جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 شهریور 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 شهریور 1401 الف 2 شهریور 1401 الف 3 شهریور 1401 الف 4 شهریور 1401 الف 5 شهریور 1401 الف 6 شهریور 1401 الف 7 شهریور 1401 الف 8 شهریور 1401 الف 9 شهریور 1401 الف 10 شهریور 1401 الف 11 شهریور 1401 الف 12 شهریور 1401 الف 13 شهریور 1401 الف 14 شهریور 1401 الف 15 شهریور 1401 الف 16 شهریور 1401 الف 17 شهریور 1401 الف 18 شهریور 1401 الف 19 شهریور 1401 الف 20 شهریور 1401 الف 21 شهریور 1401 الف 22 شهریور 1401 الف 23 شهریور 1401 الف 24 شهریور 1401 الف 25 شهریور 1401 الف 26 شهریور 1401 الف 27 شهریور 1401 الف 28 شهریور 1401 الف 29 شهریور 1401 الف 30 شهریور 1401 الف 31 شهریور 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۰    
مرحله سوم و چهارم دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت جوانان و بزرگسالان امروز پنجشنبه 17 شهریورماه 1401 با حضور 11 تیم در بخش زنان در آکادمی اسکیت آزادی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۳    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر تقدیم استعفا به رئیس جمهور، گفت: برخی اکانت ها جعلی است و متعلق به اینجانب نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۰    
استفاده آژانس از ادبیات دو پهلو و جهت دار و بیان موضوعاتی که کاملاً خارج از وظایف قانونی این نهاد است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۳    
وزیر امور خارجه با عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی و مذاکرات رفع تحریم ها گفتگو و تبادل نظر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۰    
ملکه انگلیس در سن 96 سالگی درگذشت. بلافاصله پس از درگذشت ملکه پسرش چارلز پادشاه بریتانیا اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی و درمانی به بیش از2 هزار زائر اربعین خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه و اساس آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی در اختیار ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۹:۱۶    
مایکل کرولا فرمانده سازمان سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا) پنجشنبه شب با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در بغداد دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۹:۰۷    
به دنبال یکسری تیراندازی مرگبار که منجر به کشته شدن چهار نفر در ایالت تنسی آمریکا شد، پلیس از شهروندان خواست برای امنیت خود در خانه بمانند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۲    
غربی ترین منطقه از پایتخت هرروز به ویژه روزهای تعطیل پذیرای هزاران نفر از شهروندان است که برای استفاده از نقاط گردشگری و تفریحی به این محدوده سفر می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۶:۰۶    
مصرف زیاد نمک فشار خون را افزایش می دهد که یکی از عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۵:۰۳    
باستان شناسان موفق به کشف اسکلتی 31 هزار ساله شده اند که متعلق به عصر حجر است و در کمال تعجب، پای چپش جراحی شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۴:۰۶    
تسلا زمان انتظار را برای تحویل خودروهای مدل 3 و مدل Y در چین را کاهش می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۳:۰۴    
در راستای اجرای طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی بین ایران و روسیه، بیش از 18 هزار تن کالا از ایران به روسیه صادر شده است که شامل مواردی چون میوه، خشکبار و... می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۲:۰۳    
متخصص تغذیه گفت: چربی هایی که از طریق خوراکی های صنعتی وارد بدن می شوند بدترین نوع چربی و از نوع اشباع هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۲    
پرونده محمدعلی نجفی در جریان است و شهردار سابق تهران همچنان در بازداشت به سر می برد و این طور که به نظر می رسد قاضی پرونده با آزادی مشروط او موافقت نمی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۳:۱۱    
رژیم پهلوی حاضر به چاپ این اثر نمی شد و تا مدتی پس از انقلاب هم چاپ نمی شد و همه مرا متهم به سیاه نمایی می کردند
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۳    
رئیس فدراسیون فوتبال دستمزد سرمربی تیم ملی و دستیاران او را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۶    
با نزدیک شدن به اربعین حسینی، مشتاقان و ارادتمندان به اهل بیت در حرم امام اول شیعیان، حضرت علی(ع) حضور یافتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۹    
کاخ باکینگهام در بیانیه ای مرگ ملکه انگلیس در سن 96 سالگی را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۵    
یک استاد جامعه شناسی ضمن واکاوی دلایل خودکشی در ایران طی سال های 80 تا 98 گفت که میانگین میزان خودکشی در 14 استان بالاتر از میانگین کشوری است این در حالیست که بیشترین میزان خودکشی در سال های 97 و 98 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۵    
صادرات محموله های پهپادی ایران به روسیه و قرار گرفتن این دو کشور در یک جبهه علیه غرب، موجب شده تا اسرائیل نقش جدیدی برای خود تعریف کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۴    
هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشد اما باید از همین امروز مشخص شود چه کسی مسئولیت نتایج تیم ملی را برعهده می گیرد؟
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۵    
شرکت وی (Wey) برند لوکس گریت وال چین از سال 2020 وسیله نقلیه ای را به بازار فرستاده که طرفداران پرشماری را در نقاط مختلف دنیا پیدا کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۴    
تصاویر مسحورکننده جدیدی که توسط بزرگترین تلسکوپ خورشیدی جهان گرفته شده است، ویژگی های بصری فوق العاده ای را از ستاره منظومه ما نشان می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۳    
در پی اختصاص 20 درصد ظرفیت قرعه کشی سومین فروش یکپارچه خودروها به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو سن فرسودگی را حدوداً 15 سال دانست و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۲    
مراسم پیاده روی اربعین هرساله از مسیر نجف تا کربلای معلی برگزار می شود که با همه سختی هایی که ممکن است داشته باشد، به صورت خانوادگی تجربه جالب و متفاوتی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۲    
کارمند مزدور اینترنشنال سعودی: چرا مردم از جیب شخصی خود هزینه می کنند؟ هزینه کردن برای مراسم حج با اربعین فرق می کند!
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۱    
دختر جوانی که برای انجام بوتاکس از خانه بیرون رفته بود، چند روز بعد جسد سوخته اش در نزدیکی کرج کشف شد و افسران پلیس آگاهی را در برابر معمای پیچیده ای قرار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۱    
چند هفته ای است که تب خرید لوازم التحریر بالا گرفته و دانش آموزان با خرید کیف، کتاب، دفتر و نوشت افزار برای حضور در مدارس آماده می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۳    
همراه اول برای ممانعت از مواجهه ناخواسته زائران ایرانی اربعین با هزینه های اضافی استفاده اینترنت، مصرف دیتا با تعرفه آزاد را برای تمامی مشترکانی که در کشور عراق حضور دارند غیرفعال کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۱    
از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج)، با شعار راه قدس از کربلا می گذرد رونمایی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تغییر اسکوچیچ برای من تصمیم بسیار سختی بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۵    
رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در گفتگوی ویدیویی با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در خصوص همراهی قطر برای حضور قدرتمند ایران در نمایشگاه جام جهانی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۴    
استاندار خوزستان گفت:زایران اربعین حسینی با توجه به کمبود وسیله نقلیه در کشور عراق ، مراجعه به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه را به بعد از روزهای پنجشنبه و جمعه موکول کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۸    
تداوم سیاست هویج و چماق در دولت بایدن، سخت بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی با این دولت و در نهایت دلجویی واشینگتن از متحدان منطقه ای خود در خاورمیانه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۴    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران از سمت خود استعفا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۵    
کاخ سلطنتی انگلیس از وخامت حال الیزابت دوم ملکه انگلیس خبر داد و اعلام کرد که وی تحت نظر پزشکان قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۵    
صندوق پروژه ای چون نوعی از صندوق تامین مالی می باشد قبل از بررسی صندوق پروژه ای و نکات مهم مربوط به آن باید بدانیم که صندوق تامین مالی چیست؟
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۶    
تاریخ بشر پر از فراز و نشیب هایی بوده که هر دوران آن با تاثیر از یک کشف بزرگ نامگذاری شده است. برخی از این دست آوردهای بشر به قدری در زندگی و پیشرفت انسان تاثیر داشته که ادوار مختلف تاریخ را بر اساس ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۸    
امروز وزیر کشور به عراق و معاون اول رئیس جمهور به مرز مهران رفته اند تا مشکلات بوجود آمده برای سفر زوار اربعین به عراق را حل کنند
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۱    
توضیحات شهردار تهران درباره شنبه های امید و افتخار و افتتاح طرح های شهرداری در ایام پیروزی انقلاب.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد ملی اربعین گفت: با توجه به افزایش گرما در کشور عراق، گرمازدگی مهمترین نگرانی در خصوص زائران پیاده اربعین همزمان با دهه آخر صفر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۴    
ساترا بر اجرای تکالیف قانونی خود در چهارچوب مقررات و آیین نامه های محتوایی ابلاغی تاکید دارد و توسعه فضای مجازی سالم، مفید و ایمن را یکی از ماموریت های اصلی خود می داند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۵    
آمارهای بانک جهانی نشان می دهد فقر مطلق در ایران در دوره فعالیت دولت قبل سه برابر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۲    
این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی روش در مقدماتی جام جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۴    
با ابطال 2مصوبه دولت برای حقوق بازنشستگان و حق مسکن کارگری، این دو گروه باید منتظر افزایش دریافتی ماهانه باشند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۴    
دبیر سابق کارگروه بازی های رایانه ای نظام صنفی رایانه ای کشور معتقد است، شکوری در مسیری هیجانی قرار گرفته و بازنشر و استقبال از اظهارات اخیر او شلیک به مغز متفکر هیأت مدیره صباایده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۷    
اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی درباره نتایج منفی صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۵    
رییس هیئت مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای در واکنش به تصمیم شکوری بر تعطیلی آپارات گیم گفت: اینکه صبا ایده تعطیلی را به جای به کارگیری هوش مصنوعی برای حذف صحنه های برهنگی و کلمات رکیک در بازی ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۳    
یکی از بحران هایی که دولت روحانی برای دولت سیزدهم به ارث گذاشت، بحران بدهی است. شاید خلاصه بحران بدهی را بتوان در گزارش صندوق بین المللی پول دید که بر اساس آن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درباره زمان اعتبار گذرنامه ویژه اربعین و مشکل ممنوع الخروج ها برای شرکت در راه پیمایی اربعین توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۳    
یک روزنامه لبنانی از چراغ سبز آمریکا به نخست وزیر لبنان برای دریافت سوخت از ایران خبر داد و نوشت که بیروت به دنبال آن است هفته آینده یک هیأت فنی برای بررسی این امر به تهران اعزام کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۴    
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی: مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی به هیچ وجه با طرح صیانت مجلس شورای اسلامی ارتباطی ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۱    
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با توجه به حجم انبوه زوار و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران، زائران تا حد امکان مسیر زیارتی خود را از پایانه مرزی مهران انتخاب نکنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۵    
نماینده روسیه در سازمان ملل خبر داد که مسکو برای بررسی مسئله ارسال تسلیحات توسط آمریکا و اروپایی ها به اوکراین، خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۵    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده است که تاجیکستان طی چند هفته گذشته 200 مهاجر افغانستان را اخراج کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۱    
وزیر خارجه یونان با هشدار نسبت به وقوع درگیری دیگری مانند جنگ در اوکراین گفت که در صورت حمله ترکیه، آتن از خود دفاع می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در روزهای آینده در برخی نقاط کشور شاهد بارش باران و وزش باد و کاهش دما خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاهای بی اساس علیه برنامه هسته ای ایران گفت که بازگشت متقابل به برجام به ثبات منطقه کمک می کند و در راستای منافع ملی آمریکاست.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۵    
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: تا پایان سال 70هزار خودرو معادل یک میلیارد یورو قرار است وارد کشور شود. اگر همه چیز خوب پیش برود، آذر ماه باید منتظر دیدن خودروهای وارداتی باشیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۳    
تصادف دو دستگاه اتوبوس زائرین با پیکان، در محور دهلران- مهران ، 2 مصدوم و 3 فوتی برجای گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴    
امیر سرتیپ واحدی گفت: در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی صد درصد رسیده ایم ولی نباید لحظه ای در این مسیر بایستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۲    
مشاور وزیر کشور عراق خبر داد که عراق با ورود زائران افغانستانی و پاکستانی از مرز شلمچه برای زیارت اربعین موافقت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۸    
امیرسعید ایروانی نماینده جدید ایران در سازمان ملل ضمن تسلیم استوارنامه خود به دبیرکل سازمان ملل، رسما کار خود را آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به گزارش آژانس گفت: مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه سنگین در هشت محور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۲    
وبگاه تخصصی نظامی نوشت دستیابی ایران به جنگنده های پیشرفته تر چالشی برای ایالات متحده خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۴    
برای درک انقلاب اسلامی و عمل به ایده ها و آرمان های آن ضروری نیست که فیلسوف با دانشمند باشی. اما به این معنای کنارگذاشتن شرط شناخت نیست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۸    
پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: یک شهروند سعودی در تبعید می گوید: محمد بن سلمان احتمالا شخصیتی است که از اختلالات روانی رنج می برد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۳    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه پایه و اساس مخدرهای جدید یکی است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۹    
چند روز بیشتر به بازگشایی مدارس نمانده و مسئولان شهری و انتظامی بر سر راه حلی برای کاهش ترافیک، اتفاق نظر دارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و بشدت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۴    
سفیر روسیه در پکن با قابل درک دانستن موضع چین درخصوص جنگ اوکراین، گفت واشنگتن عامدانه پکن را تحریک می کند تا دست به اقدامات نامناسبی درمورد تایوان بزند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۱    
به جرات می توان گفت که یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تلویزیون های بازار لوازم خانگی، تلویزیون های سونی می باشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۶    
وزیر خارجه عراق در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان به گفت وگوی مجددش با همتای سعودی درباره مساعدت برای آزادی حاجی بازداشتی ایرانی اشاره و ابراز امیدواری کرد شرایط آزادی وی هر چه سریع تر فراهم شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۷:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن مردود خواندن اتهامات بی اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا درباره حمله سایبری به آلبانی، نسبت به هرگونه ماجراجویی سیاسی علیه ایران هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۶:۰۳    
پنتاگون به نقل از شرکت آمریکایی سازنده جنگنده های نسل پنجم اف-35 اعلام کرد که یک آلیاژ به کار رفته در موتور این جت ساخت چین است
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۴:۳۱    
باشگاه فولاد طی پیامی از حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی ایران مخالفت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۳:۴۹    
یک مقام روسیه اظهار داشت که کالاهای صنعتی ساخت ایران می توانند جایگاه قابل قبولی در بازار روسیه داشته باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۳:۰۴    
خیلی ها نمی دانند که پیاده روی اربعین رکوردهای جهانی دارد؛ این پیاده روی را که شیعیان با عشق و ارادت می روند، خدا نظر کرده به آن و یکتا شده در جهان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۲:۱۸    
در شب دوم هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو مقابل اتلتیکو در لحظات پایانی شکست خورد و لیورپول در ناپل تحقیر شد.