چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 آذر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 آذر 1398 خبرگزاری آنا 2 آذر 1398 خبرگزاری آنا 3 آذر 1398 خبرگزاری آنا 4 آذر 1398 خبرگزاری آنا 5 آذر 1398 خبرگزاری آنا 6 آذر 1398 خبرگزاری آنا 7 آذر 1398 خبرگزاری آنا 8 آذر 1398 خبرگزاری آنا 9 آذر 1398 خبرگزاری آنا 10 آذر 1398 خبرگزاری آنا 11 آذر 1398 خبرگزاری آنا 12 آذر 1398 خبرگزاری آنا 13 آذر 1398 خبرگزاری آنا 14 آذر 1398 خبرگزاری آنا 15 آذر 1398 خبرگزاری آنا 16 آذر 1398 خبرگزاری آنا 17 آذر 1398 خبرگزاری آنا 18 آذر 1398 خبرگزاری آنا 19 آذر 1398 خبرگزاری آنا 20 آذر 1398 خبرگزاری آنا 21 آذر 1398 خبرگزاری آنا 22 آذر 1398 خبرگزاری آنا 23 آذر 1398 خبرگزاری آنا 24 آذر 1398 خبرگزاری آنا 25 آذر 1398 خبرگزاری آنا 26 آذر 1398 خبرگزاری آنا 27 آذر 1398 خبرگزاری آنا 28 آذر 1398 خبرگزاری آنا 29 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۹    
یک منبع آگاه برخی از اخبار درباره شهادت سردار علی فضلی را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۰    
زمان برگزاری دیدارهای هفته اول تا سوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۷:۱۵    
پژوهشگر برتر استان همدان می گوید: امکانات پژوهشی وجود دارد، اما حداقل ها فراهم است، بسیاری از پژوهشگران از کمبود اعتبارات پژوهشی گلایه دارند و این کمبود، معضلی است که با آن مواجه هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم در توئیتی تأکید کرد که وزارت امور خارجه در کشور عراق به درستی سرمایه گذاری نکرده و باید وضعیت کنونی سرمایه گذاری بر سفارتخانه ها تغییر کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۵    
کتاب حدیث فیض نوشته حجت الاسلام حمید سبحانی صدر با موضوع زندگی حکیم فیض کاشانی که توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر شد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۵    
نمایشگاه هفته پژوهش در مجتمع دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برپا شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۸    
درحالی که شرکت های سازنده ویپ و سیگار های الکتریکی خبر از سلامت بودن محصولات خود می دهند، محققان سرطان زا بودن آنها را تایید کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۵    
در بازار امروز قیمت ارزهای مختلف با تغییراتی همراه شد؛ اما قیمت دلار ثابت باقی ماند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۴    
مدرسه علم و عمل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه نشست های راهبردی خود با موضوع فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ دین در بودجه 1399 را نقد، بررسی و تحلیل می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۶    
سومین نشست مهندسی معکوس در حوزه ساخت دستگاه توموگرافی درخت سرپا در خبرگزاری آنا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در دوره های قبلی فروش 500 میلیارد تومانی داشته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۵    
سرویس پیام رسان RCS هم اکنون با قابلیت های ویژه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی گفت: اندازه تکلیف در شرایط تحریم باید بانک مرکزی در تصمیم گیری لوایح پالرمو و CFT مشارکت داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۶    
سیزدهمین جشنواره فیلم مستند با عنوان سینماحقیقت امشب با معرفی برگزیدگان هر بخش در تالار وحدت به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۸    
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: مسعود سلیمانی با علمِ خود در مقابل دشمن ایستادگی کرد و انتظار داریم که دانشجویان، راه این استاد را با قوت ادامه دهند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۳    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته آخر دور رفت لیگ برتر بسکتبال برابر پالایش نفت آبادان تن به شکست داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۴    
به دلیل افزایش آلاینده ها، مدارس استان تهران به غیر از دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۵    
سرمربی ایتالیایی استقلال ادعای حرفه ای بودن را دارد اما تیشه به ریشه درختی زد که خودش نهالش را کاشته بود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۳    
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای آخرین وضعیت مذاکره با مربی ایتالیایی خود را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۴    
جلسه نقد کتاب رفتارشناسی مدیران در نهج البلاغه با حضور علی نقی امیری، مؤلف کتاب، در واحد کرمان برگزار شد
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۵    
مدیرعامل مؤسسه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان گفت: شرکت های دانش بنیان و هسته های پژوهشی که بتوانند شبکه مسائل صنعت کشور را حل کنند؛ مورد حمایت بنیاد مستضعفان قرار می گیرند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۳    
یکی از نمایندگان وابسته به جریان حکمت ملی عراق با اشاره به اسامی مورد نظر برای تصدی پست نخست وزیری این کشور از عدم توافق تا به این لحظه بر روی نام خاصی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۴    
مدارک منتشرشده در رسانه های استرالیایی نشان می دهد ارتش این کشور مردان غیرنظامی و کودکان را در افغانستان بی دلیل کشته اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۵    
فرودگاه ها یک بستر ایده آل برای استفاده از فناوری های جدید هستند تا به این ترتیب از رشد جهانیِ ترافیک مسافر بهره مند شده و سرمایه گذاری بیشتری را جذب کنند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۵    
برنامه داخل اسرائیل (Dentro de Israel) از شبکه هیسپان تی وی، این هفته به فرار سربازان اسرائیلی از ارتش رژیم صهیونیستی می پردازد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۳    
رقابت های هفته هشتم لیگ جوانان و بزرگسالان زنان با حضور 15 تیم امروز در فدراسیون تکواندو برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۳    
دکتر علی سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بعدازظهر امروز از ساختمان مرکز رسانه دانشگاه آزاد بازدید و با رسانه های این سازمان گفنگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان های صنعتی و معدنی کشور گفت: ارتباط با دانشگاه ها باید عمیق باشد، باید به سمت دانش محور کردن محصولات برویم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند سینما حقیقت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: عدم همکاری باشگاه های لیگ برتر با تیم امید از گذشته وجود داشته و باید با تعامل حل شود؛ تیم امید برای رسیدن به المپیک تلاش می کند و باشگاه ها نباید این فرصت را از آنها بگیرند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: : امروزه توجه به تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی و ارتباط دانشگاه و صنعت، به طور چشمگیری در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۳    
دانشمندان طول عمر برخی از گونه های منقرض شده انسان کهن و حیوانات را با کمک دی ان ای کشف شده در بقایای آن ها محاسبه کرده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۱    
مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه همایش بزرگ تعمیر ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۳    
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از آماده شدن آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان صنعت آب و برق تا پایان امسال خبرداد و گفت: این آیین نامه ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۳    
فرابورس ایران در آخرین روزهای پاییز از یک عرضه عمده و در آغازین روزهای زمستان امسال از 3 عرضه عمده میزبانی خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۳    
در حال حاضر هر اونس طلا در بازار جهانی 20 سنت افزایش یافته و به قیمت 1476.53 دلار به فروش می رسد. علت این موضوع نامشخص بودن وضعیت فاز نخست مذاکرات تجاری آمریکا و چین است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۲    
سردار علی فضلی از فرماندهان بنام هشت سال دفاع مقدس و فرمانده دانشگاه تربیت افسری امام حسین(ع) مدتی در بستر بیماری است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۳    
ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی اعلام کرد که به هیچ عنوان مبلغ این بسته حمایتی برای مددجویان نهادهای خدماتی به حساب سازمان یا نهادی واریز نمی شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۳    
دهمین میزگرد بررسی ژورنالیسم علم در ایران با حضور شهریار ربانی و شیدا مهنا در خبرگزاری آنا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کلیات بودجه سال 99 را تصویب کردند و از فردا صبح وارد جزئیات خواهیم شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی هفته نخست دی 98 برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۲    
معاون وزیر امور اجتماعی و سلامت همگانی و کمیسر عالی امور بازنشستگان فرانسه استعفای خود را به امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری تقدیم کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سه عضو این کمیسیون در تلفیق بودجه 99 انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان فرودگاه بین المللی پیام و جمعیت هلال احمر استان البرز گفت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان گفت: تعهد و تخصص به عنوان دو بازوی موفقیت در رسیدن به قله های علمی، لازمه کار دانشجویان است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
انتشارات کتاب جمکران برای ترجمه و انتشار بیش از 50 عنوان کتاب دینی این ناشر ایرانی در لبنان با موسسه لبنانی دار میم به توافق رسیده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
سومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ به مناسبت هفته پژوهش با هدف افزایش روحیه تعاون و همکاری و کشف خلاقیت ها و نوآوری های مبتکران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با رقابت 9 گروه دانشجویی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نورعلی تربتی نژاد، عباس پاپی زاده و علی اکبری برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آمایش وزارت علوم بررسی شد و نمایندگان به شدت با آن مخالفت کردند. این طرح از حساسیت های بالایی برخوردار است و باید بازنگری شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون متبوعش برای حضور در تلفیق بودجه خبرداد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با اتکا به دانش و فناوری بومی، ارزیابی و توانمندسازی شرکت های دانش بنیان را انجام می دهیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
با تلاش متخصصان کشورمان در یک شرکت دانش بنیان، دستگاهای استریلیزاسیونی ساخته شده اند که تجهیزات پزشکی را بدون نیاز به خارج کردن از اتاق عمل، استریل می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه توئیتری خود به اظهارنظر مهناز افشار درباره حقوق زنان پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
فرماندار بردسیر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر عالی ترین نماد علمی این شهرستان است و نقش مهمی در تحولات شهری دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف از برگزاری همایش بین المللی قرآن، تبیین اندیشه و عمل امام در ارتباط با قرآن برای دستیابی به شناخت مبانی فکری بنیان گذار جمهوری اسلامی به عنوان یک ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: پژوهشی اثربخش بوده که موجب رونق تولید شده و ثروت آفرین باشد و این امر نیازمند نگاه و درک عمیق ما از اطراف است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
برنامه هفتگی گراما فیلم موسیقی تیتراژ سریال آقا و خانم سنگی را بررسی می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: خواستار تعطیلی لیگ برتر شدیم اما سازمان لیگ کمکی به ما نکرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۱    
12 طرح با رویکرد تجاری سازی و توانایی جذب سرمایه و بازار در دومین روز از فرآیند داوری مسابقه هسته های فناور حوزه مواد مهندسی و ساخت ارزیابی شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۱    
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان فارس گفت: تربیت دانش آموزان در مدارس سما و اتصال آن به دانشگاه، فرصت مغتنمی برای فعالیت های آتش به اختیار فرهنگی و اجتماعی در کنار کسب درآمد های مالی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن استیضاح زنگنه در بهارستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و خبرگزاری آنا بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۲    
چندی است که استفاده از محصولات لبنی سنتی طرفداران بسیاری پیدا کرده، این در حالی است که شیر غیرپاستوریزه می تواند ناقل بیماری هایی چون تب کیو، سل و ذات الریه باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۲    
افرادی که ویپ یا سیگار الکترونیک استفاده می کنند بیشتر از دیگران به بیماری های ریوی مبتلا می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۲    
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، تحکیم روابط دانشگاه و صنعت را موجب استقرار تفکر تحقیق و توسعه محور در صنایع عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۲    
بسیاری از افراد کمبود خواب را با کم خوابی و خستگی را با خواب آلودگی اشتباه می گیرند. این در حالی است که کمبود خواب می تواند نشانه بیماری جدی ای باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی اهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استادان و کارکنان پژوهشگر واحد اهر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۰    
میرسلیم گفت: درجلسۀ گذشتۀ هیأت عالی نظارت، نامه رئیس مجلس درباره طرح تشکیل وزارت بازرگانی مطرح و پس از بررسی مقرر شد نظریۀ جدید هیئت عالی نظارت در بارۀ عدم مخالفت با طرح ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر عراق از مواضع آمریکا در قبال بغداد انتقاد و به مارک اسپر گوشزد کرد که این قبیل اقدامات، حاکمیت، امنیت و استقلال کشورش را به خطر می اندازد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۰    
بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فردا با برنامه هایی متنوع آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان حلقه مفقوده میان دانشگاه ها و صنایع است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۰    
دبیر علمی انجمن رادیوتراپی انکولوژی ایران گفت: در دنیا 45 درصد سرطان ها با جراحی، 35 درصد با رادیوتراپی و پرتو درمانی و 20 درصد با شیمی درمانی بهبود می یابند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
محمد بیات، از اجباری شدن رمز دوم پویا در دی ماه خبر داد و گفت: هر بانک سامانه خاص خود را برای ارائه رمز دوم پویا دارد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) گفت: مهم ترین نقش ترویج علم در توسعه علم و دانش، ایجاد روحیه پرسش محور و جستجوگر در اجتماع مردمی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور استادان و دانشجویان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
ما نتوانسته ایم سبک زندگی قرآنی جذابی به مردم معرفی کنیم چون سبک زندگی قرآنی سالیان سال است که با یک خط جلو می رود و اصلا توجهی به تغییر زمان و تغییر نسل نداریم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
تیم های اینتر، آرسنال و منچستریونایتد با رقبای باانگیزه ای در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا روبرو می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر این که داروهای زیستی تولیدی ایران باکیفیت بالایی تولید می شود، گفت: در آینده ای نزدیک ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۹    
شصت وششمین قسمت از فصل ششم چرخ با موضوع هوش مصنوعی و رایانش ابری در سازه ها از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۰    
دختر 17 ساله ای که چندی پیش به طور ناگهانی مفقود شده بود، با اقدامات پلیس به خانواده اش بازگشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها مکرراً از دکتر سلیمانی خواسته اند که در آمریکا بماند و مهم ترین سوال آنها از این دانشمند ایرانی در دوران 14 ماه بازداشت این بوده که جمهوری اسلامی ایران چگونه ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از راه اندازی پنج سرای نوآوری در زمینه صنایع تبدیلی، رنگ، روشنایی، سلامت و خودروهای تفریحی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
گابریل کالدرون اسامی بازیکنان مازاد پرسپولیس را در نقل و انتقالات نیم فصل مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
آیین گشایش ششمین اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی در همدان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
جشنواره مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت هفته پژوهش برگزار و از 22 استاد و محقق برتر و 65 معلم و دانش آموز برگزیده قدردانی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
یعقوب غیوری در حکمی از سوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
زمان مسابقه های تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۹    
شرکت مخابرات ایران به مناسبت شب یلدا هدیه ویژه ای را شامل مکالمه رایگان و تخفیف بسته های اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۰    
کاربران فضای مجازی با ایجاد هشتگ #وزارت_واردات، اعتراض خود را نسبت به تشکیل وزارت بازرگانی اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۰    
اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان به مربیگری مهسا مجللی،روئینگ بانوان به مربیگری سولماز عباسی و تیم ملی آب های آرام مردان در دریاچه آزادی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رئیس قوه قضائیه از عملکرد کارگروه ویژه رسیدگی به وضع بازداشتی های حوادث اخیر تقدیر کرد و به دادستان ها دستور داد تا در اسرع وقت درباره بازداشتی های اغتشاشات آبان ماه به طور دقیق تصمیم گیری کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن گفت: ظرفیت های بالقوه موجود در واحد بروجن باید به استعدادهای بالفعل تبدیل شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۹    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهم ترین هدف غائله آبان ایجاد یک هراس عمومی در کشور بود تا به مردم القا کنند هزینه مقاومت در برابر آمریکا تا چه حد می تواند سنگین باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۹    
متهم فراری که چندی پیش با گرفتن مرخصی از زندان بیرون آمده و پس از آن متواری شده بود، دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۰    
دبیر کانون کارفرمایی سواری کرایه برون شهری گفت: شهرداری تهران با وجود تصمیم سران سه قوه مبنی بر عدم افزایش نرخ خدمات پس از گرانی بنزین به صورت غیرقانونی دست به افزایش نرخ اجاره بهای غرفه های شرکت های ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۹    
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در اطلاعیه ای دریافت عوارض ترافیکی بابت 29 اسفند از شهروندان را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰    
طوفان شدید در یکی از فرودگاه های انگلیس باعث ایجاد مشکل برای فرود و پرواز هواپیماها در منطقه شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰    
هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی از 27 تا 29 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰    
امروز در بازار قیمت خودروهای مختلف با کاهش های قابل توجهی روبرو شد که می توان آن را متاثر از کاهش قیمت دلار دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در مهم ترین بازی ها رئال مادرید با منچسترسیتی و لیورپول با اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد.