سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 شهریور 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 شهریور 1401 الف 2 شهریور 1401 الف 3 شهریور 1401 الف 4 شهریور 1401 الف 5 شهریور 1401 الف 6 شهریور 1401 الف 7 شهریور 1401 الف 8 شهریور 1401 الف 9 شهریور 1401 الف 10 شهریور 1401 الف 11 شهریور 1401 الف 12 شهریور 1401 الف 13 شهریور 1401 الف 14 شهریور 1401 الف 15 شهریور 1401 الف 16 شهریور 1401 الف 17 شهریور 1401 الف 18 شهریور 1401 الف 19 شهریور 1401 الف 20 شهریور 1401 الف 21 شهریور 1401 الف 22 شهریور 1401 الف 23 شهریور 1401 الف 24 شهریور 1401 الف 25 شهریور 1401 الف 26 شهریور 1401 الف 27 شهریور 1401 الف 28 شهریور 1401 الف 29 شهریور 1401 الف 30 شهریور 1401 الف 31 شهریور 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۳:۴۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که ایران به دانش، زیرساخت و توانایی های دست یافته که بخش عمده ای از آن غیرقابل بازگشت است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۴    
خودروهای زیر 10 هزار یورو وجود دارد اما اینکه استانداردهای 85گانه را پاس کنند یا نه بسیار کم هستند. در مجموع چند برند بیشتر نیستند و جزو محصولات ضعیف شناخته می شوند .. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۴    
در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، گروه کرمان موتور در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از پلتفرم اختصاصی خود رونمایی کرد و براین اساس مقرر شده نخستین محصول این پلتفرم که یک خودروی سدان است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تشکیل شورای عالی فضایی بعد از 10 سال و مصوبات آن اشاره و تاکید کرد: ایران هم اکنون جزو 10 کشور دارای فناوری فضایی است و برنامه داریم تا پایان دولت سیزدهم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وضعیت جوی پایدار کشور همراه با افزایش تدریجی دما و گاهی رگبار، رعد و برق و خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد در نقاط مختلف کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۱    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد، در آخرین دیدارش با آنتونیو گوترش، درباره مسایل مختلف از جمله برجام گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۸    
بانک تجارت و سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی در راستای گسترش همکاریهای دوجانبه تفاهمنامه امضا کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۶    
وزرات کشور فرانسه روز گذشته (جمعه) آمار جرم زن کشی در سال 2021 را منتشر کرد و براساس این گزارش، شمار زنانی که توسط همسران و همسران سابقشان به قتل رسیده اند، 20 درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۸    
از هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران، جمعه چهارم شهریورماه 1401 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۹    
قدرت ویرانگر سیل اینبار در پاکستان باعث فروریختن ساختمان ها و ویرانی بسیاری از زیرساخت های شهری شده است
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به رونمایی و بهره برداری از درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال در هفته دولت گفت: در این درگاه خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش بازی سختی برابر آلومینیوم را پشت سر گذاشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۷    
یک دختر هشت ساله انگلیسی توانست با کمک پدرش، تماسی را با ایستگاه فضایی بین المللی داشته باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۲    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، گفت: حضور بانوان در مسابقاتی که زیرساخت آن فراهم است منعی نداشته و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه ریزی هایی برای حضور بانوان و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۴    
امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با استقبال همتای خود لیبراتو مولامولا، وارد دودوما پایتخت تانزانیا شد. یک عکس از این استقبال در شبکه های اجتماعی خبرساز شده بود که این ویدئو واقعیت را نشان می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۷    
طبق گفته های اهالی این منطقه: در یک ماه، سه زورگیری درست در همین نقطه از یک زن و دو مرد انجام شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۸:۰۳    
در حالی که بحران هزینه های زندگی، انگلیس را در بر گرفته است، در پی بالا رفتن میزان بهره بانکی و کمبود مواد ساخت مسکن، افزایش اجاره مسکن، فشار بیشتری بر مستاجران وارد کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۶:۰۴    
جیمز وب برای اولین بار در جو یک سیاره فراخورشیدی دی اکسیدکربن کشف کرد
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۵:۰۴    
محققان 5 دلیل که چرا خسته از خواب بیدار می شوید و چگونه آن را برطرف کنید را توضیح داده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۴:۰۵    
سیاست تخصیص ارز 4200 تومانی نه تنها نتوانست مانع افزایش قیمت ها شود، بلکه باعث تاراج میلیاردها دلار ذخایر ارزی کشور شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۳:۰۲    
موزه کتاب مقدس در واشنگتن، یک انجیل دست نویس 1000 ساله را به یونان باز می گرداند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۲:۰۴    
گروهی از پژوهشگران آمریکایی در مطالعه اخیرشان، از ویروس های باکتری خوار برای درمان عفونت های پیچیده ریه استفاده کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۱:۰۹    
بازیگر فیلم سینمایی ازدواج صورتی گفت: امروز تخصص کنار رفته است و کسانی می توانند کار کنند که ارتباطات دوستانه، سیاسی و اجتماعی داشته باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۳    
سخنگوی شرکت نفت یمن ضمن متهم کردن سازمان ملل به همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در زمینه محاصره علیه مردم یمن، از توقیف سه کشتی حامل فرآرده های نفتی در بنادر یمن توسط این ائتلاف خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۳    
یک زیرمجموعه گوگل هفته آینده کمپینی برای مقابله با اخبار جعلی مربوط به پناهجویان اوکراینی در لهستان، اسلکواکی و جمهوری چک راه اندازی می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی دولت با تکذیب افزایش قیمت بنزین گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۶    
به گفته مارتین کرنگل، رئیس انجمن صنعت کاغذ آلمان، بحران در بازار گاز اروپا می تواند منجر به کمبود تولید دستمال کاغذی در این کشور شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۴    
نتایج مطالعه جدید دانشگاه فلیندرز نشان می دهد افرادی که علائم بی خوابی و آپنه انسدادی خواب را بسیار تجربه می کنند، در مقایسه با افرادی که این شرایط را ندارند، بیشتر در معرض خطر مرگ هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۲    
مردم انگلیس از امروز جمعه با افزایش سقف بهای مصرف برق که از اکتبر اجرایی خواهد شد و این کشور را هر چه بیشتر در بحران انرژی غوطه ور می کند، مواجه خواهند شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۶    
نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه هشتم شهریور از ساعت 15 به نقد و بررسی این کتاب اختصاص دارد که با حضور ضیاء موحد، سیدمحمدرضا بهشتی و داود میرزایی برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۳    
در ایام محرم و صفر و سفر زائران اربعین حسینی به عراق جهت زیارت سرور و سالار شهیدان ، سودجویانی هستند که با ترفندهای مختلفی اقدام به جعل و کلاهبرداری از زائران می کنند که در ادامه به بیان برخی نکات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۶    
روزگاری بود که مردم تهران و شهرهای بزرگ ایران هنوز در جوی خیابان ها رخت می شستند و این روزگار زیاد هم دور نبود؛ دهه 50 شمسی بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۳    
رییس پلیس پایتخت با اشاره به کم هزینه شدن ارتکاب جرم برای مرتکبان برخی از جرائم گفت: برخی از مجرمان با اطلاع از مواد قانونی خاص به راحتی جرم خود را تکرار می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۶    
عادت به مصرف آب یخ باعث ابتلا به امراض مختلف از جمله کبد چرب، بیماری های گوارشی، بیماری های عصبی و... می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۳    
زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله شیخ محمد علی ناصری عصر جمعه از طرف بیت آن مرحوم اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۴    
یک وکیل پایه یک دادگستری با بیان نکاتی جزئیات قرارداد مضاربه و مهمترین موارد آن را توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۶    
سید صولت مرتضوی امروز جمعه به مناسبت هفته دولت و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات به استان قم سفر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با آغاز طرح های مهمی همانند طرح اصلاحات اقتصادی، نگرانی هایی نسبت به دولت مطرح شد اما بدنه دولت سیزدهم با انجام کاری بزرگ گرفتاری های سنگینی را در دراز مدت از کشور رفع کرد و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۷    
باشگاه استقلال اطلاعیه ای را در خصوص حق پخش تلویزیونی منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۱    
بخشی از آزادراه آریزونای امریکا توسط سیل چند روز گذشته به شکل عجیبی تخریب شد
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۱    
جدیدترین یافته های علمی حاصل از پژوهش های انجام گرفته بر ژنتیک و نوع گروه خونی روی گروه کثیری از داوطلبان، حکایت از این دارد که نوع گروه خون نقشی کلیدی در شانس ابتلا به بسیاری از بیماری ها را دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی دولت سیزدهم گفت: مشاهده عینی مشکلات مردم از دستاوردهای سفرهای استانی دولت است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
وزیر بهداشت انگلیس هنگام ضبط پیام ویدئویی با یک شهروند عصبانی مواجه شد که او را به کشتن مردم متهم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی فراجا گفت: افرادی که گذرنامه آن ها از 10 سال گذشته تا به امروز، منقضی شده است می توانند برای شرکت در پیاده روی اربعین مهر مجوز خروج دریافت کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی ایران ایر گفت:پرواز زاهدان تهران برج مراقبت اعلام کرد که دو دست لاستیک هواپیما در حال خارج شدن است که خلبان برای بررسی بیشتر پرواز را متوقف کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هیچ فردی قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری در هیچ سطحی به نتایج آزمون دسترسی نداشت و دسترسی به نتایج در زمان مشخص برای همه داوطلبان و مسئولان همزمان فراهم شد که ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۸    
خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی: کالابرگ الکترونیکی در شهریور ماه نهایی خواهد شد و در ماه های آینده اجرا می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۵    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۵    
رویترز به نقل از سخنان سه منبع آگاه و داده های کشتیرانی گزارش داد: دولت چین به رغم تحریم های آمریکا یک شرکت دفاعی را مامور انتقال میلیون ها بشکه نفت خام ونزوئلا برای جبران میلیاردها دلار بدهی کاراکاس ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری درباره مذاکرات رفع تحریم ها بدون اشاره به مسئولیت طرف غربی، مدعی شد توپ در زمین ایران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۵    
معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: آمریکا بخش مهمی از خواسته های جمهوری اسلامی را پذیرفته و اروپا نیز به دنبال اتمام آن است، اما مذاکرات چه به سرانجام برسد چه نرسد دولت در مسیر خودش حرکت می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رشد تورم در کشور به کمتر از پنج درصد تقلیل یافته و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۲    
ویدیویی از حرکت دیدنی هوادارای نساجی و خوش آمدگویی یکصدا به ملوانی ها؛ از معدود اتفاقات زیبای لیگ ایران را ببینید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۹    
آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به موضوع مذاکرات احیای برجام اظهار کرد: مذاکره کنندگان از جنس مردم و امین و شجاع هستند و مطمئن باشید که به دشمن باج نخواهند داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۲    
صبح امروز پکینگ کولینگ تاور شرکت پتروشیمی مارون در منطقه ویژه اقتصادی پتروشمی دچار حریق شد. پتروشیمی مارون در اطلاعیه ای از اطفا آتش سوزی پکینگ کولینگ تاور این شرکت خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۰    
عضو هیات مدیره اتحادیه املاک گفت: برخی پنت هاوس ها در تهران با قیمت های فوق تصور تا متری 400 میلیون تومان عرضه می شوند که عمدتا به بانک ها تعلق دارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: گناه نکردن، شرط اول دستیابی به تقوا است همه گناهکاران برای گناه خود توجیهاتی ردیف می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برای رفع تحریم ها در دولت جدید تلاش زیادی کردیم و در حال طی کردن مراحل پایانی هستیم، گفت: اگر آمریکایی ها واقع بینانه برخورد کنند، فکر می کنم حل شدنی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۴    
آزاده مختاری، خبرنگار اجتماعی ویدیویی از توفان در زابل را منتشر کرده که در آن، گوسفندان براثر شدت توفان زیر خاک مدفون شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۱    
در خیابان های منتهی به دومین نمایشگاه بین المللی بزرگ محصولات تجاری هند تابلو های بزرگ از محصولات کشور های مختلف نصب شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۴    
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روال عادی داد و ستدها در هفته گذشته، گفت: قیمت انواع سکه و طلا در طول هفته نخست شهریورماه تا اواسط هفته نزولی بود و در پایان هفته قیمت ها روند صعودی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۵    
میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین با انتشار توئیتی به توئیت طعنه آمیز علی واعظ مدیر پروژه ایران در گروه بین المللی بحران واکنش نشان داد و نوشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۶    
با تایید فیفا، آموزش کمک داوری ویدئویی (VAR) در فوتبال ایران به زودی آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۳    
وزیر نفت با اشاره به اینکه در سال اول دولت سیزدهم بیش از 100 میلیارد دلار تفاهم نامه و قرارداد نفتی و گازی امضا کردیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۵    
جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: احتمال این که ظرف یک هفته الی 10 روز آینده مذاکرات برجام به یک سرانجامی برسد بسیار زیاد است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۹    
حجت الاسلام رئیسی گفت: قرار است به دست فرهیختگان و نخبگان از مشکلات و مسائل جامعه گره گشایی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۱    
نجیب الله حقانی، وزیر مخابرات و تکنولوژی طالبان طی سخنانی در کنفرانس خبری عملکرد یکساله گذشته این وزارتخانه را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳    
سید محمد حسینی امروز در جمع مسئولان و دهیاران و مردم روستای بناب زنجان با اشاره به اینکه دولت در این یک سال به همه استان ها سفر کرده و یک رکورد در کشور به ثبت رسید اظهار داشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۵    
مراسم خاکسپاری هوشنگ ابتهاج، فردا در رشت برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۰    
آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود که ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۴    
زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : محصولات مخابراتی ایران با تلاش های بی دریغ شرکت های دانش بنیان به زودی به کشورهای مختلف جهان صادر خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ادامه تحرکات مقامات این رژیم علیه مذاکرات برجامی، توافق احتمالی با ایران را بر اساس دروغ و فاجعه راهبردی برای اسرائیل خواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۲    
معاون اعتبارات بانک مرکزی جزئیات نحوه ثبت نام وام مسکن 200 میلیون تومانی فرزندآوری برای فرزند سوم را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۴    
محققان مرکز رصد اینترنتی استانفورد از شناسایی یک کمپین نفوذ در شبکه های اجتماعی خبر دادند که با جازدن خودشان به عنوان شهروندان سایر کشورها از جمله ایران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷    
یکی از حاضران در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در ایالت مریلند با سر دادن شعار بایدن، انتخابات را دزدیدی ، سخنان او را برای لحظاتی قطع کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد راه های بازگشت آمریکا و ایران به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت و گو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی صنعت برق: مشترکانی که مصرف برق آن ها بیش از دوبرابر الگوی مصرف است، باید منتظر قبض های برق با مبالغ زیاد باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد :دیپلماسی راه بازگشت به توافق هسته ای ایران (برجام) است و به گفتگوها در این زمینه ادامه می دهیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۹    
پیکر امیرهوشنگ ابتهاج به سوی خانه ابدی تشییع شد
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۱    
درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر رئیس جمهور: یکی از موضوعات مهمی که بستر فساد است، تعارض منافع است. ما قانونی در رابطه با تعارض منافع نداریم. دولت یک لایحه درباره این موضوع به مجلس تقدیم کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۳    
یک سناتور جمهوری خواه که عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا است به تایوان سفر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۳    
به این عکس نگاه کنید. تنها انقلاب اسلامی می توانست این افراد را خلق کند. هنوز هم جمهوری اسلامی مبتنی بر رخداد انقلاب است که می تواند شهید سلیمانی بسازد و هنوز هم جمهوری اسلامی تنها سازه معنایی در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۰    
هوشنگ ابتهاج، شاعر ایرانی متخلص به سایه صبح جمعه چهارم شهریور به سوی آرامگاه ابدی بدرقه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملاً حضوری برگزار می شوند گفت: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان در نظر گرفته شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۲    
آیین نامه واردات خودرو که به تصویب هیئت وزیران رسیده از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۲    
نامزد نخست وزیری انگلیس گفته است که نمی تواند بگوید که مکرون دوست یا دشمن لندن است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۴    
دولت ترکیه که تنها چند روز بعد از کشتار مردم غزه به دست صهیونیست ها با این رژیم توافق عادی سازی رسمی امضا کرده، همچنان به تبلیغات و ادعاهای خود در دفاع از فلسطینیان ادامه می دهد.