جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 9 آذر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 آذر 1398 خبرگزاری آنا 2 آذر 1398 خبرگزاری آنا 3 آذر 1398 خبرگزاری آنا 4 آذر 1398 خبرگزاری آنا 5 آذر 1398 خبرگزاری آنا 6 آذر 1398 خبرگزاری آنا 7 آذر 1398 خبرگزاری آنا 8 آذر 1398 خبرگزاری آنا 9 آذر 1398 خبرگزاری آنا 10 آذر 1398 خبرگزاری آنا 11 آذر 1398 خبرگزاری آنا 12 آذر 1398 خبرگزاری آنا 13 آذر 1398 خبرگزاری آنا 14 آذر 1398 خبرگزاری آنا 15 آذر 1398 خبرگزاری آنا 16 آذر 1398 خبرگزاری آنا 17 آذر 1398 خبرگزاری آنا 18 آذر 1398 خبرگزاری آنا 19 آذر 1398 خبرگزاری آنا 20 آذر 1398 خبرگزاری آنا 21 آذر 1398 خبرگزاری آنا 22 آذر 1398 خبرگزاری آنا 23 آذر 1398 خبرگزاری آنا 24 آذر 1398 خبرگزاری آنا 25 آذر 1398 خبرگزاری آنا 26 آذر 1398 خبرگزاری آنا 27 آذر 1398 خبرگزاری آنا 28 آذر 1398 خبرگزاری آنا 29 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام سیداحمد شاهرخی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد منصوب کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۵    
کتاب محمدعلی موحد با عنوان در کشاکش دین و دولت در کمتر از دو ماه به چاپ سوم رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۶    
آیت الله مصباح یزدی گفت: برخی مسئولان ما به آفتی مبتلا شده اند که راه علاجش این است که جوان ترها بیایند و مسئولیت را بپذیرند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۵    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر حذف معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وزیر ارشاد نامه هایی جداگانه به معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۳    
چندی پیش مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت خانه پدری اش خبر داد و گفت پدرم چند روز قبل فوت کرد و طبق وصیت او جسدش را برای دفن به شهرستان بردیم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۳    
داوطلبان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در زمان ثبت نام مدارکی به همراه داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز به مدال نقره وزن 86 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ مسکو رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
یکی از جذاب ترین نقاط شهر تهران بام های آن است. وقتی در اوج و بر فراز شهر قرار می گیری و آن را همچون نقشه ای نورانی زیر پای خود احساس می کنی آرامش تمام وجودت را خواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۳:۰۷    
آنفلوانزا یکی از شایع ترین بیماری های فصل سرماست که می تواند مرگبار باشد اما با رعایت چند نکته می توان خطر ایتلا به این بیماری ویروسی را کاهش داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۴    
با انجام قرعه کشی مسابقات یورو 2020 در بخارست رومانی مشخص شد که ایتالیا و ترکیه بازی افتتاحیه را در رم برگزار می کنند و در گروه مرگ نیز آلمان و فرانسه و پرتغال حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۲    
گردهمایی فناورانه سازمان ها، صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست با حضور بخشی از بازیگران زیست بوم این حوزه صبح امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۲    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در مراسم رونمایی از سامانه اموال مازاد بانک ها که با حضور مدیران عامل بانک ها برگزار شد، گفت: امکان حراج این اموال با همکاری بورس نیز وجود دارد
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۳    
در این روزها که شاخص آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای کشور در حالت خطرناک قرار دارد، خالی از لطف نیست که از میزان آلاینده های موجود در هوا در شهرها و مناطق مختلف باخبر شویم تا میزان قرارگیری در معرض ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۳    
سامسونگ لیست آپدیت اندروید 10 و برنامه زمانی آن را برای گوشی های خود در چین و هند را منتشر کرد که عدم وجود بعضی پرچم داران این شرکت، کاربران را شوکه کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور در راستای برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری بخشنامه ای را خطاب به وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات دولتی، نهاد های انقلاب اسلامی و استانداری های کشور صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۳    
رهبر جریان صدر عراق ضمن اعلام برائت از خرابکاران، از تظاهرات کنندگان به ویژه صدری ها خواست که به خشونت روی نیاورند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۱    
شهردار تهران از راه اندازی اپلیکیشن ویژه ناشنوایان برای تماس این افراد با آتش نشانی و اورژانس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان که در سالن همایش برج میلاد با حضور جمعی از معلولان و مسئولان برگزار شد از دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص فراهم کردن شرایط تحصیل ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۱    
روز دوم از هفتمین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته با صعود کاراته کاران سنگین وزن کشورمان به دیدار نهایی و حضور سرگروه تیم ملی در دیدار رده بندی پیگیری شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ازنظر شهروندان در دو دهه گذشته قوانین مناسب سازی شهر برای معلولان تصویب و ابلاغ شده اما عمل نشده است که درخواست من پیگیری تا حصول نتیجه است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۲    
تیم شهروند اراک در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل سپاهان به میدان می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۱    
فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی پس از پایان دوره فعالیتش با این اتحادیه خداحافظی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: تعداد مرگ و میر ناشی از آنفولانزا در کشور به 19 نفر رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: برخی پیش بینی نمی کردند که در دوره بسیار کوتاه با ورود بسیج به عرصه های مختلف، سرنوشت منطقه و خاورمیانه دگرگون شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۱    
رئیس بهزیستی خواستار اختصاص سهمیه بنزین برای معلولان برای حفظ استقلال و مشارکت اجتماعی آن ها شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۲    
کره شمالی، نخست وزیر ژاپن را یک "ابله" و "کوتوله سیاسی" خواند و او را متهم کرد که صحبت هایش درباره آخرین آزمایش تسلیحاتی کره شمالی کذب است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۰    
بهترین شیوه برای درمان بیماری واریس انجام ورزش های مناسب است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۱    
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار در سرای محله 22 منطقه مترجم برای ناشنوایان مستقر شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان با برنامه ریزی مترصد فرصتی مانند اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت بودند تا با بهره گیری از این فرصت و سوارشدن بر موج اعتراضات مردمی، دست به اقدام علیه امنیت کشور بزنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۰    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: درخواست بررسی مجدد و ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی 45500 تومانی به افراد غیرمشمول وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم تکواندو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخورد خصمانه داور در رقابت های لیگ برتر تکواندو بانوان باشگاه های کشور، گفت: با بی پاسخ ماندن اعتراضاتمان به روند داوری مسابقات ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۹    
دبیر هیئت ورزش های دانشگاهی استان قزوین از برگزاری انتخابات هیئت ورزش های دانشگاهی این استان با حضور یک کاندیدا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۰    
عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: حدود دو هفته از اجرای طرح دو نرخی کردن بنزین می گذرد و در این زمان مسئولان سعی داشتند مسئولیت اجرای طرح را گردن دیگری بیندازند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۸    
تساوی دو تیم استقلال و سپاهان به نفع سرخ پوشان تهران شد تا این تیم خودش را به صدر جدول نزدیک کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خواستار ورود مسئولان برای مقابله با آلودگی هوا و شیوع آنفولانزا شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
منابع پارلمانی عراقی از استعفای رسمی نخست وزیر این کشور خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۸    
نخست وزیر انگلیس امروز شنبه به حادثه تروریستی دیروز در پل لندن (لاندن بریج) واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: معلوم است که اظهارات آقای روحانی حرف درستی نبوده، خدا همه را هدایت کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اساسنامه ورزش دانشگاهی را به شدت گنگ، غیرشفاف و انحصارگرایانه دانست و گفت: علاوه بر اساسنامه، متاسفانه آئین نامه های آن نیز غیر شفاف و قابل تفسیر به رأی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: ادغام خدمات ایدز در نظام شبکه برای دسترسی برای همه خدمات، همه سطوح و گروه های سنی در حال انجام است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی امضا شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه هفته گذشته اعلام کرد یارانه معیشتی دولت تا دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
پسر میلیاردر ایرانی - کانادایی به تیم ویلیامز در مسابقات فرمول یک پیوست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۸    
صبح امروز شنبه 9 آذر با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، رئیس بنیاد ملی نخبگان و مدیرعامل سازمان هنری رسانه ای اوج فیلمبرداری فیلم اوج 110 در پایگاه هوایی شهید لشگری آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۸    
وزارت اطلاعات درباره عوامل وابسته به شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد: عوامل مرتبط با شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال در داخل دستگیر شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۶    
دادستان کل کشور در خصوص آماری که از سوی برخی از رسانه های خارجی در مورد تعداد افراد بازداشت شده و کشته شده در اغتشاشات اخیر گفت: آمارهای مختلفی می دهند که هیچ یک از آن ها اعتبار ندارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۷    
شیطان بزرگ عصر ما، ناآرامی و ناامنی ذهنی شهروندان ماست؛ خطری که این احساس در خود فروماندگی برای امنیت ملی ما تولید می کند، قابل مقایسه با سایر تهدیدات داخلی و خارجی نیست ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۸    
نشست هم اندیشی بسیجیان قوه مقننه عصر امروز با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل بنیاد برکت اعلام کرد: با اجرای طرح جامع پیشرفت منطقه ای و آبادانی جزیره هرمز توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شاهد مهاجرت معکوس 20 درصدی در این منطقه هستیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: بیش از 99 درصد از افرادی که کودکی را به فرزندی قبول می کنند فرآیند ثبت نام را طی می کنند و تاکنون گزارشی درباره نوزاد فروشی در تهران نداشتیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۸    
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از ارائه 30 هزار خدمت حقوقی به مددجویان این نهاد در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: 337 میز خدمت برای معاضدت حقوقی مددجویان ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۶    
مصاف تیم های سپاهان و استقلال در پایان 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۶    
تیم های تنیس روی میز الف و ب دانش آموزی متوسطه دوره اول پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مقام نخست و سوم تیمی مسابقات آموزشگاهی آموزش و پرورش شهرستان رشت را کسب کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۶    
دوره آموزش پرواز پهپادهای فتوگرامتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۶    
نشست هم اندیشی و همفکری برگزاری ششمین همایش بین المللی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۶    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون جامع دکتری در واحد اصفهان برگزار شد و 88 نفر در این آزمون شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۷    
یک دانشمند با استفاده از ضایعات لاستیک موفق به ساخت بتن دوستدار محیط زیست شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۷    
معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از برگزاری کارگاه آشنایی با نرم افزارهای محتواسازی برای کلاس ها، تدریس آنلاین و تعاملی در سما بندرعباس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۷    
کارشناس مذهبی و استاد حوزه علمیه معتقد است که فیلم منطقه پرواز ممنوع نشان داد که دایره یدالله فوق ایدیهم برای بندگان بسیار گسترده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۶    
مسابقات سراسری بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو یادواره شهدای مدافع حرم شوشتر آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دوره چهار ساله وکیل مردم قم بوده، گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۶    
سمینار یکروزه میزان خطرپذیری لرزه ای شهر تبریز با نگرشی به زلزله میانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۶    
نخستین همایش مشاوره انگیزشی تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و اولیای آنان با هدف ارتقای علمی دانش آموزان در سالن دانشکده سما بندرعباس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل پشتیبانی و تأمین منابع پژوهشی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ایلخچی را یکی از قطب های رباتیک کشور خواند و بر تجاری سازی محصولات شاخص این واحد پیشرفته تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۵    
مسئول بسیج دانشجویی امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در روستای چاهک شهرستان خاتم برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در دانشگاه ها باید مراکز تحقیقاتی و پژوهشی فعال باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۵    
608 کتاب فروشی از 31 استان کشور کار خود را در طرح پاییزه کتاب 98، با فروش بیش از 321هزار نسخه کتاب، به مبلغ نزدیک به 10 میلیارد تومان خاتمه دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۶    
مدرسه قهرمانی استان خراسان جنوبی به عنوان دومین پایگاه ژیمناستیک ایران افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس اسبق فدراسیون والیبال در واکنش به تعطیلی زود هنگام لیگ برتر گفت: نباید اسپانسرها را پشیمان کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۶    
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 23 هزار نفر در آزمون دوره دکتری سال 99 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی کلیه مدارس به همراه مؤسسات علمی غیردولتی شهر تهران در روز یکشنبه دهم آذرماه 98 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴    
محمد علی سجادی تدوین فیلم سینمایی شاه ماهی را انجام می دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴    
چاپ دوم کتاب استاد خرده روایت هایی از زندگی شهید هسته ای، دکتر مجید شهریاری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
پانزدهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه 12 آذر ماه 98 برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور طی بیانیه ای پیشنهادهای خود را برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی و اخذ دقیق و عدالت محور مالیات ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشگاه های پیام نور به میزبانی مشهد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
سرپرست جدید دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حضور جمعی از مسئولان و دانشگاهیان معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
گزارش های سازمان امور مالیاتی خبر از میانگین درآمد ماهانه 83 میلیون تومان در صنف وکلا می دهد. با این وجود اظهار نظرهای کارشناسی فرار مالیاتی 12 هزار میلیاردی وکلا محرز می دانند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۴    
رئیس تشکیلات خودگردان در حالی از برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی خبر داده است که اقدام اخیر وی در ارتباط با قطر و دریافت پول از این کشور برای برگزاری انتخابات ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۴    
یک کاربر توئیتر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به نامه اش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۵    
سرمربی تیم سپاهان 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با استقلال انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۵    
مشکل سفر ملی پوشان سرباز هندبال جهت همراهی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حل شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۳    
یک پژوهشگر اقتصادی گفت: ادعای سیاست بنزینی نشان می دهد که یارانه بنزین از سه دهک بالا اخذ شده و در بین هفت دهک پایین تقسیم می شود اما واقعیت چیز دیگری است و دهک های پایین نیز از این سیاست متضرر می ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۳    
قاضی محمدی کشکولی با اشاره به پایان جلسات دادگاه رسیدگی مجدد به پرونده محمدعلی نجفی گفت: رأی نهایی دادگاه نجفی ظرف مدت یک هفته صادر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۳    
سرمربی ایتالیایی استقلال 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با سپاهان انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
رئیس سازمان بهزیستی از راه اندازی بانک ذخایر ژنتیکی در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تشریح آشوب های اخیر در سه کشور ایران، لبنان و عراق، گفت: گروه های ضد انقلاب قصد داشتند با موج سواری بر روی مطالبات اقتصادی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد با دفاعیات متهم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران و وکلای وی اخذ شد و نماینده دادستان و کارشناسان اسلحه و پزشکی قانونی اظهارات خود را بیان کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
تاریخ مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
شعبده بازها یک اصل اولیه دارند و آن این است که توجه تماشاگران را به چیز دیگری - به جز کاری که در حال انجام آن هستند - جلب می کنند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
همزمان با مشخص شدن زمان اکران فیلم سینمایی 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری از پوستر رسمی این فیلم رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
برنامه نمایش فیلم سینمایی یک کامیون غروب که در سینماهای هنروتجربه درحال نمایش است، اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۵    
کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی کشور گفت: در جمع دانشگاهی باید کارشناسانه و بر اساس آمار و استنادات صبحت کرد تا بصیرت افزایی در جامعه محقق شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۵    
نامزدی مایکل بلومبرگ شهردار پیشین نیویورک برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و واکنش های مرتبط با آن در برنامه این هفته ما مردم مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
سردار سرلشکر رحیم صفوی با حفظ سمت در مسئولیت دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به ریاست پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۴    
برنامه کتاب باز امشب با اجرای سروش صحت و حضور هوشنگ گلمکانی، منتقد، روزنامه نگار و مترجم سینما به روی آنتن می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۵    
مقامات امنیتی انگلیسی می گویند که عامل حمله مرگبار روز گذشته پل لندن، احتمالاً با هدف گرفتن انتقام هلاکت سرکرده داعش دست به این اقدام زده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
کمالی پور درباره فرار مالیاتی وکلا و پزشکان گفت:ساختار معیوب فعلی موجب شده تا برخی صنف ها مانند پزشکان و وکلا فرارمالیاتی گسترده ای داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این دانشگاه به سمت دانشگاه اجتماعی در حال حرکت است، گفت: دانشگاه اجتماعی مأموریت ویژه ای دارد و باید رویکرد حل مسئله در دانشگاه حاکم باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
نشست خبری جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.
  • ۱