یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 27 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۹    
معاون وزیر امور خارجه ایران گفت که مباحث در مذاکرات هسته ای لوزان به خوبی پیش می رود اما نیاز به کار بیشتر است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۷    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی امشب مقابل الاهلی عربستان از سوی تونی اولیویرا مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۴    
منچستریونایتد که سال ها با پیراهن های نایکی به میدان می رفت، به واسطه قرارداد 940 میلیون یورویی که سال گذشته منعقد شد، از فصل بعد به مدت 10 سال باپیراهن های آدیداس به میدان خواهد رفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: باوجود اینکه ما به سردار آزمون و جهانبخش نیاز داریم اما کی روش با حضور آنها موافق نیست و من نمی دانم باید چکار کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۷    
مارکو روبیو سناتور جمهوریخواه فلوریدا گفت در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شود قطعا توافق هسته ای اوباما با ایران را پس خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۱    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران امروز در لوزان سویس گفت: در صورت وجود اراده سیاسی در طرف مقابل می توان شاهد پیشرفت در مذاکرات بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۱    
معاونان وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنی های امروز در لوزان با نماینده چین در گروه 1+5 به رایزنی پرداختند و قرار است تا دقایقی دیگر با نمایندگان سه کشور اروپایی و با حضور هلگا اشمیت به گفت وگو ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، رئیس جمهور مصر، رئیس جمهور فرانسه و شمار دیگری از مقامات کشورها، حادثه تروریستی امروز تونس را محکوم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۸    
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی نظرسنجی ای در خصوص مسائل زیست محیطی در هفته دوم اسفند انجام داده و به بررسی مهم ترین مسائل زیست محیطی و علل آن از سوی مردم پرداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۸    
سرمربی نفت تهران گفت: خوشحالیم که توانستیم انتقام شکست پرسپولیس را بگیریم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه با بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا پیروزی نتانیاهو در انتخابات را تبریک گفته، گفت تصور نمی کند که انتخاب مجدد نتانیاهو تأثیری بر روند مذاکرات هسته ای داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۴    
دیدار تیم های نفت و الشباب در حالی به پایان رسید که اتلاف وقت زیادی که الشبابی ها در این دیدار انجام دادند، برای آنها سودی نداشت و در نهایت دست خالی زمین را ترک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۴    
پس از پایان فینال لیگ برتر والیبال، در حالی که مسئولان برگزاری در حال تدارک مراسم اختتامیه بودند، زد و خورد شدیدی بین تماشاگران ارومیه به وجود آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۱    
نخست وزیر تونس ضمن تاکید بر آزادی همه گروگان های موزه باردو اعلام کرد که 19 نفر از جمله 17 گردشگر در حادثه گروگان گیری افراد مسلح در این موزه کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۱    
تبلیغ قدیمی از اتومبیل پیکان
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
نفت تهران با ارائه یک بازی تحسین بر انگیز موفق شد با حساب دو بر یک الشباب عربستان را شکست دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
امارات متحده عربی در حمایت از دولت عربستان سفیر سوئد در ابوظبی را فراخواند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۲    
جمعیت حقوق بشر بحرین اعلام کرد 39 مورد بازداشت را طی هفته دوم ماه جاری میلادی(ماه مارس) ثبت کرده است که در میان این 39 نفر، یک کودک و یک زن به چشم می خورند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۲    
معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه دقایقی پیش در لوزان سوئیس به گفت وگو نشستند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی امروز در موزه شهر تونس را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی و از جمله چند گردشگر خارجی شد، قویا محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز احتمالاتی را که ممکن است از مذاکرات 18 ماهه ایران و کشورهای 1+5 حاصل شود در غالب هفت سوال بررسی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران گفت: دولت ایران در تلاش برای معکوس کردن فرایند خشک شدن دریاچه ارومیه است و تاکنون به موفقیت های خوبی دست یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
محمد علی العروی سخنگوی وزارت کشور تونس اعلام کرد: نیروهای امنیتی عملیات گروگان گیری در موزه باردو در نزدیکی ساختمان پارلمان را پایان داده و دو عامل آن را به هلاکت رساندند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۲    
تیم والیبال پیکان تهران با غلبه بر شهرداری ارومیه جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را برای دوازدهمین بار بالای سر برد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۸    
وحشتناک ترین مصدوم چهارشنبه سوری
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۲    
سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: بار دیگر شفاف و با صراحت می گویم هیچ کسی در کشور بزرگ ایران به اندازه من آرزوی موفقیت هر دو تیم بزرگسالان و امید را ندارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من بچه نازی آباد هستم و با سختی های زیادی بزرگ شده ام و هرگز گذشته خود را فراموش نمی کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
علی کفاشیان در خصوص سفرش به قرقیزستان اظهار داشت: ما با مسئولان آسیای مرکزی جلساتی داشتیم و در خصوص تقویم آسیا صحبت هایی را انجام دادیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
رژیم آل خلیفه 9 شهروند بحرینی را طی ماه های مارس تا آوریل سال گذشته بازداشت و به حبس محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
وظیفه گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری اوایل شب ابری در اواخر وقت رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف رخ می دهد و حداقل و حداکثر دما دراین روز 11 و 20 درجه است همچنین در روز جمعه ابری در ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۸    
وزیر بهداشت ضمن اعلام تصویب بازنگری کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات در عین حال از طرح تعرفه های 94 در هیات وزیران در فروردین ماه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۸    
فرانک والتر اشتاینمایر معتقد است پس از 4 سال آغاز درگیریهای داخلی در سوریه دیگر انجام مذاکره مستقیم با بشار اسد رئیس جمهور این کشور بعید نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بی تأثیر خواندن تحریم ها و تهدیدهای نظامی، تنها راه تعامل با جمهوری اسلامی ایران را التزام به منطق گرایی و مذاکره خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۵    
جاسم کرار در تمرین امروز تیم استقلال حاضر شد اما با آبی پوشان تمرین نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی با بیان اینکه بلیط نوروزی برخی از مسیرهای داخلی هنوز به فروش نرفته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۶    
تیراندازی میان دو گروه در یک مرکز خرید در کپنهاگ دانمارک منجر به زخمی شدن 3 نفر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۶    
بانک مرکزی گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در بهمن ماه سال 1393 را منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۳    
گفته می شود این هفت نفر، که نامی از آنها برده نشده اعضای یک واحد ویژه پلیس در زمان جنگ هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۳    
محمد علی العروی سخنگوی وزارت کشور تونس اعلام کرد: در جریان حمله افراد مسلح به اطراف موزه باردو در تونس 8 نفر کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۳    
ترکیب تیم فوتبال نفت تهران برای بازی با الشباب عربستان از سوی کادرفنی این تیم مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۰    
منابع تونسی از تیراندازی در اطراف موزه باردو و پارلمان تونس خبر دادند و افزودند: دو فرد با تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی تلاش کردند که وارد پارلمان شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۰    
سیدحسن هاشمی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران در خصوص استاندارد امداد رسانی اورژانس و مدت زمان رسیدن بر صحنه حادثه گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۰    
وزیر نفت با تشریح 7 برنامه اولویت دار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سال 94، گفت: سال اینده ساخت 8 مینی پالایشگاه میعانات گازی در عسلویه آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۷    
اوو مورالس، رئیس جمهوری بولیوی همچنین از باراک اوباما، همتای آمریکایی خود خواست: از ونزوئلا به سبب تهدید کردن این کشور عذرخواهی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۵    
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت سنگین این تیم برابر النصر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، حمله عجیبی به حمید درخشان انجام داد و اتهاماتی را علیه این مربی مطرح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۵    
علی اکبر صالحی و مونیز برای بررسی مسائل فنی پای میز مذاکره نشستند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۵    
آخرین نماز جمعه تهران در سال 93، به امامت آیت الله موحدی کرمانی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۲    
حزب راستگرای لیکود از تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی توسط بنیامین نتانیاهو ظرف 2 تا 3 هفته آتی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۱    
پس از آنکه یکی از اعضای پارلمان کویت پیشنهاد ممنوعیت ساخت کلیساهای جدید در این کشور را ارایه کرد، مفتی اعظم عربستان نیز اعلام کرد که انهدام تمام کلیساهای موجود کاملا ضروری است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۱    
وزیر امور خارجه آلمان در گفتگویی مذاکره با بشار اسد برای پایان دادن به درگیری ها در سوریه را امکان پذیر دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
ناصر کاشانی گفت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی گشت نیروی انتظامی در روستای گلوگاه بخش کورین یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی حماس گفت: همه احزاب رژیم صهیونیستی در انکار و تضییع حقوق فلسطینیها مشترک هستند اما مقاومت فلسطین در مقابل این احزاب و معادلات آنها درخصوص فلسطینیها توانا است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
شصتمین شماره مجله فرهنگی تحلیلی راه ویژه جشنواره مردمی فیلم عمار به همراه فیلم شناخت کامل آثار بخش مسابقه پنجمین دور جشنواره عمار منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۴    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز سال 93، سال طلوع مبارزه واقعی با دانه درشتها در قوه ای بود که قرار است ملجایی برای مردم در برابر رانت و قدرت باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۳    
نرم افزار "مشاهد العشاق" برای زیارت از دور عاشقان راهیان نور با دو نسخه موبایلی و وب تولید شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
ویژه نامه اینترنتی حضرت مادر که به مناسبت ایام فاطمیه در فضای مجازی منتشر شده است، پنج داستان از پنج مقطع زندگی بانوی دو عالم را به شیوه ای نو همراه با تصویرسازی های جذاب روایت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
رئیس دادگاه انقلاب از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین برای یونسی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
مستند بخشش مریم در دقایق ابتدایی بامداد روز اول فروردین و در ساعات پایانی مانده به تحویل سال از شبکه مستند پخش می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
کامران نجف زاده مجری ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۰    
یک روانشناس بالینی اسرائیلی، با اذعان به اینکه قرآن کریم، مملو از توصیه های تربیتی است، از این کتاب آسمانی برای حل مشکلات بین فرزندان یا خانواده بهره می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۰    
ارتش نیجریه ضمن اعلام اینکه شبه نظامیان بوکوحرام را از تمامی مناطق به جز سه منطقه دولت محلی در شمال شرق این کشور عقب رانده ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
عربستان در سالی که گذشت؛ باز هم شاهد نقض گسترده حقوق بشر در زمینه های مختلف بود که محافل غربی بر آن مهر تایید زده اند، بی عدالتی، تبعیض و سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز ادامه یافت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ شهاب زاهدی، بازیکن تیم بزرگسالان باشگاه پرسپولیس به علت استفاده از ماده ممنوعه از گروه استروییدهای آنابولیک 2 سال از فعالیت های رسمی مرتبط با فوتبال ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای فاز سوم نصب طرح های اثر گذار با رویکرد ارزشی در اتوبوس های تندرو شرکت واحد خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
چتربازی در آسمان استرالیا در یک سقوط آزاد یک دفعه بیهوش شد و قادر به باز کردن چتر نجات خود نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۲    
مرضیه افخم ابراز امیدواری کرد: موضوع صدور ویزا برای حجاج ایرانی از سوی عربستان حل شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۶    
کواچ می گوید: جاه طلب بودم که از بازیکنان جوانان استفاده کردم و نتیجه اش را هم دیدم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی نظامی جنبش "عصائب اهل الحق" از فراهم شدن همه آمادگیهای لازم برای ورود به تکریت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۳    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان می گوید: هنرمندان معاصر ما ایسم های دنیای غرب را سامان داده و ایرانی کرده اند که این قابل احترام است هرچند تا پیش از سفرم به فرانسه از هنرمدرن خوشم نمی آمد ولی در ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مهاجم ایرانی و گلزن تیم فوتبال روستوف، شب گذشته ضمن ارتباط اینترنتی با مجری تلویزیون کشورمان، وی را به عنوان بهترین مجری دنیا معرفی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۷    
براساس اطلاعات مندرج، در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار با 999 واحد افزایش به 62 هزار و 532 واحد و ارزش روز بازار به 279 هزار میلیارد تومان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین ضعف پرسپولیس مقابل النصر تعویض های درخشان بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۴    
وزیر امور خارجه می گوید که بعید است در این دور از مذاکرات شاهد حضور وزرای خارجه 1+5 در سوئیس باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
به گزارش عصرامروز، مادر شهید غلام کبیری، مادر شهیدی که فرزندش را در غبار حسادت ها و منیت های سال 88 از دست داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۴    
امسال شیعیان جهان، نوروزشان را برپا می کنند اما جشن و سرور ندارند و در این ایام از یاد دختر رسول خدا و ایام فاطمیه لحظه ای غافل نمی شوند، غم شیعه با آجیل و لباس نو و.. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۱    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: مکانی در لیگ برتر و مقابل النصر در لیگ قهرمانان باعث تحقیر پرسپولیس شد اما در کمال تعجب به تیم ملی دعوت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، انتصاب سردار "حسین اشتری " به فرماندهی نیروی انتظامی را تبریک گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: به علت نشت گاز در یک ساختمان مسکونی یک پیرمرد 80 ساله جان خود را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران از تعیین تاریخ رسیدگی به پرونده مدیرعامل پیشین منطقه آزاد کیش خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
مدیرعامل مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 93 در این زمینه گفت: سهم فروش دفتر با طرح های اسلامی ایرانی در سال 93، 10 درصد بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
در حالی که تیم پرسپولیس تاکتیک ضد حمله و دفاع را برگزیده بود، النصر تاکتیکی خنثی کننده اجرا کرد و توانست بدین ترتیب پیروزی ای چشمگیر در قبال تیم ایرانی حاصل کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
غرضی معتقد است که هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۳    
وزیر خارجه بحرین در تازه ترین اظهارات خود گفته است که یمن را به ایران تحویل نخواهیم داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
من همسایه شما هستم،در همین محله و در همین نزدیکی ها زندگی میکنم. این که من هر رو دو نوبت درِ خودرا به روی شما باز میکنم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
یک پزشک عربستانی به خاطر انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی در حمایت از رئیس جمهور سوریه، به زندان افتاد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه سودجویی تولید کنندگان و افزایش هزینه کشتار عامل گرانی مرغ در روزهای اخیر بوده ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۸    
هماهنگ کننده دیدار اخیر هیئت ترکیه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه معتقد است اردوغان زمانی که بشار اسد با او در پیشبرد طرح خاورمیانه بزرگ سفارشی آمریکا همراهی نکرد از رئیس جمهوری سوریه رویگردان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۸    
گزارش های منتشر شده حاکی است وزارت دفاع آمریکا در برنامه ها و قابلیت های دفاع موشکی این کشور یک بازنگری اساسی انجام داده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح سفر خود به نیویورک به منظور شرکت در کمیسیون وضعیت زن به انتقادات مطرح شده به وی در خصوص این سفر پاسخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
منابع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن ده ها نفر بر اثر انفجار کامیون بمب گذاری شده در غرب بصره خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۱    
در شبی که اتلتیکو مادرید با شکست حریف سرسخت خود در ضربات پنالتی صعود کرد، آرسنال با وجود پیروزی در زمین موناکو نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و از گردونه مسابقات حذف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
برنامه تلویزیونی آیینه خانه 2 تا 4 فروردین با اجرای رسالت بوذری و متناسب با ایام فاطمیه (س) روی آنتن شبکه دو می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
یک تحلیلگر برجسته عرب با اشاره به عوامل عقب نشینی آمریکا در برابر دمشق، تأکید کرد که رئیس جمهور سوریه بیش از هر زمان دیگری قدرتمند شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
به گزارش عصر امروز، نشست وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاونان و صالحی و مونیز ساعت 11:30 امروز(چهارشنبه) به وقت تهران در لوزان برگزار می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تعدادی از فعالان رسانه ای فتنه همچون مسعود پیوسته از مدیران سابق صداوسیما که چند ماه قبل با تبلیغ رادیوی اینترنتی بانام رادیو امید radioomid ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۵    
به گزارش عصر امروز، مجتبی خالدی در گفتگو با مهر، اظهارداشت: در حوادث شب گذشته 392 نفر مصدوم شدند که 4 نفر آنها بدحال هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
سناتور آمریکایی که از گزینه های جمهوری خواهان برای انتخابات سال 2016 است، می گوید رئیس جمهور بعدی می تواند در برابر اروپایی ها ایستاده، توافق هسته ای با ایران را لغو کرده و تحریم های بیشتری وضع کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۶    
وزارت دفاع آمریکا سه شنبه شب تائید کرد که ارتباط با یک هواپیمای بدون سرنشین که بر فراز سوریه در حال پرواز بوده، قطع شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۶    
عبدل که همسرش روز سه شنبه هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت، می گوید بعید است که این یک حمله کور باشد و احتمالا خانه او به عمد هدف قرار گرفته است.
  • ۱