جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 14 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۲۴    
مهاجم اهل مالی مورد نظر باشگاه استقلال تهران، بامداد دوشنبه وارد ایران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۴    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: وزیر سابق دفاع آمریکا می گوید که ما و هم پیمانان منطقه و غیر منطقه به دنبال توانی هستیم که با ایران مقابله کنیم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۰    
کاروان زائران پیاده میثاق با ولایت به قصد زیارت بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان و به مناسبت هفته کرامت از بجنورد به سمت مشهد مقدس حرکت کردند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۹    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به سالگرد ربوده شدن 4 دیپلمات کشورمان نوشت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۳    
مقامات جبل الطارق از ادامه توقیف نفتکش ایرانی گریس1 برای 14 روز دیگر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۴    
زاهدی گفت: استعفای بطحائی بخاطر عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان بود، نه نامزدی مجلس ضمن آنکه یکی از دلایل کنار کذاشتن بطحائی، مصمم بودنش به حذف سند 2030 بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۴    
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای تأکید کرد توقیف نفتکش ایرانی از سوی نیروی دریایی انگلیس با ادعای اروپایی ها مبنی بر ضرورت حفظ برجام در تضاد است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۹    
وزیر دفاع موقت آمریکا جمعه بار دیگر تأکید کرد که این کشور به دنبال جنگ با ایران نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۹    
صدای انفجاری مهیب صبح روز گذشته (جمعه) در بلوار جام جم زاهدان شنیده شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۵    
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه ی مشکلات معیشتی مردم به تحریم های آمریکا مربوط نمی شود، یک سری از مشکلات ناشی از ضعف های مدیریتی است که باید با مطالبه مردم و تلاش مسئولین رفع گردد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۰    
سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد شورای حکام چند روز دیگر بنا به درخواست آمریکا که خواستار نشست فوری این شورا برای بررسی مسائل مربوط به پرونده هسته ای ایران شده بود تشکیل جلسه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: در طرح تامین مالی مولد با کمترین نیاز به انبساط اعتباری و اثر تورمی، نیاز زنجیره تولید صنعت به سرمایه در گردش پاسخ داده می شود و از انحراف منابع به سمت فعالیت های غیرمولد به ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۶:۵۶    
رسانه های انگلیسی از آغاز اقدامات رسمی برای طلاق حاکم دبی و همسرش از یکدیگر خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۴:۰۶    
عضو اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه داران در خصوص صحبت های قائم مقام سایپا مبنی بر ورود 40 هزار خودروی در انبار مانده به بازار گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۳:۴۱    
تصاویری از بازارچه ماهی در کشور کویت را در این گزارش میبینیم/ میزان
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۲:۳۴    
یک زیست شناس حیات وحش موفق شده عکس هایی از یک حیوان نادر و در حال انقراض بگیرد که ظاهری عجیب و غریب دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۱:۵۶    
برعکس کشورهای اروپایی که افزایش اجاره بها تابعی از آخرین فهرست هزینه های مربوط به تعمیر و بازسازی ساختمان ها است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۴۵    
این روز ها و در نیمه تیرماه 1398 برداشت انگور از تاکستان ها و باغات انگور روستای غزاویه بزرگ در شهرستان کارون (کوت عبدالله) خوزستان توسط کشاورزان این منطقه آغاز شده است/باشگاه خبرنگاران
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۳:۴۷    
مهر به نقل از رویترز نوشت: ترکیه در نظر دارد مالیات خرید ارزهای خارجی توسط افراد از بانک ها و مؤسسات بیمه ای را دو برابر کرده و از 0.1 درصد به 0.2 درصد برساند. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۱    
مدافع ملی پوش ترابوزان اسپور در تمرینات گروهی باشگاه حضور ندارد و وحید امیری هم در آستانه ترک این باشگاه قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۸    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفت: هر چند خوشایند نیست که دو کشور قبلا به توافق برسند و بعد به اوپک دیکته کنند، حتی اگر منافع این سازمان را تامین کرده باشند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۸    
سرمربی سابق منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که در ماه جاری فعالیتش را دوباره آغاز کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
سیستم رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی تایمز به تازگی دانشگاه های جهان را به تفکیک رشته رتبه بندی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۵    
نامزدهای بهترین چهره تلویزیونی نوزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۰    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: خیلی از داروهای خارجی در بازار، هندی هستند و فقط به صرف خارجی بودن باور داریم که تاثیر بیشتری دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۳    
در این مطلب به 10 کاری اشاره شده که انجام آنها در "حالت ایستاده و سرپا" می تواند پیامدهای سوئی را برای ما به همراه داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۶    
اسطوره هلندی بایرن مونیخ در حالی کفش هایش را آویزان می کند که نامش در کتاب تاریخ فوتبال به عنوان یکی از بهترین های این رشته ورزشی به ثبت می رسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۹    
رئیس جمهوری روسیه خطاب به رهبر مخالفان ونزوئلایی گفت، انتخابات و گفتگو باید برای حل و فصل بحران در این کشور مورد استفاده قرار گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۴    
بانک جهانی اعلام کرد درآمد ارزی ایران از محل صدور نیروی کار در سال 2018 به 1.4 میلیارد دلار رسید و ایران رتبه هشتم منطقه را از این نظر کسب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و کاهش کیفیت هوا در تهران و چهار استان دیگر طی سه روز آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۹    
عضو ناظر مجلس در هیئت واگذاری فعالیت ها و بنگاه های دولتی به بخش غیردولتی از توقف این واگذاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۴۲    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر اروپا به تعهدات خودش عمل کرد و پایبندی خودشان را نشان دادند، ایران هم می تواند به همان میزان به تعهداتش عمل کند اما یکطرفه بودن تعهدات برجام به ضرر کشور است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که افزایش قیمت مسکن باعث رکود معاملات این بخش شده است، گفت: دولت با برنامه های در دست اجرا بسیاری از متقاضیان مسکن را صاحبخانه می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۶    
با وجود آنکه اوپک و متحدانش در هفته جاری برای تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سه ماهه اول سال 2020 به توافق رسیدند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۹    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل با بیان اینکه بیش از یک سال از خروج یک طرفه آمریکا از معاهده برجام می گذرد، گفت: ایران پس از خروج یک طرفه دولت ایالات متحده از این معاهده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۵    
دو نماینده زن مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس قوه قضاییه نظارت ویژه بر شرایط زنان زندانی به ویژه در قرچک و اوین را خواستار شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۵    
از زمان روی کار آمدن ترامپ، سرمایه گذاری عربستان روی اوراق قرضه آمریکایی افزایش محسوسی داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف 7 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در یک دستگاه سواری پراید خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۴    
حسین کشاری از سینماداران باسابقه ضمن اشاره به سبقت گرفتن فیلم شبی که ماه کامل شد از فیلم های کمدی در حال اکران تأکید کرد فیلم خوب در هر ژانر و گونه ای باشد مخاطب را به خود جذب می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۰    
روسیه هشدار داد در صورتی که کشورهای اروپایی ناتو اقدام به استقرار موشک های کوتاه و میان برد کنند به این اقدام واکنش نشان خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت تاکنون مصوبه مجلس برای تخصیص 14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی جهت تأمین کالاهای اساسی را اجرا نکرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۷    
مشکل اصلی باشگاه استقلال برای حفظ آیاندا پاتوسی مشخص شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۳    
تصاویری در فضای مجازی استان زنجان در حال انتشار است که خبر از کشتار سگ های ولگرد شهر سلطانیه خارج از ضوابط و قوانین و به صورت دسته جمعی دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۴    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بر لزوم دولت انحصار زدایی در صنعت خودروسازی و همچنین ساماندهی بازار خودرو از سوی دولت تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۱    
انفجاری در حاتای ترکیه منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در کتابی که به تازگی در این کشور منتشر شده، به موضع گیری علیه جورج بوش پسر رئیس جمهور اسبق و همچنین جان مک کین سناتور درگذشته این کشور که هم حزبی های او بوده اند، پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۷    
فشار روی صرافی های منتقل کننده پول ایران در امارات کاهش چشمگیر و محسوسی یافته است و سوال اینجاست که با توجه به اهمیت امارات در تبادلات ارزی ایران واکنش بانک مرکزی به این کاهش فشار چه خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۷    
20 روز از مجوز ستاد تنظیم بازار برای افزایش نرخ لبنیات میگذرد که برخی برندها دوباره اقدام به افزایش خودسرانه قیمت کرده اند یکی از این برندها 700 تومان بیشتر از قیمت مصوب برچسب زده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۵    
تب مالت یکی از بیماری های مشترک بین انسان و دام است که از طریق باکتری به نام بروسلا منتقل می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۲    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: اینستکس فعلا جنبه ادعایی دارد و مشکلی را حل نمی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۴    
یک باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی که در سطح کشور فعالیت داشت، با تلاش مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و مراجع امنیتی و قضائی کشف و متلاشی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۴    
متروی تهران با وجود سهم چشمگیری که در جابجایی شهروندان دارد، به کانون بزرگی برای حضور دستفروشان تبدیل شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۵    
دو فعال سیاسی اصول گرا در واکنش به خبری مبنی بر اتمام کار جمنا و تشکیل شورای جدیدی به اسم شاجا تاکید کردند که جمنا منحل نشده است و شاجا هم همان شورای وحدت است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۳    
خانه تاریخی بروجردی های کاشان در نیمهٔ دوم قرن 13 هجری و در زمان قاجار احداث شد، این بنا در سال 1354 به شماره 1083 در فهرست آثار ملی ثبت شد، حدود 330 اثر از یکهزار و 600 اثر تاریخی کاشان ثبت ملی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۴    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حتما عیوبی در دولت هست، اما من معتقدم دولت بعد از 6 سال همچنان قابل دفاع است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۲    
رسانه های انگلیس از یک رسوایی امنیتی بزرگ مربوط به اسناد فوق محرمانه تسلیحات شیمیایی و بیلوژیکی این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۸    
شبنم نعمت زاده به خاطر تخریب ویلایش به دیدار امام جمعه لواسان رفت!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۸    
فرهاد تجری، عضو کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: امیدواریم با حضور مردم در انتخابات و نظارت، سوءمدیریت ها اصلاح شود. مردم هم به واسطه اینکه روند اصلاح شده است، پای صندوق ها بیایند و رای بدهند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۴    
حداقل اقدام، مقابله به مثل و توقیف کشتی های تجاری و نفتکش های متعلق به انگلیس یا حامل نفت برای آن در خلیج فارس است. اما الزامی ندارد که پاسخ ایران متقارن و مساوی و به اندازه باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۶    
توقیف غیر قانونی نفتکش ایرانی از سوی نیروی دریایی بریتانیا در تنگه جبل الطارق، جدا از اعتراض ایران، یک مناقشه دیپلماتیک دیگر را هم رقم زده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۶    
بازیگر نقش جیسون رضاییان گفت: نقش جیسون رضائیان از معدود نقش هایی بود که پیچیدگی های بسیاری در نوع بازی کردن داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۴    
گزارش اولیه مشاغل ماه ژوئن آمریکا که توسط شرکت خصوصی ای دی پی منتشر شد، نشان می دهد رشد مشاغل آمریکا در این ماه بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و تنها 102 هزار شغل جدید ایجاد شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۴    
کدام کشور برای اولین بار نفت ایران را تحریم کرد؟ چه سالی بود؟ نتیجه چه شد؟ کودتای 28 مرداد 1332 و همه حواشی تاریخی اش با داستان قلدری انگلیسی ها در تحریم نفت ایران همراه بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۶    
دبیرکل حزب پیشرفت و عدالت گفت: تصمیم قالیباف فعلا نامزدی در انتخابات نیست که حالا سرلیستی یا ریاستش بر مجلس مطرح شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: خانم موگرینی شخصیت مثبت و قابل احترامی است که در ساختار معیوب اتحادیه اروپا ، سخنان مثبت برجامی او به عمل کار نیامد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۳    
توافق روسیه و عربستان که در پشت پرده اوپک انجام شد، درست چند روز پیش از انعقاد نشست نیم سال این سازمان در وین صورت گرفت و در این جلسه اوپک علنی شد، باعث عصبانیت بیزن زنگنه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۵    
لطفی با بیان اینکه در بهار آمار وقوع جرائم مسلحانه در پایتخت در مقایسه با بهار پارسال کاهش داشته است، گفت: البته در این مدت اقدام خشن و مسلحانه پیچیده و نگران کننده ای هم نداشتیم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۳    
اکران سینماهای کشور در روزهای جاری با 15 فیلم سرخپوست ، شبی که ماه کامل شد ، زهرمار ، ایکس لارج ، دختر شیطان ، ما همه با هم هستیم ، سامورایی در برلین ، تگزاس2 ، وکیل مدافع ، نبات ، به دنیا آمدن ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۷    
مقامات دریانوردی پاناما ادعا کردند نفتکش بزرگ ایرانی که توسط نیروی دریایی انگلستان در جبل الطارق توقیف شد، از 29 می دیگر در فهرست ثبت کشتی های بین المللی این کشور قرار نداشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۳    
دومین اثر بزرگ طبیعی ایران در چهل وسومین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو در باکو آذربایجان در فهرست جهانی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۶    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که مسیحیان از طریق مواضع تاریخی خود در به شکست کشاندن طرح های تجزیه در منطقه سهیم بودند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۴    
نیروی دریایی انگلیس، امروز پنج شنبه 13 تیر 1398 یک نفتکش با نام گرِیس-1 (Grace 1) که حامل محموله نفتی ایران برای تحویل به یک پالایشگاه در سوریه بوده است را در منطقه آب های تنگه جبل الطارق توقیف کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۶    
به گزارش مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تبریک دهه کرامت اظهار کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مقامات جبل الطارق از خروج تمامی تفنگداران نیروی دریایی انگلیس از نفتکش توقیف شده ایرانی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مصطفی کواکبیان، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس به توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۴    
روزنامه گاردین در گزارشی در مورد توقیف یک نفتکش حامل نفت ایران، نوشته است که سفیر انگلیس در تهران در دیدار با مقام های ایرانی از این اقدام دفاع کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اخلاق و انسانیت مشاهده می شود اما در اقتدار آمریکا وحشیگری و درندگی وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۴    
متین رضوانی پور می گوید: شیوه و لحن حسین حسین کردن برخی مداحان یکی از همان جذابیت های کاذب است که توجه مخاطب را جلب می کند اما به الحان سنتی توجهی نمی شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۵    
عباس آخوندی، وزیر سابق راه به توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۵    
تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: دموکرات ها به تنها نمی توانند رئیس جمهوری را استیضاح کنند و این مانورهای رسانه ای صرفاً مصرف انتخاباتی برای اعمال فشار بر او را دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۳    
خبرنگار سیاسی د نشنال تصمیمات ترامپ در مورد ایران را مورد انتقاد قرار داد و آنها را عامل درگیری نظامی دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۳    
یک دستگاه میکسر بتن (بنکر) صبح جمعه 14 تیر 1398 بر اساس گفته شاهدان ترمز برید و پس از برخورد شدید با دیوار باغ سفارت روسیه واقع در انتهای خیابان فرشته تهران به داخل باغ رفته و پس از دقایقی منفجر شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1417 دلار و 81 سنت رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۸    
سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان کنکور سراسری درباره چگونگی شرایط حوزه امتحانی نظرسنجی می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۵    
شب گذشته دو تکنیسین فوریت های پزشکی شهرستان سیریک در حین انتقال بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۰    
خواب زمستانی فیلمی درام به نویسندگی و کارگردانی نوری بیلگه جیلان است. این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کرد و نخل طلای کن و جایزه فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم را برای سازنده اش به ارمغان آورد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۲    
نماینده سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای در بررسی سانحه رانندگی شیراز - خرامه که منجر به فوت یک سرنشین شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۰    
به گزارش الف، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی در جبل الطارق از سوی نیروی دریایی انگستان واکنش نشان داد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۵    
معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار میکسر بتن با دیوار باغ سفارت روسیه در الهیه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۵    
محمد معتمدی در یادداشتی به بیان دلایلی پرداخته که نشان می دهد قدرت سلطان کنسرت از وزیر فرهنگ و ارشاد بیشتر است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۵    
با افزایش تقاضا برای انجام جراحی های زیبایی، بازار این جراحی ها داغ تر شده و افراد غیرمتخصص نیز با هدف سودجویی وارد این حرفه تخصصی شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۷    
امروز چهاردهم تیرماه، سی و هفت سال از واقعه ربوده شدن 4 دیپلمات کشورمان آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۲    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۴    
کارشناسان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که هکرها و مجرمان سایبری با نفوذ به شرکت های کوچک وابسته به شرکت های بزرگ تر، سعی دارند به زیرساخت های آنها دسترسی پیدا کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۰    
آزمون سراسری سال 98 از صبح امروز جمعه 14 تیرماه با حضور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار شد/فارس
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۲    
کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به وجود 2.6 میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور، گفت: با ورود این خانه های خالی به بازار، قیمت مسکن 50 درصد کاهش می یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۲    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای ایران را به لغو معافیت های هسته ای تهدید کرده و بار دیگر مدعی شده است که ایران حق ندارد برنامه غنی سازی بومی داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۳    
ناسا از یکی از فضانوردان خود در ایستگاه فضایی بین المللی عکسی جالب منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۱    
محصولات و سرویس های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۳    
شرکت دولتی پالایشگاهی و پتروشیمی مانگالور هند اولین محموله نفت آمریکا را طی یک مناقصه برای تحویل در اواسط اکتبر خریداری کرد .
  • ۱