سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۵May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 آبان 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آبان 1399 آفتاب نیوز 2 آبان 1399 آفتاب نیوز 3 آبان 1399 آفتاب نیوز 4 آبان 1399 آفتاب نیوز 5 آبان 1399 آفتاب نیوز 6 آبان 1399 آفتاب نیوز 7 آبان 1399 آفتاب نیوز 8 آبان 1399 آفتاب نیوز 9 آبان 1399 آفتاب نیوز 10 آبان 1399 آفتاب نیوز 11 آبان 1399 آفتاب نیوز 12 آبان 1399 آفتاب نیوز 13 آبان 1399 آفتاب نیوز 14 آبان 1399 آفتاب نیوز 15 آبان 1399 آفتاب نیوز 16 آبان 1399 آفتاب نیوز 17 آبان 1399 آفتاب نیوز 18 آبان 1399 آفتاب نیوز 19 آبان 1399 آفتاب نیوز 20 آبان 1399 آفتاب نیوز 21 آبان 1399 آفتاب نیوز 22 آبان 1399 آفتاب نیوز 23 آبان 1399 آفتاب نیوز 24 آبان 1399 آفتاب نیوز 25 آبان 1399 آفتاب نیوز 26 آبان 1399 آفتاب نیوز 27 آبان 1399 آفتاب نیوز 28 آبان 1399 آفتاب نیوز 29 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۷:۲۱    
حضور چند بازیکن خارجی در لیگ برتر بسکتبال بانوان توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۰    
رزمایش مهرورزی با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در شیراز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۳:۴۵    
ادعای محمود احمدی نژاد درباره آزمایش دارو بر روی 3500 ایرانی با پس لرزه هایی همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۵    
کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل فردیس سنگین گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
بانک مرکزی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تصمیمات تازه ای را اخاذ کرد و به موجب این تصمیمات سقف انتقال کارت به کار افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۵    
در شرایطی که مصرف زنجبیل و لیموترش به صورت جداگانه نیز فواید جالب توجهی را برای سلامت انسان ارائه می کند اما ترکیب این دو ماده غذایی هرچه بیشتر وضعیت و عملکرد سلول های بدن را بهبود می بخشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۵    
نشریه معتبر نیچر در گزارشی میزان اثرگذاری فعالیت ها و اقدامات مختلف برای کنترل بیماری کرونا را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: آنچه در خصوص قانون کار مهم است اجرای صحیح آن است که بدور از هرگونه افراط و تفریط اعمال شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
محمد عمری با نظر کادر فنی پرسپولیس به جمع سرخپوشان اضافه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
فرمانده انتظامی چالدران از دستگیری گروگانگیران اتباع خارجی در این شهرستان، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سینوزیت می تواند در کودکان با سنین مختلف، علائم مختلفی ایجاد کند. بچه های کم سن و سال تر بیشتر علائمی مثل به سرما خوردگی دارند که شامل آبریزش و گرفتگی بینی و تب ملایم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
رئیس کل دادگستری استان قزوین از ابلاغ رای بدوی پرونده هفت سنگان خبر داد و گفت: محکومان در این پرونده فرصت تجدیدنظر خواهی را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به منحنی صعودی مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در اروپا هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۰    
دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در نخستین هفته آذر ماه 99 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۵    
فرماندار گچساران گفت: تاکنون 70 نفر بر اثر کرونا در این شهرستان جان باخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۵    
تمهیدات ویژه بانک مرکزی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۰    
انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مجوز افزایش 10 درصدی قیمت سیمان پاکتی را برای تولیدکنندگان صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۳:۵۰    
عباس یاری، دبیر هیات تحریریه مجله فیلم، در پستی اینستاگرامی، از حال وخیم چنگیز جلیلوند، دوبلور پیشکسوت کشورمان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۳:۱۰    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به وزیر بهداشت پیشنهاد کرد که برای تکریم مقام شهدای سلامت، کوچه ها و میادین تهران با نام این شهدا نامگذاری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۰    
فدراسیون فوتبال در واکنش به درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر بخشیدن کارت قرمز کمال کامیابی نیا اعلام کرد، با توجه به قوانین امکان بخشیده شدن این بازیکن وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش در قدردانی از معلم خیر خوزستانی گفت: من به وجود معلمانی مانند شما که دلسوز هستند و روح معلمی را به طور کامل درک کرده اید افتخار می کنم، شما تصویر امید بخشی از یک معلم دلسوز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۵    
در حالی که ترامپ همچنان نتایج انتخابات 2020 را نپذیرفته اما گزارشاتی در مورد اقداماتی از طرف مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای انتقال راحت قدرت به جو بایدن صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۳:۵۵    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: 11 محکوم ایرانی که سال ها دوران محکومیت خود را در زندان های ارمنستان می گذرانیدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۳:۵۵    
کانون صرافان در اطلاعیه ای نحوه فعالیت صرافان در ایام محدودیت های کرونایی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۰    
سامانه اطلاع رسانی سهام عدالت از دارندگان این سهام به روش غیر مستقیم، خواست تا هر چه سریعتر نسبت به احراز هویت در سامانه سجام اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۵    
پس از آنکه منابع خبری روز پنج شنبه از انفجار خط لوله گاز در شبه جزیره سینای مصر خبر دادند، گروه تروریستی داعش هم بدون ارائه ادله مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۵    
حسن یزدانی در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان محبوب ترین آزادکار کشتی جهان شناخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، بر لزوم در خانه ماندن تاکید کرد و گفت: هرگونه حضور غیرضروری در شهر به منزله استقبال از مرگ خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۰    
بازرسی کل استان هرمزگان به حادثه تخریب منزل زن سرپرست خانوار ورود کرد و به صورت شبانه شهردار بندرعباس و عوامل موضوع را برای پاسخگویی فراخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۰    
نزاع مسلحانه در شهرستان بویراحمد یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه، با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد که رفتن قاضی صلواتی از دادگاه انقلاب صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۰    
تصاویر جدیدی از اهتزاز پرچم ایران بر فراز پل خداآفرین منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۰    
سه کشور اروپایی علی رغم ناتوانی در عمل به وعده های خود برای جبران آثار خروج آمریکا از برجام در بیانیه ای روز چهارشنبه مدعی شده اند ایران علی رغم حسن نیت آنها مرتکب نقض جدی این توافق هسته ای شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۵    
تصاویر جدیدی از اهتزاز پرچم ایران بر فراز پل خداآفرین منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۰    
پامپئو بعد از دیدار با مقامات اسرائیی به جولان اشغالی سوریه وارد. وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اقدام وزیر خارجه آمریکا در ورود به جولان اشغالی سوریه را شدیداً محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۵    
جوانان معترض پرویی پس از برکناری و استعفای دو رئیس جمهوری آن هم تنها ظرف مدت یک هفته اکنون تحقق خواست تغییر قانون اساسی و انجام اصلاحات گسترده در ساختار کنگره این کشور را در اعتراض های خیابانی ادامه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۰    
استاندار هرمزگان گفت: شهرداری بندرعباس ضمن دلجویی از این بانوی آبرومند و کودکان آنان، به شکل مقتضی این عمل نادرست را جبران کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۰    
وزیر دفاع سابق جمهوری اسلامی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی و با هیچ کس درباره قدرت نظامی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۰    
در روزهای اخیر و در پی فراخوان سازمان انتقال خون ایران به منظور جبران کاهش ذخایر خون بسیاری از مراکز با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شده است و این در حالی است که مراکز سازمان انتقال خون ایران به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۵    
رئیس کل دادگستری استان گلستان با تکذیب خبر فوت یک زندانی در زندان امیرآباد گرگان در پی شکنجه جسمی توسط افسر نگهبانان گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۵    
بدنبال انتشار خبر خودسوزی و مرگ بانوی 35 ساله بندرعباسی براثر تخریب منزلش توسط شهرداری بندرعباس درفضای مجازی نگاه ها به این موضوع ابعاد گسترده ای به خود گرفته تا جایی که دادستان بندرعباس ضمن تایید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۰    
فرمانده ستاد نیروهای آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) با اعلام اینکه ایران به دنبال بیرون کردن نظامیان آمریکایی از عراق است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۰    
تمهیدات ویژه بانک مرکزی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها به شبکه بانکی ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۵    
گزارش ارتش استرالیا درباره جنایت جنگی، به شواهدی دست یافته است که نشان می دهد نیروهای استرالیایی، 39 زندانی، کشاورز و غیرنظامی افغان را به طور غیرقانونی کشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۵    
روز چهارشنبه 28 آبان، یک زن 35 ساله در بندرعباس به دلیل تخریب خانه اش توسط ماموران شهرداری، اقدام به خودسوزی کرد. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر مرگ این زن جوان را تکذیب کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۵    
فهرست خودروهای ارزان قیمت 100 تا 150 میلیون تومانی در بازار اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۰    
بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد که کشورش احتمالاً ایالات متحده را در کاهش سطح نیروهای نظامی خود در افغانستان همراهی خواهد کرد اما همزمان به همکاری با دولت افغانستان و آمریکا برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۵    
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نخستین اطلاعیه خود با اشاره به اینکه در نخستین دقیقه های بامداد شنبه اول آذرماه امسال، طرح جدید اعمال محدودیت ها اجرا می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۵    
آتش سوزی در پتروشیمی جزیره خارک باعث جان باختن یک نفر و مصدومیت چهار نفر از کارگران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۰    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: طی 72 ساعت گذشته 11 نفر در این شهرستان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده و 2 نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۰    
دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۵    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز(پنجشنبه)، تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک به لیگ برتر را شکست داد تا محرم نوید کیا به نخستین پیروزی در لیگ بیستم دست پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۵    
پتروشیمی خارگ از دقایقی پیش دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۵    
تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی با گل دیرهنگام اشکان دژاگه در موقعیت مشکوک به آفساید از شکست گریخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: محل هزینه های نهاد ریاست جمهوری و رییس جمهور از اعتبارات نهاد ریاست جمهوری است. نهاد ریاست جمهوری هم در بودجه ردیف اعتباری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۰    
هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در وین امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، آمریکا آماده است تا مذاکرات با پیونگ یانگ را از سر بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۵    
سرمربی گل گهر سیرجان با انتقاد از وضعیت زمین ورزشگاه ها در ایران گفت: اگر چمن مصنوعی بر اساس استانداردهای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد اشکالی ندارد ولی سوال من این است که چرا باید کشور چهار فصل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۰    
یک مراسم عروسی در بندرترکمن به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و دعوت زیاد میهمان در شرایط کرونایی با بازداشت داماد نیمه کاره ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۵    
پپ گواردیولا سرمربی سرشناس اسپانیایی که قراردادش با تیم منچسترسیتی انگلیس در پایان رقابت های این فصل لیگ جزیره تمام می شود با سران این باشگاه برای باقی ماندن در این سمت به توافق رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو در یکی از صفحه های اجتماعی نوشت: پیش بینی ها نشان می دهد بارش تا 120 میلیمتر باران برای برخی مناطق کشور و بارش برف برای ارتفاعات خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۵    
سپاهان و آلومینیوم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۰    
فشار حداکثری لزوما به دستاورد حداکثری منجر نشد. امریکا در سالیان اخیر بیش از آنکه از قدرت دیپلماتیک و اقتصادی خود برای تسهیل روند انجام مذاکره استفاده کند تمرکز فزاینده ای بر روی استفاده از اهرم زور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۰    
براساس سرشماری سال 1395، احمد صوفی به عنوان پیرترین مرد ایرانی شناخته شد، آن زمان 135 سال سن داشت ولی دیروز در سن 139 سالگی در سقز فوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۵    
استاندار تهران جزئیات محدودیت های کرونایی از اول آذرماه را تشریح کرد و اعلام کرد: منع تردد شهر به شهر در این استان ملاک نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۰    
به گفته یک منبع آگاه، بازداشت اکبر طبری طبق روال معمول انجام شده است و داستان دستگیری در خانه یکی از مسئولان کذب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری 17 نفر در بزم شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۵    
تعدادی از وکلای عضو کانون وکلای دادگستری فارس در خانه صنفی خود امروز پنجشنبه 29 آبان در پی قرار گرفتن مقررات مربوط به صدور پروانه وکالت ذیل طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار تجمع اعتراضی برپا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۵    
کارگر کرمانشاهی که نزدیک چهارراه رشیدی مقابل سندیکای کارگری خود را آتش زد، جان سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۵    
سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس گفت: دیگر از زمانی که با جمهوری اسلامی مانند اول انقلاب برخورد کنند گذشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۰    
وزیر بهداشت گفت: تحقیقات یک کشور که از منابع عمومی آن استفاده می کند، باید بتواند به طریقی برای باز کردن گرهی از نظام خدمت کند، وگرنه این روال تحقیقات در کشور، به معنای دور ریختن منابع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۵    
داده های آزمایش فاز 2 واکسن کووید-19 دانشگاه آکسفورد نشان داده است که این واکسن می تواند یک واکنش ایمنی قوی در افراد در سنین مختلف، به خصوص در افراد سالمند و در معرض خطر ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برجام توافقی است که مذاکره، امضا و مهر و موم شده است و چیزی نیست که کسی بتواند آن را مجدد باز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۰    
نماینده روسیه در وین در جلسه شورای حکام از آمریکا خواست به تخطی از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل پایان داده و تحریم های ایران را لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
همزمان با ادامه شمارش آرا در سراسر ایالت های آمریکا، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد تعداد آرای جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا به مرز 80 میلیون رای رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: انتشار فیش حقوق یکی از طلبه های مامور در آموزش و پرورش استان که به دریافت حقوق نجومی متهم شده است، شیطنت رسانه ای و در حال پیگیری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز 23 نوامبر(3 آذر) به مسکو می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۵    
اسماعیل کوثری، نماینده ادوار مجلس و از سرداران سپاه می گوید: نمیدانم چرا بعضی ها میخواهند جنگ روانی راه اندازند و بگویند نظامی! منظور آن ها بچه های سپاه هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۰    
بیمارستان ها گرچه شلوغند، اما کادر درمان انگار صد سال است که تنها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۰    
با وجود تکذیب فرماندار رامهرمز، استاندار خوزستان 6 مورد اقدام به خودکشی دانش آموزان در شهرستان رامهرمز را تائید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۵    
در این رده بندی تهران، پرت و گوانگ ژو بزرگترین جهش را در جدول تعیین شاخص های هزینه زندگی در مقایسه با سال گذشته داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۰    
قیمت دلار امروز در بازار بالا رفت و به 25,800 (بیست و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسید. در مقابل طلا به مانند روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۵    
پلیس اوگاندا اعلام کرد: شمار تلفات اعتراضات به بازداشت بابی وین رهبر مخالفان این کشور به هفت نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به دیدار خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صحبت درباره مقابله با ایران، گفت که واشنگتن همواره دوستی قدرتمند برای تل آویو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس از نامه رئیس مجلس به رهبر انقلاب برای عضویت تعدادی از نمایندگان در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۵    
فرمانده کل سپاه در آیین الحاق ناو شهید رودکی گفت: اعلام می کنیم هم رزم نزدیک دستور کار ما است و هم رزم نزدیک در دور دست و هم نبرد از راه دور که مجموعه کاملی از توانمندی های دفاعی ما را شامل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۵    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی به ارایه توضیحاتی درخصوص محل تامین برنامه های معیشتی دولت پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۵    
از میان نمادهای بورسی تا تاریخ 28 آبان ماه 28 نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۰    
شهر تهران روزهای سختی را سپری می کند و در هفته های اخیر نیز با تشدید شیوع کرونا ویروس هر روز آمار ابتلا و فوتی ها به شکل نگران کننده ای افزایش پیدا کرده است و جان های عزیزی را می گیرد و خانواده های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۰    
قطعه یک و 2 آزادراه شرق اصفهان امروز پنجشنبه بصورت ویدئو کنفرانس با دستور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۵    
آیین الحاق "ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی " به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۰    
بابک پاک نیا وکیل پرونده دختر آبادان گفت: نگهبان تفهیم اتهام شد و برای او قرار کفالت صادر شد و به دلیل عجز از تودیع در بازداشت ماند و تا آخرین روزی که من از پرونده اطلاع داشتم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۵    
زبان هایی که ماسک قابلیت ترجمه آن را دارد ژاپنی، چینی، کره ای، ویتنامی، اندونزیایی، انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۵    
رییس جمهوری گفت: تا پایان دولت 9 پروژه بزرگ در زمینه راه و حمل و نقل افتتاح می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۰    
"شما آن چیزی هستید که می خورید" کارشناسان تغذیه معتقدند این گفته درست است و تغذیه صحیح به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۰    
امامزاده های استان تهران با توجه به تعطیلی مراکز غیرضرور با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا از اول آذر تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۵    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای با اشاره به ورود توده هوای سرد نسبت به بارش برف و باران در 29 استان و یخبندان در 4 استان هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۵    
ثبت نام هشتمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از امروز (پنجشنبه) با عرضه چهار محصول این شرکت آغاز می شود و به مدت سه روز (تا شنبه) ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۰    
حواشی شکست سنگین کلمبیا برابر اکوادور همچنان برای تیم کارلوس کی روش ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰    
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که دونالد ترامپ شکست در انتخابات را هرگز نخواهد پذیرفت و طی روزهای آینده احتمالاً به دنبال دیدار با مقام های ایران و توافق با جمهوری اسلامی است.
  • ۱