالیا، معادل 16 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۰    
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران، گفت: تاکنون هیچ درخواستی برای معامله واحدهای صندوق پالایشی یکم به شرکت بورس تهران ارسال نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۵    
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده با روند کاهشی، دمای هوای تهران از 23 به 18 درجه سانتی گراد می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۵    
تعطیلی یک هفته ای بانک ها، ممنوعیت پذیرش حضوری ارباب رجوع در ادارات، تعطیلی دفاتر ارائه خدمات الکترونیک و ... از مهمترین مصوبات ستاد مدیریت کرونا در لرستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۰    
دادستان کل کشور اعلام کرد، تنظیم وکالت رسمی برای استفاده از کارتهای بازرگانی دیگران نوعی تسهیل بزه قاچاق است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۵    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، امروز پیروزی خود را در این رقابت ها اعلام می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۵    
در آستانه شروع لیگ برتر سازمان لیگ اسامی محرومان این مسابقات را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۵    
ترکیب امروز پرسپولیس برای بازی با سایپا تحت تاثیر تست مشکوک در خصوص ابتلای سیامک نعمتی به بیماری کرونا تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بین المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: در شبانه روز گذشته 424 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و به این ترتیب شمار جانباختگان بیماری در کشور به 37 هزار و 409 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته اولین تست کرونای او مثبت شده بود، اعلام کرد تست دومش منفی شده است.
  • ۱