شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 13 شهریور 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 شهریور 1401 الف 2 شهریور 1401 الف 3 شهریور 1401 الف 4 شهریور 1401 الف 5 شهریور 1401 الف 6 شهریور 1401 الف 7 شهریور 1401 الف 8 شهریور 1401 الف 9 شهریور 1401 الف 10 شهریور 1401 الف 11 شهریور 1401 الف 12 شهریور 1401 الف 13 شهریور 1401 الف 14 شهریور 1401 الف 15 شهریور 1401 الف 16 شهریور 1401 الف 17 شهریور 1401 الف 18 شهریور 1401 الف 19 شهریور 1401 الف 20 شهریور 1401 الف 21 شهریور 1401 الف 22 شهریور 1401 الف 23 شهریور 1401 الف 24 شهریور 1401 الف 25 شهریور 1401 الف 26 شهریور 1401 الف 27 شهریور 1401 الف 28 شهریور 1401 الف 29 شهریور 1401 الف 30 شهریور 1401 الف 31 شهریور 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۶:۴۹    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان 2 دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۰    
ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان از امروز شنبه 19 شهریور آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۷    
بانک سپه به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز بانک سپه را تا سقف 5 میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۳    
حسن روحانی روی صندلی جابه جا می شود و ادامه می دهد: وقتی امریکا از برجام بیرون رفت، تصمیم اولیه این بود که ماهم بلافاصله از برجام خارج شویم. همان روز جلسه اضطراری گذاشتیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۳    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تمام توان در ایام اربعین در کنار زائران خواهد بود و در این راستا مواکب درمانی تأمین اجتماعی در مرزها و در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۰    
11 سال قبل مادرم التماس می کرد که مسیر اشتباهی را برای ازدواج در پیش گرفته ام اما من کور و کر بودم و جز رسیدن به آن جوان تبعه خارجی به چیز دیگری فکر نمی کردم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۰    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که با استقبال مقامات ارمنستان، خط تولید خودروهای ایرانی در این کشور آغاز به کار می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از آغاز عملیات انتقال خودروهای رها شده درحاشیه خیابان ها و معابر عمومی شهر مهران به پارکینگ خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۸    
پیامک های بانک تجارت از این پس با عنوان TejaratBank برای مشتریان این بانک ارسال می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۰    
تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران توسط رؤسای سه مجموعه به امضا رسید که راه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد تمام خدمات الکترونیک این سازمان در حال حاضر در پنجره واحد دولت الکترونیک در دسترس است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۸    
با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی ازدحام مردم در صف صدور گذرنامه در مرکز پلیس فراجا و تهران بزرگ(کوه نور) افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۴    
احمد کریمی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف گفت: ترکیه اکثر رفوگران و تعمیرکاران فرش دستباف ایرانی را جذب و استخدام کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۸    
این محموله که ششمین محموله بزرگ مکشوفه مواد مخدر امسال توسط گمرک است روز گذشته توسط مرزبانان اقتصادی گمرک در مرز ماهیرود کشف شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۱    
شب گذشته در بازی پونفرادینا مقابل خیخون، عابدزاده اشتباهی عجیب به نمایش گذاشت و باعث گل خوردن تیمش شد. منبع: فارس
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۹    
سرپرستان خانواده های عازم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی می توانند از شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران به صورت یکجا برای اعضای خانواده ارز خریداری کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به تصویب طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی در مدرسه فیضیه تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۱    
مراسم قرعه کشی انتخاب نفر انتحاری داعش در حلب سوریه در سال 2016 را ببینید. شخص برنده ، چند دقیقه بعد خودش را منفجر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۸    
پلیس تهران در جریان طرح برخورد با گوشی قاپان، سارقی را دستگیر کرده که تاکنون 18 بار سابقه بازداشت داشته است!
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۷:۳۶    
ایالات متحده قصد دارد سفیر خود را در روسیه تغییر دهد، اما قصدی برای کاهش سطح روابط دیپلماتیک با روسیه ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۶:۴۶    
رسانه ها از یک سانحه هوایی و سقوط یک فروند هواپیمای سسنا دردریای بالتیک نزدیک سواحل لتونی و پرواز جنگنده های ناتو در این ماجرا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۶:۰۴    
کرمان _ معاون وزیر آموزش و پرورش از آمادگی برای صدور مجوز راه اندازی مدارس غیردولتی ویژه اتباع خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۳:۴۷    
سازمان هواپیمایی کشوری درباره با این شائبه که عرضه بلیت در روز نخست به پایان رسیده، اعلام کرد که تاکنون 30 درصد از ظرفیت کل بلیت ها به فروش رسیده و بلیت به صورت پیوسته در روزهای آتی نیز ارائه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۲:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر نوه ی خود گفت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه های گلم را بهانه ای می کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته های دوست داشتنی ایران که این روزها به سن تکلیف می ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۰:۵۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با وزرای خارجه هند و قطر درباره مناسبات دوجانبه و مذاکرات رفع تحریم ها به رایزنی پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۱    
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۱    
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه یکشنبه در سخنانی هشدار داد که زمستان سختی در انتظار اتحادیه اروپا خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مشاورانش گفت: این پرونده در مراحل ابتدایی است و تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی هیچ اطلاعاتی از پرونده منتشر نشده و مطالب ذکر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۳    
آیت الله رئیسی در نشست هیات دولت اظهارداشت: برای خنثی کردن نقشه سوداگران، تلاش کنید بخش آسیب دیده تالاب انزلی در حد امکان احیا شده و به حالت قبل بازگردد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۶    
در رقابت های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد در مهمترین بازی هفته مقابل آرسنال به برتری رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۵    
دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در دیدار با نخست وزیر عراق مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا خواستار تقویت گفت وگوی ملی بین گروههای سیاسی عراقی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۳    
طبق اعلام سازمان هواپیمایی به فارس، تاکنون 30 درصد از ظرفیت کل بلیت پروازهای اربعین به فروش رسیده است و بلیت به صورت پیوسته در روزهای آتی نیز ارائه خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۱    
معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۴    
رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: این وقفه فرصت خوبی برای باشگاه ها هم است که بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش نیروی دریایی راهبردی ارتش در امنیت تنگه هرمز، باب المندب، دریای عمان، اقیانوس هند و دریای سرخ یک نقش راهبردی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن بر ضرورت رفع محاصره انسانی یمن تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۶    
گورباچف اواخر هفته گذشته مرد. بازخوانش نصایح امام به گورباچف، پیام های جدی برای رؤسای جمهور جهان دارد. آمریکایی ها بیش از 30 سال است در سپهر سیاست ایران دنبال گورباچف ها و یلتسین های ایرانی می گردند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال به مشکلات این باشگاه در موضوع تبلیغات محیطی واکنش جالبی نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، انتخابات میان دوره ای یک همه پرسی در مورد فساد و افراط گرایی جو بایدن و حزب دموکرات است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۱    
رسانه های رژیم موقت صهیونیستی اعلام کردند که رئیس موساد در یک سفر امنیتی پیرامون ایران، عازم آمریکا می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۱    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از 5 میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان از آغاز ماه محرم تاکنون در قالب پویش اطعام حسینی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۰    
دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز یشکنبه گفت که شرایط روسیه برای آتش بس تغییر نکرده است و خواستار اجرای شرایط خود برای حل و فصل بحران اوکراین هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۳    
دو قصه منظوم مصطفی رحماندوست با نام های لباس عید گنجشک و موش دم بریده به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۱    
جریان صدر خواستار بازگشت نمایندگان مستعفی خود به پارلمان عراق شد و بابت قبول استعفای نمایندگان به دادگاه فدرال شکایت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۹    
دکتر هادی پرستارشهری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به دریافت جایزه بین المللی سرآمدترین دانشمند جوان سال CHEMOLAB) 2022 ) در کنفرانس بین المللی کمومتریکس شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۹    
استاندار تهران از احتمال استفاده از ظرفیت 20 درصدی دورکاری و شناورسازی ساعات کار دستگاه های دولتی، مدارس و بانک ها با تایید مراجع بالادستی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۹    
دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اردبیل با صدور جوابیه ای، دلیل تغییر رنگ آب رودخانه ارس را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۶    
یکی از رهبران ائتلاف دولة القانون خبر داد که گروههای سیاسی درباره تشکیل کابینه جدید عراق، اتفاق نظر دارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۲    
در پی بالا گرفتن حملات لفظی بین دو حزب اصلی آمریکا، رسانه های مختلف به بررسی احتمال وقوع جنگ داخلی در آمریکا پرداختند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۴    
با پیشنهاد دوسالانه جشنواره فیلم ونیز، جایزه شیر طلایی هفتاد و نهمین این رویداد به پل شریدر - Paul Schrader فیلم نامه نویس ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
آیت الله رئیسی گفت: سیاست دولت حمایت از بخش تعاونی است و درخواست دارم فعالان این عرصه، به تلاش های خود در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور با جدیت ادامه دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۲    
چهار سال از درگذشت استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد می گذرد و حال هشت جلد از مجموعه طنزآوران با مقدمه و گزینش ایشان وارد بازار کتاب شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در هشتمین نمایشگاه ایران نوشت، دیجی کانون که یک زیرساخت فناور محوری است نیز آغاز به کار کرده که به واسطه آن تولید ایرانی به دست مصرف کننده ایرانی می رسد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۲    
به دنبال انتقادات از ایرلاین ها در خصوص فروش بلیت هواپیما با قیمت مصوب در مسیر تهران- نجف برای ایام اربعین و اعتراض مردم در این زمینه دو شرکت هواپیمایی توضیحاتی ارائه کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۸    
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، از آتش سوزی در جنگل های شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۵    
سامانه تلفنی 6369 که همزمان با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها در راستای پاسخگویی به سوالات مردمی در اردیبهشت ماه امسال فعالیت خود را گسترش داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۱    
یاسوج- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت ) گفت: امسال صادرات غیر نفتی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۲    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی درباره شایعات اخیر پیرامون انتساب فردی به ایشان توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۲    
مشاور وزیر آموزش و پرورش در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اعلام کرد که مدرسه مجازی ایران نیز به زودی افتتاح خواهد شد تا آموزش مجازی و ترکیبی به دانش آموزانی که شرایط حضور در مدرسه را ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۰    
عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران حداقل قیمت لباس فرم دخترانه در مقطع دبستان را 350 هزار تومان اعلام کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۸    
کارشناس ورزشی ترکیه در پخش زنده تلویزیونی در حال صحبت با مجری بود که با یک پس گردنی از سوی گربه خانگی خود غافلگیر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۸    
طبق یک خط مشی جدید، اگر افراد خارجی با شهروندان کرانه باختری روابط عاطفی جدی برقرار کنند، برای دریافت مجوز اقامت خود باید مراتب را به وزارت جنگ اسرائیل اطلاع دهند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۹    
لاستیک کومهو یکی از انواع لاستیک های معتبر در جهان است که توسط شرکت کومهو در کره به تولید می رسد.شرکت کومهو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک در جهان می باشد که دارای سابقه بیش از 60 سال می باشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی شهادت استوار یکم امیر کیوان لو در حین دستگیری یک سارق مسلح به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستور داد تا پرونده این جنایت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین گفت: زائران اتباع خارجی جهت زیارت عتبات عالیات فقط به مرز شلمچه مراجعه و از مراجعه به دیگر مرزهای کشور از جمله مهران خودداری کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تاکید کرد که "پاسخ ایران را بررسی می کنیم و در زمان مناسب از طریق واسطه اروپایی پاسخ دهیم".
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از کشف هفت قبضه سلاح گرم غیرمجاز و دستگیری پنج تن از عاملان فروش سلاح و مهمات در شمال و جنوب شرق تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۱    
وزیر بهداشت از استقرار هشت بیمارستان صحرایی در مرزها برای مراقبت از زائران اربعین حسینی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۴    
براساس اعلام بانک مرکزی، در ایام اربعین تا تاریخ پنجم مهرماه سقف برداشت روزانه از خودپرداز تمام بانک ها به 500 هزار تومان فقط در استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و نقاط مرزی شلمچه، خسروی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۸    
مراسم رونمایی از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور، یکشنبه 13 شهریور با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال در محل این سازمان برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۲    
با توجه به شلوغی موکب ها در روزهای پیاده روی اربعین، داشتن برخی وسائل همچون لیوان، قاشق، حوله و... توصیه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۲    
آمار بانک مرکزی درباره چک های برگشتی در تیرماه سال جاری نشان می دهد که در این ماه بیش از 586 هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ معادل 8.4 و 7.7 درصد کاهش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۶    
یک نوجوان سارق آینه بغل های خودروی هیوندای ix35 را در عرض چند ثانیه در مشهد به سرقت برد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۴    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره کد شناسه افراد فاقد شناسنامه گفت: اکنون هشت هزار پرونده آماده داریم که به سرعت برای آنها کد شناسه صادر خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی گمرک گفت: به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش همزمان کامیون های تجاری و زوار، صادرات کالا از سه مرز شلمچه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۴    
عزت الله ضرغامی در گفت و گویی از میراث فرهنگی، سینما، هنر و... می گوید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام اسامی داروها در عراق، گفت: زائرانی که داروهای خاصی مصرف می کنند و در ایام اربعین حسینی عازم کشور عراق هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۴    
وزیر کشورگفت: در ابتدای حضور دولت سیزدهم، گزارش هایی مبنی بر توقف صدور کارت ملی داشتیم و 10 میلیون نفر منتظر بودند و تلاش شد این کار با سرعت قابل قبولی حل شود و اکنون پنج میلیون صادر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهور تقویت ارزش پول ملی، اصلاح ناترازی بانک ها، توقف رشد سالیانه نقدینگی، اصلاح سبد ذخایر ارزی متناسب با نیازهای سرمایه گذاری و تجاری کشور، توسعه دامنه وثایق و تسهیل فرایند وثیقه گذاری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح اصلاح ذیل جدول (4-24) محرومیت زدائی تبصره (14) قانون بودجه سال 1401 کل کشور تایید شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۱    
رئیس کمیته داوران از صدور مجوز برای قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال رسمی مردان در رده های پایه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۱    
تصاویر ضبط شده از دو قلاده خرس در محدوده حفاظت شده زیستگاه و ذخیره گاه کره ارژن-پریشان در شهرستان کازرون استان فارس، نشان دهنده حال خوب خرس های ساکن در این منطقه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۱    
مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در توییتی نوشت: خط تولید تیبا و تیبا2 همچنان متوقف است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۴    
هر کیلوگرم مرغ به نرخ مصوب خود رسیده است و در بازار در محدوده 59 تا 62 هزار تومان به فروش می رسد، به همین منظور وزارت جهاد کشاورزی ذخایر مرغ منجمد خود را در بازار توزیع می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۴    
وزارت ورزش و جوانان ایران، حکم ماموریت ملایی در فدراسیون ورزش همگانی را تمدید نکرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
صبح امروز در جریان درگیری ماموران پلیس با یک سارق، "استواریکم امیر کیوانلو" به فیض شهادت نائل شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۱    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک آغاز سال تحصیلی، گفت: از مدیران و کارشناسان دعوت کنیم تا راه حلی برای ترافیک تهران داشته باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۲    
رهبر جریان صدر عراق از همه زوار اربعینی خواست که ملزم به نظم و قوانین باشند و از مسئولان رسمی عراق خواست به مهمانان و زوار غیرعراقی بیش از خود زوار عراق رسیدگی کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان و دانش آموزان توصیه کرد با توجه به فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس نسبت به تزریق مراحل بعدی واکسیناسیون اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۸    
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان تأمین اجتماعی برای شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که پلیس به صورت شبانه روزی مسائل مرتبط با گذرنامه را پیگیری می کند و ظرف 48 ساعت آینده با تدابیر اندیشیده شده بخش عمده ای از برگ های ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۰    
طبق آخرین اخبار، گمرک ایران از ممنوعیت رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری از مبدا عراق طی روزهای 10 تا 31 شهریور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۲    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی پوشاک گفت: نهادهای متولی مقابله با قاچاق در حالی از وظایف خود شانه خالی می کنند که حجم ورودی پوشاک قاچاق نامرغوب روز به روز بیشتر می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۹    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت:علامت استاندارد نشان مقدسی برای هر ایرانی است و موجب اعتماد و ایمنی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۹    
فرزند خلبان بازداشت شده ایرانی در آرژانتین برای نخستین بار جزئیاتی از نحوه و چگونگی دستگیری پدر خود و سایر خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی را بیان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۵    
34 هزار و 121 مرکز از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی اخطار گرفته و به مراجع قضایی معرفی شده اند و 745 مورد از این مراکز نیز پلمپ شده اند.
  • ۱