یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 5 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
همایش زینب کبری سلام الله علیها و رسالت اجتماعی ما به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در صحن مطهر امام زاده قاضی الصابر منطقه ده ونک برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود یک سامانه بارشی از غرب کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۵    
سرمربی تیم پرسپولیس می گوید دیدار تیمش مقابل لخویا بازی دارا و ندار بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
بازیکن سرخ پوشان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و لخویا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعای بی اساس علیه ایران در خصوص یمن، خطاب به منتقدان سیاست دولت آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران گفت هنوز توافقی وجود ندارد صبر کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز تودهنی بزرگی رژیم صهیونیستی از حزب الله می خورد، اما جرأت پاسخگویی ندارد و نه تنها روند پیروزی هایش متوقف شده بلکه به شکست هم تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۶    
تصویری که مشاهده می کنید ،سه شنبه پنجم اسفندماه و در سالروز ولادت خجسته حضرت زینب کبری(س) از گنبد حرم مطهر ایشان گرفته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
مساجد آلمان تحت نظارت و کنترل هستند و برخی از افراد تنها به دلیل این که به نماز جمعه می رفتند تحت کنترل بوده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ادامه مذاکرات هسته ای هفته آینده در حاشیه اجلاس حقوق بشر در ژنو برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
سایت جماران اخیراً با شخصی به نام مهدی مهریزی، که گفته شده استادیار دانشگاه آزاد است، گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
معاون وزیر صنعت از تغییر در شرایط ثبت سفارش واردات خودرو خبر داد و گفت: بی توجهی وزارت جهادکشاورزی به هشدارهای دو ماه قبل سازمان حمایت منجر به گرانی مرغ در بازار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: روزنامه اعتماد مرتکب تخلف شده است و حتما به آن رسیدگی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
اگر اصلاح طلبان بتوانند به نحو احسن این امر را محقق سازند به یقین می توان گفت که در انتخابات اسفند 94 حداقل دو سوم کرسی های مجلس شورای اسلامی در اختیار اصلاح طلبان و حامیان منش و روش اعتدالی قرار ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این گونه نیست که من به یک باره چادر را به عنوان حجاب خود انتخاب کرده باشم اما در آن زمان به دلایل مختلف مانند "فکر می کردم چادر دست و پاگیر است" ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ائتلاف جامع مهمترین راهبرد اصولگرایان است، گفت: اصولگرایان با هیچ جریان و فردی حق بستن یک عهد اخوت دائمی ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین زائری با بیان اینکه اگر به بنیاد خانواده نپردازیم خواهیم باخت گفت: اگر به این بنیاد نپردازیم باید منتظر فتنه دیگری درسال 98 باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۸    
دیدار پرسپولیس ایران و لخویا در پایان با برتری سه برصفر نماینده کشورمان به پایان یافت. قرمزها با ارایه یک بازی خوب برابر این تیم پرستاره برتری پرگلی را رقم زد تا گام نخست را محکم بردارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
یک استاد دانشگاه گفت: یکی از مهمترین مسائلی که باعث شد استقلال اقتصادی به طور کامل محقق نشود، اجرای سیاست "تعدیل اقتصادی صندوق بین المللی پول" بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
مدیرمسئول روزنامه اعتماد در خصوص مصاحبه منتشر شده در این روزنامه که با شائبه توهین به مقدسات همراه بوده است، توضیحاتی ارائه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: جامعه روحانیت تاکنون با برخی سران گروه های اصولگرا نشست داشته است و برای دست یافتن به ائتلاف حداکثری، با کمک جامعه مدرسین فعالیت های خود را انجام می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
با تغییر رییس سازمان صدا و سیما در نیمه آبان ماه، چابک سازی، تغییر چارت و جابه جایی مدیران، روند پرشتابی را طی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در ده ماه گذشته ، فقط 35 درصد خودروهای وارداتی از طریق نمایندگی های مجاز وارد کشور شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
در پی کشف یک شبکه اسپانیایی که زنان جوان را برای پیوستن به تروریست های داعش در عراق و سوریه جذب می کرد، پلیس این کشور چهار مظنون را بازداشت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه دیدار سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس را مفید ارزیابی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بعدازظهر امروز (سه شنبه) پس از ورود به بغداد و دیدار با همتای عراقی در نشست خبری مشترک با ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق تصریح کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهور سودان در سفر 4 روزه خود به امارات متحده عربی به دنبال 3 هدف عمده و در مقدمه آن تشکیل اتحاد امارات، مصر و سودان بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۴    
دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پنافیل به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ برتر پرتغال انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۴    
بازدید مدیر شبکه اول از پشت صحنه سریال نوروزی این شبکه، فرصتی را برای طرح پرسش های خبرنگاران از محمد احسانی فراهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان نشست هم اندیشی مجامع بین المللی ورزش در جمع خبرنگاران گفت: اوضاع کرسی های بین المللی ما مناسب نیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
نمایندگان به بخش خصوصی اجازه دادند جهت واردات و فروش فراورده های نفتی با رعایت کیفیت اقدام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
اما علت اصلی اختلاف میان آمریکا و اسرائیل از ایران نشات گرفته است. این دو نفر در موضوع فلسطین نیز با یکدیگر اختلاف داشتند اما آن را علنی نکرده و در ظاهر اسرائیل از حمایت آمریکا برخوردار بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
محمد احسانی - مدیر شبکه اول - که صبح امروز در پشت صحنه ی سریال نوروزی فوق سری فخیم زاده حاضر شده بود، از نام علی ضیاء به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما یاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بهبود ساختار مجموعه فرماندهی پدافند سایبری و تغییر فرماندهی آن خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۰    
دموکرات های سنای آمریکا با مانع تراشی از تصویب لایحه تأمین بودجه وزارت امنیت داخلی آمریکا خودداری کردند و بنابراین این وزارتخانه مهم آمریکا در صورتیکه بودجه اش تأمین نشود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۰    
یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
براساس مصوبه مجلس سقف درآمدهای دولت در سال آینده 274 هزار میلیارد تومان تعیین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
ادامه پیدا کردن اختلافات بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا می تواند دورنمای حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را به مخاطره اندازد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
دادستانی کل ترکیه دستور بازداشت فتح الله گولن، روحانی در تبعید مخالف دولت آنکارا را برای انجام بازجویی و تحقیقات به اتهام تشکیل "دولت موازی" صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
اسنودن در پاسخ به اینکه در حال حاضر سرویس های امنیتی روسیه بر تمام جوانب زندگی اش کنترل دارند، گفت: چنین مساله ای صحت ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
بعد از آنکه سرپرست اقامتگاه رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو هزینه های شخصی خود را از بودجه این رژیم پرداخت کرده است، تهدید به مرگ شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی چلسی، که برای سفری یک روزه به بارسا رفته بود، از این فرصت استفاده کرده و با هم تیمی های سابقش دیدار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
میرشاد ماجدی در مورد اظهارات کرار جاسم، هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال مبنی بر اینکه خواهان فسخ قراردادش با استقلال است، اظهار داشت: فوتبال قانون دارد و در آن قرارداد حرفه ای با بازیکنان بسته می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
از محل مطالبات فدراسیون ایران در فیفا بدهی سرمربی پرتغالی تیم ملی به وی پرداخت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
خبرنگاران و حاضرین در هواپیما با تلفن همراه و تبلت از ظریف عکس گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
شبکه اسکای نیوز عربی با انتشار خبری فوری از ربوده شدن یک شهروند فرانسوی در صنعا، پایتخت یمن خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس 1.2 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت تقویت بنیه دفاعی در بودجه 94 تصویب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
در حالی که انتظار می رود آمارهای کلیدی منتشر شود که حکایت از افزایش بیشتر حجم ذخایر نفت خام آمریکا به دلیل فزونی عرضه بیشتر داشته باشد، قیمت نفت برنت روز سه شنبه کاهش یافت و به 58 دلار نزدیک شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار ایران از رونمایی شاخص ملی با استفاده از میانگین وزنی تورم شهری و روستایی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
مسئول امور کشتی کمربند بانوان منصوب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
کارگروه برگزاری بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال، از احتمال قوی برگزاری این رقابت ها در فصل زمستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
عروسک گردان ها و صداپیشه های کلاه قرمزی در آرامشی حرفه ای مشغول تمرین نهایی هستند و به زودی ضبط این مجموعه تلویزیونی آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی از رقیب نتانیاهو خواست تا در سفر نخست وزیر این رژیم به آمریکا برای سخنرانی در کنگره درباره تهدید هسته ای ایران او را همراهی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
رئیس فدراسیون فوتبال پس از انتقادات بازیکن فوتبال از این فدراسیون گفت: این هم یک رفتار بد است؛ چرا باید یک ورزشکار و فوتبالیست که این چنین حرف می زند را در سیستم باشگاهی خود نگه داریم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
مقام معظم رهبری چالش با موانع را از ویژگی های مدیریت جهادی معرفی کرده اند. این موانع می توانند ضعف های فکری و عقلانی، راحت طلبی، آسان گرایی، آسان پنداری ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه برخی می خواهند پرونده مهدی هاشمی را سیاسی جلوه دهند تا بگویند وی بی گناه است، گفت: در این پرونده 12 اتهام وجود دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
بخش زیادی از نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد به تکذیب اخبار مربوط به صدور مجوز برای برخی کتاب ها و فیلم های فاقد مجوز رسمی گذشت و نوش آبادی گفت:رسانه ها از مدارای ما نسبت به اخبار کذب سوءاستفاده نکنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۹    
همایش روز ملی مهندسی،روز گذشته با حضور رئیس جمهور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۸    
الان یکی از بازیکنان ما را بازداشت کرده اند به دلیل بدهی و بازیکن دیگری داریم که شنیده ام دنبالش هستند برای بازداشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۸    
نفت تهران در نخستین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان شکست خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
345 چهره فرهنگی-رسانه ای کشور در نامه ای به قاضی دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی تاکید کردند: عدالت در برخورد با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال، گاه به سبب انتساب ها و گاه انتصاب ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۳    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هنوز از ارائه آمار تورمی بهمن ماه رییس جمهور چیزی نگذشته است که موج کامنت های مردمی که البته بخاطر برخی ملاحظات از انتشار آن معذوریم به این خبر سرازیر شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: دولت در سال جاری 4 هزار و 800 میلیارد تومان از محل هدفمندی به حوزه بهداشت اختصاص داد که سال آینده با توجه به کاهش قیمت نفت پیش بینی می شود بالاترین عددی که ما ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
سازمان جاسوسی انگلیس سعی در جذب جاسوس برای جاسوسی از برنامه های هسته ای کره شمالی داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس فتای ناجا از دستگیری 20 هزار نفر در رابطه با جرایم سایبری از زمان راه اندازی پلیس فتا در کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با یادآوری ماجرای دخالت فرانسه در مسائل داخلی آمریکا در سال 1793، به نتانیاهو هشدار داد مراقب باشد این قضیه برای تل آویو تکرار نشود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ادعای نخست وزیر این رژِیم درباره تلاش ایران برای ساخت بمب اتم را رد کرد .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی دولت در مجلس در دفاع از پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 94 در مورد هدفمندی گفت: با وجود افزایش قیمت حامل های انرژی در سال جاری 10 هزار میلیارد تومان کسری بودجه در هدفمندی روی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اصلاح تبصره 21 لایحه بودجه که بر اساس آن اصلاح قیمت حامل های انرژی تا 60 درصد فوب خلیج فارس صورت می گرفت مخالفت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
دلار آمریکا طی چند هفته اخیر در بازه محدودی بسر برده اما در صورتی که جانت یلن، رییس بانک مرکزی آمریکا در اظهاراتی که روز جاری در مقابل نمایندگان کنگره آمریکا خواهد داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
جمعی از حقوقدانان و دانشجویان حقوق با انتشار نامه ای سرگشاده به قاضی مقیسه از وی خواستند در تعیین کیفر درخصوص منتسبین برخی مسوولین سیاسی به این آیات 30 و 31 سوره احزاب توجه کرده و به این نکته عنایت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
به گزارش عصر امروز، چندی پیش ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم درباره فشارهایی که برای پرونده مهدی هاشمی به دستگاه قضایی وارد می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
تصویر زیر نمایی زیبا از بلندایِ مناره حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) در شب میلاد خجسته ایشان را نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
اسنودن در واکنش به این جایزه پیام زیر را منتشر کرده است: زمانی که لورا از من پرسید آیا می تواند از برخوردهایمان تصویربرداری کند، من به شدت بی میل بودم. سپاسگذارم که به وی اجازه دادم من را قانع کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
باوجود ثبات قیمت مسکن، اجاره بها با افزایش روبرو است و تقاضای بالا در این بخش موجب شده که قیمت ها هرساله گران تر شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
عناصر گروه تروریستی داعش 90 شهروند مسیحی آشوری را در شمال شرقی سوریه ربودند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
فرمانده ناجا با بیان اینکه برخی از قاچاقچیان موادمخدر نیز به این شبکه ها کوچ کرده اند، اظهار کرد: تلاش ما حفاظت از مردم در برابر این مجرمان است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
یک مقام مسئول در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تشریح دلایل افزایش قیمت محصولات پتروشیمی با وجود سقوط قیمت جهانی نفت، گفت: ابزار کافی برای مدیریت قیمت مواد عرضه شده توسط پتروشیمی ها در اختیار نداریم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: قیمت بنزین در سال آینده از محل هدفمندی یارانه ها افزایش نمی یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
اظهارات رئیس جمهور مبنی بر تورم صفر درصدی در بهمن ماه امسال واکنش های متفاوتی به دنبال داشته است
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهور گفت: در سفری دو روزه، فردا چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی دولت در مجلس در دفاع از پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 94 در مورد هدفمندی گفت: با وجود افزایش قیمت حامل های انرژی در سال جاری 10 هزار میلیارد تومان کسری بودجه در هدفمندی روی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
با وجود اعلام افزایش قیمت برق مشترکان خانگی از اول اسفندماه توسط معاون وزیر نیرو، شرکت های برق با اظهار بی اطلاعی از ابلاغ بخشنامه گرانی ها، می گویند: تعرفه های جدید هنوز به دستشان نرسیده است
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
دولت استرالیا اعلام کرد: بر اثر طوفانی که طی چند روز گذشته مناطقی از این کشور را درنوردیده، دست کم 1000 خانه تخریب شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شبکه صرافی که در دولت قبل فعال بود در این دولت هم فعالتر شده و با نرخ کارمزد بیشتری نقل و انتقال ارز را انجام می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
وی افزود: اقدام به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل برای مقابله با آلودگی هوا یک تصمیم کیلویی بوده و نشان می دهد مدیریت و شناخت دقیقی نداریم و حتی اجرای این طرح صرفا 6 درصد در بحث کاهش آلودگی موثر است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
باشگاه استقلال در صورتی که از طریق فدراسیون برای کم کردن محرومیت کرار به نتیجه نرسد از طریق وزارت ورزش پیگیری حل موضوع خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
مجری متن، حاشیه دلیل پخش نشدن برنامه را پر بودن کنداکتور پخش عنوان کرد و گفت به زودی این برنامه با زمانبندی مناسب روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
پس از انتشار خبری مبنی بر کاهش سرعت صدور روادید عمره برای زائران ایرانی، حالا رئیس سازمان حج و زیارت از احتمال لغو 50درصد پرواز های حج عمره خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان در تکمیل اخبار خود از پرونده زمین خواری ورزشی در اصفهان اعلام کرد حدود 230 میلیارد ریال از اموال زمین خواران و سودجویان اراضی ورزشی توقیف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
چندی است انتشار خبری در رسانه ها باعث شده است تا تاسف و تامل اهالی ورزش و رسانه را برانگیزد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۶    
یک کارشناس انرژی با اشاره به علل افزایش قیمت نفت در یک هفته اخیر گفت: کاهش اکتشاف، اعتصاب کارکنان شرکت های نفتی و افت سرمایه گذاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۳    
یک آسیب پذیری عجیب در جیمیل باعث شده تا هزاران نفر ایمیل های خود را برای افراد دیگری ارسال کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
نشست این هفته شورای عالی کار که قرار بود امروز با حضور وزرای اقتصاد، صنعت، کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شود، به دلیل عدم حضور وزیران لغو شد
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام حامدرضا معاونیان با بیان اینکه مرحوم منذر به دفاع حکیمانه از حقیقت حفظ شعائر دینی پرداخته است و اولین برکات شعائر دینی این است که امنیت حسینی ایجاد می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
استاد محمدعلی معلم دامغانی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) اشعاری سروده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
عضو موسسه جهادی (صهبا) گفت: چاپ های 16 و 17 کتاب خانواده در مجموع با 100هزار نسخه روانه بازار کتاب شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
طی ماه های اخیر گروه های مردمی عراقی و سوری که با هدایت و همکاری حاج قاسم سلیمانی با گروه های تکفیری همچون داعش در حال مبارزه هستند، پیروزی و موفقیت های مهم زیادی را به دست آورده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۱    
مراسم تشییع پسر وزیر اطلاعات دولت سازندگی امروز با حضور شخصیت های سیاسی در تهران برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در سال جاری از 6 پروژه، 6 چک برگشتی دریافت کرده است ابراز امیدواری کرد تا شرایط حذف کلاهبردارها از حوزه تصویر فراهم شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۶    
ایجاد مزاحمت با دستگاه های مخابراتی مانند تلفن همراه و تمام امکانات آن که امروزه تلفن های همراه امکانات فراوانی دارند مانند وایبر و.. ...
  • ۱