جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۳    
یک کوه آتشفشانی در جزیره استرومبولی ایتالیا روز چهارشنبه 3 ژوئیه فوران کرد و باعث کشته شدن دست کم یک گردشگر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۷    
وزیر راه گفت: قیمت مسکن در چند ماه اخیر افزایش یافته اما معامله ای انجام نمی شود، این موضوع باعث رکود در بازار مسکن شده و اعلام می کنم هدف دولت این است که بسیاری از متقاضیان راصاحب خانه کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۶    
اقتصادآنلاین نوشت: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در تیر ماه 98 است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از اعزام نخستین گروه پزشکی حج 98 به عربستان، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۳    
بدون شک اینستکس حاصل اجماع مشترک آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران است. دستگاه سیاسی و دیپلماسی می بایست به دور از هرگونه ساده انگاری و با ژرف نگری و هوشمندی سیاسی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۵    
در گذشته املاک زمین های این منطقه متعلق به کامران میرزا نایب السلطنه بوده است و بعد از مرگ وی به عبدالحسین میرزا فرمانفرما فروخته شده است. همین موضوع وجه تسمیه نام محله فرمانیه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۴    
همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها جشن مردمی گلباران حرم مطهر رضوی با حضور بانوان در روز پنج شنبه 13 تیرماه از عرصه میدان شهدا به طرف حرم مطهر برگزار شد/فارس
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۱    
عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: این صندوق حدود هزار و 500 میلیارد تومان در کل کشور از طریق صندوق های پژوهش و فناوری ظرفیت ایجاد کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس جامعه جراحان و پدر پیوند عضو ایران در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، خواستار حذف ماده 47 آئین نامه اجرای احکام کیفری مبنی بر استفاده از اعضاء بدن محکومین به اعدام شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۰    
جیمز تراب در فارن پالیسی نوشت: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران هفته گذشته در واکنش به تحریم های جدید ترامپ گفت که کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۷    
پسری که با اغفال دختری نوجوان در اینستاگرام عکس های خصوصی او را به دست آورده و وی را تهدید می کرد، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۵    
فارس : روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه در یادداشتی نوشت، تهدیدهای ترامپ علیه ایران نه تنها تاثیری بر رفتار تهران نداشته، بلکه آنها را در قدم برداشتن علیه منافع آمریکا شجاع تر کرده است. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۵    
کلاهبردار حرفه ای که یک ملک را به هشت خریدار فروخته و از مال باختگان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۸    
روزنامه جوان نوشت: جست وجوی نام مسیح علی نژاد در سایت ویکی لیکس اسنادی را در مورد همکاری او با وزارت خارجه امریکا نشان می دهد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۸    
تیم جدید هدایت پرسپولیس کار خود را از روز گذشته به شکل جدی آغاز کرده اما به نظر می رسد کالدرون چالش سختی را پیش رو داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چین و اروپا را به تضعیف ارزهای خود برای به دست آوردن مزایای رقابتی نسبت به ایالات متحده متهم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۰    
فدریکا موگرینی جای خود را به جوزپ بورل، وزیر امور خارجه اسپانیا و سیاستمدار چپ گرا داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۲    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن گلناز ، ایستاده در غبار ، توطئه 2 ، پدرها و دخترها ، خانم پاتر ، موگلی اسطوره جنگل ، ضارب ، عروس شاهزاده ، بچه های آسمان ، مظنونین همیشگی ، غول های پاکتی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۵    
در ادامه مذاکرات پساخروج آمریکا، زیرکانه و موذیانه از زیر بار تعهدات برجامی شانه خالی کرده و همه تعهدات خود را در قالب راه اندازی کانال توهین آمیز اینستکس خلاصه کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۶:۲۰    
بیت کوین که این روزها به عنوان یک صنعت از آن یاد می شود؛به دلیل مصرف برق زیاد با واکنش تند دولت مواجه شده است. همچنین مراجع نظرات متفاوتی در این خصوص دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۵:۱۷    
وزیر خارجه پیشین انگلیس برجام را توافق خوبی برای تامین صلح و ثبات منطقه دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۲:۵۱    
سخنگوی دولت با بیان اینکه منکر وجود مشکلات نیستیم، گفت: دولت به خوبی از رنج و مشکلات مردم آگاه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
بیت کوین ارز الکترونیکی است که به کمک ماینرها یا دستگاه های تولید کننده ارز دیجیتال استخراج می شوند که امروزه در جهان و در سال اخیر به خصوص در ایران توجه مصرف کنندگان را به خودش جلب کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
آنجلینو مدافع تیم فوتبال آیندهوون هلند به تیم منچستر سیتی انگلیس پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۸    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در سالهای اخیر کاهش سن اعتیاد در کشور معنادار نبوده است، گفت: در حال حاضر کف سن اعتیاد در کشور 16 سال است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۸    
ژاپن و سنگاپور با دسترسی آزاد به 189 کشور، درحال حاضر قوی ترین پاسپورت های جهان را دارند و به طور مشترک در جایگاه نخست این رده بندی قرار گرفته اند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۶    
منابع امنیتی ترکیه از بازداشت سه زن داعشی فرانسوی در مرزهای این کشور با سوریه خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۲    
حساب اینستاگرام باغ وحش تهران برای اولین بار تصاویری از ایلدا (کالینی) شیر آسیایی را که پس از 80 سال به ایران بازگشته است منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۷    
مشاور مدیر شبکه سه سیما با انتشار توئیتی به انتقادها از سریال گاندوواکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۹    
خرید جدید باشگاه استقلال می گوید آرزوی هر فوتبالیستی است که در تیم ملی بازی کند و فکر می کند کمی به او کم لطفی شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۵    
کاربران سراسر دنیا از نقص فنی اینستاگرام و فیسبوک خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به همتای فرانسوی خود تاکید کرد: تا زمانی که به اجرای تعهدات خود در برجام متعهد باشید، متعهد می مانیم و تعهداتمان را هم دقیقاً مشابه شما اجرا خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح حمایت از مرمت و بازسازی بافت های تاریخی و فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره برداران این بناها خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۰    
معاون بهداشت دانشگاه شهید بهشتی فشار خون بالا را عامل اصلی در حوادث قلبی و عروقی دانست و گفت: فشارخون 24 میلیون نفر اندازه گیری و ثبت شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۲    
مدیر شرکت توزیع نیروی برق منطقه ورامین از کشف بزرگ ترین مزرعه استخراج بیت کوین استان تهران در این شهرستان خبر داد و گفت: از این مزرعه تعداد یک هزار و 134 دستگاه استخراج بیت کوین کشف شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر قیمت پراید 100 میلیون تومان هم باشد سهم خودروسازان 35 میلیون تومان است و مابقی آن به خزانه دولت واریز می گردد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۰    
وزیر امور خارجه هند چهارشنبه تأکید کرده روابط کشورش با ایران را متوقف نخواهد کرد و آن را تحت تأثیر یک کشور ثالث قرار نخواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۱    
مراسم تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س) در شب میلاد بانوی کرامت برگزار شد و با این برنامه مراسم های ویژه دهه کرامت رسما آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تنها راه حفظ استقلال و عزت ملی در مقابل این شیطان (آمریکا) کار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۲    
سرمربی و مربی تیم فوتبال جوانان استقلال از سمت خود در این تیم استعفا کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۴    
انفجار چند بمب در خط لوله انتقال نفت از کرکوک عراق به بندر جیهان ترکیه منجر به آتش سوزی در این خط انتقال نفت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۶    
قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: آمار تارک نماز در جامعه کم است و شاید کمتر از 7یا 8 درصد تارک نماز واقعی هستند اما آنچه امروز شایع است، تضییع نماز است یعنی یا نصفه و نیمه یا با تأخیر اقامه می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۲    
وزیر خارجه روسیه خواستار گفت وگوی ایران و کشورهای عربی برای اعتمادسازی در زمینه ثبات و امنیت منطقه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۳    
صفحه منتسب به یکی از مشاوران محمد بن نایف، ولیعهد برکنار شده عربستان سعودی در توئیتی از وخامت حال عمومی سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان سعودی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۹    
در حادثه تیراندازی در فرودگاه بین المللی لاهور پاکستان ، 3 نفر کشته و زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا اروپا و چین را به دستکاری نرخ ارز برای رقابت با آمریکا متهم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۱    
باشگاه زنیت روسیه قصد معاوضه مهاجم ایرانی اش با بازیکن سلتیک را دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۶    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توسعه رایزنی و همکاری های ایران و ارمنستان در عرصه های سیاسی، اقتصادی و بین المللی گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا تلاش کرد هزینه های رژه فردا در این کشور را توجیه کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به شیخ سلطان بن محمد القاسمی امیر شارجه، درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت و با ایشان و سایر بازماندگان ابراز همدردی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۱    
مدیران کل وزارت خارجه های ایران و ژاپن در تهران در خصوص طیف متنوعی از موضوعات خلع سلاح و عدم اشاعه بحث و تبادل نظر کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۳    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت بعدازظهر را با حضور احمد نوراللهی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند آغاز کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۹    
محسن پیرهادی، از چهره های نزدیک به قالیباف درباره احتمال حضور شهردار اسبق تهران در انتخابات مجلس یازدهم در قامت یک کاندیدا می گوید: اگرچه اقبال خوبی در تهران و استان خراسان به قالیباف وجود دارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۰    
رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه عملیات خود برای حفاری در مرزهای جنوبی لبنان را در میان حضور گسترده نظامیان خود از سرگرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۲    
پهن کردن بساط دستفروشی از پوشاک و لوازم التحریر گرفته تا لوازم خُرد خانگی در معابر و خیابان های پرتردد یکی از معضلاتی است که امروزه تهران با آن دست به گریبان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۴    
روابط عمومی سپاه چالدران اعلام کرد: فردا پنجشنبه پیکر مطهر دو شهید حادثه تروریستی اخیر بر دوش مردم چالدران تشییع و به خاک سپرده می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: جزئیات حادثه زیردیایی کاملاً محرمانه محسوب می شود و منتشر نکردن آنها کاملاً عادی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۱    
قیمت بنزین در ایران از نظر عده ای ارزان و از نظر عده ای باتوجه به درآمد و برخی مولفه های دیگر اقتصادی؛ گران است، اما حقیقت چیست؟
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 21 میلیون نفر در 2 هزار و 700 محله بافت فرسوده کشور سکونت دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۹    
وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد که سازمان ملل 2 کِشتی توقیف شده کره شمالی را آزاد کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۱    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: هرگونه تعدی مذبوحانه برای خدشه دار کردن امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با اقدام قاطع و کوبنده رزمندگان اسلام مواجه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیات جاسوسی ادعائی این رژیم در ایران را با اطلاع رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه امنیت ایران و ترکیه وابسته به یکدیگر است، گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای حل مشکلات حقوقی و رویه های سرمایه گذاری و تجاری دو کشور آمادگی کامل دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۸    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتم و پرسپولیس را خانه خودم می دانم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۸    
محمود جواد ظریف وزیر امور خارجه که کمتر برای مصاحبه به حیاط پاستور می آید، امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به مطلبی مبنی بر اینکه "فردی در سریال گاندو به شما شبیه و در نقش منفی است" ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران با مردم کرد زاده شده است، نه از دوره ای که تاریخ مکتوب شده بلکه از دوره اساطیری قوم کرد و اقوام ایرانی در کنارهم بوده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با سفیر جدید ترکیه گفت: روابط مسکو- آنکارا به سطح همکاری راهبردی رسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۸    
در این تظاهرات گسترده تاکنون حداقل 200 معترض و 110 نیروی پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شده اند/ چند خودرو به آتش کشیده و چندین خیابان اصلی در تل آویو و حیفا مسدود شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح ملی بومی سازی قطعات خودرو، سایپا موفق به داخلی سازی قطعه پلوس خودرو شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۵    
اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید به منظور حضور در اردوی آماده سازی تیرماه اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۱    
همزمان با 12 تیرماه سالرزو حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران، نشان خادمی امام رضا(ع) به سرنگون کنندگان پهپاد متجاوز آمریکایی اهدا شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۳    
شهردار تهران گفت: شهرداری ها برای امور روزانه خود نباید فضاهای عمومی شهر را بفروشند چراکه این رفتار، نابخردانه ترین کار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: بر اساس آنچه در مقررات کشور به درستی تصریح شده، مرکز آمار ایران تنها مرجع تولید و انتشار رسمی آمارهای کشور است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۵    
طی احکامی از سوی حسین انتظامی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ومدیرعامل موزه سینما معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۶    
بازیکن ایرانی تیم روبین کازان روسیه با مسئولان پرسپولیس برای حضور در این تیم به توافق رسید اما همه چیز بستگی به نظر باشگاه روسی دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
وزارت خارجه کره جنوبی با صدور بیانیه ای هشدارآمیز از اتباع خود خواست تا از سفر به مناطق جنوبی عربستان جدا خودداری کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۸    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت دو جوان گنبدی بر اثر انفجار خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۰    
با جذاب شدن دوباره طلا برای سرمایه گذاران به عنوان دارایی امن، قیمت طلا امروز به 1418 دلار در هر اونس رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۱    
یک رسانه غربی در گزارشی اعلام کرد: امارات در حال فرار از یمن است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۷    
مراسم معدوم سازی 6 هزار قلیان روزچهارشنبه در پارک ساحلی کیانپارس اهواز برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۹    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 تهران با اشاره به اینکه قیمت یک بطری آب یک لیتری 1500 تومان است و شرکت های آبفا 2 هزار بطری آب یک لیتری را 900 تومان به فروش می رسانند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۴    
نتیجه شکایت مدافع سابق تیم تراکتور از این تیم اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۶    
وزیر خارجه ایران در پیامی توئیتری به مناسبت سی و یکمین سالگرد حمله آمریکا به پرواز 655 ایران ایر نوشت: تجاوزگری آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشد .
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۷    
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: احتمال بازگشایی زاینده رود در روزهای آینده به منظور کشت تابستانه کشاورزان وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۹    
وزیر خارجه پیشین انگلیس و یکی از گزینه های اصلی نخست وزیری این کشور تعامل با ایران را راه صحیح پیش رو برای لندن و منطقه دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۵    
دانمارک به عنوان کشوری کم جمعیت در شمال اروپا با مشکل کاهش نرخ باروری و پیری شدید جمعیت روبرو بوده و بر این اساس سیاست های اقتصادی و فرهنگی را برای حمایت از فرزندآوری و ازدیاد نرخ باروری اتخاذ نموده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 65 نفر از مردم منطقه سیستان و بلوچستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از طوفان گرد و خاک به مراکز درمانی مراجعه کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۲    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است که مصرف مواد غذایی سرخ کردنی حتی اگر به اندازه اندک باشد ریسک بروز بیماری های قلبی را افزایش می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۰    
امباپه که مطبوعات او را به جدایی از پاریس و پیوستن به رئال مادرید نسبت می دادند با انتشار عکس و متنی در توئیتر درباره آینده اش شفاف سازی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۵    
در سالهای اخیر از استرالیا به عنوان بهشت مهاجران نام برده میشود. کشور استرالیا در میان فهرست 36 کشوری که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، براساس شاخص زندگی بهتر منتشر کرده است، قرار دارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۱    
رهبر انقلاب در دیدار با برخی کاگزاران حج فرمودند: دشمنان درنده و ظالم امت اسلام و ملت ایران بالاخره مجبور خواهند شد در مقابل اسلام زانو بزنند
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران میدان مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا را میدانی سخت و خطیر برای آزمایش اراده اروپا در حوزه دفاع از هویت و امنیت شکننده خود دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهوری روسیه با امضای فرمان تعلیق پیمان موشکی با آمریکا، آن را رسماً به قانون تبدیل کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۵    
بررسی آمار گردشگران ورودی در سال 97 نشان می دهد از مجموع هفت میلیون و 804 هزار گردشگر خارجی ایران در سال 97 ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۰    
هفته گذشته در نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بهم پیوسته منابع آب حوضه آبریز زاینده رود در وزارت نیرو با دستور مساعد وزیر نیرو مقرر شد آب مورد نیاز کشت تابستانه کشاورزان استان اصفهان تامین شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۶    
فرمان نخست وزیر عراق برای تعطیلی پایگاه ها و دفاتر مستقل نیروهای حشد شعبی و ادقام این نیروها در ارتش، با توجه به موقعیت استراتژیک حشد شعبی در سطح عراق و همچنین منطقه غرب آسیا ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۷    
به گزارش الف سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت چند روز قبل با ارسال نامه ای به معاون اول محترم قوه قضائیه در خصوص پرونده موسوم به منطقه هفت سنگان استان قزوین به تصرفات غیرقانونی اراضی هفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۷    
اگر هنوز منتظر عرضه اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر تاشو هستید، باید مدت بیشتری انتظار بکشید، زیرا بازطراحی این گوشی تازه به اتمام رسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۳    
سرمربی جدید استقلال از مسئولان این باشگاه درخواست تدارک دیدن چند بازی دوستانه را داشته است.