یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۱:۰۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۶    
اقشار مختلف مردم انگلیس، دانشجویان، فعالان حقوق بشر و ضدجنگ با شرکت در تظاهراتی در لندن مخالفت خود با جنگ با ایران را نشان دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۰    
پیکر مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی امروز تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۵    
سرماخوردگی های تابستانی متفاوت از سرماخوردگی های زمستانی هستند و به طور معمول با مجموعه ای منحصر به فرد از علائم همراه هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حج تمتع امسال نیز به دلیل مقارن شدن با مردادماه جزو گرمترین ایام محسوب می شود بنابراین باید تمهیدات لازم به ویژه در موضوع پیش بینی غذای مناسب و توصیه های لازم برای جلوگیری ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۰    
نشست دوره ای شورای امنیت برای بررسی اجرای قطعنامه این شورای درباره توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی، روز چهارشنبه در نیویورک برگزار شد/مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۶    
محسن افشانی بازیگر سینما با توجه به رفتارهای خارج از عرف و انتشار تصاویر حاوی مطالب ترویج کننده خشونت در فضای مجازی به دستور مقام قضایی روز گذشته دستگیر و روانه زندان اوین شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۹    
فیلتر و عدم دسترسی قانونی و تغییر و تطهیر فضای مجازی از یک تیر ماه، همه و همه به کنار! شما فقط یک بار دیگر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۹    
روزنامه کیهان نوشت: یک روزنامه نگار همکار نشریات اصلاح طلب با انتقاد از عملکرد طیف متبوع خود می گوید کارکرد کنونی رسانه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۹    
بدون شک محمد نادری پدیده فصل گذشته پرسپولیس بود؛ مدافع جوانی که در نیم فصل دوم و با اتمام محرومیت پرسپولیس در نقل وانتقالات به صورت قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به جمع سرخ پوشان پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۲    
38 سال می گذرد و تاریخ در حال تکرار شدن است. یک روز با گذاشتن بمب در ضبط صوت سخنرانی برای ترور و روزی دیگر با اعمال تحریم برای فشار. آیت الله خامنه ای اما همچنان به کار خود ادامه می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۳    
58 فیلم سینمایی و تلویزیونی در پایان هفته و سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند. شبکه یک سیما ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۴۸    
مدیریت غیرانقلابی که بر بخش هایی از نظام به ویژه در دستگاه های اجرایی و نظام اقتصادی سیطره داشته و دارد همواره بالاترین هزینه و کمترین بازده را داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۴    
وزیر دفاع انگلیس در سخنانی بر تلاش لندن برای کاهش تنش به وجود آمده میان ایران و آمریکا تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۲:۱۳    
لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونای اسپانیا است که بسیاری شیوهٔ بازی و توانایی های وی را با دیه گو مارادونا مقایسه می کنند و این درحالی است که مارادونا مسی را جانشین خود می داند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۰    
بدلیل وجود مارهای سمی در جمهوری کنگو و کشته شدن نفرات زیادی به دلیل مار گزیدگی مردم این منطقه به محض دیدن مارها آن ها را شکار می کنند، البته در این کشور گوشت مار جزء مواد غذایی نیز محسوب می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف 2 تن و 509 کیلوگرم انواع مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاروان پلیس در شهرستان مهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۹    
گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که به زودی به حملات سایبری ادعایی آمریکا علیه این گردان ها پاسخ خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۵    
گزینه مدیران پرسپولیس برای مربیگری این تیم در فصل آینده ایرانی نیست و مسئولان باشگاه منتظر توافق مالی با یکی از سه گزینه مدنظر خود برای هدایت این تیم هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۱    
سرپرست پلیس راهور قلعه گنج گفت: برخورد خودروی پژو 405 با یک کامیونت در محور قلعه گنج - چاه دادخدا در جنوب استان کرمان، 6 کشته برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۶    
دروازه بان استقلالی ها می گوید از همین حالا تلاش های خود برای تمدید قرارداد دو سال آینده را آغاز می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۸    
کنفرانس دو روزه منامه که به درخواست آمریکا تشکیل شده بود، بدون نتیجه چشمگیر و در حالی پایان یافت که مشاور ترامپ درباره علت این ناکامی مدعی شده رهبران فلسطینیان نمی خواهند به مردمشان کمک کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۵    
دموکرات های سنا تلاش می کنند پیش از آغاز تعطیلات یک هفته ای کنگره لایحه ای را در خصوص محدود کردن اختیارات جنگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در صحن سنا به رای بگذارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۰    
هافبک آلمانی رئال مادرید عنوان کرد که همه بازیکنان رئال از جدایی رونالدو خوشحال شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۲    
وزیر خارجه بحرین در جدیدترین موضع گیری خود از تمایل برای برقراری صلح با رژیم صهیونیستی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۳    
با دستور معاون آموزشی وزارت علوم از این پس چاپ کاغذی پایان نامه ها، رساله ها و گزارش های درسی در همه مقاطع و رشته ها ممنوع خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۴    
شرکت روس آبرون اکسپورت اعلام کرد که در راستای پایبندی مسکو به توافق های بین المللی از این به بعد موشک های کالیبر را در اختیار کسی قرار نخواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۱    
رشت- ارسلان زارع با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست استانداری گیلان منصوب شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۶    
درحالی که محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش ایران بارها اعلام کرده بود هیچ اجازه ای به مدیران پرسپولیس برای گرفتن کمک از حسین هدایتی نداده اما حساب اینستاگرامی این متهم بانکی که به بیست سال حبس محکوم شده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۸    
تکلیف 4 تیم نهایی منطقه شرق آسیا برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و 4 تیم هم از غرب آسیا به این مرحله صعود خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۰    
ویدیوی صحبت های امیر جعفری که اخیرا در اینترنت پخش شده تا کنون واکنش های زیادی را به همراه داشته است. وزیر ارتباطات نیز در صفحه توییتر خود به این صحبت ها واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۳۱    
مالک باشگاه تراکتور گفت: امسال با اتحاد و همدلی در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان می شویم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۷    
به گزارش خبرآنلاین: تصویری از آندره استراماچونی سرمربی استقلال به همراه دو فرزندش را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۹    
به دنبال تشدید دومینوی کناره گیری از کاخ سفید، رئیس اداره گمرک آمریکا هم استعفا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۵    
"هیا الحسین" همسر حاکم دوبی و خواهر پادشاه اردن پس از اختلاف با "محمد بن راشد آل مکتوم" به همراه فرزندانش به لندن گریخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه از همسویی سیاست های کشورش با دولت آمریکا به طور کامل پرده برداری کرد و گفت که پاریس و واشنگتن دنبال عقد توافقی دقیق تر با ایران هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۲    
پس از انتشار فیلمی پرحاشیه از حضور ستاره اسکندری در ترکیه، این بازیگر سیاست سکوت را در پیش گرفته است با این حال او در آئین دیدار با عوامل مستند قاضی و مرگ به کارگردانی حسن خادمی عصر سه شنبه چهارم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۵۸    
اولین تمرین تراکتور مدل 98 با حضور پرشورها برگزار و طی مراسمی بازیکنان و مربیان این تیم به هواداران معرفی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۵۳    
بامداد پنجشنبه 30 خرداد یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران قرار گرفت و سرنگون شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۹    
جناب آقای ترامپ رئیس جمهور محترم ایالات متحده آمریکا سلام اگر به این توصیه نامه عمل کنید شما می توانید علاوه بر حفظ همیشگی رتبه نخست اقتصاد در جهان برای آمریکا ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۵    
سران ارشد ژاپن و فرانسه بر لزوم رفع تنش در منطقه خلیج فارس و حفظ امنیت تنگه هرمز تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۱    
دستیار رئیس جمهوری روسیه محورهای دیدار رؤسای جمهوری این کشور و آمریکا در روز جمعه را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تشریح موضع اروپا درباره اینستکس پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۵    
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعائی مضحک مدعی شد آمریکا هر کاری می توانسته برای تنش زدائی با ایران انجام داده است!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۱    
شورای نگهبان امروز با تایید لایحه مجلس برای تشکیل اتحادیه اقتصادی میان ایران و 5 کشور اوراسیایی گام مهمی در شکستن تحریم ها و توسعه اقتصاد برداشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۸    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه ایران برای بیش از یک سال پس از خروج آمریکا از برجام، به تعهدات خود پایبند مانده، گفت ایران نمی تواند و نباید بار حفظ برجام را به تنهایی به دوش بکشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۹    
رسانه های عراق از دیدار معاون وزیر خارجه آمریکا با رئیس پارلمان عراق، و امضای یادداشت تفاهم همکاری میان امان و بغداد خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۵    
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۱    
نماینده انگلیس در شورای امنیت سازمان ملل بار با توصیه به ایران درباره باقی ماندن در توافق هسته ای، گفت برجام یکی از اجزاء ضروری برای معماری عدم اشاعه بین المللی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۱    
منابع خبری از حضور وزیر دارایی قطر در نشست منامه در حالی که دوحه قبل از آن موضعی در قبال شرکت یا عدم شرکت در این نشست اتخاذ نکرده بود، خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۸    
پلیس اتریش از وقوع یک انفجار بزرگ و مشکوک در وین خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۹    
معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت با موضوع برجام به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۵    
سارا خادم الشریعه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج غرب آسیا، سهمیه حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۵    
نماینده اتحادیه اروپا در شورای امنیت ضمن ابراز تاسف از خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای بر لزوم پایبندی ایران به تعهدات برجامی اش تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۲    
تشویق برانکو در اوایل تمرین امروز پرسپولیس باعث به وجود آمدن درگیری لفظی بین برخی از هواداران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۴    
رئیس کارگروه پارلمان آسیایی مجمع مجالس آسیایی گفت: تمام اعضا بر روی پارلمان آسیا حساس و موافق این هستند تا آسیا در مسیر همگرایی حرکت کند و مشابه پارلمان اروپا در آسیا نیز تشکیل شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه تصریح کرد: اگر آمریکا خیال می کند با حذف ایران می تواند امنیت خلیج فارس را تامین کند بسیار اشتباه می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۶    
محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۱    
نماینده فر انسه در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت پایان برجام را بازگشتی خطرناک به عقب توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ارسال طرح خانه دار کردن کارکنان دولت (تام کاد) به دفتر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: 5 برنامه برای ساماندهی بازار مسکن در دست اجرا داریم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۵    
این رمان را نویسنده آمریکایی " ریچل لیپینکات " به رشته تحریر در آورده است؛ کتابی که در مدت زمان بسیار کوتاهی یک میلیون نسخه از آن به فروش رفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۱    
گزارشگر ویژه سازمان ملل ضمن درخواست مجدد برای انجام تحقیقات بیشتر درباره قتل جمال خاشقچی، اعلام کرد شواهدی درباره دخالت مسئولان بلندپایه سعودی در این قتل وجود دارد که از جمله آنان ولی عهد است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
گلر تیم فوتبال استقلال سرانجام قرارداد خود با این باشگاه را امضا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۵    
بازیکن ایرانی به تیم فوتبال زیر 23 سال فابریل در لیگ انگلیس پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۶    
وزرای دفاع ترکیه و آمریکا در حاشیه نشست وزیران دفاع ناتو در بروکسل دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۲    
با اقدام به موقع دستگاه های مسئول، وجوه ارزی راکد در یکی از صرافی ها به حساب یکی از شرکت های نفتی واریز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۳    
مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از فسخ قرارداد با این تیم به تیم فوتبال تراکتور پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۸    
در حالی که تا روز گذشته قیمت هر تن سیمان تحویل درب کارخانه 147 هزار تومان بود، امروز با تصمیم اعضای انجمن تولیدکنندگان سیمان این میزان به 184 هزار تومان افزایش دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۵    
هواداران تیم ملی ژاپن بعد از پایان بازی های تیمشان در مسابقات کوپا امریکا دست به حرکاتی زیبا زدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع یک حادثه آتش سوزی در خیابان امام رضا(ع) مشهد خبرداد و گفت: با یک کار تیمی خوب از سوی آتش نشانان جلوی یک فاجعه گرفته شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۲    
سالها پیش وقتی اولین بار با رمان ابله داستایوفسکی روبرو شدم، مدتها ذهنم درگیر این سئوال بود که چرا نام این رمان باید ابله باشد؟ ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۳    
یک مقام بلندپایه روسیه با بیان اینکه از دید ایران توازن توافق هسته ای از میان رفته، گفت اقدامات آمریکا به از میان رفتن ساز و کار نظارتی موجود در این توافق منجر می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۵    
سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ اینبار یک پدر جوان مهاجر 25 ساله مکزیکی به همراه دختر دو ساله اش را قربانی کرد و جسد این دو در حالیکه در آغوش یکدیگر بودند در مرز آمریکا پیدا شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۱    
مدافع تیم پرسپولیس برای ماندن در این تیم به توافقات خوبی دست پیدا کرد اما هنوز اختلاف بر سر یک بند قرارداد وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۷    
وزیر خارجه امارات تأکید کرده که ابوظبی به دلیل اینکه شواهد متقنی در دست ندارد، در حادثه ای که برای نفت کش ها در منطقه خلیج فارس اتفاق افتاده، انگشت اتهام را به سمت هیچ کشوری نشانه نمی گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: از ابتدای سال در سطح توزیع، واحدهای سبزی و میوه و در خدماتی مانند املاک و نانوایی ها بیشترین تخلف را دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۸    
درئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سؤالی در مورد تنش های اخیر در منطقه، گفت امیدوار است که این رخدادها نهایتا به بروز جنگ منجر نشود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۵    
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد: نود درصد توافق تجاری میان چین و آمریکا انجام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی، گفت: بار دیگر سران استکبار و رئیس جمهوری آمریکا گیج و مبهوت قدرت نظامی ایران اسلامی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی فرمان اجرایی تحریم های جدیدی علیه ایران را صادر کرد. این تحریم های جدید علیه نهاد رهبری، تعدادی از فرماندهان سپاه است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۸    
سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: برای اجرای احکام کشوی جادویی نداریم و اگر رایی صادر شود حتما ابلاغ می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۴    
نشست خبری الکساندر فدولوف، نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه در تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۹    
رئیس دستگاه قضا در دیدار با رهبر انقلاب گفت: قوه قضائیه وظیفه نظارت بر اجرای صحیح قانون و نظارت بر حُسن اجرای امور را بر عهده دارد و این قوه در موضوع حقوق عامه به عنوان مطالبه گری جدی اقدام خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۱    
یک مقام فرانسوی اعلام کرد، علیرغم تاکید دونالد ترامپ درباره اینکه او مایل به مذاکره با ایران است اما آمریکا علاقه ای به پیشبرد مذاکره با ایران نشان نداده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن بار دیگر فرودگاه های استراتژیک عربستان را هدف قرار دادند تا نشان دهند که مواضع حساس و حیاتی متجاوزان همواره در تیررس مقاومت قرار دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس فراکسیون امید با اشاره به حادثه برخورد پلیس با یک دختر در شرق تهران از پیگیری خود و تعدادی از نمایندگان درخصوص این حادثه خبر داد و تاکید کرد: منتظر شفاف سازی نیروی انتظامی در این خصوص هستیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۵    
مایک پمپئو در دیدار با سوبرامانیام جیشنکار در دهلی نو ادعاهای پیشین مقامات کاخ سفید علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱    
چهار نفر از اصلاح طلبان رادیکال در یادداشتی در نیویورک تایمز به سران ایالات متحده یادآوری کرده اند اگر سیاست خارجی آمریکا با آنها همکاری نکند در انتخابات آتی شکست خواهند خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱    
دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری از حادثه واژگونی آن بر روی نرده های وسط بلوار جان سالم بدربردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۶    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید بر تخلیه اثر روانی تحولات سیاسی و منطقه ای بر اقتصاد کشور گفت: اگر سال گذشته پهپاد آمریکایی را می زدیم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۶    
مدل انتخاب مربی سرمربی برای پرسپولیس که سرانجام بی فایده هم بود، موردی بی مانند در تاریخ فوتبال دنیاست!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۶    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آستانه توافق با یکی از تیم های خواهان خود قرار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۶    
یکی از معماران شبکه تحریم های آمریکا علیه ایران اقدام جدید دولت این کشور در اعمال تحریم های جدید علیه ایران را اقدامی تبلیغاتی توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۲    
سید محمد معتمدی گفت: روند گرفتن بیلبوردهای موسیقی یکی از غیرشفاف ترین و رمزآلودترین پروسه های امروز کشور ما است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۳    
مکان های دیدنی استان مازدران را در این اینفوگرافی خواهید شناخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۹    
دادستان نظامی تهران از آغاز تحقیقات در رابطه با حادثه درگیری در پارک پلیس تهرانپارس در دادسرای نظامی تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۹    
سرمربی پرتغالی و پیشین تیم ملی تمامی مطالبات خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۱    
فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی گفت: خروج واشنگتن از توافق هسته ای با ایران ضروری بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۳    
یک دیپلمات ارشد روسیه می گوید اگر آمریکا علیه ایران به اقدام نظامی متوسل شود، روسیه و بسیاری دیگر از کشورها از ایران حمایت خواهند کرد.