جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۱:۳۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 21 فروردین 1398 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 29 اسفند 1397 امین 2 اردیبهشت 1398 امین 1 خرداد 1398 امین 1 تیر 1398 امین 31 مرداد 1398 امین 1 شهریور 1398 امین 30 مهر 1398 امین 25 آبان 1398 امین 28 آذر 1398 امین 1 فروردین 1398 امین 2 فروردین 1398 امین 3 فروردین 1398 امین 4 فروردین 1398 امین 5 فروردین 1398 امین 6 فروردین 1398 امین 7 فروردین 1398 امین 8 فروردین 1398 امین 9 فروردین 1398 امین 10 فروردین 1398 امین 11 فروردین 1398 امین 12 فروردین 1398 امین 13 فروردین 1398 امین 14 فروردین 1398 امین 15 فروردین 1398 امین 16 فروردین 1398 امین 17 فروردین 1398 امین 18 فروردین 1398 امین 19 فروردین 1398 امین 20 فروردین 1398 امین 21 فروردین 1398 امین 22 فروردین 1398 امین 23 فروردین 1398 امین 24 فروردین 1398 امین 25 فروردین 1398 امین 26 فروردین 1398 امین 27 فروردین 1398 امین 28 فروردین 1398 امین 29 فروردین 1398 امین 30 فروردین 1398 امین 31 فروردین 1398 
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۸    
تعدادی از استادان و علمای قم در ایام تعطیلات نوروز به دیدار آیت الله سیستانی رفته اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۳    
بر اساس گزارش بانک جهانی، پیش بینی شده که میانگین رشد اقتصادی منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) طی سال های 2019 تا 2021 در محدوده 1/5 تا 3/5 درصد باشد ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۳    
مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در فروردین ماه نیز تا دو ماه آینده به حساب شان واریز خواهد شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۸    
جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان اینکه راهی جز تغییر نگاه ها در مبارزه با مواد مخدر مطابق با سرعت تغییر تحولات اجتماعی نداریم بر لزوم بررسی درباره آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت که در تعطیلات نوروزی امسال 354 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران برنامه های استانداری برای ساماندهی کودکان خیابانی را تشریح کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۲    
به تازگی توییتر محدودیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده که به واسطه آن کاربران تنها قادر خواهند بود تا سقف 400 نفر را در روز در حساب کاربری خود فالو یا دنبال کنند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
استاندار کرمان گفت: فرمانداران و شهرداران استان کرمان لیست ساختمان ها و تعداد واحدهای مسکونی در معرض خطر سیل را شناسایی کنند و باید این گزارش تا شنبه به استانداری ارائه شود.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
یه روز خیلی دور یه مدیر پخش (مسئول ممیزی) در جواب سوال و گیجی مطلق من که در حین ساخت و پخش یک برنامه بودم گفت ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۷    
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در سفر استاندار کردستان به دیواندره گازرسانی به 21 روستای شهرستان کلنگ زنی شد که 18 روستای آن به پیمانکار واگذار شده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۲    
استاندار قم خواستار استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای توسعه اقتصادی استان قم شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۷    
شهردار تبریز با اشاره به فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان و ایثارگران گفت: مدیون جانبازان و ایثارگران هستیم چراکه آنها تمامی داشته های خود را در راه کشور و انقلاب اسلامی فدا کردند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۲    
پلیس راهور تهران با ارائه شکواییه ای به دیوان عدالت اداری، از شهرداری تهران شکایت کرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۷    
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سال گذشته 95 قرارداد خدمات عمرانی و زیربنایی به ارزش 837 میلیارد ریال در این منطقه امضا شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۷    
نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به اینکه با اجرای قوانین حاکم بر بانک ها به تولیدکننده ها ظلم می شود ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۲:۰۷    
قائم مقام شبکه سه سیما درباره دلایل حذف برنامه نود و سرنوشت این برنامه پس از گذشت دو دهه توضیحاتی ارایه کرد و گفت: عادل فردوسی پور - هرچند نه در شبکه سه - در تلویزیون می ماند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۱:۵۷    
گزارش تازه عفو بین الملل نشان می دهد مجازات اعدام در جهان نزدیک در سال 2018 میلادی نسبت به سال پیش از آن نزدیک به یک سوم کاهش پیدا کرده است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۱:۵۲    
غلامرضا شریعتی ظهر امروز در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه در مقطع الهایی اهواز دو رودخانه بزرگ دز و کرخه به هم پیوسته اند ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
به حول و قوه الهی، تحت تدابیر، فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در کسوت پاسداری و دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب و آرمان های بلند آن هیچ درنگی ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۹    
با تصویب هیئت وزیران در جلسه 18 فروردین 1398 به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در سال جدید نیز بسته حمایت غذایی به کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری و کارکنان قراردادی شناسه دار دستگاه های اجرایی ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۴    
بسیاری از ناظران در اسرائیل می گویند که سه پرونده علیه نتانیاهو به ظن فساد و خیانت در امانت که نزد دادستانی است، در ماه های آینده به جریان خواهد افتاد و اگر سرانجام او به پای میز محاکمه برده شود ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۴    
پیش از این رئیس فدراسیون همگانی در آذرماه سال 96 به همراه 13 نفر از مسئولان فدراسیون و رؤسای هیأت ها عازم کره جنوبی شده بود تا در کنگره جهانی ورزش های همگانی در سئول شرکت کنند!
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد علی رغم فشار و اقدامات آمریکا، تهران قصد دارد سه ماهواره را در مدار قرار دهد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه گفت همزمان شدن تروریستی خواندن سپاه و به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان با انتخابات رژیم اسرائیل اتفاقی نیست.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۴    
طبق گزارشات مردمی تا این لحظه دو فروند بالگرد و سه دستگاه آمبولانس از محل سانحه بالگرد مرزبانی در دالامپر به سمت ارومیه حرکت کرده اند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
سردار قاسم رضایی گفت: دوتن از مرزبانان ربوده شده هنوز در دست گروهک تروریستی جیش الظلم هستند که تلاش برای آزادی آن ها ادامه دارد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۹    
ورزش می کنید و بیشتر اوقات تغذیه تان سالم است. با توجه به اهمیتی که به سالم بودن هر چیزی که در دهان تان می گذارید می دهید و ورزشی که می کنید، توانسته اید به وزن ایده آل برسید ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۴    
یک عکس از زلاتکو دالیچ در حاشیه دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان حواشی و شوخی های جالب توجهی در فضای مجازی به راه انداخت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۴    
فهرست نامزدهای نهایی جایزه بوکر بین الملل در سال 2019 با حضور چشمگیر نویسندگان و مترجمان زن اعلام شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
عضو شورای شهر اصفهان به خاطر دو توییت در دفاع از مهدی حاجتی و دکتر غروی، از حضور در جلسات شورای شهر اصفهان منع شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
بررسی وضعیت متغیرهای اقتصاد ایران در گزارش ماه آوریل(اسفند 97- فروردین98)صندوق بین المللی پول نشان می دهدکه تولید ناخالص داخلی ایران با قیمت های ثابت برای سال جاری به 627هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۴    
ابتکار می گوید احمدی نژاد در دولتش از زنان به عنوان ویترین استفاده می کرد و حضور زنان در جامعه را به صورت بنیادین و ساختاری حل نکرد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۴    
ایران نوشت:نامزد سابق یک مرد چینی با حضور ناگهانی در مراسم ازدواج وی، جشن عروسی را به هم زد.وی در حالی که لباس عروس به تن کرده بود با زانو زدن مقابل عروس و داماد باعث شوکه شدن آنها و میهمانان شد.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
فرماندار شهرستان اهواز گفت: تاکنون دستور تخلیه هیچ نقطه ای از شهر اهواز صادر نشده و وضعیت شهر عادی است.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
شهردار زنجان بابیان اینکه پل گلشهرکاظمیه و پارک بانوان غرب شهر زنجان امسال افتتاح می شود،گفت:با اتمام این طرح ها بانوان در منطقه غرب زنجان دسترسی خوبی به امکانات تفریحی خواهند داشت.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: 220 خانواده در این استان متقاضی فرزند خواندگی هستند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۹    
نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا در انتخابات 2020 در صفحه شخصی خود با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط ترامپ، او را بازیچه سعودی ها و رژیم اسرائیل خواند.
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۹    
یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس درخصوص درخواست 'مایک پمپئو' وزیر امور خارجه آمریکا از متحدان واشنگتن برای پیوستن به اقدام آن کشور علیه سپاه گفت ...
امین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۴    
زمان برای واکاوی دلایل تشدی بحران سیل بسیار است و می توان در فرصتی مناسب به تحلیل شرایط پیش آمده پرداخت ...