چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 23 آذر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 آذر 1398 خبرگزاری آنا 2 آذر 1398 خبرگزاری آنا 3 آذر 1398 خبرگزاری آنا 4 آذر 1398 خبرگزاری آنا 5 آذر 1398 خبرگزاری آنا 6 آذر 1398 خبرگزاری آنا 7 آذر 1398 خبرگزاری آنا 8 آذر 1398 خبرگزاری آنا 9 آذر 1398 خبرگزاری آنا 10 آذر 1398 خبرگزاری آنا 11 آذر 1398 خبرگزاری آنا 12 آذر 1398 خبرگزاری آنا 13 آذر 1398 خبرگزاری آنا 14 آذر 1398 خبرگزاری آنا 15 آذر 1398 خبرگزاری آنا 16 آذر 1398 خبرگزاری آنا 17 آذر 1398 خبرگزاری آنا 18 آذر 1398 خبرگزاری آنا 19 آذر 1398 خبرگزاری آنا 20 آذر 1398 خبرگزاری آنا 21 آذر 1398 خبرگزاری آنا 22 آذر 1398 خبرگزاری آنا 23 آذر 1398 خبرگزاری آنا 24 آذر 1398 خبرگزاری آنا 25 آذر 1398 خبرگزاری آنا 26 آذر 1398 خبرگزاری آنا 27 آذر 1398 خبرگزاری آنا 28 آذر 1398 خبرگزاری آنا 29 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۰    
ترکیب تیم فوتبال استقلال در دیدار با ماشین سازی تبریز در غیاب آندره آ استراماچونی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید برخی معافیت های مالیاتی نا بجا را کم کند زیرا این معافیت ها، عامل 100 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال جاری بوده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۹    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پی تجمع آلاینده ها به ویژه ذرات معلق در هوای پایتخت، کیفیت هوای امروز با شاخص 137 در شرایط ناسالم برای همه گروه ها است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۳    
دبیرخانه جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر 12، در اقدامی نو و به منظور جلب مشارکت بیشتر فعالان نشریات در این رویداد رسانه ای ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
علی مطهری در نامه ای به مقام معظم رهبری در خصوص نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی نکاتی را بیان کرده که از نظرگاه تحلیل حقوقی قابل دفاع نیست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۲    
هشتمین سخنرانی از سلسله نشست های اخلاق در علم و فناوری با عنوان بیوتکنولوژی تولیدمثل و تغییر فهم اخلاقی از ساختار خانواده در ایرانداک برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۹    
مدیر سامانه یکپارچه نوین آموزشی از برگزاری دومین دوره جشنواره دانش آموزی فرهیختگان سینا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
کاهش فضای ملتهب از سویی و کمتر شدن تعداد معترضان در پایتخت عراق باعث شده است تا نیروهای امنیتی خیابان های بغداد را بازگشایی کنند و این شهر روی آرامش به خود ببیند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۹    
گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایراد شورای نگهبان به طرح افزایش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جلسه امروز مجلس بررسی می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که دوران دفاع مقدس تاریخ طلایی کشور ما محسوب می شود، یادآور شد: در این دوره تمامی اقشار و آحاد جامعه ایفای نقش کردند و در یک مسیر کنار همدیگر بودند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۹    
متن کوتاه مخصوص شب یلدا جدید-بهترین جملات زیبای عاشقانه و ادبی برای تبریک شب چله 98-تبریک شب یلدا پیشاپیش-متن زیبا برای شب یلدای 98-جدیدترین اشعار ویژه یلدا
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۹    
آداب و رسوم شب یلدا در شهرهای مختلف کشور-آیین عجیب ایرانیان در شب یلدا-مهنی و مفهوم ریشه نام شب یلدا تاریکترین و طولانی ترین شب سال و پیشینه آن-معرفی کامل چله چگونگی برگزاری مراسمات شب چله در ایران ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از راه اندازی مرکز رشد این واحد دانشگاهی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای تحقق شعار هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت در دانشگاه تلاش می کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۰    
شورای عالی هلال احمر امروز(شنبه، 23 آذر) برای انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان تشکیل جلسه داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل راه آهن با تشریح مشکلات خطوط ریلی استان کرمان گفت: رفع مشکلات خطوط ریلی کشور نیاز به کار جهادی دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: شرایط را برای حضور تیم ملی نیجریه فراهم کردیم و اگر تا روز سه شنبه به ایران نیایند اردو را لغو می کنیم و برنامه دیگری برای ملی پوشان در نظر می گیریم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به آغاز گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد: در آغاز این راه بزرگ و سنگین باید پژوهش های عمیق تر، پربارتر و مؤثرتر در عرصه رسانه و برای حل مشکلات کشور ارائه کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۹    
آیین اختتامیه دوازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد عصر امروز با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۰    
رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، امیرحسین سلیمیان را به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادهای مرکز رسانه و نشر علمی و همچنین نماینده حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در امور رسانه ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۸    
طرح تکمیل سمفونی دهم لودویگ فان بتهوون به عنوان یکی از بلندپروازانه ترین طرح ها در زمینه استفاده از هوش مصنوعی یاد شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۹    
سخنگو شورای نگهبان با تأکید بر اینکه پلیس باید در درجه اول اقتدار خود را حفظ کند، گفت: بعضاً مطالبی به ناحق به پلیس نسبت داده می شود ولی اگر اقتدار و نفوذ پلیس را نادیده بگیریم گناهی نابخشودنی تلقی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۸    
6 سال و نیم حبس برای قتل عمد و یک سال و 3 ماه حبس برای نگهداری سلاح غیرمجاز برای محمدعلی نجفی صادر شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۸    
دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته نرم افزار کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس گفت: انجمن های علمی دانشجویی نقش پررنگی در تولید و پیشرفت علم دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری الجزایر ابراز خرسندی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ساعتی پیش در منزل مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی آزاد شده از زندان آمریکا حضور پیدا کرد و با این استاد برجسته دانشگاه تربیت مدرس گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۹    
برخی از چهره های مطرح کشور در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: تنوع بخشیدن به سبدهای مالی و فعالیت در راستای جذب درآمدهای غیر شهریه ای، از الزامات قطعی و اهداف اصلی این واحد است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۸    
در آخرین مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر به صدر جدول رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۸    
مدیر یک استارت آپ در حوزه خوشنویسی گفت: استارت آپ ها موجب رفع مشکلات مردم می شوند و شرکت ما در حوزه ثبت سفارش آنلاین خوشنویسی فعالیت می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۹    
بیست و سومین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی با هدف ایجاد بروز فرصت و خلاقیت در دانش آموزان با محوریت علوم نوین در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۹    
مقام های محلی و وزارت دفاع افغانستان تایید کرده اند که در حمله خودی به نیروهای ارتش افغانستان دست کم 23 سرباز کشته شده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۷    
گروه جهادی الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با حضور فعال در عرصه های مختلف خدماتی در کشور ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۶    
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۶    
سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال با آبی پوشان وارد چالش جدیدی شده و احتمال دارد به ایران بازنگردد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لهستان در دوحه با یکدیگر دیدار و گفتگوکردند
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: صدا و سیما بهترین حامی رونق تولید است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۸    
در حالی که دو شرکت بزرگ خصوصی در مناقصه شرکت بازرگانی دولتی برای توزیع کالاها در سراسر کشور پیروز شده اند، شرکت بازرگانی دولتی در اقدامی شائبه برانگیز این مناقصه را ابطال کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۶    
دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در واحد تبریز برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مهم ترین گریزگاه های مالیاتی شناسایی شده که با همکاری قوه قضاییه، برخورد با این جرائم قاطع تر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۷    
استاندار تهران گفت: فردا دانشگاه های تهران فعال خواهند بود و به فعالیت خود ادامه می دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۸    
رئیس مرکز سیستم ها و فناوری های پیشرفته دانشگاه تهران گفت: ربات انسان نمای سورنا 4 بستر مناسبی برای پیشرفت در زمینه رباتیک فراهم کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۸    
یوسف حجت به عنوان سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران شد .
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۶    
رئیس مجلس گفت: ترکیه و ایران دو کشور مهم در منطقه هستند و ما روابط دوستانه و صمیمانه ای داریم که این روابط بین دو ملت، دو دولت و دو پارلمان وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در دنیایی که همه علیه جمهوری اسلامی ایران قداره می کشند باید بُرد موشک هایمان را افزایش دهیم تا قدرت نظامی کشور تقویت شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۷    
دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات خانواده ها، جوانان و مسائل عینی مرتبط با سواد رسانه ای در این همایش تأکید کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۸    
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بر ضرورت استفاده از سرمایه های پنهان کشور در راستای گسترش دیپلماسی علمی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۸    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
کره شمالی اعلام کرد دست به "آزمایش بسیار مهمی" برای تقویت توان بازدارندگی هسته ای خود زده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
وزارت کشور یکی از وزارتخانه هایی است که در ردیف لایحه بودجه سال آینده رقم قابل توجهی به خود اختصاص داده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۷    
کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ #شفافیت_بودجه از نمایندگان مجلس درخواست جلوگیری از حیف و میل اموال عمومی را مطالبه کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: تفاوت شهید با هر کشته دیگر در این است که به صورت آگاهانه مسیر خود را انتخاب کرده و در این راه گام برمی دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۷    
برنامه مستند و گفتگو که از شبکه پرس تی وی پخش می شود، ظرفیت بسیار مناسبی برای نمایش تصویر واقعی از ایران را فراهم آورده تا مخاطب جهانی آن را مقابل ایران هراسی و اسلام هراسی قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است و علی نژاد کارنامه خوبی دارد و قطعاً با حمایت همه موفق خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس دانشکده سمای بندرعباس گفت: با ارزیابی های انجام شده، مدارس سمای بندرعباس توانست رتبه برتر کشوری را در حوزه مدارس سما کسب کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری آنا به منظور بررسی موضوع مهندسی معکوس در حوزه شیمی دارویی، اقدام به برگزاری پاتوق نخبگان می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
حساب توئیتری سایت رهبر انقلاب با اشاره به وضعیت شیخ زکزاکی نوشت: چرا دنیای اسلام در مقابل این فجایع ساکت می مانَد؟
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: تاکنون یک هزار و 400 دانشجو و 70 عضو هیئت علمی برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت این واحد دانشگاهی ثبت نام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
در این گزارش لایحه بودجه سال آینده که هم اکنون به مجلس رفته و نکات قابل اشاره ای را در خصوص حقوق و مالیات کارمندان، نرخ انواع حامل های انرژی و تعرفه خدمات دولتی با خود دارد بررسی شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
یک نویسنده و منتقد ادبی گفت: جایزه جلال جایزه ادبیات جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است نه جایزه ای از جلال و یا برای جلال.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
مصاحبه داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در دوره های بدون آزمون دکتری مهندسی نفت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
جدیدترین و بهترین پیامک های ویژه شب یلدای 98-اس ام اس تبریک یلدا ادبی و رسمی و مذهبی و عاشقانه همسر و دوستانه و ...-اس ام اس تبریک شب یلدا 98 جدید-پیامک مخصوص شب چله 98
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
نحوه ی استفاده از دو ابزار مالیات و یارانه باید به گونه ای باشد که از اقشار پردرآمد مالیات پلکانی اخذ شود و از درآمدهای مالیاتی اخذ شده به اقشار متوسط و پایین جامعه متناسب با نیازشان یارانه پرداخت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با شکست سایپا موقتاً به رده دوم جدول صعود کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه و تحقیق در ارائه خدمات سلولی و پزشکی بازساختی برای درمان بیماران را همگام با پیشرفت های جهانی ضروری دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
رسانه های عراقی تصویری دیده نشده از لحظه دستگیری صدام حسین منتشر کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: تیم های برتر مسابقات سازه های ماکارونی در بخش های دانش آموزی، گرایش سنگین و دانشجویی مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
بهترین مدل های تزیین میوه و آجیل مخصوص شب یلدا 98-انواع طرح های شگفت انگیز برای تزیین آجیل و میوه های عروس و نو عروس-طرز درست کردن دسر و پخت کیک شب یلدا جدید
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: در جامعه با آسیب های زیادی مواجه هستیم؛ اما مرور کتاب ها و خاطرات شهدا موجب دلگرمی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از سمت خود استعفا کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۷    
سید شمس الدین تقوی با حکم رئیس کمیته ملی المپیک، به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۷    
تیپ 55 هوابرد تنها یگان چترباز ایران و خاورمیانه است که افراد برگزیده دانشگاه افسری امام علی(ع) و آموزشگاه درجه داری جوادالائمه نزاجا در آن حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه بغداد با انتقاد از خط مشی آشوبگران برای فشار بر نخست وزیر عراق به منظور کناره گرفتن از قدرت، آن را در راستای منافع آمریکا خواند و از تداوم اشغالگری دولت آمریکا را محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: روحانی نقل کرد در زمان های مختلف قصد اجرای مصوبه افزایش قیمت بنزین را داشته است؛ اما به سبب ملاحظاتی مانند انتخابات سال 94 اجرای این مصوبه را به تأخیر انداخت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۷    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با شاهین بوشهر با مشورت آندره آ استراماچونی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
نمایشگاه کتاب برای همه گروه های سنی با 50 درصد تخفیف به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برپا شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
یک شرکت دانش بنیان توانسته با به کارگیری توان و دانش بومی به تولید انبوه مخازن فرآورده های نفتی گوناگون دست پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مراسم رونمایی از روبات سورنا 4 ظهر امروز، همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور سورنا ستاری در دانشکده فنی دانشگاه تهران رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۶    
رحیم شریف به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان غربی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۴    
تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در مسابقات فوتسال دانشجویی استان هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۴    
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح ششمین اداره کل منطقه ای نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در همدان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۴    
معاون طرح کلان ملی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در آینده با افزایش تجربه، دانش هوش مصنوعی و دانش علوم شناختی ربات های هوشمندتری بسازیم که قادر به تعامل بهتر با انسان ها باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۵    
نامزدهای دریافت جایزه از بخش مسابقه ملی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
نسل چهارم ربات انسان نمای ملی طی مراسمی در دانشکده فنی دانشگاه تهران، رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
معاون علم و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه آینده جهان در دستان هوش مصنوعی است، گفت: پروژه هایی مانند ربات انسان نمای ملی موج جدیدی در دانشگاه ها ایجاد می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بیانیه برخی از اصلاح طلبان در دفاع از آشوب های اخیر را باج خواهی و حمایت از نقابداران اغتشاش توصیف کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با انتشار هشتگ های حمایتی ضمن محکوم کردن کشتار کودکان یمنی، خواستار پایان نسل کشی در یمن شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
ابهری با تأکید بر اینکه باید از خانواده و رسانه ها شروع کرد و روحیه انتقادپذیری و پذیرش نظر مخالف را به جوانان آموخت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
کارگردان مزار شریف درباره تعیین یا رعایت خطوط قرمز احتمالی در عرصه سینما اذعان داشت: انگار ما هیچ وقت نمی توانیم به چارچوب مشخصی برسیم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون، یک هزار و 700 نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که تاکنون در این بازه زمانی 106 نفر جان خود را از دست داده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: جریان شناسی تاکتیکی و استراتژیک در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نهفته و مطرح شده است، به همین دلیل است که مقام معظم رهبری می خواهند موضوعات بیانیه گام دوم جریانی شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری الجزایر اعلام و مشخص شد عبدالمجید تبون هشتمین رئیس جمهور این کشور است؛ فردی که در گذشته روابطی با جمهوری اسلامی داشته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان رسیدگی به مشکلات مردم و امر ازدواج جوانان را در کنار رسیدگی به امر نماز لازم دانست و بر حل مشکلات جامعه اسلامی توسط مسؤلان تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رفت و آمد برخی نمایندگان احزاب به شورای نگهبان عادی است و به صورت متعارف برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۴    
معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، دانش آموزان را به تولید علم توصیه و تأکید کرد: مدرسه باید پژوهش محور باشد تا دانشجویان پژوهشگر وارد دانشگاه ها شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش شهری و روستایی صبح امروز با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی از امشب در شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم سایپا 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۴    
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با سایپا انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۴    
معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی از نگهداری 40 مادر باردار معتاد در مرکز (جامع زنان) در تهران خبر داد.