چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۱May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 10 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بخش های دیگری از بندهای هزینه ای لایحه بودجه سال آینده کل کشور را بررسی و تعیین تکلیف کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که فردا (دوشنبه) به منظور شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین حضور در دور جدید مذاکرات هسته ای و رایزنی با طرف آمریکایی راهی سوئیس می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
خانم بروتون پیش از این تصمیم داشت با این تخم مرغ کلوچه درست کند اما یکی از دوستان خانم بروتون به او گفت که این اتفاق یک در میلیارد بیفتد و بهتر است این تخم مرغ را بفروشد تا سودی هم برایش حاصل شود چون ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۹    
افسر ارشد ضدتروریست انگلیس آمار زنان انگلیسی پیوسته به داعش را تاکنون 60 نفر اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر امروز و در جریان رسیدگی به بخش های هزینه ای لایحه بودجه 94 ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که تضمینی برای حصول توافق هسته ای با ایران نیست اما امتحان می کنیم ببینیم دیپلماسی می تواند جلوی نیاز به اقدام نظامی را بگیرد یا خیر.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۵    
میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، تنها عمان است که کماکان سفارت خود را در صنعا حفظ کرده و حاضر نشده در تبعیت از دیگر کشورهای عضو این شورا، سفارت خود را به عدن منتقل کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۹    
روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی علت اقدامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل آمریکا پرداخت و نوشت او در زمان سایر روسای جمهور آمریکا جرات چنین کارهایی را نداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۹    
مجلس تصویب کرد که درآمد حاصل از خرید عدم انجام تعهدات بورس و جریمه های آن در سال آینده به برنامه های توسعه آموزش عالی در مناطق شهری کمتر از 200 هزار نفر جمعیت اختصاص یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
مرکز بررسی جرائم سازمان یافته فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران با انتشار یک بیانیه تحلیلی، جزئیات جدیدی از پروژه عنکبوت در شبکه اجتماعی فیس بوک را رسانه ای کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی حماس از پادشاه عربستان خواست همزمان با سفر رئیس جمهور مصر با اعمال فشار، به سیاست های خصمانه قاهره علیه مقاومت پایان دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در دیدار پائولو جنتیلونی وزیر امور خارجه ایتالیا با اشاره به ملاقات های متعدد مقامات عالی رتبه ایران و ایتالیا در دولت یازدهم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۳    
هنوز نمی دانم برای مجلس آینده کاندید می شوم یا نه. عده ای می خواهند " تجددگرایی افراطی"را در کشور ترویج دهند. رفع حصر شود؛ اگر دوباره آشوب کردند، خودم جلویشان می ایستم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
یک مقام آمریکایی از تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و گفت گو درباره مذاکرات هسته ای ایران، سفر نتانیاهو به واشنگتن و وضعیت بد اقتصادی تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب جاسم کرار و در قالب کارهای استقامتی برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
در جریان بازی دو تیم استقلال و پیکان تهران در هفته بیستم لیگ برتر که روز 19 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، از سوی ساکت الهامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۴    
در قسمتی از تمرین وقتی مهاجم پرسپولیس موقعیت خوبی را از دست داد حمید درخشان به این بازیکن تذکر جدی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۱    
با اقدام بخش امور ورزشی باشگاه پرسپولیس مجوز خروج امید عالیشاه، احمد نورالهی و علی علیپور از بازیکنان سرباز تیم دریافت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر حق مردم ایران برای استفاده صلح آمیز از مواهب دانش هسته ای، گفت: در احقاق حق خود بسیار جدی هستیم و هیچ قدرتی نمی تواند حق مردم ایران را سلب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۹    
نیروهای امنیتی عراق در ادامه پیشروی خود در شهر تکریت چندین تن مواد غذایی و خشکبار ارسالی از کشور عربستان برای داعش را در پناهگاه های این گروهک تروریستی کشف کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۶    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در سخنانی از اهتمام و تلاش اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی که با رویکرد و اقدامی تحسین برانگیز و افتخارآمیز ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
وزیر خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل فردا (دوشنبه) به ژنو می رود و عصر نیز با کری در مونترو سوئیس به رایزنی می پردازد و معاونان کری و ظریف نیز ظهر فردا در مونترو بر سر یک میز ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
در تصویر زیر یک BMW خاص با بدنه کرومی را مشاهده می کنید که تبدیل به ماشین عروس شده است. با توجه به نادر بودن این خودرو در دنیا می توان آن را خاص ترین ماشین عروس ایران نامید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۰    
"بهاء الدین محمد" کارشناس مسایل سیاسی مصر گفت: نهاد ریاست جمهوری مصر از بسیاری از طرح های آزادی جوانان اعم از جوانان وابسته به جریان اسلامی یا آزادیخواه یا دیگر گروه های انقلابی معروف که بدون اتهام و ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۰    
بازگشت مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا به روزهای گلزنی اش، مدیران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را به فکر بازگرداندن وی به فوتبال انگلیس انداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
لحظاتی پیش انفجاری مهیب، منطقه السائله در مرکز صنعا، پایتخت یمن را لرزاند، هنوز از میزان تلفات و جزئیات حادثه خبری در دست نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
دیناروند در پاسخ به سوالی درباره محصولات سلامت محور قاچاق و تقلبی در مناطق آزاد، گفت: متاسفانه ورود کالاهای قاچاق به کشور زیاد است. البته این موضوع لزوما مربوط به مناطق آزاد نیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
گروهی افراطی در این تظاهرات خواستار جلوگیری از رشد اسلام شدند و بر علیه اسلام شعار سر دادند. برخی از کارشناسان معتقدند بهره برداری از حادثه شارلی فرانسه سبب بروز چنین حوادثی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
نمایندگان دولت یمن شامل تعدادی از معاونان وزرای این کشور در سفری چهار روزه ظهر امروز (یکشنبه) وارد تهران شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
یک رسانه غربی آماری از برخی کشورهایی که تروریستهایشان به عراق و سوریه رفته اند منتشر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
گروه تروریستی داعش بیش از 100 اثر باستانی ربوده شده از سوریه و عراق را به فروش رسانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری در پاره ای نقاط همراه با مه صبحگاهی و در ارتفاعات بارش پراکنده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا همانند امروز 15 و 5 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
سرپرست پیشین تیم ملی در پاسخ به بیانیه دپارتمان تیم ملی گفت: جواب کسانی را که با مطرح کردن مسئله بدهکاری مثل چکش به سر فدراسیون می کوبند، می دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق ماده 28 قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا اعضای شورا حق ندارند مناصب دولتی را اشغال کنند
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال از محل مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، دولت 1200 میلیارد تومان یارانه تسهیلات بانکی را برای صنعت و معدن در نظر گرفت که تاکنون تخصیص نیافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
دپارتمان تیم ملی فوتبال با انتشار بیانیه ای به صحبتهای عباس ترابیان واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
معاون مرکز ملی فضای مجازی از تصویب مقررات حاکم بر رواج پول مجازی در کشور در کمیسیون عالی تنظیم مقررات این مرکز خبر داد و گفت: این مقررات در صف تصویب شورایعالی فضای مجازی قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
فرمانده پهپاد نیروی هوایی ارتش گفت: تمامی ماموریت هایی را که یک هواپیمای با سرنشین می تواند انجام دهد به غیر از بحث ایثار و جان برکفی خلبانان تیزپرواز که در نهاد خلبانان هست را پهپادها می توانند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهوری مصر در صدر هیئتی بلندپایه وارد ریاض شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از مواضع و سامانه های پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب بازدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران حامل کمکهای دارویی و پزشکی برای مردم یمن وارد فرودگاه صنعاء شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
معاون دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که امسال 20 میلیون مسافر نوروزی از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای بر نظارت بانکی و ارتقای ثبات و سلامت بانک ها تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۰    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از نصب دوربین های ثبت تخلف در مبادی ورودی خطوط BRT خبر داد و گفت: در حال حاضر این موضوع در دستور کار قرار دارد و در برخی نقاط پایتخت مانند بزرگراه آزادی و رسالت اجرایی شده ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۰    
ساعاتی پس از انتشار خبر امضای توافقنامه ایران و یمن، فرودگاه بین المللی صنعاء، امروز شاهد فرود اولین هواپیمای ایرانی پس از چند دهه بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
گاردین در گزارشی تحلیل کوتاهی از توئیت رهبر انقلاب درباره خواندن دو کتاب شوخولوف و تولستوی ارائه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۰    
با تصویب نمایندگان مجلس شرایط استفاده از بیمه اجتماعی روستاییان در بودجه 94 مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۰    
مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام، از ساعت 8 صبح روز 13 اسفند، مصادف با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از مسجد نور خیابان فاطمی آغاز خواهد شد و تا فاطمیه تهران ادامه می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
پورمحمدی در مورد بدهی بانکی 6500 میلیارد تومانی گفت: این پرونده مربوط به سال های سال است که اتفاق افتاده و مربوط به یک بانک خصوصی است که وامی را پرداخت کرده و عمده این پرونده مربوط به سود آن است که ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ابزار امیدواری کرد در آینده نزدیگ پلیس و دادگاه مالیاتی برای برخورد قاطع با افرادی که از پرداخت مالیات فرار می کنند، در دستگاه قضا تشکیل شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
کودک قایقران روی دریای نی
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
روزنامه ساندی تلگراف از اختلاف شدید اعضای سازمان کشور های صادر کننده نفت (اوپک) برای انتخاب دبیرکل بعدی این سازمان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رغم همه مخالفت ها عازم واشنگتن شد تا سه شنبه سوم مارس در کنگره آمریکا علیه ایران سخنرانی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری جرایم سایبری پلیس فتا گفت: جرایم سایبری در کشور کاهش یافته است اما میزان سرقت از عابربانک ها افزایش داشته که در این زمینه باید اطلاع رسانی بیشتری برای شهروندان در مورد نحوه ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: کنسرت هایی که برگزار می شود با دقت زیر نظر قرار دارد و مجوزهای آن به دقت صادر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۸    
رسانه ها از فروپاشی خط مقدم گروهک تروریستی تکفیری داعش در جبهه البوعجیل و البوناصر در تکریت عراق خبر دادند. فرمانده پلیس دیاله تصریح کرد عوامل رسانه ای گروهک تروریستی داعش در این استان نابود شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۴    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در اصلاح قانون، تشخیص علی الرأس مودی را برداشتیم و به جای آن مبنای تشخیص فعالیت اقتصادی اطلاعات و گردش اطلاعات است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
رهبر انقلاب: مسئولین ما و هیئت مذاکره ی ما همه ی تلاششان را دارند میکنند که حربه ی تحریم را از دست دشمن غدار خارج کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل اخبار صدا و مدیرکل اخبار سیما امروز طی احکام جداگانه منصوب شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۸    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در رأس تیم مذاکره کننده هسته ای بامداد فردا عازم سوئیس می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اجرای سهمیه بندی سوخت گازوئیل از اول اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: تا سال 95 همه ناوگان حمل و نقل عمومی مجهز به سامانه هوشمند می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
باشگاه های ورزشی طبق مصوبات هیئت وزیران معاف از مالیات شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
مشاور رئیس سازمان بدر عراق با اشاره به اینکه آمادگی ها برای عملیات بزرگ و پیچیده آزادسازی تکریت در حال اتمام است، گفت: بسیج مردمی در افشای هرگونه سند کمک ائتلاف بین المللی به داعش تردید نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
گروه رقه در سکوت سر بریده می شود اعلام کرد که این پادگان ها شامل پادگان الخلیفه للاشبال ، الاشبال الفاروق و الشریعه للاشبال در شهر الطبقه در رقه است و اقدام به عضوگیری کودکان به مدت 40 روز کرده و روش ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران شکایت خود از امیر قلعه نویی را به حالت تعلیق در آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
جلسه شورای عالی فضای مجازی صبح امروز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
حمیدرضا سیاسی مدیر عامل متمول باشگاه پرسپولیس نزدیک به سه ماه است که در بازداشت به سر می برد بازداشتی که اکنون مشخص شده به دلیل دو عنوان اتهامی است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
باشگاه استقلال با شکایت رودریگو توزی به پرداخت 370 هزار دلار محکوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
مجلس سقف معافیت مالیاتی سالانه را برای سال 1394 تعیین و شیوه هزینه کرد آن را مشخص کرد.