یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 28 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۷    
بر اساس این گزارش طرفین در این دور از مذاکرات به دنبال دست یابی به تفاهمی هستند که چارچوب اصلی را برای نگارش توافق جامع روشن کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید گفت: هیچ پیش نویس توافقی در مذاکرات هسته ای ایران منتشر نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون صد در صد تیم امید را همراهی خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۴    
360قانونگذار مجلس نمایندگان از هر دو حزب آمریکا به رئیس جمهور این کشور هشدار دادند هر گونه کاهش تحریم های ضدایرانی به قانون جدیدی کنگره نیاز خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۲    
درگیری ها میان نیروهای داعش با دیگر گروه های شبه نظامی افراطی از یک سو و ارتش لیبی از سوی دیگر، در شمال این کشور بار دیگر بالا گرفته و داعش تهدید کرد که از لیبی "یک عراق" دیگر برای خود خواهد ساخت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۹    
رئیس پلیس راه استان لرستان از دو کشته و مصدومیت سه نفر از هموطنان عزیز در محور بروجرد -اراک خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۹    
صدر اعظم آلمان امروز پنجشنبه تاکید کرد که اروپا تحریم های وضع شده علیه روسیه به خاطر بحران اوکراین را تا زمانی که شرایط توافقنامه آتش بس مینسک، اجرا نشود، لغو نخواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که در پایگاه اطلاع رسانی خود گذاشته خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور آورده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته ای به شبکه بی بی سی گفت حتی مسائل فنی نیز قابل حل است اما بدون قطعنامه فصل هفتم توافقی در کار نخواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۱    
آلبوم چیاوان با صدای خواننده ای که روزگاری عضو گروهک تروریستی کومله بوده و همچنان در حمایت از آنان سخنانی در ضدیت با مردمی که در برابر آنان ایستاد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۵    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات درخصوص فعالیت های متهم م.ه در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی را تکذیب کرد
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت ترور عضو کنگره ملی و دعوت به خویشتنداری گرو ه های مختلف، مشکلات بوجود آمده در یمن را در چارچوب گفت وگوهای یمنی-یمنی و با مشارکت همه احزاب ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2015 برابر با اولین فروردین 1394، گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۴    
بیش از 40 تن از نمایندگان پارلمان آمریکا به باراک اوباما پیشنهاد کردند که کشتار ارمنی ها در زمان حکومت عثمانی را در آستانه صدمین سالگرد این جنایت به عنوان نسل کشی به رسمیت بشناسد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
تلویزیون ویژه برنامه های مختلفی را برای تحویل سال 94 در نظر گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از توقیف گواهینامه 2043 راننده متخلف خبر داد و گفت: گواهینامه 5000 راننده دیگر نیز در آستانه توقیف است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۳    
تیم فوتبال صبای قم در بازی دوستانه موفق شد با نتیجه ای پر گل استقلال را مغلوب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۷    
نیکولاس دی ریوی رییس هیات مذاکره کننده فرانسه گفت: هم اکنون از دستیابی به یک توافق دور هستیم و دو طرف به پیشرفت های جدی دست نیافته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۷    
مذاکره کننده یکی از کشورهای اروپایی می گوید ایران باید برای رسیدن به توافق هسته ای امتیاز بیشتری بدهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۴    
به گزارش عصرامروز، جان کری وزیر خارجه آمریکا از محل مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۹    
وظیفه در ادامه هوای پایتخت را در روز جاری نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات اعلام و تصریح کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
ولی الله افخمی راد با اشاره به تغییرات طبقات تعرفه ای در سال 94 گفت: هیات دولت در ابتدای سال جاری به سازمان توسعه تجارت تکلیف کرد تا سال 96 مجموع طبقات تعرفه ای کشور به شش طبقه برسد که امسال براساس ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۳    
آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان در بروکسل گفت: ما نمی توانیم تحریم ها را که مدت آن در ماه ژوییه یا سپتامبر به پایان می رسد، تا زمانیکه مفاد توافقنامه میسنک اجرایی شود، برداریم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۱    
در حیاط هتل همه اعضای هیئت ایران به شکل دایره وار دور هم جمع شده اند و به نظر می رسد موضوعات مهم مذاکراتی در فضای باز در حال بررسی و تصمیم گیری است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۱    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه به مرحله پایانی مذاکرات رسیده ایم، گفت: ما در حال حرکت هستیم، مذاکرات به شدت پیچیده است و تا زمانی که لازم باشد می مانیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه پیشرفت در مذاکرات هسته ای به دست آمده است، گفت که هنوز برخی مسائل نیازمند مذاکره و پیشرفت بیشتر است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۲    
وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که 2284 جنگجوی افراطی سعودی برای نبرد به کشورهای دیگر به ویژه عراق و سوریه رفته و 645 نفر از آنها بازگشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
اردوغان می گوید وی به باراک اوباما پیشنهاد اجرای اصلاحات بهداشتی معروف به "اوباما کر" را در راستای درخواست یک گردشگر آمریکایی داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
ششمین دور رایزنی های وزرای خارجه ایران و آمریکا در سطح وزرای خراجه که ساعت 11 به وقت محلی آغاز شده بود دقایقی قبل برای تنفس و انجام مشورت های داخلی متوقف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۸    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل ارتباط سیم کارتهای فاقد هویت خبر داد و گفت: رگولاتوری برای آخرین بار، یک هفته مهلت برای اعلام کدملی مالکان این سیم کارتها درنظر گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
به نظر میرسد یک اشتباه چاپی در آخرین شماره روزنامه ابرار ورزشی در سال 1393، تقویم را برای تحریریه این روزنامه ورزشی جابجا کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به جهت گیری دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط با سایر کشورها گفت: دولت یازدهم روز به روز روابط خود را با کشورهای اطراف نظیر عراق و ترکیه را افزایش داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
فعالیت فرودگاه بین المللی شهر عدن در جنوب یمن به علت درگیری مسلحانه طرفداران عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور و نیروهای امنیتی ویژه، متوقف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۰    
تأیید خبر احضار علی یونسی به دادگاه ویژه روحانیت توسط دادستان این دادگاه، از دروغ بودن تکذیبیه دفتر یونسی و ادعای روزنامه آرمان حکایت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه تلاش برای توسعه از ماموریت های اصلی این سازمان است، گفت: تلاش می کنیم، بودجه دستگاه ها تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۳    
یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته ای به شبکه بی بی سی گفت حتی مسائل فنی نیز قابل حل است اما بدون قطعنامه فصل هفتم توافقی در کار نخواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
ناصرالدین شاه قاجار را اولین کسی می دانند که در زمان حیاتش تندیسی از او ساخته و در میادین تهران نصب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
اوباما گفت که اگر برای بار دیگر رئیس جمهور شود اولین دستورش بستن گوانتانامو است و از این که دستور تعطیلی زندان گونتانامو را صادر نکرده است، پیشمان است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
یکی از مشاوران سابق وزیر خارجه انگلیس می گوید که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران این را می داند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
اوباما و مرکل هر دو در مورد لزوم ادامه فشارهای اقتصادی به روسیه هم نظر بوده اند. این دو تاکید کرده اند تا زمانی که روسیه تمامی تعهدات خود طبق توافقنامه مینسک را عملی نکرده ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
مدیرعامل سازمان انرژی های نو از دستیابی ایران به دانش فنی ساخت سامانه هیت پمپ به منظور صرفه جویی 50 درصدی در مصرف برق و گاز طبیعی ساختمان ها در فصل تابستان و زمستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
موفقیت ناجا در انجام این ماموریت و جایگاه ویژه ای که در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی یافته است، بی تردید مرهون روحیه جهادی یکایک شما ست ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
آویگدور لیبرمن،وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس این حزب تیم ویژه ای را برای مذاکره با نتانیاهو درباره مشارکت در ائتلاف دولتی به رهبری حزب "لیکود" تشکیل خواهد داد و بر تصدی سمت وزارت جنگ تاکید ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
اعضای تیم پرسپولیس صبح چهارشنبه به مکه رفته و به زیارت خانه خدا رفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
یک روزنامه آمریکا مدعی شده کاخ سفید پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا راهبرد خود را برای ادامه مذاکرات سازش تغییر دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از 5 فروردین ماه سال 94 آغاز خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
بررسی آمار بلند مدت نشان دهنده خشکسالی بسیار شدید در مناطقی از استان تهران، فارس، سمنان و شمال لرستان است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
وزیر خارجه آلمان با بیان این که روزهای آتی مذاکرات بسیار سخت و حساس خواهد بود گفت که دو طرف نباید شانس به دست آمده را از دست دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای 3 بند را در خصوص نحوه محاسبه هزینه مطالبات مشکوک الوصول قابل قبول مالیاتی به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
وب سایت الکاس قطر در توصیف تیم نفت تهران نوشت که این تیم غیره منتظره است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انعقاد قرارداد احداث 1000 کیلومتر آزادراه در سال 93، گفت: تمام دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای سفرهای نوروزی فعال شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۹    
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه های اجتماعی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۹    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز با تمام شدن ماجرای انتخابات ریاست مجلس خبرگان و نشستن کرد و غبار جنجالهای سیاسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: باید اطمینان حاصل کنیم که غرب به توافق احتمالی پایبند خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۲    
به گزارش عصر امروز سایت تابلو اعلانات به مناسبت تقارن ایام نوروز و شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها ، پوستر هفت سین فاطمی را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
سازمان هواشناسی وضع آب و هوای کشور را تا ششم فروردین ماه پیش بینی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
به گزارش عصر امروز، یک مقام سیاسی در وین (اتریش) به روزنامه الحیات گفت که ایران و مجموعه 1+5 درباره اغلب مسائل مطرح، به توافق رسیده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
با تدبیر پلیس راهور تهران بزرگ دوربین های ثبت تخلف محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 13 امروز خاموش شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
به گزارش عصر امروز سرهنگ رحمانی در گفت وگو با فارس آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
نخست وزیر عراق با اشاره به در دسترس بودن آزادی تکریت گفت که تاکید بغداد اکنون بر دفاع و حمایت از شهروندان و نیروهای رزمنده در نبرد تکریت است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
فقط از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۳    
به گزارش عصر امروز، مسجد ولیعصر (عج) سرگذشت پرفراز و نشیب و عبرت آموزی دارد و از آنجا که این مسجد، مصداق و نماد تهاجم عمیق معماری مدرن و استیلای آن در معماری دوره اخیر است، نقد آن واجد اهمیت است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۳    
به گزارش عصر امروز، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران با بیان اینکه موضوع برنامه هسته ای از تابستان سال 85 در قالب فصل هفتم منشور ملل قرار گرفته بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
به گزارش عصر امروز، شبکه های مختلف سیما برای نوروز 94 سفره گسترده ای را ویژه مخاطبان خود فراهم کرده اند که دربرگیرنده سلیقه های متفاوت است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
مدیر آژانس دفاع موشکی آمریکا روز چهارشنبه با بیان اینکه کره شمالی و ایران ممکن است امسال به توان شلیک موشک های بالستیک قاره پیما دست یابند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۹    
دادگاهی در مصر 22 نفر از طرفداران رئیس جمهور مخلوع این کشور را به اتهام قتل یک عنصر امنیتی به اعدام محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۹    
وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه برای دفاع از مجوزی به مجلس نمایندگان رفته اند که می تواند راه را برای مداخله زمینی در کشورها به بهانه مبارزه با داعش، باز کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا می گوید پیروزی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات تاثیری بر مذکرات ایران نداشته و نخواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای، پیش از این از مخاطبان خود خواسته بود مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ایشان در سال 1393 را انتخاب کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در شمال و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
سناتور تندروی جمهوری خواه روز چهارشنبه با بیان اینکه واشنگتن باید حضور نظامی خود در منطقه را افزایش دهد، گفت تنها راه مهار ایران تغییر نظام این کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۳    
"خالد العبیدی" وزیر دفاع عراق از آمادگی فرماندهان، تشکیلات و یگان های رزمی این کشور برای آزاد سازی استان "نینوا" از اشغال گروه تروریستی "داعش" سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۳    
نتانیاهو در صدد خواهد بود با احزاب بیت یهودی، بیت نو، کولانو و یهودیت تورات متحد ائتلاف کرده و به قول خود دولتی مقتدر را تشکیل دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
ششمین دور رایزنی های ظریف و کری ساعت 12 پنجشنبه به وقت تهران (9:30 به وقت محلی) در لوزان برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
تیراندازی در شهر فونیکس آمریکا منجر به کشته یک نفر و زخمی شدن 5 تن دیگر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توافق خوب توافقی شامل لغو همه تحریم ها و حفظ دستاورد های هسته ای است
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
در چهارمین روز رایزنی های هسته ای در شهر لوزان مذاکرات فشرده ای بین هیأت های مذاکره کننده ایران با اعضای 1+5 برگزار شد و قرار شد آغازین رایزنی روز پنجم نیز در سطح وزرای خارجه ایران و آمریکا برگزار ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
سازمان اطلاعات کویت رهبر یکی از گروه های جوانان مخالف دولت را در ارتباط با شکایتی از طرف سفارت عربستان در کویت، بازداشت کرد
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز، روزنامه اعتماد در ویژه نامه نوروزی خود در مصاحبه مفصلی با شهرام جزایری که پس از 13 سال حبس به خاطر مفاسد اقتصادی به تازگی آزاد شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی با اشاره به مذاکرات فشرده در لوزان نوشت: مذاکرات ایران و 5+1 وارد جزئیات شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
یک کماندو ویژه نیروی دریایی ارتش آمریکا در حین تمرین چتربازی کشته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات تا روز یکشنبه در لوزان سوئیس خبر می دهند و یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده عنوان کرد ...