شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 17 فروردین 1398 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 29 اسفند 1397 امین 2 اردیبهشت 1398 امین 1 خرداد 1398 امین 1 تیر 1398 امین 31 مرداد 1398 امین 1 شهریور 1398 امین 30 مهر 1398 امین 25 آبان 1398 امین 28 آذر 1398 امین 1 فروردین 1398 امین 2 فروردین 1398 امین 3 فروردین 1398 امین 4 فروردین 1398 امین 5 فروردین 1398 امین 6 فروردین 1398 امین 7 فروردین 1398 امین 8 فروردین 1398 امین 9 فروردین 1398 امین 10 فروردین 1398 امین 11 فروردین 1398 امین 12 فروردین 1398 امین 13 فروردین 1398 امین 14 فروردین 1398 امین 15 فروردین 1398 امین 16 فروردین 1398 امین 17 فروردین 1398 امین 18 فروردین 1398 امین 19 فروردین 1398 امین 20 فروردین 1398 امین 21 فروردین 1398 امین 22 فروردین 1398 امین 23 فروردین 1398 امین 24 فروردین 1398 امین 25 فروردین 1398 امین 26 فروردین 1398 امین 27 فروردین 1398 امین 28 فروردین 1398 امین 29 فروردین 1398 امین 30 فروردین 1398 امین 31 فروردین 1398 
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۳    
اگر در رابطه ای عاطفی به سر می برید و به فکر ازدواج با عشق زندگی تان هستید، باید در دوران آشنایی شناخت کافی از طرف مقابل تان به دست آورید و با آگاهی کامل وارد زندگی مشترک شوید ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از لحاظ شاخص های کیفی در پرداخت یارانه مطبوعات سال 98 خبر داد و گفت: این مهم سال جدید تاثیر بیشتری در تعیین میزان یارانه ها خواهد داشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه واگذاری مدیریت شهری به بخش خصوصی هزینه ها را کاهش می دهد، گفت: شهرداری ها برای نیروهای مازاد خود شغل تعریف کنند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۲    
مدیر کل امور مالیاتی مازندران، اعلام کرد: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان، 31فروردین ماه سالجاری است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۷    
نامزدهای جایزه کتاب بریتانیا در بخش آثار داستانی و آثار غیر داستانی معرفی شدند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن، گریبان میلیونها نفر را گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می افتند که دیگر خیلی دیر شده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۷    
رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: تهدیدات آنلاین از طریق وب سایت های آلوده، کاربران زیادی را در معرض خطر قرار می دهد، وب سایت های آلوده با استفاده از بدافزارهای مخرب مانند ویروس ها، کرم ها ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۲    
در پی تصمیم برای ادغام پنج بانک و موسسه مالی وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، نخستین گام اجرایی ادغام از امروز (18 فروردین) با فروش سهام این بانک ها آغاز می شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۷    
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در این شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای مالی، کم حاشیه ترین شهرداری کشور بین کلانشهرهای مختلف طی سال 97 بود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۷    
نرخ جدید بهای خدمات حمل و نقل مسافر شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در حالی از دیروز اجرایی شده که این شرکت فقط یک سوم هزینه تمام شده جابجایی را از مسافران اخذ می کند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۲    
به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز آتش سوزی مهیب در مغازه تعویض روغن در کوی توحید، دو مصدوم برجای گذاشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۷    
فرماندار تبریز در خصوص تجمع صبح امروز تعدادی از کارگران شرکت خانه سازی ایرداک مقابل ساختمان فرمانداری گفت: مالک شرکت تصمیم به تعدیل نیرو گرفته است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزادراه تهران-شمال در خصوص حادثه سیلاب اخیر خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل شده که در حال رسیدگی است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۱    
عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان توسط مدیرکل این دستگاه تشریح شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۲:۰۶    
رسول صالحی مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب خوزستان نیز گفت: در حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آبفای استان خوزستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۶    
روزنامه آلمانی اشپیگل در گزارشی با اشاره به گذرنامه های عناصر داعش نوشت تمام آن ها دست کم یک بار از گذرگاه های مرزی ترکیه گذشته اند و از آنجا وارد سوریه شده اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۱    
در کنار وزیر کشور فردی در ستاد مدیریت بحران کشور قرار دارد که از توانایی لازم و کافی برای این مسئولیت برخوردار نیست.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
ظهر شنبه انفجار باطری یک زیر دریایی در صنایع دریایی شهید درویشی وزارت دفاع در بندرعباس حادثه آفرید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای هدف آمریکا از حضور در عراق را فراتر از حضور نظامیِ صرف خواندند و گفتند: آنها به دنبال حضور و منافع بلندمدت و تشکیل دولتی همچون دولتهای نظامی در اوائل اشغال عراق هستند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت که در حال حاضر مخازن سد های استان به میزان حدود 300 میلیون متر مکعب آبگیری شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 75درصد بیشتر است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۶    
محور هراز(آمل- تهران) که شب گذشته در مسیر تونل تکاور به دلیل ریزش تخته سنگ بزرگ از کوه بسته شد، ساعتی پیش با تلاش راهداران مازنی بازگشایی شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۶    
لوی خطیب وزیر برق عراق گفت که خرید گاز و برق از ایران تا زمانی ادامه خواهد داشت که ما میادین گازی خودمان را به اندازه ای توسعه دهیم که در تأمین گاز به خودکفایی برسیم و همچنین نیروگاه های لازم را برای ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۱    
طی مراسمی در تالار ولایت آستان قدس رضوی و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام مروی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی معرفی شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۸    
مشاور رئیس جمهور پیشین گفته احمدی نژاد روال عادی فعالیت هایشان را دارد و در ایام نوروز ملاقات هایش را در دفتر و منزل خود داشت و در همین ایام نوروز سه یا چهار جلسه مصاحبه با خبرنگاران داخلی و خارجی ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۳    
بهترین فیلم های اکشنی که در سال 2019 اکران خواهند شد کدامند؟ بدون شک فیلم های کاپیتان مارول ، شازم! و انتقام جویان: پایان بازی در میان آن ها خواهند بود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۳    
پیکر جمشید مشایخی با حضور مسوولان،هنرمندان و مردم در حالی به سوی آرامگاه ابدی بدرقه شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
سیاست تجاری در سال 98 از تثبیت مجدد طبقات و سقف تعرفه های واردات حکایت دارد. براساس مصوبه هیات وزیران در سال جاری طبقات تعرفه ای همانند سال گذشته 8 طبقه و حداقل و حداکثر تعرفه دریافتی برای واردات ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
با تایید برانکو ایوانکوویچ، امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از لیست این تیم خط خورد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۸    
موز یکی از میوه هایی است که برای زنان باردار فایده ی زیادی دارد. مراکز ملی بهداشت توصیه می کنند که زنان باردار هر روز 3 تا 4 وعده موز بخورند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۳    
فرماندار شوش گفت: تاکنون چهار هزار و 782 نفر از سیل زدگان مناطق مختلف شهرستان شوش در اردوگاه های موقت این شهرستان اسکان یافته اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۳    
دیوید مالپَس، اقتصاددان و دیپلمات ارشد وزارت خزانه داری (اقتصاد) و وزارت خارجه ی ایالات متحده، و مشاور ارشد دونالد ترامپ، به ریاست پنجساله ی بانک جهانی برگزیده شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۳    
دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران می گویند در سال 97 بیش از 13 هزار میلیارد تومان زیان داشته اند؛ این در حالی است که قیمت خودرو از ابتدای سال گذشته تا میانه سال ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه سی بی اس اظهار کرد، واشنگتن هرگز به عربستان اجازه نخواهد داد که تبدیل به یک قدرت هسته ای شود که آمریکا و اسرائیل را تهدید کند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۳    
بر اساس گزارش مجله سلامت، برخی گیاهان دارویی به تقویت مغز کمک می کنند و باعث بهبود عملکرد آن می شوند. در این اینفوگرافی با این گیاهان و خواص هر یک از آن ها اشنا می شویم.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۳    
زیباکلام گفت: برخی می گویند زیباکلام مزدور نظام است، اما خودم فکر می کنم علت اینکه بازداشت نمی شوم و سر از زندان اوین درنمی آورم این است که آن هایی که بازداشت می کنند متوجه این نکته شده اند که ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۳    
رییس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نایب رییس کنفداسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۸    
یکی از مقام های ارشد دولت آمریکا اعلام کرد، گزینه نظامی علیه دولت ونزوئلا به جدیت در حال بررسی توسط دولت واشنگتن است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۸    
رسانه ها به صورت گسترده به استفاده از ربات ها هوشمند برای نگارش گزارش ها، ویرایش آنها، تهیه خبر و راست آزمایی آنها استفاده می کنند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۲    
فرماندار آق قلا وضعیت مناطق سیل زده در این شهرستان را پس از 17 روز بحرانی و نگران کننده خواند و گفت: روز گذشته پیشنهاد حفر خندق از سمت مسکن مهر آق قلا تا کمربندی ارائه شد تا امروز این مهم عملیاتی شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۷    
در 13 مارس 2019، یک هیئت سعودی به ریاست وزیر تجارت و اقتصاد عربستان، به بغداد رفت. به دشواری می توانیم زمان بندی این سفر که مصادف شد با آخرین روز سفر روحانی به عراق را نادیده بگیریم.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۷    
دانشگاه های معتبر دنیا همواره محققان بزرگی را به جامعه علمی دنیا معرفی کرده اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
یکی از افراد نزدیک به این جنگجویان که در این ساختمان بود و دومین کسی است که از این مکان دیدار کرده می گوید: این پادگان ها نزدیک روستای مولکینو در جنوب روسیه است که پاتوقی است برای این جنگجویان ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
بزرگ شدن پروستات می تواند بر مجرای پیشاب فشار وارد کرده و دفع ادرار را دشوار سازد. در این شرایط، مثانه ممکن است برای دفع ادرار سخت تر کار کند که می تواند به آسیب دیدگی و خونریزی منجر شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۲    
نرخ خدمات مسافربری شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در سال 1398 اعلام شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۲    
در پی افزایش رهاسازی آب از سد کرخه، دستور تخلیه فوری شهرهای سوسنگرد، بستان، حمیدیه، کوت سیدنعیم ، رفیع و ابوحمیظه در استان خوزستان صادر شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۷    
خبرگزاری فرانسه همچنین این اتفاق را اقدام سمبلیک دولت ترامپ توصیف کرد.