جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: جاده اصلی ایلام به سمت مهران به منظور انجام عملیات عمرانی ازصبح امروز سه شنبه 18 تیر، به مدت یک هفته مسدود خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۲۱:۴۹    
یک سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کرد که ایران اورانیوم را بیش از میزان توافق شده در برجام غنی سازی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۲    
موشک بالستیک قدس-1, پهپاد صماد-3, پهپاد شناسایی صماد-1 و پهپاد قاصف k 2 در نمایشگاه صنایع نظامی شهید صماد در صنعا رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۷    
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با انتشار این ویدئو از تولید اندروید ایرانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۴    
عضو کمیسیون اقتصادی برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق اطلاعات واصله فردی در شهرری صاحب 700 خانه است و مالیات این سرمایه را هم نمی پردازد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۷    
دولت، دیروز در پایان مهلت دوماهه به اروپا اعلام کرد گام دوم کاهش تعهدات برجامی را در قالب غنی سازی بالای 3.67 درصد بر می دارد. گام اول، عبور از سقف 300 کیلوگرمی غنی سازی بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۲    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی با عنوان میزان بهره مندی از اطلاعات و تأثیر آن بر فرایند قانونگذاری وضعیت استفاده نمایندگان از منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۴:۳۶    
یک فوق تخصص گوارش با بیان اینکه بهترین مایع برای در امان ماندن از گرمازدگی آب خنک است، گفت: در صورت بیرون رفتن از منزل لباس روشن بپوشید زیرا لباس تیره گرما را بیشتر دریافت می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۳:۵۵    
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در در آژانس بین المللی انرژی اتمی از رفتار های آمریکا در قبال برجام انتقاد کرد و از این کشور خواست با رفع تحریم ها زمینه اجرای کامل توافق هسته ای با ایران را فراهم کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۴۵    
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام افزوده شدن 7 دستگاه شناور به ناوگان دریایی استان هرمزگان، گفت: در جهت مقابله با بدحجابی باید دستگاه های متولی بیشتر از قبل دلسوزی کرده و وارد عمل شوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۰۳    
بوداپست، پایتخت و مهمترین شهر کشور مجارستان در اروپای شرقی است که رودخانه ی دانوب از میان آن می گذرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۲    
علیرضا بیرانوند که در همسایگی زمین تمرین استقلال مدرسه فوتبال دارد برای دقایقی به تماشای تمرین آبی پوشان نشست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۰:۰۵    
محمدجواد لاریجانی گفت: "این موضع که توقف تحریم ها می تواند آغاز اقدامی از سوی ایران در نسبت با 5+1 باشد، موضعی اشتباه و ساده بینانه و همراه با برداشت های خطرناک است."
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به دومین گام برجامی ایران ، مجددا از فشار بیشتر و اعمال تحریم ها خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۸    
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دروازه بان دوم استقلال که یک بازیکن خارجی است، در اردوی ترکیه این تیم شرکت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۸    
رئیس اداره برق آبادان گفت: پس از شناسایی و کشف یک مزرعه ماینر(پایگاه استخراج بیت کوین) این واحد از مدار مصرف برق خارج شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس دختر بچه 5 ساله بر اثر سقوط در استخر شخصی در یک باغ در محله کیان آباد شهرستان شیراز، جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۲    
می گویند بهترین راه برای آشنایی با اندیشه های یک فیلسوف آن است که خود آثار او را مطالعه کنیم. اگر هم این سخن، حرف درستی باشد، اما استثناهایی نیز دارد؛ برای مثال کانت و مارکس ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۲    
رادیو دویچه وله خبر داد:پرونده جفری اپستین، بانکدار میلیارد آمریکایی، بار دیگر به اتهام وادار کردن دختران کم سن به سکس با دیگران و آزار جنسی آنها، به جریان افتاده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۹    
معاون وزیر کشور گفت: طرح جامع کاهش آسیب های اجتماعی از دو سال قبل اجرایی شده و تا دو ماه آینده نتیجه کار در گروه فعال این حوزه جمع بندی می شود و به دستگاه ها ابلاغ می کنیم که بر این اساس هر یک از ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۵    
یکی از مقام های دولت سابق آمریکا که از او به عنوان معمار تحریم های ضد ایرانی یاد می شود گفته عده ای به او اطمینان خاطر می داده اند که ایران به تحریم ها واکنش نشان نخواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۲    
قیمت پراید امروز با کاهش اندک در بازار به وضعیت هفته گذشته خویش بازگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۳    
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که درباره درز سخنان سفیر خود پیرامون ترامپ تحقیق می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۳    
نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: دو نفر از نمایندگان مردم تهران زندان زنان شهرستان ری را که در حوزه استان تهران و شهرستان ری است را به شهرستان قرچک منصوب می کنند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۵    
دادستان کل کشور: فضای مجازی متاسفانه مدیریت درستی ندارد اما با متخلفان در این حوزه اگر در داخل کشور باشند با قدرت برخورد خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۷    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور خنداب به قالیباف، موجب جان باختن سه نفر و مصدومیت یک تن شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۷    
فرمانده انتظامی استان از کشف 2 مزرعه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) و 126 دستگاه استخراج به ارزش 11 میلیارد ریال خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۰    
وزیر خارجه آمریکابه دور سوم نشست بین الافغانی دوحه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۲    
شبکه تلویزیونی یورونیوز روز یکشنبه در گزارشی از بازار ارز اعلام کرد: روند قیمت دلار در ایران طی روزهای اخیر رو به کاهش گذاشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۲    
اسکای نیوز عربی از برگزاری جلسه اضطراری اعضای اروپایی امضاء کنندگان برجام درباره تصمیم جدید ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۳    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به موضوع جاسوسی فرمانده عملیات الانبار برای سیا به مضمون خطرناک و شوکی که این حادثه به عراقی ها وارد کرده، پرداخته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۰    
تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا با غلبه بر هلند عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان را بدست آورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۱    
شانزدهمین دادگاه متهمان بانک سرمایه برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۱    
گردانهای حزب الله عراق به دنبال رسوایی جاسوسی افسر ارشد نظامی ارتش عراق برای سازمان سیا و نقش مخرب سفارت آمریکا در بغداد خواستار تعطیلی این سفارتخانه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۸    
فرانسه در بیانیه ای روز یکشنبه به گام دوم ایران برای کاستن از تعهدات برجامی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۰    
کلید سوالات آزمون سراسری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۲    
یک رسانه رژیم صهیونیستی از تنش شدید میان این رژیم و مصر به دنبال سامانه موشکی اسپایدری که صهیونیستها برای اتیوپی در اطراف سد النهضه مستقر کرده اند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۸    
وزارت جهاد کشاورزی گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای مبارزه با ملخ های صحرایی در بیش از 700 هزار هکتار از اراضی 9 استان را به هیئت وزیران ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: یک خودروی سواری تیبا که حامل 30 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال بود در عملیات مأموران این فرماندهی شناسایی و توقیف شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۱    
مدافع خوزستانی با قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۹    
فرزند علامه زکزاکی در پیامی هشدار داد که شرایط جسمانی پدرش به شدت وخیم شده و تقریبا همه گزینه ها برای حفظ جان ایشان عملا از دست رفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۵    
ساخت سریال پرچین به کارگردانی هادی نائیجی و به تهیه کنندگی رضا انصاریان که در مرحله نگارش فیلمنامه قرار داشت، متوقف شد تا سریالی دیگر به جمع مجموعه های نیمه کاره صداوسیما اضافه شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۶    
برخی رسانه های انگلیس از وقوع یک حمله شیمیایی در یکی از شهرهای این کشور و مسموم شدن تعدادی از شهروندان منطقه خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۲    
انفجار در محوطه معدن سرمک ملایر منجر به مرگ دو نفر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور گفت: 500 هزار کارگر ساختمانی کشور درنوبت تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند ومسئولان باید برای تسریع در این کار اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۹    
منابع خبری امروز یکشنبه گزارش داده اند در پی وقوع زلزله در شرق اندونزی، درباره وقوع سونامی در نواحی ساحلی هشدار داده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۵    
دهیار روستای تیتران دن گفت: یک پسر بچه 6 ساله به علت نیش زنبور قرمز در روستای چیل بن واقع در منطقه گرگان نیکشهر جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۱    
گزارش تصویری از تمرین پرسپولیس در زمین شهید کاظمی تصاویر تمرین پرسپولیس در روز یکشنبه، 16 تیر در ورزشگاه شهید کاظمی را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۲    
بدمینتون بازان ایران در مسابقات بین المللی ساحل عاج صاحب یک طلا و یک برنز شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۰    
از امروز تا پایان هفته آسمان صاف در اغلب شهرهای کشور پیش بینی می شود ضمن آنکه در نیمه جنوبی و شرقی کشور این هفته تداوم هوای گرم و هفته آینده افزایش نسبی دما داریم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۶    
منابع یمنی از شلیک موشک زلزال1 به مواضع نظامیان سعودی در نجران خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۱    
مهتاب بازوند، شاعر اهل لرستان امروز پس از مدت ها تحمل یک دوره بیماری سخت دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۷    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس وارد این باشگاه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۹    
مرادی در شرایطی به پیروزی رسید که پیش از برگزاری مجمع و انتخابات، بسیاری از منتقدانش و حتی شماری از اعضای مجمع، منتظر به دور دوم کشیده شدن انتخابات و شکست او بودند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۰    
تصویری از پیمان معادی، کریستن استوارت و دیگر عوامل فیلم سینمایی کمپ ایکس ری را پشت صحنه این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را پیتر ستلر برعهده داشت، ببینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تراکتور گفت: تیمی می سازم که هواداران از بازی آن لذت ببرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۸    
یک بمب 500 کیلوگرمی باقی مانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای مهم آلمان، هزاران نفر را مجبور به ترک منطقه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۴    
نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به گام دوم تهران در زمینه کاهش تعهدات برجامی، آن را گامی برای بازگرداندن توازن به برجام توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۵    
زهرا غلامی مادر جوان و دانشجوی دانشگاه تهران است که عکس های او با پسر نوزادش در کلاس های درس و محیط دانشگاه در صفحه مجازی این دانشگاه در دسته محبوب ترین عکس ها قرار گرفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۷    
خبرنگار اسکای اسپورت مدعی شد که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی بزودی به تیم استقلال می پیوندد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۳    
سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای از متلاشی شدن شبکه سازمان یافته ای 16 نفره در زاهدان خبر داد که قصد تقلب در کنکور سراسری سال 98 را داشتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴    
آیت الله العظمی سید محمد حسینی شاهرودی از مراجع بزرگ شیعی و فرزند آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی لحظاتی قبل دار فانی را وداع گفتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۰    
رامبد جوان پس از سفر به کانادا برای تولد فرزندش و دریافت مجوز ساخت فیلم سال نو ، فعالیت جدیدی را در حوزه انیمیشن آغاز کرده است، مجموعه انیمیشنی که نی نی و دادا نام دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۱    
به بهانه کارت قرمز مسی برای دومین بار در طول دوران بازیگری، لحظه ای از بازی آرژانتین و مجارستان را مشاهده کنید که مسی برای اولین بار از زمین اخراج می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۱    
روزنامه اتریشی با اشاره به اقدام برجامی ایران تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در عمل به هشدارهای خود در کاستن از تعهداتش برجامی اش جدی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۸    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری بهار 10.8 درصد اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۴    
وزیر دفاع عراق به نماینده آمریکا در عراق و سوریه گفت که بغداد اجازه نمی دهد که از اراضی آن اقدامی علیه کشورهای همسایه و منطقه انجام شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۶    
چک هایی که مالک جدید باشگاه نساجی مازندران برای انتقال مالکیت این تیم به مالکان قبلی این باشگاه داده شده برگشت خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۱    
مالک ایرانی باشگاه اورتون از مسئولان این باشگاه خواسته است که برای خرید ستاره اسپانیایی وارد عمل شوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس به بیانیه روز یکشنبه ایران درباره کاهش تعهدات برجامی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۲    
معاون وزیر علوم به اهمیت این موضوع در کمک به حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: چنانچه تعداد تقریبی سالانه پایان نامه های کشور حدود 200 هزار عدد و تعداد صفحات هر پایان نامه به طور متوسط 100 صفحه و در پنج ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۵    
با فرا رسیدن دهه کرامت، خدام حرم رضوی با حضور در گلستان فضای معنوی استان را با عطر بارگاه ملکوتی امام هشتم معطر کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۳۰    
وزارت خارجه آلمان به گام دوم برجامی ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۶    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام مشمولان سهام عدالت در دو بانک ملت و رفاه کارگران از امروز واریز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شاید ایران به رآکتور قبلی اراک باز نگردد ولی اگر طرف مقابل تعهداتش را اجرایی نکند ممکن است تکمیل بازطراحی رآکتور و حتی تکمیل رآکتور قدیمی را هم در دستور کار داشته ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۷    
در چهارمین روز رقابت های سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا کاروان دانشجویان ایران صاحب یک مدال طلا و یک نقره شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۳    
برخی تحلیلگران امور سیاسی گام دوم ایران در زمینه کاهش تعهدهای برجامی را تلاشی جهت اعمال فشار به اروپا و دور شدن آن ها از تصمیم های ضد ایرانی آمریکا بر شمردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۹    
گاهی سرنوشت آدم با اتفاقی کوچک، زیر و رو می شود. بعضی وقت ها با یک حادثه ریز و کاملا معمولی ریل زندگی یک نفر تغییر می کند و پشت بندش زندگی بسیاری از اساس شخم می خورد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۶    
درحالیکه برخی رسانه ها از جدایی 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خبر داده بودند، اما این خبر تکذیب شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۳    
قهرمان شنای عربستان در تمرینات غرق شد و جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۸    
از ساعت 10 صبح امروز، در تپه های شمال تهران بین میدان گردنه قوچک و میدان لشکرگ در منطقه لواسان آتش سوزی رخ داده که همچنان ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی در گزارشی درباره دیدار امروز یکشنبه وزیر خزانه داری انگلیس با ملک سلمان شاه سعودی، از رایزنی های ضد ایرانی آنها در جده خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۸    
محققان علوم مغزی و یادگیری دانشگاه واشنگتن دریافتند نوزادان قادر به فراگیری دو زبان از بدو تولد هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۵    
وزیر دفاع عراق در دیدار با فرستاده ویژه آمریکا به عراق و سوریه تاکید کرد که این کشور هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش علیه کشورهای همسایه و منطقه استفاده شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۵    
مسابقه اسکی با گاوها در پاکستان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۱    
سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه هیچ ارتباط مستقیمی از نظر مباحث نظامی بین ایران و آمریکا وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۸    
بهزاد نبوی چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: اعتقاد من بر این است که باید در حال حاضر مقاومت کنیم، الان وقت مذاکره نیست
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۸    
مجموعه تلویزیونی پرمخاطب گاندو به روزهای پایانی خودش نزدیک می شود؛ اما همچنان خبرساز است. جذابیت پرونده ای امنیتی که مردم اخبار آن را همین سال قبل شنیده اند، باعث شده مخاطب به دنبال حوادث سریال باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۸    
علی ربیعی سخنگوی دولت طی توئیتی نوشت: افزایش سطح غنی سازی، تابعی است از نیازهای توسعه اقتصادی وسرشتی عمیقا صلح آمیز دارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۱۵    
هوآوی اخیراً چیپست جدید خود با نام Kirin 810 را معرفی کرده است. این چیپست میان رده که در گوشی Nova5 Huaweiاستفاده شده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از نظر شهرداری همه رانندگان تاکسی موظف به روشن کردن کولر در تابستان و بخاری در زمستان هستند و رانندگان نباید وجه اضافی از شهروندان دریافت کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۲    
به دنبال خاکبرداری یک پروژه عمرانی و نشست زمین در کوچه والمان تبریز، نشانه هایی از بافت قدیمی این شهر تاریخی از دل خاک نمایان شد./ عکس از مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۲    
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: برخی از مدیران دستگاه های دولتی حقوق های 30 تا 60 میلیون تومان دریافت می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۲    
یکی از 4 نفتکشی که در انفجارات فجیره امارات آسیب دیده بود به عنوان نخستین مقصد خود پس از انجام تعمیرات راهی ایران شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در مکاتبه ای با رئیس جمهور تأکید کرد؛ بدون ثبت سفارش قبلی نمی توان برای واردات کالا به کشور اقدام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۳    
شورای نگهبان ایرادات خود به طرح های ساماندهی صنعت خودرو و تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۳    
شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت 4 عنوان فیلمنامه موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۹    
سامانه سپهر 110 یا سامانه ارتباطات تاکتیکی به دست سردار سلامی فرمانده کل سپاه رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۹    
ایل دا روایتگر دفاع از مام میهن جزو پر بازیگرترین سریال های دفاع مقدس بوده که 75 درصد از مرحله پیش تولید آن پیش رفته است.