جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 26 فروردین 1398 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 29 اسفند 1397 امین 2 اردیبهشت 1398 امین 1 خرداد 1398 امین 1 تیر 1398 امین 31 مرداد 1398 امین 1 شهریور 1398 امین 30 مهر 1398 امین 25 آبان 1398 امین 28 آذر 1398 امین 1 فروردین 1398 امین 2 فروردین 1398 امین 3 فروردین 1398 امین 4 فروردین 1398 امین 5 فروردین 1398 امین 6 فروردین 1398 امین 7 فروردین 1398 امین 8 فروردین 1398 امین 9 فروردین 1398 امین 10 فروردین 1398 امین 11 فروردین 1398 امین 12 فروردین 1398 امین 13 فروردین 1398 امین 14 فروردین 1398 امین 15 فروردین 1398 امین 16 فروردین 1398 امین 17 فروردین 1398 امین 18 فروردین 1398 امین 19 فروردین 1398 امین 20 فروردین 1398 امین 21 فروردین 1398 امین 22 فروردین 1398 امین 23 فروردین 1398 امین 24 فروردین 1398 امین 25 فروردین 1398 امین 26 فروردین 1398 امین 27 فروردین 1398 امین 28 فروردین 1398 امین 29 فروردین 1398 امین 30 فروردین 1398 امین 31 فروردین 1398 
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۵    
صدف خادم شنبه در مصاف با بوکسور فرانسوی به پیروزی رسید و لقب اولین بوکسور زن ایرانی را که در یک رقابت رسمی شرکت کرده به خود اختصاص داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۰    
افرادی هستند حتی نمی توانند بگویند که ایران کجای کرۀ زمین است اما هرچه می خواهند نسبت می دهند. چرا؟ چون بود و نبود ایران برای آن ها اهمیت ندارد ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
جهان پسافاجعه ای همچنین عقب ماندگی های عمده ای خواهد داشت. مثلاً، اکثر در دسترس ترین سوخت های فسیلی و دیگر منابع، تا الان استخراج و استفاده شده اند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
اگر می خواهی به آمریکا بروی، باید زبان انگلیسی را بیاموزی؛ اما آیا می دانستید به موجب قوانین ایالات متحده ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۴    
وزیر اقتصاد با بیان این که تصمیمات اقتصادی باید به نفع مصرف کننده باشد اما نباید سدی در راه صادرات ایجاد کند گفت: بخش ها و دستگاه های مختلف در حال مطالعه و تهیه بسته ای با هدف تحقق رونق تولید هستند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۹    
تنها چیزی که از هادی بعد از این اتفاقات شنیده ایم، پستی پرکنایه است که پس از لغو نمایش فیلمش منتشر کرده و به دوستانی که منتظر توقیف رحمان 1400 بودند تبریک گفته است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
در این گزارش به کاربران واتس اپ آموزش داده می شود که چگونه دسترسی افراد غریبه به اطلاعات شخصی موجود در پروفایل خود را محدود کنند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۹    
یک کارشناس ارشد اقتصادی معتقد است؛ تغییر سیاست ها در کاهش نرخ سود بانکی یا افزایش پایه پولی دارای اثرات تورمی یکسانی در اقتصاد کشور است این در حالی است که عایدی در بخش مولد اقتصادی بسیار کمتر از سود ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۴    
تحریم های آمریکا علیه ایران به برخی متحدان نزدیک جمهوری اسلامی هم ضربه می زند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
نمایش کبوتری ناگهان از دوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه، هرروز ساعت 18 در سالن استاد پایاب تئاتر شهر تبریز روی صحنه می رود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از نظر اخلاقی درست نبود که در تراکتور بمانم.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۳    
خورشت غوره یکی از خورشت های اصیل و قدیمیه ایرانیه و بهتون پیشنهاد میکنم تا، حالا که فصل غوره هم هست حتما امتحانش کنین که عاشقش میشین ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
بدون مقدمه نتیجه پایانی را همین اول درس می گوییم: هر که را دوست دارید، به کرّات و مستمر به آغوش بفشارید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با تغییر ساعت دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران موافقت کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۸    
مالک تیم سپیدرود رشت می گوید فضای ایجاد شده بین طرفداران این تیم و ملوان بندرانزلی روند مثبتی دارد و در آینده برنامه های زیادی از سوی مدیران دو باشگاه پیگیری خواهد شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۸    
درآمد ترکیه از محل گردشگری در سال 2018 نسبت به سال پیش از آن 12.3 درصد رشد داشته است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت از بافت تاریخی در حوزه اوراسیا با مشارکت کشورهای مختلف این حوزه در تبریز برگزار می شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۸    
سایت خبری البوابه از علاقه تراکتورسازی به جذب ستاره فرانسوی خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۸    
بانک ایتالیایی یونی کردیت توافق کرده است که برای حل وفصل پرونده نقض تحریم های آمریکا علیه چند کشور، به ویژه ایران، حدود 1.3 میلیارد دلار جریمه بپردازد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه نهایی سرمربی گری تیم ملی ایران نام برده می شود. چندی پیش کلینزمن یکی از کاندیدای تیم ملی امارات شده بود و هفته پیش نیز سایت های معتبر ژاپنی به دنبال این بودند که یورگن ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۳    
نخستین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سال جدید در دفتر دبیرخانه این مجلس در تهران برگزار شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۳    
عراق پس از سال ها درگیری با اشغال و جنگ داخلی، اکنون با سیاست میانه روی و تصمیم مقامات ارشد به دنبال حفظ رابطه خوب خود با ایران و آمریکا و بازیافتن نقش رهبری و جایگاه خود در جهان عرب است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۳    
کلیسای جامع نوتردام در پاریس آتش گرفته است.کلیسای نتردام که از محبوبترین نقاط گردشگری در فرانسه است سالانه بیش از 13 میلیون بازدید کننده داشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: اطاعت از ولی فقیه مانند اطاعت از ائمه معصومین واجب است؛ هر چند که ولی فقیه معصوم نیست و ممکن است بین هزاران تصمیم ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه صرف اعلام خبر وقوع فساد برای مردم اعتمادساز نیست ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۸    
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ها، مصمم در اجرای تکالیف تاکنون با اعطای تسهیلات کم بهره اقدام به مقاوم سازی بیش از 150هزار واحد مسکونی روستایی این استان نموده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
نمایندگان مجلس در ماده 37 طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس مصوب کردند که درج آگهی یا مطلب علیه نامزد های انتخاباتی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزد ها توسط رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۳    
وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود نوشت: طبق ان پی تی، برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت هیچ منعی برای غنی سازی ایران وجود ندارد؛ نه اکنون، نه در سال 2025 و نه پس از آن.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۳    
مدیر اعتبارات بانک مسکن از مخالفت بانک مرکزی با وام 280میلیون تومانی خرید مسکن خبر داد و گفت: بر اساس سیاست های بانک مسکن وام ساخت به 170 میلیون تومان افزایش یافت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۸    
خانواده هایی که چشم به راه تولد یک فرزند هستند پس از آنکه از جنسیت جنین اطمینان می یابند، در جستجوی نام مناسبی برای فرزند خود می روند تا با توجه به فرهنگ، سنت ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
هر مردی تجربه ی صبح بیدار شدن از خواب و دیدن نقطه ای مرطوب و چسبناک روی لباس زیر و ملحفه را دارد. این لکه ی خیس و چسبناک ادرار نیست و در واقع بافت بسیار متراکمی هم دارد ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
بی بی اندرسون ستاره سوئدی سینِما که در 13 فیلم به کارگردانی اینگمار برگمان جلوی دوربین رفته بود، در 83 سالگی درگذشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
ایران نوشت: کارگر رستوران که عاشق زن شوهردار شده بود برای رسیدن به وی شوهرش را به قتل رساند اما زندگی مخفیانه آنها 4 ماه بیشتر دوام نداشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۸    
شورای نظامی سودان از برکناری برخی فرماندهان ارتش این کشور و ارجاع تعدادی از چهره های برجسته حکومت سابق که در پرونده های فساد دست داشتند، خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
حدود 1500روزنامه نگار در نامه ای خطاب به رئیس صداوسیما در اعتراض به توقیف برنامه 90 نوشتند: یکی از سالم ترین، حرفه ای ترین و تماشایی ترین محصولات جام جم را از ما دریغ نکنید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۳    
با توجه به موضعگیری منطقه ای حماس قبل از سال 2010، و حضور آن در شبه ائتلافی با ایران، سوریه و حزب الله برای مقابله با اسرائیل، این جنبش در برابر مهمترین چالش تاریخ خود قرار گرفته است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
شهردار تبریز به همراه فرمانده سپاه عاشورا از شهرستان سیل زده پل دختر واقع در استان لرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و نیازهای امدادی قرار گرفت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: فصل آینده، تراکتورسازی را نه تنها برای قهرمانی در لیگ ایران بلکه برای قهرمانی آسیا می بندیم.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۳    
اطلاعیه هایی با عنوان کنسرت زنان باکویی در تبریز بدون اشاره به زمان و نحوه ی برگزاری برنامه منتشر شده است و اداره کل ارشاد استان از چنین رویدادی ابراز بی خبری می کند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۸    
در تحلیلی نزدیک به واقعیت اگر اتفاق خاصی در یک سال و نیم آینده رخ ندهد میتوان نتیجه گرفت که اگر نتانیاهو توانست در انتخابات 2019 پیروز شود، احتمالا ترامپ نیز در 2020 پیروز خواهد شد!