یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 2 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۹    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت جماران که با انتساب به حضرت امام(س) به انعکاس اخبار و اطلاعات بیت حضرت امام(س) مبادرت می ورزد با انحراف کامل از راه و آرمان حضرت امام (س) درصدد ضربه زدن به ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که گریختن منصور هادی به عدن، گامی غیر مسالمت آمیز است که با هدف تلاش برای کارشکنی در روند سیاسی و ایجاد ناامنی یمن صورت گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
براساس آنچه که تصویب شده، افراد و عملکرد آنها باید مشخص شود، ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و تا زمانی که کاری انجام نشود، وارد مراحل اجرایی کامل نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
رایزنی های ایران و آمریکا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا و با حضور معاونان وزرای خارجه و کارشناسان دو طرف در ژنو بعد از حدود پنج ساعت پایان یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
یک بانوی دانمارکی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
صحبت و ادعای محمدرضا خاتمی، تأکید بر ادامه همان سخنی است که اکبر گنجی 15 سال پیش، در حاشیه کنفرانس ننگین برلین به روزنامه اشپیگل آلمان گفته بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
دستگاه قضا با احکام قاطعانه در پرونده معاون اول رئیس جمهور دولت دهم نشان داد که سیستم قضایی ایران تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی گیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۸    
به گزارش عصر امروز، فیلم سینمایی تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود و بازی برادلی کوپر داستان کریس کایل ، یک تک تیرانداز آمریکایی است که با بیش از 160 مورد قتل ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
با تصویب هیات واگذاری، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومان و به صورت 25 درصد نقد و بقیه اقساط 4 ساله عرضه خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۴    
به گفته یک فعال کارگری منطقی این است که افزایش حقوق کارگران مطابق با تفاوت نرخ سبد معیشت تعیین شود چرا که حداقل نرخ سبد معیشت بیشتر از تورم است که در محاسبه دستمزد باید مورد توجه قرار بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۶    
به گزارش عصر امروز مرتضی شاهمرادی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنامه دانشجویان ایران، با اشاره به حمله شب گذشته گروهی که گویا از مخالفان این تشکل هستند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۶    
پایین بودن میزان توانایی مالی مشمولان غایب از سویی و بالا بودن ارقام خرید خدمت سربازی از جمله دلایلی است که کارشناسان می گویند باعث عدم استقبال متقاضیان از این طرح جدید شده است .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۸    
معاون فرودگاه ایلام از لغو پرواز های ظهر فرودگاه ایلام خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
دولت عربستان در نشست اخیر خود عبارت "نیروهای مسلح" را به درخواست پادشاه این کشور به "نیروهای نظامی" تغییر داد و به این ترتیب لقب سلمان بن عبدالعزیز از " فرمانده عالی نیروهای مسلح" به "فرمانده کل ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
بارندگی های شدید سبب رانش زمین، ریزش کوه و بسته شدن محور جواهرده حد فاصل روستای دیسر شهرستان رامسر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۹    
منابع عراقی فاش کردند که افسران نظام صدام دیکتاتور سابق عراق شیوه های وحشیانه را به تکفیری ها آموزش می دهند تا از آن علیه ارتش و ملت عراق استفاده کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۶    
تصمیم رژیم صهیونیستی برای آغاز حفاری نفتی در بلندی های جولان سوریه علاوه بر فرونشاندن عطش این رژیم برای سرقت آب و نفت سوری ها و ملت های منطقه مرحله جدیدی از استراتژی آشکار این رژیم برای مداخله در ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: برای اعلام زمان مجمع شاید تعلل می کنند تا برخی وارد مجمع شده و برخی از آن خارج شوند چون در هر صورت کفاشیان دیگر سیاسی شده و فوتبالی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
برخی ناظران بر این باورند انفجار روز جمعه در یک هتل واقع در پایتخت سومالی، سرآغازی برای حملات تروریستی بیشتر و در نتیجه ورود عناصر داعش به این کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
منبع میدانی سوری تاکید کرد آنکارا آشکارا از گروه های مسلح برای باز پس گیری نقاط و روستاها و شهرک های از دست رفته حمایت می کند و گذرگاه السلامه را بطور کامل روی گروه های تروریستی گشوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۰    
روسیه سامانه پدافند موشکی در اختیار عراق قرار می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز بهداشت بیجار گفت: شایعه ورود بیماری ابولا به بیجار صحت ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۶    
جلسه فصلی حزب اعتماد ملی تاکنون برگزار نشده و هنوز تصمیمی در مورد برگزاری جلسه ابلاغ نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل خانه پرستار، شاخص های پرستاری ایران را در حد کشورهای عقب افتاده جهان دانست و گفت: پرستاران سراسر کشور فردا در برابر مجلس تجمع می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۷    
وکیل مهدی هاشمی در آستانه اعلام حکم اولیه دادگاه موکل اش، برخی از نمایندگان مجلس را که خواستار علنی شدن دادگاه آن آقازاده بودند، تلویحا "دزد" خطاب کرد!
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
هفتمین آلبوم موسیقی ایرانی گروه قمر با صدای سیدمصطفی جلالی پور به زودی منتشر می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا کیفیت بیمه طلایی فرهنگیان در سال 94 افزایش یابد، توضیحاتی را در خصوص ساماندهی نیرو ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
یک منبع آگاه گفت: مسئولان صنعت نفت به دنبال تغییراتی در نحوه اجرای قرارداد کرسنت هستند، اما هنوز به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکرده اند و مشخص نیست صادرات گاز به امارات در چه زمانی اجرایی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که در مورد ورود پول های کثیف به حوزه انتخابات اظهارنظر نمی کنم، گفت: ناجا دستگاه اطلاعاتی نیست تا بر احوال کاندیداها ورود پیش هنگام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مجموعه ای از خاطرات مردم و مسئولان کشور از مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف در قالب کتابی با عنوان یادستان دوست منتشر می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مسئول روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در نهمین دوره از رقابت های قویترین مردان ایران انتخابی تیم ملی به مسابقات جهانی اسپانیا در وزن + 150 کیلوگرم جام شهدای طبس علی پالیوند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
جشنواره رقص و حرکات موزون در تهران برگزار می گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش "مهزیار" در نیمه اول اسفند ماه در جنوب غرب کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
رژیم صهیونیستی بابت واردات نفت خام از ایران پیش از انقلاب اسلامی، 256 میلیون دلار به ایران بدهکار است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۱    
بهای معاملات آتی طلا در بازار جهانی هفته گذشته 22.60 دلار یا 1.84 درصد کاهش یافت و این فلز زرد چهارمین کاهش هفتگی متوالی را پشت سرگذاشت که طولانی ترین کاهش از اوایل اکتبر بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۱    
احمدی مقدم گفت: در سال آینده حتی اگر لازم باشد پادگان های ناجا را بنابر ماده 16 و 42 جهت نگهداری معتادان ولگرد اختصاص می دهیم درست مثل کاری که در سال 84 انجام دادیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۸    
در حالی که گروه تروریستی داعش روز به روز بر اقدامات ضد انسانی و خشونت افسار گسیخته خود می افزاید، نیروهای نظامی عراقی با حمایت ائتلاف آماده می شوند تا با شروع بهار کار این گروه را در عراق یکسره کرده ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
کیفیت برخی از خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
در حالی که طبق توافقات هسته ای باید در دور سوم آزادسازی دارایی های بلوکه شده حدود 4.9 میلیارد دلار دیگر طی 10 قسط تا تیرماه سال آینده آزاد شود با وجود گذشت دو ماه از واریز قسط اول ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
دکتر محمد رضا سنگری، مرحوم استاد علی ابوالحسنی یا منذر شخصیتی چند لایه دانست که کمتر ظهوری و نمودی از جنس سخنرانی داشت و کمتر هم ارزشها و تلاشهای علمی اش شناخته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
رئیس موسسه مطالعات از برگزاری همایش شعائر حسینی مبانی نظری و برکات عملی به مناسبت سومین سالگرد درگذشت پژوهشگر و نویسنده برجسته تاریخ معاصر کشورمان حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ابوالحسنی( منذر) ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
زلزله ای با قدرت 3.1 ریشتر شهر سرعین را در اردبیل لرزاند
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
آنجلینا جولی از کمپ آوارگان سوری در اردن بازدید کرد ، جورج کلونی از آوارگان سودان جنوبی بازدید کرد ، نیکول کیدمن در برنامه ای علیه قاچاق انسان شرکت کرد .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
پس از بی پاسخ گذاشتن سوال خبرنگاری توسط قلعه نویی که روز قبل از بازی به او قول داده بود که بعد از پایان بازی به سوالاتش پاسخ می دهد، خبرنگاران تبریزی نشست او را ترک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
دفتر ارتباطات رسانه ای حزب الله لبنان روز جمعه با صدور بیانیه ای ادعای واهی روزنامه سعودی الوطن درباره طرح ترور میشل سماحه وزیراسبق اطلاع رسانی دولت لبنان را تکذیب و تاکید کرد که این حزب حق پیگیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
قطع مکرر برق به دلیل ذرات چسبنده گرد و غبار روی شبکه برق این شهرستان از شب گذشته تا کنون امان مردم را بریده و زندگی و آسایش آنها را سلب و مختل کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
سفر چهار ساعته رئیس جمهور سابق به تبریز با حاشیه هایی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
روزنامه کیهان از تحریف مطالب در روزنامه آفتاب یزد انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
یک زن انگلیسی که به همراه نوزادش پس از سفر به سوریه به اجبار به ازدواج تروریست های داعش درآمده بود، پس از بازگشت در لندن دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
در حالی که مقامهای بلندپایه کشور نسبت به خطرات کاهش جمعیت هشدار می دهند و دولت از برنامه های خود برای افزایش نرخ زاد و ولد در کشور سخن می گوید، یک مقام وزارت بهداشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
اسکات بری، سناتور آمریکایی تاکید کرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با عقب نشینی نظامیان آمریکایی از عراق به ظهور داعش کمک کرد و حتی به عمد خطر این گروه را نادیده گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز دیپلماسی خنده و قدم زدن این روزها دارد کم کم آثار فاخر خود را بیش از حد شان می دهد و پس از مداخله آمریکا در امور داخلی ایران به بهانه آزادی سران محصور فتنه اینبار ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
یونان و کشورهای حوزه یورو بر سر تمدید مهلت بازپرداخت وام های آن کشور به توافق رسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
رئیس شورای شهر تهران با همراهی مدیران منطقه 18شهرداری تهران از پروژه های دردست اجرای جنوب غرب تهران بازدید کرد اما تذکر چمران درباره فعالیت معادن شن و ماسه در جنوب غرب تهران را نیز باید جدی گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
ترافیک آخرین ماه سال از امروز با تشدید تردد در معابر و توقف های طولانی مدت وسایل نقلیه در تهران آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۳    
در شرایطی که مردم اهواز درگیر مشکلات متعددی بودند در تهران به عنوان کانون تصمیم گیری ها، سیاسیون اعم از دولتی و منتقد دولت مشغول منازعات جناحی خود بودند که این بار گردوغبار بهانه آن بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
از منظر آنان تواقفی زشت است که حقوق هسته ای ملت ایران را به رسمیت بشناسند و قبول کنند که همه قوانین و مقررات جهانی را زیر پا گذاشته اند و بپذیرند که به لحاظ انسانی نباید سد راه پیشرفت علمی کشور شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۱    
اخباری مبنی بر استخراج و فروش نفت از چاه های نفتی عراق و سوریه که در تصرف داعش است به گوش می رسد اما معلوم نیست آنها چگونه توانسته اند نفت استخراج کنند و چگونه آن را به فروش می رسانند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۱    
به گزارش عصر امروز، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: موسیقی، زبانِ آفرینش و نشانِ عظمتِ آفریننده ای است که زیباست و زیبایی را دوست دارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۱    
پرواز شماره ی 945 هواپیمایی ایرتور به علت نقص فنی انجام نشد و شرکت هواپیمایی مذکور مجبور به اسکان مسافران در هتل هرمز بندرعباس شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۸    
در مجلس باید بررسی شود که آیا لایحه بودجه تنظیم شده توسط دولت می تواند خواسته های اقتصادی مردم (از جمله رشد اقتصادی، کنترل تورم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۸    
بر اساس تفاهم نامه ای که چندی پیش میان پلیس راهور تهران و سازمان تاکسیرانی شهرتهران امضا شد از امروز با تاکسی های غیرفعال و فاقد کارنامه هوشمند برخورد خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۸    
افزایش ساخت وسازها، ناشی از مجوزهایی است که در سال های گذشته صادر شده اما هنوز اجرا نشده است
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
وزیر کشور با بیان اینکه بزرگ ترین دغدغه مردم طبق نظرسنجی، اعتیاد و مواد مخدر است، گفت: 40 تا 45 درصد زندانیان ما مرتبط با مواد مخدر هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
فرمانده ی انتظامی قشم از کشف یک میلیون و 688 هزار نخ سیگار قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
محققان مرکز اعتیاد و سلامت روان (CAMH) در تورنتوی کانادا موفق به شناسایی یک هدف بیولوژیکی جدید برای درمان ام اس شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۲    
پس از توافق ژنو و در چارچوب اقدام مشترک، تاکنون یک قرارداد جدید و دو تمدید قرارداد با شرکت بوئینگ به امضا رسانده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
همه می دانند پس از استیو جابز فقید، تیم کوک اکنون مهم ترین شخصیت در شرکت اپل است؛ اما وی تنها شخصیت مهم این شرکت نیست و در کنار وی ده ها شخصیت مهم و با استعداد هستند که اپل را به یکی از ثروتمند ترین ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی مدعی شده است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی گزینه هایی برای مقابله با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به واشنگتن است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۴    
روحانی را به طور کامل قبول دارم. ما با ایشان از مجلس همکاری داشتیم و از لحاظ تفکر خیلی نزدیک هستیم و هیچ شبهه ای درصلاحیتشان برای من نیست. کابینه اش را هم با توجه به شرایط کشور، نسبتاً خوب انتخاب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۱    
برخی منابع آگاه در فرانسه اعلام کردند به دنبال حوادث اخیری که در مقر هفته نامه شارلی ابدو رخ داد، موساد حضور خود در فرانسه را تقویت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز، پایگاه خبری بلومبرگ روز جمعه گزارش داد که با توجه به افشای اسنادی که نشان می دهد سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) تلاش کرده تا اسناد مربوط به ساخت تسلیحات اتمی را وارد برنامه ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها صحبت برای بازگشت دوباره او به این تیم داغ شده است و از طرفی محمدحسین نژادفلاح هم از توافق اولیه با او و برانکو ایوانکوویچ خبر داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
اسلام دین رحمت و برادری است. تسامح موجود در اسلام، با هیچ دینی قابل مقایسه نیست. اسلام دین تسامح، همبستگی و اعتدال است و فطرت هیچ مسلمانی با خشونت و تروریسم موافق نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۸    
رسانه های محلی بامداد روز شنبه از وقوع آتش سوزی بزرگی در یکی از آسمان خراش های شهر دبی و تخلیه این مجتمع عظیم خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
این مراسم از سوی هواداران احمدی نژاد در مسحد مذکور برگزار شده و احمدی نژاد به همراه تعدادی از دولت مردان خود دراین مجلس شرکت کرده است.در عکس زیر تصویر وی دراین مجلس دیده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 2 تلویزیون اسرائیل با انتقاد از عملکرد نخست وزیر این رژیم در قبال برنامه هسته ای ایران، گفت هیچ توافقی نمی تواند برنامه هسته ای ایران را توافق کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا برای شرکت در مذاکرات هسته ای با ایران راهی شهر ژنو سوئیس می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
سرمربی کروات درباره آخرین شایعه مربوط به حضورش در پرسپولیس گفت: پس از مذاکره اول، هیچ تماسی مسئولان پرسپولیس با من نداشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
با هوشیاری نیروهای امنیتی در مقابل یکی از مساجد شیعیان کراچی یک تروریست پیش از اقدام به انفجار تروریستی بازداشت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 60 میلیارد تومان وام برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه روسیه برای هر تهدیدی پاسخ کافی در اختیار دارد تاکید کرد که هیچ کس نباید توهم برتری نظامی بر روسیه را داشته باشد.