جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۵۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 25 فروردین 1398 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 29 اسفند 1397 امین 2 اردیبهشت 1398 امین 1 خرداد 1398 امین 1 تیر 1398 امین 31 مرداد 1398 امین 1 شهریور 1398 امین 30 مهر 1398 امین 25 آبان 1398 امین 28 آذر 1398 امین 1 فروردین 1398 امین 2 فروردین 1398 امین 3 فروردین 1398 امین 4 فروردین 1398 امین 5 فروردین 1398 امین 6 فروردین 1398 امین 7 فروردین 1398 امین 8 فروردین 1398 امین 9 فروردین 1398 امین 10 فروردین 1398 امین 11 فروردین 1398 امین 12 فروردین 1398 امین 13 فروردین 1398 امین 14 فروردین 1398 امین 15 فروردین 1398 امین 16 فروردین 1398 امین 17 فروردین 1398 امین 18 فروردین 1398 امین 19 فروردین 1398 امین 20 فروردین 1398 امین 21 فروردین 1398 امین 22 فروردین 1398 امین 23 فروردین 1398 امین 24 فروردین 1398 امین 25 فروردین 1398 امین 26 فروردین 1398 امین 27 فروردین 1398 امین 28 فروردین 1398 امین 29 فروردین 1398 امین 30 فروردین 1398 امین 31 فروردین 1398 
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
درمانگر حسگرهای الکتریکی را به نقاط مختلف بدن، متصل میکند، این حسگر ها ، پاسخ های فیزیولوژیک بدن به استرس های نظیر انقباض عضلانی حین دردهای تنشی را نشان می دهد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۳    
سازمان صداوسیما عادل نیست که عادل بخواهد. البته که عادل فردوسی پور همچنان در این سازمان هست، اما از متن به حاشیه رفته.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۳    
نخست وزیر پیشین عراق خواستار انحلال نیروهای حشد شعبی شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
همزمان با این اتفاقات در شبکه های اجتماعی نیز جنجالی به پا بود. هواداران تراکتورسازی قاطعانه مدعی بودند که محسن فروزان به خاطر "شرط بندی" در بازی با تراکتورسازی دو گل مشکوک دریافت کرده است ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
خوردن غذا های مورد علاقه ام، و تهیه ی یک نسخه ی راحت از دستورالعمل آنها، کاری است که من معمولا انجام میدهم. یکی از ساندویچ ها ی مورد علاقه ی من استیک فیله ی مرغ با پنیر است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۸    
محمدزاده گفت: چیزی که در تبریز به نام آسفالت ارئه می شود کیفیت لازم را ندارد و مخلوطی از روغن سیاه و قیر است که حتی با دست پودر می شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳    
جلسه دیروز شورای شهر تبریز که با بررسی چندین دستور جلسه پیگیری شد بر سرِ بررسی کیفیتِ آسفالت تبریز به تنش و جنجال کشیده شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۳    
با حضور علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بابک رضی منش به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسکو معرفی شد و از خدمات مرتضی محمدزاده فرماندار سابق این شهرستان قدردانی به عمل آمد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۸    
اکثر افراد حداقل برای یک بار دچار حالت تهوع شده اند. حالت تهوع، همان حس آزار دهنده ای است که در معده ایجاد می شود و فرد احساس می کند که می خواهد بالا بیاورید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۳    
مسائل مربوط به 1.3 میلیارد شهروند هندی می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشند. برای مثال، اعضای حزب تحت رهبری مودی و ملی گرایان هندو در بخش هایی سعی می کنند تا ذبح گاوها را کاهش دهند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۸    
بر پایه گزارش مرکز آمار ایران، از مجموع جمعیت 82 میلیون نفری ایران و شمار 66.87 میلیون نفری جمعیت 10 به بالا تنها حدود 27 میلیون نفر فعال هستند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۸    
رئیس سندیکای تولید کنندگان مکمل های غذایی و رژیمی ضمن تشریح سه دوره رشد تولید مکمل ها در کشور، گفت: تنها مرجع تهیه مکمل ها، داروخانه است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۳    
بیژن زنگنه وزیر نفت روزیکشنبه با شکننده خواندن وضع بازار نفت، گفت: اگر آمریکا بخواهد فشار را بر ایران بیفزاید، بازار نفت به طور غیرقابل پیش بینی شکننده تر خواهد شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر دولت روحانی نبود، دریاچه ارومیه خشک می شد و قابلیت احیا را از دست می داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۳    
دادستانی برای مرسی به اتهام جاسوسی، درخواست حکم اعدام کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به مواضع اخیر سفیر فرانسه در آمریکا واکنش نشان داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۳    
حیدر العبادی، نخست وزیر پیشین عراق می گوید: منافع عراق باید عراقیِ صرف باشد و سیاستمداران باید مسئولیت تصمیم های خود را پذیرفته و پشت دیگران مخفی نشوند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۳    
در حالی که کشورهایی مانند سوریه، لبنان و افغانستان نیز مناطق احتمالی بروز درگیری مستقیم یا نیابتی میان این دو کشور هستند، اما عراق از همه مستعدتر است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۸    
روزنامه "وال استریت ژورنال" جزئیاتی از کودکی و نوجوانی ولیعهد عربستان و چگونگی رسیدن سریع وی به رأس هرم قدرت در عربستان فاش کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۸    
وی ادامه داد: از این تصمیم خیلی تأسف می خورم. چرا که بعد از 8 سال حضور و تعهدی که در تیم ملی ایران برای شادی و رضایت مردم و شناخته شدن در عرصه جهانی فوتبال داشتم، مجبور شدم شکایت کنم ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۳    
این در حالی است که پیش از این مرکز آمار رشد اقتصادی در شش ماهه اول سال 1397 بدون نفت را 0.3 درصد و با نفت چهار درصد اعلام کرده بود. بر این اساس رشد اقتصادی بدون نفت تا 7.8 درصد کاهش داشته است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۸    
امروز یکشنبه 25 فروردین ماه حدود شش کیلومتر از مسیر مذکور از دو راهی تازیان تا تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی بطور کامل در محاصره آب است و امکان ورود به بندر وجود ندارد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۳    
حسین هدایتی در جلسه دادگاه خود گفت: بگذارید املاکم را بفروشم با علنی و رسانه ای شدن دادگاه ها مانعی برای فروش املاکم هم ایجاد شده است اگر بیرون بودم املاکم را می فروختم البته الان هم قول می دهم قبل ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۳    
بخش عمده اعضای حزب توسعه و عدالت حزب نزدیک به محسن رضایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت دارند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: با درگذشت 5 نفر در حوادث سیل استان خوزستان و یک نفر در استان ایلام، کشته های سیل اخیر در کشور به 76 نفر رسید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۳    
وزیر خارجه کشورمان بر لزوم پایبندی اروپا به تعهداتش پس از خروج آمریکا از برجام تاکید کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۳    
اگر به دنبال پاک کردن خود از اینترنت هستید باید به شما اطلاع دهیم که متأسفانه هیچ وقت نمی توانید اطلاعات خود را به صورت کامل از این شبکه جهانی پاک کنید ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۸    
بوغدا آشی غذایی بسیار خوشمزه مخصوص استان زنجان است. سبزی بکار رفته در این آش اسفناج است. از آنجایی که این سبزی مقوی حاوی ویتامین های A و E و B، آهن، پتاسیم، ید و کلسیم است ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۸    
رییس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه 60 درصد از جرائم اینترنتی مربوط به برداشت های غیرمجاز از حساب افراد است، گفت: تا 40 روز دیگر بانک ها مکلف هستند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۳    
تاریخ ادبیات شاهد موفقیت های بزرگ نویسندگان زن از جین آستین تا خواهران برونته بوده، اما هر زنی که اسمش را در سالن مشاهیر حک کند این کار را با غلبه بر موانعی انجام داد که جنسیتش برای او رقم زده بود ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
فروش نقدی دو شرکت بزرگ خودروساز که در آخرین ماه سال گذشته به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفت، به نظر می رسد که در سال جاری هم تداوم داشته باشد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی جزئیات اسکورت هواپیماهای عبوری توسط جنگنده ها از آسمان تبریز تشریح کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۳    
سیل شمال کشور به مزارع برنج خسارت مهمی وارد نکرده و تولید برنج دچار آسیب نشده است بنابراین اینکه قیمت برنج به بهانه سیل افزایش پیدا کرده، قابل قبول نیست.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۳    
هواشناسی 72 ساعت قبل از وقوع سیل های اخیر، اطلاعیه و اخطارهای لازم را صادر کرده است
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۳    
زن جوان هنگام ملاقات شرعی با همسرش درزندان از سوی وی به قتل رسید. شوهر این زن که محکوم به حبس ابد است پس از قتل می خواست خود را حلق آویز کند که با حضور بموقع مأموران ناکام ماند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۳    
ویدا موحد معروف به دختر خیابان انقلاب از سوی شعبه 1091 مجتمع قضایی ارشاد به اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا از طریق کشف حجاب به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۸    
مایکروسافت تائید کرده است که برخی از کاربران سرویس ایمیلش، تحت وب، مورد دستبرد هکرها قرارگرفته اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۳    
شرکت ژاپنی پاناسونیک در جدیدترین طراحی خود اقدام به طراحی یک تلویزیون اولد(OLED) شیشه ای و شفاف کرده است که به راحتی می توان پشت آن را دید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۸    
موضوع تجارت بین الملل و تقویت صادرات غیرنفتی سال هاست به عنوان مهم ترین محور سخنرانی درهمایشها و سمینارها انتخاب می شود. اما درست در زمان عمل بخش خصوصی تنها به منافع خود می اندیشد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۳    
به نظر می رسد که شرکت توسکا کدهای دستوری و سیستم ارزش افزوده را در ظاهر از برنامه های تلویزیونی کنار گذاشته و در اصل آن ها را در شکلی دیگر و در قالب یک مسابقه بار دیگر به مخاطبان عرضه کرده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۳    
تمرین امروز تراکتورسازی تبریز با نظر سرمربی تیم تعطیل شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۸    
معاون رگولاتوری گفت: براساس مصوبه 21 شورای عالی فضای مجازی و آئین نامه های مربوط به آن که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده، ارسال پیامک انبوه ممنوع است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۳    
رکوردار جهانی جابجایی تریلر 12 هزار و 270 کیلوگرمی با بیان اینکه به دنبال ثبت رکورد های جهانی بیشتر هستم گفت: در حرکت بعدی ام قصد دارم یک هواپیمای سنگین تر از رکورد فعلی خودم را جابجا کنم.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم توسعه و گسترش همکاری ها به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری با جمهوری خودمختار نخجوان تاکید کرد و گفت ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۳    
شبهات مطرح شده در بازی تراکتورسازی با سپیدرود رشت از سوی باشگاه بررسی و نتیجه آن به زودی اعلام می شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۸    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از بین جوانان مومن ؛ انقلابی ؛ کارامد ؛ متعهد وعلاقمند به لباس مقدس پلیس در مقطع درجه داری ثبت نام بعمل اورد ؛
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۳    
حکم دادگاه لندن که بالغ بر 50 صفحه و 27 هزار کلمه است، بخش هایی از ماجرای دکل گمشده را روشن می کند که پیش از این در مصاحبه های متهمان با رسانه ها ناگفته مانده یا کمتر به آن توجه شده بود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۸    
وزیر خارجه آمریکا ضمن متهم کردن ایران به آنچه به ادعای وی اقدامات مخرب خوانده شد گفت کشورش آماده است با اقدامات تهران مقابله کند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۳    
سانی که با اندیشه های ناصواب ناگاه و یک شبه کوچ سیاسی کرده اند، رجالی که علی رغم همه ادعاها قبای اصلاح طلبی بر تن نحیف شان گشاده است و در جامعه سیاسی کشور از آنان نه با عنوان اصلاح طلب که فرصت طلب ...