یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۳:۰۳Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 24 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۴    
سردرد به تنهایی بیماری نیست، ولی می تواند نشانه بروز یک بیماری و زنگ خطری برای سلامت فرد باشد.در دهه های اخیر، تغییر سبک زندگی، مشکلات روزمره و عوامل اضطراب آفرین ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۰    
این بنا مربوط به زمان قاجار است و در طی این سال ها به مخروبه ای تبدیل شده است. اما هنوز همان ابهت معماری بنا های قاجار را دارد و ساختار آجری اش با آن طاق های زیبا که باظرافت خاصی طراحی شده اند چشم را ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۰    
وزارت دفاع ترکیه از ورود سیزدهمین محموله سامانه اس-400 به آنکارا خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف 60 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۰    
بر اساس آموزه های طب سنتی دستورالعمل های ساده ای برای مراقبت از کبد وجود دارد؛ در این مطلب به 11 تدبیر و پرهیز ضروری اشاره شده که رعایت آنها سلامت کبد شما را تضمین می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۳    
تحقیقات و نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که هنوز بالغ بر یک پنجم ادارات و شرکت های بزرگ در جهان از ویندوز 7 استفاده می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با وجود درخواست های مکرر در خصوص سر وسامان دادن به قیمت بلیت ها، شاهدیم در برخی خطوط پر مسافر تا 6 برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می رسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل بورس کالای ایران ضمن اعلام اینکه بازار گواهی سپرده طلای آب شده به زودی در بورس راه اندازی می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۳    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات برخی از کارکنان وزارت صمت امروز در شعبه سه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به طور علنی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه اروپا هویت مستقل تصمیم گیری خود را در قبال آمریکا از دست داده و از این حیث نمی تواند در مورد تعهدات برجامی خود نقشی ایفا کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۳    
فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سه کلاهبردار حرفه ای که قصد فروش 69 ربع سکه شبیه سازی شده در این شهرستان را داشتند خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۳    
موتور سواری کیمیا علیزاده/ عکس برنا : کیمیا علیزاده، قهرمان تکواندو با انتشار این تصویر در استوری اینستاگرام، صفحه شخصی خود را بروز کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۹    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: هشت درصد از مداخلات اورژانس اجتماعی مربوط به کودک آزاری است که 50 درصد آن کودک آزاری مربوط به غفلت و بی توجهی، 30 درصد از نوع آزار عاطفی و روانی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۴    
وزیر امور خارجه روسیه با سفیران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مسکو و مدیریت دفتر نمایندگی این اتحادیه در روسیه دیدار و درخصوص برجام و برخی موضوعات مهم از نظر روسیه به تبادل نظر پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۴    
مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال به نظر برای پرداخت پول سرمربی جدید تیم ملی هم دچار مشکل شدند و باز هم از وزارت ورزش و جوانان درخواست کمک کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ارتباط با حفظ برجام و عدم بازگشت تحریم ها علیه ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۹    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به مشکلات قانون انتخابات بر ضرورت اصلاح این مشکلات تاکید کرد و گفت: قانون های سرنوشت ساز مثل قانون انتخابات را در اولویت کار خود قرار دهید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۳    
تاجر ایرانی-آمریکایی و شریک تجاری نخستین مشاور امنیت ملی دولت فعلی آمریکا روز دوشنبه برای رسیدگی به پرونده اش در یک دادگاه فدرال در ایالت ویرجینیا حاضر خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه احساسات هموطنانی که نگران وضعیت شیخ زکزاکی هستند ستودنی است، گفت: امیدوارم خبرهای خوب در راه باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با تمدید ماموریت نیروهای این سازمان در یمن، از همه طرف های درگیر این کشور خواست تا توافق الحدیده را به طور کامل اجرا کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۵    
فرمانده انتظامی اهواز گفت: نیروی انتظامی در پی ممانعت تعدادی از ساکنان کوی طاهر اهواز از تخریب ساخت وساز غیرمجاز، اقدام به برقراری امنیت و دستگیری 2 عامل ساخت وساز غیرمجاز کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۶    
سون تزو فیلسوف و حکیم چینی 2500 سال پیش کتابی نوشته به نام هنر جنگیدن . او در این کتاب شیوه های جنگیدن و روش های به کارگیری نیروها را در جنگ مورد واکاوی قرار داده و صاحب تئوری و نظریه است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شورای نگهبان اسناد رد صلاحیت ها را به داوطلبانی که مراجعه کنند اعلام می کند، گفت: قانون، شورا را از اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت افراد منع کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۲    
یک سناتور ارشد آمریکایی در اظهاراتی که دوشنبه منتشر شده گفته در صورتی که کشورهای اروپایی به تجارت با ایران ادامه دهند، آمریکا آنها را با تحریم له خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۳    
وزارت خارجه فرانسه نسبت به بازداشت یک شهروند ایرانی-فرانسوی در ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۱    
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 60 میلیاردی با بیش از 165 نفر شاکی در استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از برگزاری دیدار با تیم بزرگسالان به عنوان یک تجربه خوب یاد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۲    
امیر سرتیپ احمد ترکان معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران، پدر توپخانه ایران و از قهرمانان ملی دوران هشت سال دفاع مقدس آسمانی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۹    
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در قطعنامه ای تحریم های آمریکا علیه کشورهای عضو را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 56 دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در انبار یکی از شرکت های صنعتی و دستگیری یک نفر در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۹    
ماکرون: این هفته با روحانی، ترامپ و پوتین درباره کاهش تنش ها در منطقه صحبت می کنم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۵    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی به بررسی طرح آمریکا برای حفاظت از عبور و مرور نفتکش ها در خلیج فارس پرداخت و نوشت که این طرح در برابر ایران بازدارندگی نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۶    
شوخی امین حیایی با یکی از شرکت کنندگان عصر جدید ، در شامگاه گذشته تعجب و انتقاد بسیاری را برانگیخت؛ بر این اساس که این شوخی را نژادی و توهین آمیز می شود توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که به واشنگتن نگرانی خود دربار محدود کردن روادید ورود ظریف را ابراز داشتیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۸    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: از اینکه گفته می شود ویلموتس به دلیل نگرفتن مطالباتش می خواهد قراردادش را فسخ کند اطلاعی ندارم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب عربستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۶    
سرمربی تیم امید ایران با سرمربی تیم ملی بزرگسالان در پایان مسابقه از سرمربی تیم ملی تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از ارسال نامه عزل شهردار رباط کریم و انتصاب سرپرست این نهاد در تأیید مصوبه جنجالی شورای اسلامی این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۲    
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس بابت اطلاعیه این باشگاه که علیه او بود توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۸    
به تازگی موشن گرافی با موضوع "خروج امریکا از برجام" منتشر شده است که به موضوع آنچه از توافق بدست آوردیم و آنچه از دست دادیم پرداخته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۰    
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای ائتلاف و جمنا مکمل یکدگیر هستند، گفت: تصمیم گیری نهایی با شورای ائتلاف خواهد بود و فقط برای انتخابات شکل گرفته ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه تدارکاتی و تمرینی مقابل تیم امید کشورمان به تساوی رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یک کنفرانس خبری روز دوشنبه مدعی شد اولین تراکنش ها در چارچوب ساز وکار موسوم به اینستکس در حال انجام هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد: آمریکا اقدامات اشتباه در قبال مسأله هسته ای ایران را متوقف کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۱    
یکی از مدیران رسانه دولتی انگلیس، بی بی سی ، مدعی شده این رسانه یک خبرنگار به ایران اعزام کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۶    
وزیر خارجه هلند گفت که دولت این کشور دو ماه دیگر و بعد از ارزیابی خطرات امنیتی، به درخواست آمریکا برای حضور در خلیج فارس پاسخ خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۳    
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با یکی از مجریان بی بی سی تصریح کرد: بالاخره نفت مان را خواهیم فروخت، اما شرافت مان را هرگز.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۸    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه مشکل خاصی در دانشگاه ها برای ثبت پایان نامه و رساله در ایرانداک وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۰    
اعتراضات و انتقادات مقامات دولتی به پخش مجموعه تلویزیونی گاندو تنها به اظهار نظر محدود نشده و شنیده ها حاکی است دولت به دنبال ایجاد محدودیت های جدیدی در بودجه صداوسیما برای اعمال نظارت بیشتر بر این ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: حمله خرس چوپان بابلی را روانه بیمارستان کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۱    
تیم ملی فوتبال بزرگسالان توانست با یک گل تیم ملی امید را شکست دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز از ساعت 21 تا پنج بامداد امشب و فردا مسدود خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۳    
یک وبگاه لبنانی نوشت، طرح موسوم به معامله قرن برگرفته از طرح رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی است که در سال 2008 و 2010 در دو پژوهش جداگانه ارائه کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۴    
وزیر دارایی سابق عراق به مکان حضور سرکرده داعش اشاره کرد و از طرح خطرناک تکفیری ها در عراق و قاره آفریقا پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۶    
صلاحیت علیرضا دبیر یکی دیگر از کاندیداهای فدراسیون کشتی هم برای حضور در انتخابات این فدراسیون احراز و تائید شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۳    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا دوشنبه در زمینه اعمال تحریم ها علیه ترکیه بابت عملیات حفاری این کشور در سواحل نزدیک قبرس تصمیم گیری می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۳    
فریدون وردی نژاد با حکم محمود واعظی به عنوان معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور منصوب شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۳    
سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۰    
همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار تحقق رویای دیجیتال حضور می یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۷    
نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور پرداخت حقوق کارکنان معلول تلفنچی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پس از 5 ماه تأخیر در پرداخت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۳    
منابعی در وزارت خارجه فرانسه در گفت وگو با المیادین برخی مفاد طرح فرانسه برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا را فاش کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: شعار انتخابات امسال انتخابات 98، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی طرفی، انسجام ملی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۰    
سرمربی تیم ملی بزرگسالان پیش از آغاز مسابقه از روی سکوها نظاره گر گرم کردن شاگردانش است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۶    
واکنش روز دوشنبه " ترزا می " نخست وزیر انگلیس به توئیت های نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، موجب بروز جنجال تازه ای در روابط دو کشور و عمیق تر شدن اختلافات لندن - واشنگتن شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۲    
متن کامل دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش های انسانی در قوه قضائیه مشتمل بر پنج فصل و در 33 ماده و هشت تبصره منتشر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۳    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه گردشگری در اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای یافته است، گفت: بنا بر آمار بانک مرکزی سهم آورده اقتصادی گردشگری در سال گذشته بیش از میلیارد دلار بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۸    
وزیر خارجه بحرین در واکنش به افشای همکاری این کشور با گروه تروریستی القاعده از سوی شبکه الجزیره، خواستار مقابله با اقدامات قطر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۰    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با 31 سنت افزایش به 67.03 دلار در هر بشکه رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۰۲    
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برق 15 سازمان ملی، استانی و تعدادی از بانک های پرمصرف پایتخت امروز قطع شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین و آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: برخی گمان می کنند برجام به پنجمین سال خود نخواهد رسید و از بین خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا به بهانه حمله به زنان دموکرات در کنگره این کشور بار دیگر سرسپردگی خود به رژیم اشغالگر قدس را مورد تأکید قرار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف پراید-پژو 405 و فوت 6 شهروند خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۱    
قرارداد مدافع تیم استقلال که در لیست مازاد قرار داشت فسخ شد تا جدایی اش از این تیم قطعی شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۷    
155 نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت طی بیانیه ای از عوامل ساخت سریال گاندو تقدیر کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایران در فرسایش آب، خاک، گیاه و تولید پسماند زباله پیشتاز کشورهای دنیاست که باید برای اصلاح این امور سیاست های خود را تغییر دهیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس نسبت به تأثیر پذیرفتن از سند 2030 در تصویب طرح مربوط به ممنوعیت ازدواج دختران کمتر از 16 سال و پسران کمتر از 18 سال هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۰    
مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از بی اطلاعی این مجموعه بابت حذف نام ایران از رنکینگ باشگاه های ایرانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۱۶    
مجلس لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا را تصویب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۵    
خبرآنلاین نوشت: کانال های خبری از حذف نام ایران در رنکینگ سایت AFC خبر دادند و همچنین نام ایران از سایت ترانسفرمارکت هم حذف شده. هنوز دلیل این اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۵    
نوزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات دیگر متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه رسیدگی به مفاسد و جرایم اقتصادی امروز به ریاست قاضی مسعودی مقام به صورت علنی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت ازدواج دختران زیر 16 سال و پسران زیر 18 سال را جهت برخی اصلاحات به کمیسیون قضایی ارجاع دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۷    
فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق، ظهر امروز با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت و گو کرد. /تسنیم
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۷    
ایفای نقش اول در یک سریال داستانی و تجربه حضور هرچند کوتاه در دو فیلم سینمایی؛ ارتباط میترا استاد با چند چهره سینمایی را بیش از سایر موارد مطرح شده باورپذیر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۳    
پس از چهار سال مبارزه و مقاومت ایران در سوریه سردار سلیمانی در سفری به روسیه بود که به مدت دو ساعت و بیست دقیقه با پوتین دیدار و گفتگو کرد تا روس ها را قانع کند در سوریه حضور یابند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۱    
تحقیقات جدید نشان می دهد حشرات حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند و برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می توان از آنها استفاده کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۷    
برق 15 سازمان ملی، استانی و تعدادی از بانک های پرمصرف پایتخت امروز قطع شد و پایش و کنترل برق مصرفی ادارات تهران تا پایان مردادماه ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۸    
معاون اول رییس جمهور گفت: 144 هزار شغل پایدار در مناطق روستایی و عشایری با اختصاص بیش از 8 هزار میلیارد تومان ایجاد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۴    
جشن روز ملی در فرانسه در حالی برگزار شد که مردم با ورود مکرون او را هو کردند. آنها با آتش زدن وسایل اعتراض خود را نسبت به سیاست های اقتصادی و مالیاتی او اعلام کردند که این قائله با ورود پلیس ضد شورش ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی عضو برجام گفت: انتظار ایران از شرکای اروپایی، اتخاذ تصمیم ها و گام های عملی در روند اجرایی شدن توافق است و تا زمانی که آنها متعهد باشند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۰    
صفحه اینستاگرام رئیس جمهور نوشت؛ امروز مردم ایران با مشکلاتی مواجه هستند و در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند؛ اگر "همه" در کنار هم باشیم می توانیم از مشکلات عبور کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۶    
همزمان با هفته تأمین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با مدیران ارشد این سازمان از شرکت کروز که در زمینه تولید قطعات و سیستم های خودرو فعالیت می کند، بازدید کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۱    
علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال به به محرومیت 5 ساله اش از فعالیت های فوتبالی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۱    
مراسم افتتاح رسمی خط تولید خودروی پژو 301 صبح دوشنبه 24 تیر ماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کارخانه خودرو سازی ایران خودرو برگزار شد./مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۸    
بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از قفس شیرها در دهکده طبیعت قزوین با حادثه همراه بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان یزد گفت: به منظور حمایت از فرهنگ ورزش بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان به ازای تحویل هر قلیان یک بسته ورزشی هدیه داده می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۵    
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حکمی حجت الاسلام والمسلمین اعرافی را به عنوان عضو جدید شورای نگهبان منصوب کردند. گزارش تسنیم درباره فعالیت های علمی و سیاسی وی را می خوانید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۵    
همسر دکتر ظریف در بازدید از دهکده طبیعت قزوین همراه با مدیر این دهکده در قفس شیرها حضور پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۵    
موسسه صهیونیستی شورات هادین رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بر اساس طرحی تهیه شده قصد دارد با تنظیم دادخوستی در کشور فرانسه اموال مبادلاتی ایران از طریق اینستکس را توقیف کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۸    
سفر حج، نه جدید است نه استثنائی و – برای خیلی ها مثل من – نه خواندنی؛ ولی وقتی در زمان ناصرالدین شاه، یک زن، بدون شوهر و بچه هایش، از راه بمبئی برود حج و ادای این فریضه، دو سال و نیم طول بکشد ...