جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۴    
هوندا آکورد یکی از پرفروش ترین خودروهای خانوادگی در جهان است. این خودرو ژاپنی به دلیل ویژگی های مناسبی که دارد توانسته تا نظر بسیاری از خانواده ها را در سراسر جهان به دست آورد و به یک حریف تأثیر گذار ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۱    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت: براساس اعلام مرکز آمار، سهم اشتغال روستایی در سال 97 از 5.5 درصد به 23درصد رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۶    
ریزش بیش از اندازه مو مشکلی شایع است که می تواند هم مردان و هم زنان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۴    
در این مطلب 5 وضعیت پزشکی تعجب آوری که منجر به اضافه وزن غیر عادی می شوند و راه های کنترل آن ها را می توانید بهتر بشناسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۲    
داستان کنکور در ایران از وقتی شروع شد که همه می خواستند دکتر شوند! رقابت برای ورود به دانشکده پزشکی دانشگاه تهران پایه گذار امتحانی سراسری در ایران شد که زندگی نسل ها را تغییر داد و خاطره ها و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۶    
عدم بازگشت سعید معروف کاپیتان تیم والیبال ایران به کشور و اقامت او در آمریکا، شایعات زیادی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت و برخی از نشریات و سایت های خبری ایران نیز به بازتاب این جریان پرداختند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۶    
عضو انجمن اقتصاددانان ایران با اشاره به اعلام کاهش 1.3 درصدی نرخ بیکاری در بهار امسال، گفت: ارائه آمارهای دوگانه یا چندگانه توسط نهادهای مربوطه به شدت به فضای ذهنی جامعه پیرامون داده های اقتصادی حوزه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۶    
اظهارات محمدجواد ظریف که در هنگام صحبت از برنامه موشکی ایران آن را به موضوع فروش سلاح امریکایی به همسایگان عربی گره زده و درواقع تعلیق به محال کرده بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۴    
این گزارش نگاهی به چالش های این هفته ها و این ماه های اصلاح طلبان دارد؛ جریانی که در سال های گذشته دولت و مجلس و شورا های شهر و شهرداری ها را در اختیار داشته، اما نتیجه عملکردش نارضایتی عمیق مردم است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۴    
پزشکی قانونی استان تهران درباره ادعای وکیل محمدعلی نجفی در دادگاه روز گذشته مبنی بر اینکه جلسه کمیسیون پزشکی این پرونده شبانه برگزار شده است، پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۴    
در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب و شرق فارس رشد و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۶:۳۱    
بودجه کشور، ملک شخصی و دارایی خصوصی دولت نیست که به هرکس و هرجا میلشان بود بدهند و از هرکس و هرجا که باب میلشان نبود دریغ بورزند!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۴:۳۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه اجاره ای بودن کارت های بازرگانی آثار مخربی بر اقتصاد دارد گفت: ریشه بحث در موضوع صادرات بخشی به عدم تعیین نرخ تعادلی برای تسویه حساب های ارزی برمی گردد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۳:۵۷    
رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه طبق ارزیابی ها 97 درصد مدیران پاک دست هستند، گفت: تنها حدود 3 درصد مدیران ممکن است جرمی مرتکب شده باشند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۳:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: ما دنبال تغییر رژیم در هیچ کشوری نیستیم و به ما ربطی ندارد کدام حکومت در کدام کشور بر سر کار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۲:۱۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برخی نمایندگان گفتند نظارت استصوابی منجر شده افراد شایسته به مجلس راه پیدا نکنند، این حرف خوبی برای نمایندگان نیست و به خودشان برمی گردد، با چنین فرضی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰    
تصویری از مهرانه مهین ترابی را در مراسم بزرگداشت فردوس کاویانی که عصر امروز در خانه سینما برگزار شد، ببینید. این دو در مجموعه همسران نقش یک زوج را ایفا می کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
صد و نود و سومین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان بی جواب نمی گذاریم منتشر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک مجموعه انبار در ضلع غربی میدان حسن آباد خبر داد که بخشی از بافت تاریخی این میدان را هم درگیر آتش سوزی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۱    
دوازدهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی طی مراسمی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۳    
نامه 19 تیر دبیر هیات دولت به نوبخت از دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم تخصیص بودجه سازمان صدا و سیما حکایت دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۳    
وزیر خارجه بحرین روز چهارشنبه از مصاحبه اخیر خود با رسانه های رژیم صهیونیستی دفاع کرده و تماس با این رژیم را زیربنای صلح واقعی توصیف کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۵    
براساس برنامه فصل جدید سوپر لیگ ترکیه بازیهای از 16 اگوست استارت خواهد خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرده که این کشور ساخت واحد دوم نیروگاه هسته ای بوشهر در ایران را طبق برنامه ادامه خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۸    
کاروان باشگاه استقلال بعد از برگزاری اردویی در کشور ترکیه به ایران برگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۴    
فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۵    
وزیر ارتباطات گفت: دره عمیق دیجیتال به معنای اختلاف میان فهم مدرن و سنتی است و به دلیل مدیران سنتی که به صندلی های خود چسبیده اند ایجاد شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۷    
مدیران ارشد اتحادیه های ITU، APT و RCC پیش از برگزاری رویداد الکامپ، از بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه بازدید کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۷    
شهردار لواسان در خصوص شهرک ویلایی باستی هیلز گفت: پس از برداشتن گیت این شهرک از بنده شکایت کردند و باید در دادگاه پاسخگو باشم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۲    
ساعاتی پیش دو نفر سوار بر موتورسیکلت در یکی از خیابان های گرگان به یک شهروند تیراندازی کرده و متواری شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۸    
نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا خواستار مذاکره با وزیر خارجه ایران همزمان با حضور ظریف در نیویورک شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۸    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به دردست اجرا بودن طرح جامع برای مرزبانی شرق کشور گفت: ظرف سه سال آینده هیچ نقصی در مدیریت مرزبانی نخواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل روابط عمومی ایران ایر گفت: بعدازظهر امروز هواپیمای بدون مسافر هما در فرودگاه دشت ناز ساری به دلیل اشتباه ماشین هدایت کننده از محل لبه بال با تیر نور افکن برخورد جزئی داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۶    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: کارهای احسان پهلوان برای سربازی تمام شد و طی یکی، دو روز آینده به جمع ما ملحق می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۷    
رئیس سازمان اورژانس تهران از وقوع آتش سوزی در انبار ابزار و یراق در میدان حسن آباد خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۹    
نماینده مردم شبستر در مجلس از عزم مجلس شورای اسلامی برای اختصاص منابع مالی جدید جهت خرید و تامین تجهیز امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد .
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۵    
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات دیروز رئیس جمهوری آمریکا گفت که ترامپ می تواند کشورهای عربی خلیج فارس را بدوشد ولی نه به بهانه یمن.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: دولت، بودجه رسانه ملی را با همه محدودیت های خود فراهم می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۷    
در نیمه اول امسال فروش دومین گروه خودروسازی بزرگ اروپا، پی اس ای (پژو- سیتروئن)، با کاهش فروش در چین، آمریکای جنوبی و خاورمیانه، 13 درصد سقوط کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۹    
تحلیلگر مسائل سیاسی عربستان سعودی با استناد به حوادث گذشته، نوشت که عربستان سعودی فاقد ارتش است و مقام های این کشور در جنگ دوم خود علیه یمن هم شکست خورده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گمرک باید صادرات محور باشد و نباید بازار مصرف کشورهای دیگر باشیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۷    
مدیر عملیات بهداشت و درمان حج 98 درباره افزایش سهمیه حجاج و تعداد درمانگاه ها در مکه و مدینه توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اولویت های امسال، جابه جایی رشته ها به جای ایجاد رشته های جدید است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۳    
یک مقام ارشد دولت هند اظهار داشت که روابط دهلی نو با کشورهای دیگر هرکدام بر اساس جایگاه خود است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با تعدادی از اعضای پارلمان فرانسه درخواست مضحکی را از پاریس و اروپا علیه حزب الله لبنان مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۳    
آیین نکوداشت فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون عصر امروز با حضور پرشمار هنرمندان و علاقمندان این بازیگر در خانه سینما برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی طالبان اعلام کرد که یک نیروی نفوذی این گروه در ولایت غزنی افغانستان 4 تروریست آمریکائی را به هلاکت رسانده و 3 تروریست دیگر را نیز زخمی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۰    
پس از جنجال های چند روز اخیر درباره توییت های نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا، قانونگذاران کنگره این کشور امروز درباره به جریان افتادن روند استیضاح دونالد ترامپ رأی گیری می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۶    
نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۶    
زمین لرزه ای به قدرت 4.2 ریشتر، قصرشیرین را در عمق 13 کیلومتری زمین به لرزه درآورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۷    
یک فعال رسانه ای اهل استان سیستان و بلوچستان از نمایش فیلم نرگس آبیار در زاهدان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مردم ما در برابر وحشیانه ترین تروریسم اقتصادی قرار گرفته اند که به منظور دستیابی به اغراض نامشروع سیاسی، به صورت عامدانه، غیرنظامیان را هدف قرار می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس جمهور کشورمان گفت: هیچ وقت نمی شود یک حرکت بزرگ و جهانی را به خاطر عده ای که ممکن است سوء استفاده کنند تعطیل کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۰    
سروش رفیعی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله تروریستی علیه اعضای سرکنسولگری ترکیه در اربیل عراق را به شدت محکوم و با دولت و ملت ترکیه ابراز همدردی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۱    
یک سخنگوی نخست وزیر مستعفی انگلیس روز چهارشنبه خواستار توافق مصالحه جویانه بر سر ایران شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۷    
پیروان آیین مندایی که پیروان حضرت یحیی (ع) به شمار می آیند از امروز آغاز سال مندایی را جشن گرفتند؛ صابئین قبل از عید بزرگ به نظافت خانه های خود می پردازند و برخی از آن ها دو روز قبل از عید (مصادف با ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۹    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اصلا دوست نداشت سروش رفیعی از این تیم جدا شود، به تمام ابهامات و و مسایل پیرامون باشگاه و مصاحبه های برانکو واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۴    
روند عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران با کلید خوردن پروژه ی مشترک منافقین، دولت انگلستان و ترامپ، تشدید می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۶    
مدافع ملی پوش کشورمان با اعلام رسمی باشگاه بلژیکی به صورت رسمی با خنت پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۳    
وزیر دفاع گفت: ملت ایران ثابت کرده است هرگز در مقابل زیاده خواهی جبهه باطل سر تعظیم فرود نیاورده و خواهد توانست یکبار دیگر هیمنه نظام استکباری و سلطه را در جنگ اراده ها با شکست مواجه کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت ساماندهی مراکز حمایتی غیرمجاز، کودکان کار وخیابانی را جلوه ای از بی نظمی و ناسلامتی اجتماعی دانست و از متولیان امر خواست که در این زمینه اقداماتی انجام دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۷    
امیر عبداللهیان در دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان، با بیان اینکه سیاست ایران دور نگه داشتن لبنان از بحران های منطقه ای است، امنیت این کشور را امنیت تمامی منطقه و ایران دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: علی رغم تمام مشکلات بانک مرکزی سیاست پولی خود را تا حد توان در جهت کنترل انتشار شوک ارزی به متغیرهای پولی به کار بست و این مهم نقش کلیدی در تحولات بازار ارز بازی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است کاهش قیمت ارز در بازار ناشی از افزایش منابع ارز بوده که شرکت ها پیش تر به دست آورده بودند اما در بازار عرضه نکردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۶    
وزیر خارجه ایران در گفت وگو با فرید زکریا با اعلام اینکه ترامپ نامه ای به مقام معظم رهبری نداد، گفت: نخست وزیر ژاپن پیامی شفاهی آورد که نکته تازه ای نداشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۱    
خانه هنرمندان ایران از پنجشنبه 27 تیر به کار خود ادامه می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۷    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه یک فیلم سینمایی ایرانی پارادایس به کارگردانی علی عطشانی موافقت کرد. همچنین قسمت جدید سریال های هیولا و سالهای دور از خانه مجوز پخش گرفتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۹    
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: 20 کارگر در دو حادثه رانندگی عصر امروز زخمی و راهی بیمارستان شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرحی در مجلس، وضعیت مالیات بر ارزش افزوده به نفع تولیدکنندگان تغییر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۰    
تجمع جمعی از دانشجویان و مردم در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ زکزاکی مقابل سفارت نیجریه آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۶    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از آمادگی این قرارگاه برای تهاتر طلب 33 هزار میلیارد تومانی از دولت خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۲    
به گزارش بصیرت، دکتر یدالله جوانی طی یادداشتی در هفته نامه صبح صادق نوشت: 1 صبح روز پنج شنبه 13 تیر ماه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۸    
هافبک عراقی پرسولیس رسما قراردادش را تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۴    
تابستان امسال حدود 28.6 میلیون نفر از جمعیت کشور در 233 شهر تحت تنش آبی قرار خواهند گرفت که این رقم نسبت به سال گذشته 6.4 میلیون نفر کاهش داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۶    
سرمربی و مربی تیم فوتبال استقلال از ترکیه راهی ایتالیا خواهند شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی گفت: اصلا اینطور نیست که ما خارج از ظرفیت پذیرش کنیم؛ من بازدید داشتم از این مراکز و اصلا خارج از ظرفیت پذیرش نشده بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۷    
منابعی سودانی مدعی شدند که آمریکا به عربستان سعودی و امارات فشار آورده تا دست از حمایت کامل از شورای انتقالی نظامی سودان بردارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۳    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مرغ برای مصرف کنندگان را 12 هزار و 900 تومان مشخص کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۸    
وزارت خارجه ترکیه به حمله مسلحانه افراد ناشناس به دیپلماتهایش در اربیل واکنش نشان داد و آنرا تایید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۸    
حسن روحانی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۵    
3 عضو شورای نگهبان به چند شبهه درباره عملکرد شورای نگهبان پاسخ دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل باشگاه سپاهان از تمدید قرارداد با مهاجم برزیلی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۷    
سازمان سنجش آموزش کشور، نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته های تحصیلی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۵    
دستگاه قضایی آمریکا سه شهروند ایرانی را به دور زدن تحریم های ایران و ارسال غیرقانونی چند تُن فیبر کربن به ایران متهم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۷    
تیم ملی والیبال بانوان ایران در تورنمنت جهانی در کرواسی مقابل نماینده آمریکا شکست خوردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی ترزا می نخست وزیر انگلیس خبر داد که نخست وزیر این کشور با رئیس دولت محلی جبل طارق دیدار و درباره نفتکش توقیف شده گریس 1 که حامل نفت خام ایران بوده، رایزنی می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۹    
علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما امروز در خلال برگزاری جلسه دولت، 3 بار از جلسه بیرون آمد و مشغول صحبت با تلفن همراهش شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تأکید بر اهمیت توافق هسته ای، گفت اگر کشورهای اروپایی نبودند، نه برجامی شکل می گرفت و نه امروز از برجام اثری مانده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۱    
عضو فقهای شورای نگهبان روایتی از قانع شدن محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بیان کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۷    
در دومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران، قاضی کشکولی از نجفی خواست از میان 3 سلاح آورده شده به جلسه دادگاه ، اسلحه متعلق به خود را شناسایی کند که نجفی این کار را انجام داد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۴    
آیت الله آملی لاریجانی در بیانیه ای جدید ضمن تمکین رأی و نظر قوه قضائیه در قبال پرونده طبری، موضع خود را در خصوص بیانیه اول و تاکید بر سلامت طبری جبران می کند؟
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۹    
قیمت دلار صبح امروز تا مرز کانال 10 هزار تومان نزدیک شد و اکنون با قیمت 11,100 تومان توسط صرافی ها خرید می شود./آنا
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۳    
دومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی با حواشی همراه بود که در ادامه می خوانید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۸    
جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت از راننده نماینده مجلس شورای اسلامی که منجر به تیراندازی این راننده در محدوده مرکزی تهران شده بود، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۸    
اجلاس چهارجانبه وزرای ارتباطات کشورهای ایران، ترکیه، روسیه و جمهوری آذربایجان برای گسترش همکاری های اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه 26 تیرماه برگزارشد./ مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۴    
اگرچه در چهار دهه گذشته پس از انقلاب ، ایران و مردمانش روزهای سخت و پر التهاب بسیاری را از سرگذراندند و تحریم و جنگ و فشارهای همه جانبه علیه تمامیت ارضی ایران ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد امروز چهارشنبه (26 تیر) در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به صورت علنی برگزار شد.