دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 19 فروردین 1398 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 29 اسفند 1397 امین 2 اردیبهشت 1398 امین 1 خرداد 1398 امین 1 تیر 1398 امین 31 مرداد 1398 امین 1 شهریور 1398 امین 30 مهر 1398 امین 25 آبان 1398 امین 28 آذر 1398 امین 1 فروردین 1398 امین 2 فروردین 1398 امین 3 فروردین 1398 امین 4 فروردین 1398 امین 5 فروردین 1398 امین 6 فروردین 1398 امین 7 فروردین 1398 امین 8 فروردین 1398 امین 9 فروردین 1398 امین 10 فروردین 1398 امین 11 فروردین 1398 امین 12 فروردین 1398 امین 13 فروردین 1398 امین 14 فروردین 1398 امین 15 فروردین 1398 امین 16 فروردین 1398 امین 17 فروردین 1398 امین 18 فروردین 1398 امین 19 فروردین 1398 امین 20 فروردین 1398 امین 21 فروردین 1398 امین 22 فروردین 1398 امین 23 فروردین 1398 امین 24 فروردین 1398 امین 25 فروردین 1398 امین 26 فروردین 1398 امین 27 فروردین 1398 امین 28 فروردین 1398 امین 29 فروردین 1398 امین 30 فروردین 1398 امین 31 فروردین 1398 
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۸    
بدنبال اقدام کاخ سفید در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریست خارجی، وزارت خارجه آمریکا نیز این نهاد را در فهرست سازمان های تروریستی خود قرار داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد طرح جامع توسعه شهری در کهگیلویه و بویراحمد مورد تاکید است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۲    
از دیدگاه ما اختلافات ایران با آل سعود از آن دست اختلافاتی نیست که نشود راه حلی برای آن یافت. از این رو دستگاه دیپلماسی کشور می تواند در راستای همین هدف بخشی از توانایی های عراق را در این بخش به کار ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، گفت که سیل اخیر بیش از 8 میلیارد تومان به صورت مستقیم به شبکه های توزیع برق مازندران خسارت وارد کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۹    
رنگ های مختلف پلاک خودرو در ایران یکی از قصه های عجیبی است که بسیاری از مردم حتی ماجرای حداقلی آن را نمی دانند که طبیعتا باعث می شود تا شناخت درستی از خودروهای موجود در سطح خیابان ها نداشته و واکنش ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۹    
#ایران و #ژاپن دو کشور غیرغربی بودند که هم زمان در سال 1860 میلادی به توسعه و مدرنیته علاقه مند شدند و تنها دو کشوری هم بودند که در آن زمان خارج از آمریکای شمالی و اروپا به سوی مدرنیته رفتند .
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۹    
روزنامه شرق نوشت: سه سال حبس برای دو متهم، شپول دکل گمشده صرف صنعت شراب سازی شدهش ماه برای متهمی دیگر و تبرئه برای متهم خارجی پرونده ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۹    
یک نشریه آمریکایی با پرداختن به تأثیرات و پیامدهای اقدام احتمالی آمریکا علیه سپاه پاسداران، آن را اقدامی بی سابقه توصیف کرد که می تواند دردسرهایی را برای مقامات آمریکایی و خطراتی را نیز برای نیروهای ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۴    
محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که اپلیکیشن آنتی ویروسی که بر روی گوشی های شیائومی به صورت پیش فرض نصب شده ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۹    
شهردار اصفهان گفت: نیروهای اصفهانی با حضور در استان خوزستان از ساعاتی پیش عملیات استحکام بخشی و زدن سیل بند در مناطق پرخطر اهواز را آغاز کرده اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمب یکی از رستوران های کرج به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده اعلام کرد زمان آن رسیده که کشورش بلندی های جولان اشغال شده از سوریه را به عنوان بخشی از اسرائیل به رسمیت بشناسد ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۹    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به پنج سرفصل مهم معضلات جهان اشاره کرده و نوشته آینده با پاسخ به سوالات انگشت شماری تعیین می شود که هنوز کسی به آن ها پاسخ نداده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۴    
در چهل و چهارمین اجلاس سالانه هیأت عامل بانک توسعه اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نایب رئیس اول بانک برای اجلاس سال آینده آن انتخاب شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۴    
استاندار اذربایجان شرقی با اشاره به افزایش 45 سانتی متری تراز دریاچه ارومیه و افزایش 2 میلیارد مترمکعبی حجم آن نسبت به سال گذشته، افزود: خوشبختانه نگرانی و تهدید جدی درخصوص دریاچه برطرف شده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۱:۱۹    
در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیمهای استقلال و الهلال از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۹    
ذوب آهن موفق شد با برتری 3 بر یک مقابل الوصل گام بلندی برای صعود از گروه بردارد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۹    
آمریکا تمام عواقب خطرناک اقدام ماجراجویانه امروزش را برعهده خواهد داشت
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام آمریکا در مورد تروریستی خواندن سپاه احتمال تصویب نکردن fatf را در مجمع تشخیص قوی تر کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهوری سابق تونس کشورهای امارات، عربستان و مصر را محور شرارت عربی و حفتر را دست نشانده آنها برای نابودی بهار عربی توصیف کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
وزیر امور خارجه در نامه ای به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی خواستار قرار گرفتن نام نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا (سنتکام) در فهرست گروه های تروریستی جمهوری اسلامی ایران شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان آخرین وضعیت سدهای استان را تشریح کرد و گفت: ورودی و خروجی سد دز کاهش پیدا کرده، اما سد کرخه پر شد و باید فکری کنیم چون پایین دست تحمل این حجم از خروجی آب را ندارد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
برایان هوک در یادداشتی سرشار از ادعاهای غیرمستند به طور تلویحی به این موضوع اشاره کرده که فشارهای آمریکا موجب سختی زندگی مردم ایران و آسیب به میحط زیست این کشور شده و در اظهار نظری عجیب مدعی شده مردم ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۵    
کاخ سفید در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمانی تروریستی اعلام کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۰    
دیپلمات کهنه کار آمریکایی در فصل نهم کتاب خاطرات خود روایتی کوتاه از محتوای نامه باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کرده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
رئیس دستگاه قضایی در حکمی غلامحسین اسماعیلی را به عنوان سخنگوی قوه قضاییه منصوب کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
منابع دیپلماتیک گفته اند که روسیه مانع انتشار بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه نیروهای ژنرال حفتر در لیبی شده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی سیلاب های اخیر در کشور به دور از فضا های هیجانی و رسانه ای ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس سازمان صداوسیما درپی بی توجهی شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیر "دورهمی" و بیان مطالب غیرمنصفانه در خصوص تلاش های مسئولان در حادثه سیل درایام نوروز، مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد .
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد مساله 48 تیمی شدن جام جهانی به هیچ وجه قطعی نیست و در حد یک ایده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
مسئول دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر حمایت از برنامه های مبتکرانه برای اشاعه سلامت اجتماعی تأکید کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
برخی از تعمیرکاران خودرو اگر متوجه شوند که شما از خودرو و نگهداری آن چیز زیادی نمی دانید؛ سوء استفاده کرده و دروغ های زیادی می گویند تا شاید پول بیشتری از شما گرفته و یا اشتباه خود را توجیه کنند!
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
بانک جهانی در گزارش آوریل 2019 خود رشد اقتصادی ایران برای سال 2019 را منفی 3.8 درصد پیش بینی کرده و در گزارش خود تاکید دارد که ایران بعد از تجربه رکود در سال 2018 ، مجدداً در سال 2019 ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
چماق کشی به سوی اروپایی ها بدون داشتن هویجی در دست نه تنها نمی تواند کمکی به مقابله با تحریم ها کند بلکه همین اندک شکاف میان اتحادیه اروپا و ایالات متحده را هم از میان خواهد برد و به اجماع جهانی علیه ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۵    
رییس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه در 10 ماهه سال گذشته 14 هزار و 685 نفر قربانی تصادفات شدند، گفت که پراید نقش نخست را در این تصادفات داشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
دکتر حامد برکاتی: بنابراین ما باید زمان و سن بلوغ را بشناسیم و پدر و مادر هم باید با سن بلوغ و ویژگی های آن آشنا شوند که این موضوع در بسته خدمتی که در حوزه سلامت مدرسه تدوین شده و توسط آموزش و پرورش ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۵    
آذربایجان شرقی غنی ترین منطقه معدنی کشور است که با بیش از8 میلیارد تن ذخیره مکشوفه معدنی رتبه نخست کشور را دارد که در این میان در بین شهرستان های این استان، ورزقان را باید شهرستان طلایی استان نامید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی موافقت کردند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
طی حمله هوایی و درگیری نظامی روز گذشته در لیبی دست کم 21 تن کشته و 27 تن دیگر زخمی شدند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۵    
یک سناتور آمریکا با حمایت گروهی از سناتورهای دموکرات طرحی را به کنگره برده که هدف از آن ممنوع کردن اقدام نظامی دولت این کشور علیه ایران است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید کریستین نیلسن، وزیر امنیت ملی آمریکا، پست خود را ترک می کند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
نگرش هایی از این قبیل همواره سعی داشته اند تا با ترساندن افکار عمومی نسبت به عواقب رای خود و ظهور پدیده هایی چون پوپولیسم و فاشیسم حرکت به سمت اشرافیت سیاسی و آریستوکراسی را توجیه پذیر جلوه نمایند.