جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۲۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 20 فروردین 1398 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 29 اسفند 1397 امین 2 اردیبهشت 1398 امین 1 خرداد 1398 امین 1 تیر 1398 امین 31 مرداد 1398 امین 1 شهریور 1398 امین 30 مهر 1398 امین 25 آبان 1398 امین 28 آذر 1398 امین 1 فروردین 1398 امین 2 فروردین 1398 امین 3 فروردین 1398 امین 4 فروردین 1398 امین 5 فروردین 1398 امین 6 فروردین 1398 امین 7 فروردین 1398 امین 8 فروردین 1398 امین 9 فروردین 1398 امین 10 فروردین 1398 امین 11 فروردین 1398 امین 12 فروردین 1398 امین 13 فروردین 1398 امین 14 فروردین 1398 امین 15 فروردین 1398 امین 16 فروردین 1398 امین 17 فروردین 1398 امین 18 فروردین 1398 امین 19 فروردین 1398 امین 20 فروردین 1398 امین 21 فروردین 1398 امین 22 فروردین 1398 امین 23 فروردین 1398 امین 24 فروردین 1398 امین 25 فروردین 1398 امین 26 فروردین 1398 امین 27 فروردین 1398 امین 28 فروردین 1398 امین 29 فروردین 1398 امین 30 فروردین 1398 امین 31 فروردین 1398 
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۳    
آنا هاکوبیان، همسر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در اظهاراتی جنجالی گفت: هزاران سرباز ارمنی جان خود را برای هیچ در قره باغ از دست دادند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۳    
پس از واکنش تند انیسا امانی کمدین ایرانی به اظهارات نژادپرستانه نماینده حزب آلترناتیو برای آلمان، این نماینده از او به دادگاه شکایت کرده است ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۳    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه فوق العاده صبح امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تعویق برگزاری کنکور ارشد 98 موافقت شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۷    
قرقیزستان، بازاریابی شبکه ای و جراحی پلاستیک که ارتباطی با بازیافت سلامتی نداشته باشد را ممنوع کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۲    
حرکات ساده فراوانی وجود دارند که می توانند سبب کاهش و از بین بردن علائم کمر درد شوند و ضعف ناشی از بی تحرکی را بر طرف نمایند
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۴    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کاهش 38 درصدی تلفات جاده ای ایام نوروز در این استان خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۹    
استاندار سمنان با بیان اینکه از نظر ما روستای حسین آباد کالپوش وضعیتی اضطراری دارد و موضوع رانش زمین موجب نگرانی است، گفت: خانه های ناایمن در این روستا تخلیه شوند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
فرمانده سپاه عاشورا از خدمات شهرداری تبریز به جهت ایجاد فضای معنوی در شهر همزمان با ایام نوروز و اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین کمک به هموطنان مناطق سیل زده کشور تقدیر و تشکر کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۹    
این روزا دیگه کسی نمی تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۴    
سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر زمان بازی تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۴    
بانوی فوتبالیست آذربایجان شرقی به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 19 سال کشورمان دعوت شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به رشادت های جانبازان در دوران دفاع مقدس، گفت: فرهنگ تشکر و قدردانی از جانبازان در جامعه حاکم شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۹    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ممنوع بودن نگهداری، جابجایی و خروج هرگونه دام زنده از استان بدون اخذ مجوز خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۴    
سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در صحبتی که با عادل فردوسی پور داشته، تصمیم دارد برنامه نود را با همان اسم و محتوی به یکی از شبکه های یک یا دو سیما برده و با همان شکل و شمایل در بخش دیگری از سازمان تهیه ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۲۴    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی در باره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۹    
بر اساس صندوق های نمونه شبکه تلویزیون دولتی کان ، ائتلاف آبی- سفید به رهبری بنی گانتز 37 کرسی، و حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو 36 کرسی از مجموع 120 کرسی کنست، مجلس، را به دست آورده اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا بر علیه سپاه پاسداران، گفت ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۹    
شب گذشته ترامپ به طور رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد. این اولین بار است که دولت آمریکا بخشی از یک دولت رسمی را در این فهرست قرار داده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۴    
روز گذشته ایالات متحده آمریکا سپاه را گروه تروریستی خواند که بالافاصله با پاسخ ایران مواجه شد. وزیر خارجه ایران در بیانیه ای مقر مرکزی نیرو های نظامی آمریکا را گروه تروریستی اعلام کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۹    
پرسپولیس با شکست الاهلی به اولین پیروزی اش در لیگ قهرمانان 2019 رسید و شانس خود برای صعود را بیشتر کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
پارلمان الجزایر با رسیدن آرای نمایندگان به حد نصاب لازم به اعلام خلأ در پست ریاست جمهوری رای مثبت داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۴    
احمد توکلی در واکنش به سرنوشت تصویب FATF گفت: باید منتفی شود زیرا هر قدر ما کوتاه بیایم این ها پُرروتر می شوند. FATF اصلا ربطی به موشک و این حرف ها ندارد اما به آن می پردازند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۹    
اگر تنش ها بیشتر شود، هزاران نظامی آمریکایی بخصوص در عراق و سوریه در تیررس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهند بود .
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۹    
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده های آنان، علت خصومت آمریکایی ها با سپاه را پیشگامی آن در دفاع از کشور و انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۴    
فارغ از بحث روانی، آثار اقتصادی اقدام اخیر ناچیز تلقی می شود چراکه سپاه پیش از این تحت شدیدترین فشارهای تحریمی بوده است. اما برعکس مخاطرات این تصمیم برای ارتش آمریکا شدید خواهد بود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۹    
مشاور شهردار اسبق تهران گفت: برداشت تقیه را درباره آقای قالیباف نمی پذیرم چون ایشان از سال 84 تا بالا بردن دست آقای رئیسی به صراحت گفتند که من از اردوگاه جریان اصولگرایی هستم ولی این به آن معنی نیست ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۹    
خلاصه مطلب اینکه نمونه های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که نشان می دهد سد ها مسبب سیل هستند، نه پیشگیری کننده آن و هرچه سد ها بزرگ تر باشند، خطر های بزرگ تری در خود دارند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری ادارات استان خبر داد و گفت: ادارات دولتی به استثنای برخی نهادها روز پنجشنبه تعطیل است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۹    
بر اساس ابلاغ هیات وزیران، ویزیت پزشکان در سال 1398 بالغ بر هشت درصد افزایش یافت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۴    
با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی به سمت مدیر کل تبلیغات اسلامی در خراسان رضوی منصوب شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۴    
فرماندار دره شهر گفت: پل موقت گاومیشان تا 10 روز آینده در شهرستان دره شهر ساخته می شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۹    
درست است که آب ها از آسیاب افتاده اما صدا و سیما هنوز به صورت شفاف اعلام نکرده است که چه کسی و با چه نیتی رای مردم در جشنواره جام جم را دست کاری کرد ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از نوسازی و بازسازی 32 هزار و 630 واحد مسکونی روستایی و شهری در استان خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۹    
نوشیدن مایعات کافی نقش مهمی در دفع سنگ کلیه و جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه های جدید ایفا می کند. نوشیدن مایعات نه تنها به دفع سموم از بدن کمک می کند بلکه در حرکت کردن سنگ ها و سنگ ریزه ها در مجاری ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری با اشاره به انتقادات ایشان نسبت به علمکرد مجلس شورای اسلامی در قبال آمریکا عنوان کردند که تصمیمات قانونی درخور شأن ملت انقلابی ایران را ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است شرایط امروز اقتصاد ایران نشان می دهد که چاره ای جز حرکت به سمت درک دقیق واقعیت ها و برنامه ریزی برای آنها وجود ندارد و در این بین باید اطلاعات دقیقی از شرایط ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۴    
روحانی با طرح این سوال که چه کسانی امروز از داعش به عنوان ابزار استفاده می کنند، گفت: هنوز هم آمریکا حاضر نیست علیه داعش بجنگد و به سران آن ها پناه می دهد ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده مدیر امور آب منطقه ای شهرستان اردبیل خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آقای ترامپ! از امروز در اتاقی در فرودگاه نیویورک مستقر شو و منتظر استقبال از تابوت تروریست های آمریکایی باش.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۴    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به دنبال ابلاغیه های صادره از مرکز استان های آذربایجان شرقی و غربی به عنوان معین استان ایلام انتخاب شده اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۴    
وزارت خارجه آمریکا در اقدامی عوام فریبانه و در راستای چشم پوشی از خطای عامل اصلی، 16 تبعه سعودی را به اتهام قتل خاشقجی روزنامه نگار منتقد، از ورود به آمریکا منع کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۴    
دادستان تهران گفت: 30 تن از دلالانی که تحریک می کردند تا مرغ وارد بازار نشود، دستگیر شدند و این فتنه در تهران خوابید. چون این ها مرغ را در کشتارگاه می کشتند و به هر قیمتی می خواستند می فروختند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۴    
در پی اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان از ارسال پیام صریح ایران به آمریکا از طریق سفارت سوییس خبر داد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
انتخابات پارلمانی اسرائیل با باز شدن مراکز رای گیری در فلسطین اشغالی به منظور تعیین تکلیف 120 کرسی پارلمان و همچنین کابینه جدید این رژیم آغاز شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
گزارش ها از سودان حاکی از کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن ده ها تن دیگر به دنبال بالا گرفتن درگیری های جدید در خارطوم، پایتخت سودان است ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پوشیدن لباس فرم سپاه پاسداران حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش خطاب به ترامپ، گفت: می دانیم چرا به این روز افتاده اید چون تصور می کردید با خروج از توافق هسته ای می توانید به ایران ضربه بزنید اما موفق نشدید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۴    
دولت بوش تمایلی نداشت به پرسش ها درباره آینده عراق پس از حمله پاسخ دهد. هربار که ما درباره پیامدهای ناخواسته پس از جنگ عراق هشدار می دادیم ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۴    
به نظر چنین بر می آید که ژنرال حفتر بخشی از یک توافق بزرگ پشت پرده باشد! با توجه به طولانی شدن و البته شکست مذاکرات بین اخوان المسلمین و گروه های ملی گرا در این کشور، نظر برخی از کشورها از جمله مصر ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۹    
وضعیت در مناطق سیل زده مازندران عادی است، کار نوسازی و بازسازی واحدهای تخریبی آغاز شده و کمیته امداد نیز ساخت 95واحد مسکونی تخریبی را آغاز کرده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۴    
با کلنگ زنی 4واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در مناطق سیلزده شهرستان سیمرغ، پرونده نوسازی مسکن مددجویی در مناطق سیلزده مازندران گشوده شد.