شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 25 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
این ترس و هراس نتانیاهو به این خاطر است که مقامات حماس قبلا بارها اعلام کرده بودند جعبه سیاهی (اطلاعات فاش نشده) از جنگ اخیر غزه در سال 2014 دارند و اسراری از این جنگ درآن نهفته است و صهیونیست های ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۲    
توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز یکشنبه 17 خرداد 94 لغایت چهارشنبه 20 خرداد 94 روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور آماده باش ناوگان شمالی نیروی دریایی و یگان های چترباز را به عنوان بخشی از رزمایش های غیرمنتظره اعلام کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
غیبت رئیس جمهور روسیه باعث دامن زدن به شایعاتی درباره سلامتی و حتی مرگ او شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
اگرچه تولید خودرو به گواه آمارها از رشد حدود 60 درصدی برخوردار بوده، اما قیمت انواع خودرو و کاهش قدرت خرید مردم، بازار شب عید فروشندگان را کسادتر از قبل کرده و رکود در بازار همچنان پابرجا است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۷    
رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان تهران نرخ هر کیلوگرم آجیل مخلوط را 30 تا 52 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این اختلاف قیمت به دلیل نوع خشکبار و اقلامی است که در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۷    
فاز دوم مسکن 640 واحدی ویژه تهرانسر، امروز افتتاح شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
عبد الفتاح السیسی طی سخنانی در اختتامیه کنفرانس اقتصادی مصر گفت که از آنجلا مرکل برای سفر به آلمان دعوتنامه ای دریافت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
فلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در حاشیه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: هم اکنون بیش تر از گذشته به یک توافق هسته ای نزدیک شده ایم اما هنوز راه درازی تا دستیابی به یک توافق جامع ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
وزیر خارجه کشورمان در پایان نشست خود با کری گفت: در این نشست درباره موضوع تحریم ها، نامه نمایندگان کنگره، و راه های حل مسائل باقی مانده گفت وگو کردیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه در خردادماه سال 1394 پرونده سهام عدالت را با حدود 48 میلیون نفر می بندیم، گفت: کسانی که برگه سهام عدالت را گم کرده اند نگران نباشند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
نیروی انتظامی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه اطلاعیه ای را به مناسبت چهارشنبه آخر سال به شرح ذیل منتشر کرد
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقامات آمریکایی گزارش کرد که مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 احتمالاً برای نوروز متوقف می شود و بعد از بازگشت مجدد وزیر خارجه آمریکا از واشنگتن ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۶    
فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست وزیران خارجه این اتحادیه در بروکسل اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
گزارشگر ویژه سازمان ملل که همواره گزارش های مغرضانه و سیاسی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران منتشر کرده، امروز دوشنبه بازهم ادعاهای بی اساسش را تکرار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
چاووش اوغلو مدعی شد منبع تمام مشکلات سوریه دولت اسد است و این مشکلات بدون تغییر قدرت در این کشور، حل و فصل نخواهد شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۴    
اگرچه اصلاح طلبان این روزها بنابر منافع شان ناطق نوری را شیخ اعتدال می نامند اما در جریان انتخابات سال 76 بدترین تخریب ها را علیه ناطق نوری که به عنوان کاندیدای راست سنتی مطرح بود، هدایت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۷    
گروهک تکفیری تروریستی داعش در استان رقه در شمال شرق سوریه، مسجدی به نام متبرک فاطمه الزهرا را تخریب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
قائم مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا، گفت: ایران در طول 10 سال گذشته دانش فن آوری هسته ای را به دست آورده و این چیزی نیست که بشود آن را بمباران کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پس از نشست خبری دبیرکل فدراسیون فوتبال به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
واشنگتن پست در گزارشی نوشت: تاریخ نشان داده است که ایران از سال 2003 تاکنون ضمن گسترش تاسیسات هسته ای و تعداد سانتریفیوژ های خود هیچ یک از خطوط قرمز آژانس و غرب را نادیده نگرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۴    
آیا واشنگتن به دنبال دور زدن مواضع خود در قبال بحران سوریه است؟ به ویژه اینکه اظهارات دیروز وزیر خارجه این کشور را در کنار اظهارات مدیر سرویس های جاسوسی آمریکا قرار دهیم به چه نتیجه ای می رسیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۱    
امروز 25 اسفندماه سالروز شهادت سردار مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا است و سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مروری دارد بر زندگی و فعالیت های این شهید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
حمله تند آقای مطهری به امام جمعه شیراز نیز یکی دیگر از تلخی های این واقعه بود. ایشان به جای پیگیری قانونی این حمله ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۸    
مقامات وزارت خارجه آمریکا برای تسهیل شناسایی هکرهایی که به شبکه ایمیل های غیرمحرمانه آن حمله کرده بودند، شبکه رایانه ای خود را به طور موقت از کار انداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
وقتی انگلیس دست خود را از نفت ایران کوتاه دید، تمام تلاش خود را به کار بست تا مانع از اجرای ملی شدن نفت گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۹    
ویژه برنامه سال تحویل شبکه پنج سیما با عنوان " فرش بهشت " از ساعت 19 جمعه 29 اسفند به طور زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۳    
جریان دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا فقط از سوی جمهوریخواهان نبود و باوجود ناخشنودی علنی رئیس جمهور و دولت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۷    
رویترز از آمادگی گروه 1+5 برای تعلیق تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران در صورت توافق سیاسی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۲    
انفجار ترقه ای دست ساز در یک واحد مسکونی در بلوار سیدرضی شهر مشهد 2 مجروح بر جای گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهوری سوریه در واکنش به مواضع اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر لزوم مذاکره با اسد ، تاکید کرد: همچنان به سخنان گوش می دهیم و باید منتظر عمل آنها باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۳    
دیدار وزرا و معاونان وزارت خارجه ایران و آمریکا به همراه صالحی و مونیز پس از 5 ساعت مذاکره پایان یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۰    
دایی نشان داد که قواعد حرفه ای فوتبال را به خوبی بلد است. من از سکوت او ممنون هستم و باید بگویم که در این زمینه شاهد یک رفتار حرفه ای بودیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز بعد از ده روز غیبت با حضور در انظار عمومی به شایعات درباره خودش پایان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۴    
شبکه خبری المنار گزارش داد که در پایان گفت وگوهای دو جانبه وزیر خارجه ایران با همتای آمریکایی اش، ظریف اعلام کرد که نامه اعضای کنگره به مقامات ایرانی را مورد بحث قرار داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۸    
"اسماعیل هنیه" از رهبران ارشد جنبش "حماس" برای نخستین بار، با نوشتن مطلبی بر روی تویتر، به پاسخگویی به کاربران تویتر از کشورهای مختلف پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اسپانسر قبلی پرسپولیس برای همکاری دوباره به توافق نهایی رسیده اند و مذاکرات تنها در خصوص یک مورد خاص ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد داوران ایرانی پنجمین دیدار گروه A رقابتهای AFC Cup را قضاوت می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
یک پایگاه آمریکایی گزارش داد که جمهوریخواهان با ارسال نامه به ایران تاکید کردند اهمیتی ندارد اوباما چه توافقاتی انجام می دهد وقتی یک جمهوریخواه رئیس جمهور شود این توافقات لغو خواهد شد .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت سالروز رحلت مرحوم حاج سیداحمد خمینی متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را بازنشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
رهبر فرزانه انقلاب به همراه نوه های شان به تماشای شاهزاده روم نشستند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
در مجموع 10هزار و 844 دستگاه خودروی هیوندای سانتافه وارد کشور شده است و به این ترتیب این خودرو توانست عنوان نخست در میان خودروهای وارد شده به کشور را از آن خود کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
به گزارش عصرامروز،عصر ایران به نقل از وب سایت " think progress" آمریکا نوشت: کاتن در این برنامه در سخنانی با دفاع از ارسال نامه خطاب به رهبران ایران گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
آمارهای شرکت ملی پخش نفتی از مصرف حدود 25 میلیارد لیتر بنزین در 360 روز نخست سال جاری حکایت دارد که ارزش مصرف این میزان بنزین با احتساب هزینه تولید، انتقال و توزیع به 13 میلیارد دلار می رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
به گزارش عصرامروز، مهدی مهدیان: شکی نیست که سال 93 یکی از پربارترین و موفق ترین سال های مدیریت دستگاه قضائی کشور بوده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
به گزارش عصرامروز، 260 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را پیرامون مذاکرات هسته ای صادر کردند. متن کامل این بیانیه که از سوی ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام شد بدین شرح است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
یک روزنامه انگلیسی به واکاوی نوعی از آوارگی خانواده های عراقی پرداخت که به دلیل ترس از اجبار دخترانِشان به ازدواج با داعشی ها صورت می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار تروریستی در شهر لاهور پاکستان را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مسیحیان این کشور شد محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
دهها تن از طرفداران گروه تروریستی داعش در تجمعی در استانبول نسبت به حضور ایران در جنگ با داعش در عراق اعتراض کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان آنکه میانگین بارندگی های کشور در 7 سال اخیر از 242 به 203 میلی متر کاهش یافته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
قیمت جهانی نفت در معاملات روز دوشنبه با کاهش روبرو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به ریاض به هتل محل اقامت خود رفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
"خاویر اسپینوزا" تبعه اسپانیایی که پیشتر گروگان داعش بود و توانست از دست این گروه تروریستی نجات پیدا کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
مذاکره وزرای خارجه ایران و امریکا که قرار بود یکشنبه شب ( دیشب) انجام شود به تعویق افتاد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: در نوروز 94 منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد میزبان آوردگاه فرهنگی و هنری عید شرقی خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
طبق مصوبه مجلس صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع سالانه خودرا در صندوق تثبیت بازار سرمایه سپرده گذاری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی از شورای نگهبان خواست تا هر چه سریعتر نظر نهایی خود را نسبت به اصلاحات صورت گرفته در لایحه بودجه 94 اعلام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تقدیر از ورزشکاران با خودرو خارجی توهین است و باید معادل آن یا پول نقد یا مسکن در اختیارشان قرار گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
طبق مصوبه مجلس پالایشگاه ها مشروط به پرداخت و تسویه وجوه نفت خام و میعانات گازی خریداری شده تحویلی به قیمت هر بشکه 95 درصد فوب، مجاز شدند فرآورده های نفتی مازاد بر نیاز داخلی را رأساً صادر کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
در شرایطی که دو سال متمادی است که قیمت بلیت سالن های سینما افزایش نیافته است، شاهد افزایش قیمت بلیت سینماها در نوروز 94 خواهیم بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
مدیر دفتر شبکه العالم در بغداد با رد هر گونه توقف عملیات در استان صلاح الدین، از هلاکت چندین نفر از عناصر داعش از جمله چند تک تیرانداز سعودی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
گوگل با اختصاص لوگوی خود به شادی عبدالسالم از کارگردان نابغه مصر تجلیل کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
شاید شما هم دیده باشید که اکثر مغازه دارانی که اشیا مفقودی پیدا می کنند آن را به صورت آگهی نوشته و جلوی درب مغازه شان نصب می کنند. اما این آگهی را به احتمال زیاد اولین بار است که می بینید!
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
اگر بتوانید عصاره سویا و گندم را به عنوان پروتئین های گیاهی و مایع میل کنید سوخت و ساز بدنتان را به اندازه ی زیادی افزایش خواهید داد و از طرفی به تقویت عضلاتتان نیز کمک خواهید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس آزمایشگاه مرجع غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: روغن چیپس و پفک های که بیرون مغازه ها و مقابل آفتاب و گرما نگهداری می شوند، اکسیده شده و عامل بیماریهای قلبی و عروقی هستند، آجیل ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
قیمت نفت در بازارهای به علت تقویت ارزش دلار و کم شدن ظرفیت ذخیره سازی نفت در جهان کاهش یافت و 54.30 دلار در هر بشکه معامله شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
مسؤولان ارتش آمریکا ادعا کردند که با توجه به تحرکات روسیه درباره اوکراین و کریمه، به زودی به منظور اعلام حمایت آمریکا از متحدان اروپایی اش ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
شورایعالی کار در نشست شب گذشته با نگاهی یکسان دستمزد سال آینده تمام سطوح کارگری را با 17 درصد افزایش اعلام کرد در حالی که طی سال های گذشته افزایش سایر سطوح برای ایجاد عدالت کمتر از حداقل بگیرها اعمال ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
یک روزنامه رژیم صهیونیستی از سفر رئیس دستگاه جاسوسی اسرائیل(موساد) به ریاض خبر داد و اعلام کرد مسئولان عربستانی از همکاری نفتی با اسرائیل استقبال می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
رضا رفیع، شاعر و طنزپرداز کشور در نوروز 94 با آیتم "خوش و بش" در برنامه " ایوان بهار" کاری از شبکه پنج سیما، میزبان طنزپردازان و شاعران خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) دستور آماده باش ناوگان شمالی نیروی دریایی و یگان های چترباز این کشور را در راستای بخشی از رزمایش های غیرمنتظره اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا یکشنبه اعلام کرد که این کشور حاضر است تا با رئیس جمهور سوریه وارد مذاکره شوند، ولی سؤال اینجاست که واشنگتن قصد دارد بر سر چه چیزی مذاکره کند؟
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۹    
یکی از اعضای بارز خاندان حاکم در عربستان سعودی در مواضعی مشابه با سران رژیم صهیونیستی، با ابراز نگرانی در خصوص توافق هسته ای کشورهای عضو 1+5 با جمهوری اسلامی ایران گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۶    
طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، غلام رضا رزازی به سمت مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۶    
فتح الله امی به عنوان رئیس پژوهشگاه هوافضا امروز معارفه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۳    
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایتالیا در حالی با نتایج مثبت و خوب انجام شده است که ایتالیا به دلیل دخالت ها در بخش های فرهنگی ایران بر خلاف منافع و ارزش های ملی و اسلامی کشور متهم است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۳    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ساعت 15 یکم فروردین ماه در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۳    
داروخانه های مرکزی و شماره دو هلال احمر در تهرانپارس و فوق تخصصی و تک نسخه ای هلال احمر روز جمعه 29 اسفند به منظور انبارگردانی تعطیل می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۶    
نوروز در راه است وباز هم خبر از گرانی های گاه و بیگاه گلایه های افکار عمومی را به همراه داشته است. گلایه هایی ه البته در آستانه نوروز هر سال شدت می یابد و هر سال هم و عده های مسئولین برای کنترل بازار ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۳    
وزیر بهداشت، از آماده باش 4 هزار و 270 دستگاه آمبولانس به همراه 15 بالگرد برای خدمات رسانی به مردم در تعطیلات نوروزی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۳    
طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از امروز رسما آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۷    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مصوبه حداقل دستمزد سال 94 کارگران را متناسب با وضعیت صنعت، تولید و خدمات عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۸    
امیر علی آراسته گفت: پیشنهاد ما حضور بازنشستگان ما در فیلم ها و سریال ها به عنوان کارشناسان و مشاوران مجرب است چون این عزیزان جنگ را با تمام وجود درک کرده اند و در بازسازی آن لحظات می توانند بسیار ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
معاون رئیس جمهوری عراق اعلام کرد: تروریسم به زودی در عراق و منطقه شکست خواهند خورد. در همین حال منابع عراقی از پیوستن گردان های وابسته به جریان صدر به عملیات بازپس گیری شهر تکریت خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
یک ماه پیش بود که رئیس چهارمین گردهمایی ایمنی راه ها در سخنانی هشدار آمیز گفت: هزاران نفر از مردم ما بعد از تعطیلات نوروز داغدار هستند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۹    
الهلال عربستان که سابقه 2 قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را دارد هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد و امسال با سرمربی یونانی و چند ستاره سرشناس خود می خواهد به این مهم دست پیدا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه مرغ گرم با قیمت 6980 تومان خبر داد و گفت: ساعت کار میادین در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
نیروهای مسلح عراقی در حال نبرد با داعش در تکریت، از محاصره 120 تکفیری خبر دادند و رسانه های مختلف تصاویری از قبر تخریب شده صدام منتشر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
با اعلام حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار، حداقل عیدی سال آینده یک میلیون و 424 هزارتومان و حداکثر نیز 2 میلیون و 137 هزارتومان خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
به گزارش عصر امروز به نقل از الجزیره، شاهزاده الفیصل ِیکی از اعضای ارشد خاندان پادشاهی عربستان سعودی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فتنه گران در سالهای پس از فتنه ثابت کرده اند هروقت حقوق مزایایشان می رسیده چند وقتی به خوشگذرانی مشغول بوده و از آزادیخواهی و دموکراسی و.. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
به گزارش عصرامروز به نقل از تسنیم، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله، عصر روز یکشنبه در سخنانی تأکید کرد روابط غیر مستقیم همچنان با عربستان سعودی قطع نشده و همچنان ادامه دارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۵    
تصاویر تازه تلویزیونی نشان می دهد که قبر صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در جریان نبردهای تکریت مرکز استان صلاح الدین تقریبا به طور کامل ویران شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۶    
احمد فرید معارض سوری خبر داد که قرار است عربستان سعودی 70 میلیون دلار به معارضان کمک کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
این نشریه آمریکایی در انتقاد از عملکرد و واکنش دولت اوباما به نامه 47 سناتور جمهوری خواه می نویسد: هر توافقی که با فرمان اجرائی اوباما به تصویب برسد و تایید کنگره را نداشته باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۶    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز عجیب است سرنوشت تغییر انسان که در این تغییر چرا برخی به فکر عزت خویش نیستند و تنها منافع دنیایی را ملاک قرار می دهند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۷    
یک وبگاه لبنانی در گزارشی پیرامون نبرد اخیر ارتش عراق و گردان های مردمی در صلاح الدین اعلام کرد این عملیات آغاز نبرد بزرگ موصل و در نهایت متحد شدن آن با جبهه شرق سوریه علیه داعش است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۸    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با تأکید براینکه اقتصاد در مسیر درست قرار گرفته است، گفت: رشد اقتصادی سال 93 تا پایان خرداد ماه اعلام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۸    
زیدان می گوید: ژاوی برای من یک الگو است، اگر قرار باشد به دوستانم فخر بفروشم و از ارتباط های خود با بزرگان دنیای فوتبال تعریف کنم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۲    
نشست دیشب شورای عالی کار در نهایت با تصویب افزایش 17 درصدی دستمزد برای همه سطوح کارگری به پایان رسید و حداقل دستمزد کارگری سال آینده 712 هزار و 425تومان تعیین شد.
  • ۱