یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 17 اسفند 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 عصر امروز 1 اسفند 1393 عصر امروز 2 اسفند 1393 عصر امروز 3 اسفند 1393 عصر امروز 4 اسفند 1393 عصر امروز 5 اسفند 1393 عصر امروز 6 اسفند 1393 عصر امروز 7 اسفند 1393 عصر امروز 10 اسفند 1393 عصر امروز 11 اسفند 1393 عصر امروز 12 اسفند 1393 عصر امروز 13 اسفند 1393 عصر امروز 14 اسفند 1393 عصر امروز 15 اسفند 1393 عصر امروز 16 اسفند 1393 عصر امروز 17 اسفند 1393 عصر امروز 18 اسفند 1393 عصر امروز 19 اسفند 1393 عصر امروز 20 اسفند 1393 عصر امروز 21 اسفند 1393 عصر امروز 22 اسفند 1393 عصر امروز 23 اسفند 1393 عصر امروز 24 اسفند 1393 عصر امروز 25 اسفند 1393 عصر امروز 26 اسفند 1393 عصر امروز 27 اسفند 1393 عصر امروز 28 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: بازیکنانم خسته بودند و نتوانستند بازی با کیفیتی را به نمایش بگذارند. ضمن اینکه یک اشتباه فردی عامل شکست ما شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۳    
نیروهای داوطلب مردمی اعلام کردند منطقه البوعجیل در استان صلاح الدین به طور کامل از اشغال تروریستهای داعش آزاد شده و پرچم عراق هم در مرکز آن به اهتزاز درآمده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۸    
یک مقام ارشد آمریکایی امروز-یکشنبه- در گفت و گویی تلفنی با خبرنگاران اسرائیلی گفت که توافق هسته ای با ایران به هر صورت که باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در خانه مقابل پیکان متوقف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان 17 شهریور رشت با اشاره به نتایج بررسی تخلفات دارویی صورت گرفته در زمینه تزریق آمپول های آلوده در یک کلینیک درمانی تهران ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
عبدالرحمن العابد در حکمی از سوی دکتر بشار مطهر مدیرکل رادیو و تلویزیون یمن به عنوان رئیس تلویزیون رسمی این کشور تعیین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
تراکتورسازی تبریز به روند بردهای پرسپولیس پایان داد و سرخپوشان تهران را با شکست بدرقه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
تیم فوتبال نفت تهران با برتری برابر گسترش تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر به صدرجدول بازگشت. این برد درحالی بدست آمد که نیمه نخست این بازی با برتری تیم تبریزی خاتمه یافته بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۹    
مدیر شبکه قرآن سیما طی احکامی قائم مقام و مدیران جدید این شبکه را معرفی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
حسن عباسی در این باره گفت: به دنبال اعلام حادثه تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری با یکدیگر در ساعت 11 امروز، به مرکز فوریت های اورژانس 115، 7 اکیپ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند فردا به طور رسمی به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل و به ناوگان شمال و منطقه چهارم این نیرو الحاق می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
جبهه النصره وابسته به گروه القاعده در سوریه، روز جمعه تایید کرد که فرمانده نظامی ارشد خود را در جریان حمله هوایی در استان ادلب از دست داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی بی سی تاکید کرد که تنش ها در شرق اوکراین پس از امضای توافق آتش بس مینسک جدید کاهش یافته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
ذوالفقاری گفت: اخبار دستگاه های اطلاعاتی بر شهادت گروهبان جمشید دانایی فر تاکید دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ما مطالب زیادی داریم که بتوانیم در اختیار مخاطب قرار دهیم و مخاطب نیز تشنه این اطلاعات است، گفت: قوه قضائیه در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی جهاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از راه اندازی سامانه ملی یکپارچه معاینه فنی در آینده ای خبر داد .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
یکی از بخش های برنامه سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به قرائت پیام رهبر انقلاب که برای وقف منزل شهید مطلب شفیعی به نهاد کتابخانه ها صادر شده بود، اختصاص داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی از برخورد این بانک با دارندگان دستگاه های کارتخوان متخلف که این دستگاه ها را در اختیار خرده فروشان قرار می دهند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
پایگاه خبری عاروتص شوع به نقل از یک دیپلمات فرانسوی مدعی شد که رئیس جمهوری فرانسه ممکن است توافق هسته ای جامع را امضا نکند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
خواننده لبنانی که به دلیل همکاری با تروریستها و اعلام حمایت از یک گروهک تروریستی در این کشور، به اعدام محکوم شده است، در گفتگویی تلویزیونی ادعا کرد که می خواهد به زندگی عادی قبلی خود بازگردد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به رئیس سازمان امور مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی بار دیگر بر معافیت باشگاه ها برای پرداخت مالیات تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم مرکز رسانه قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در دفتر حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیام مشترک سپاه و وزارت دفاع به دوستان و دشمنان این است که تحریم ها هیچ تأثیری در روند برنامه های دفاعی ایران ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۹    
جدیدترین گزارش دولت از بازار کار نشان می دهد بیشترین تعداد بیکاران هم اکنون لیسانس دارند، 105 هزارنفر فوق لیسانس و پزشکی خوانده اند ولی بیکارند و آمار غیرفعالی و سرگردانی به طرز عجیبی میلیونی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۹    
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: به تازگی گزارشی به دست ما رسیده که نشان می دهد گروه هایی در کشور افراد را برای اهدای کلیه به خارج از کشور اعزام می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
مدیر کل سازمان اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با تاکید بر اینکه رنگ های به کار رفته در اسکناس های جدید 5 هزار تومانی سیاسی نیست، از انتشار ایران چک جدید 50 هزار تومانی در بهار امسال خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد، تصمیم به برکناری سید سعید افجه ای از پست سخنگوی باشگاه استقلال گرفتیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
محمود صادقی اردکانی رئیس هیئت عالی نظارت سازمان حسابرسی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۳    
رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی گفت: هزینه تولید هر برگ اسکناس به طور متوسط 880 ریال و هزینه امحاء آن در سال جاری 300 ریال بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۳    
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه کارفرمایان حدود 5 هزار میلیارد تومان به این سازمان بدهکار هستند، گفت: بر اساس آیین نامه ، بخشودگی جرایم کارفرمایان مادام العمر اجرایی نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نخستین مجتمع سوخت نیروگاه اتمی بوشهر20 فروردین آینده به نمایش گذاشته می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
موشک کروز زمینی سومار
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۷    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور، شب گذشته در بیمارستان بستری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۷    
رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک از انتشار اسکناس 5 هزار تومانی و ایران چک 50 هزار تومانی با طرح جدید از بهار 94 خبر داد و گفت: تغییر رنگ اسکناس 5 هزار تومانی سیاسی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عراق عمق راهبردی ایران محسوب می شود، گفت: با فتوای مرجعیت شیعه و سنی عراق، داعش به غرب این کشور عقب رانده شده و به زودی از این کشور بیرون ریخته می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مراحل ساخت و پشت صحنه فیلم سینمایی دستهای خالی در قالب مجموعه یک فیلم ، یک تجربه از شبکه مستند پخش می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
وزیر نیرو با انتقاد از برخی سیاست های وزارت نفت، اعلام کرد: تولید و صادرات برق ربطی به وزارت نفت ندارد و جز اختیارات این وزارتخانه نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
تحلیلگر پایگاه آمریکایی پرس کانکتس در گزارشی درباره سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نوشت آمریکایی ها کنگره خود را تریبون سخنرانی یک قلدر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۲    
درحالی که بلیت های نوروزی هواپیما توسط مافیای چارتری با قیمت ها سرسام آور فروخته می شود اما بلیت های بازگشت به تهران در روزهای آخر اسفندماه، نرخ 10 هزار تومان هم تعیین شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۹    
در حالی که به گفته فعالان بازار خودرو، خرید و فروش در این بازار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 تا 40 درصد کاهش داشته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۹    
مقام های چین یک مستند پربیننده را که درباره مشکلات ناشی از آلودگی هوای این کشور است، از سایت های اینترنتی حذف کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۶    
پایگاه تخصصی کیتکو پیش بینی کرد 17 بانک مرکزی در جهان طی سال 2015 نرخ بهره را تغییر دهند و بیشتر آن ها سیاست کاهش نرخ بهره را در پیش بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی خونین یکدستگاه اتوبوس مسافر بری در مازندران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهوری آمریکا درخصوص قوانین فعلی خرید سلاح در کشورش اذعان کرد که خرید سلاح از خرید کتاب و تجهیزات آسان تر است و برخی می خواهند که در میکده ها مسلسل به همراه داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۱    
به گزارش عصر امروز، این روزها از خیابان ناصرخسرو که به سمت 15 خرداد می روی انگار به خیابان های تهران قدیم قدم گذاشته ای از سنگفرش خیابان ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
به گزارش عصر امروز روزهای پایانی سال 1393 می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین روزها برای خانواده آقای هاشمی باشد. به گفته معاون اول قوه قضائیه در همین ایام حکم م.ه، صادر خواهد شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۳    
توقف پرداخت بودجه همایش های بدون نتیجه، مدیریت یارانه ها، صدور بخشنامه های کاهش منطقی هزینه ها و کاهش حقوق اعضای کابینه، تنها بخشی از راهکارهای فوری برای جبران کاهش شدید درآمدها در سال 94 است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سری جدید برنامه خندوانه در نیمه دوم تعطیلات نوروز از شبکه نسیم پخش می شودر سری جدید، بخش های کمدی و متنوع به برنامه اضافه شده است. قرار است یک عروسک هم به جمع مجریان برنامه افزوده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس با بیان اینکه اگر روند به همین شکل ادامه یابد روحانی را طلاق سیاسی می دهیم، گفت: آقای روحانی به دلیل سیاسی کاری و مواضع غیرروشن پشتوانه بزرگی از نخبگان سیاسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سیستان خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
دبیرکل حزب مؤتلفه ضمن انتقاد از هاشمی رفسنجانی به دلیل مقایسه منتقدان با نخست وزیر رژیم صهونیستی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرده برای اولین بار با راه اندازی غرفه های ثابت و سیار در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در اردوی راهیان نور حضوری گسترده خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
حامد زمانی که اجرای سکانس پایانی نمایش غبار را برعهده دارد درباره اثر اخیرش گفت: آهنگ سازی این اثر متناسب با فضای تئاتر و نمایشنامه غبار تنظیم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
غیر قابل تصورترین فیلم پرفروش سال 93، شیار 143 بود. فیلمی که فروش میلیاردی برای آن متصور می شد بخصوص آنکه دفاع تمام قد حاتمی کیا باعث شد تا فیلم نرگس آبیار برای بسیاری از مخاطبان کنجکاو برانگیز باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
شلوغی نمایشگاه نشان می دهد پدرمادرهایی که بالاخره با دغدغه ی خرید اسباب بازی مناسب- چه از حیث قیمت و چه از حیث کیفیت و تناسب با سن بچه- غروب روز تعطیل خود را به نمایشگاه آمده اند حقشان بیشتر از این ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
به نوشته المنار ایران بارها از عربستان دعوت کرده که برای حل بحران های منطقه ای همکاری مشترکی را آغاز کنند اما عربستان به هیچ کدام از این دعوت ها اعتنایی نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
عضو کمسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه "توافق هسته ای با 1+5 باید به تائید و تصویب مجلس برسد"، گفت: مجلس و مردم از توافق خوب هسته ای حمایت می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
یک هفته پس از آغاز عملیات آزاد سازی عملیات صلاح الدین ، پیشروی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق به دلیل تشدید درگیری و مین گذاری ها کند شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از اعمال محدودیت جدی برای عرضه "ترامادول" و "دیفنوکسیلات" خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
یک مرکز حقوق بشری همزمان با روز جهانی زن ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد این رژیم مرتکب جنایت جنگی در حق زنان این منطقه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
مجموعه داستان آینه که برشی از زندگی اصحاب عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، به قلم جمعی از نویسندگان روانه بازار کتاب می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
به گزارش عصرامروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولان و دست اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط زیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین زمان دقیق پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آینده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از موشک های کروز زمینی سومار رونمایی کرد. وی همچنین از تحویل انبوه موشک های بالستیک دوربرد قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
وزیر نیرو گفت: کسی ادعا نکرده که تورم را به صفر رسانده اند بلکه تورم در یک مقطع به صفر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری ها در 22 اسفند گفت: انتخابات در 1750 شعبه اخذ رأی برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
هیئت پارلمانی ایران به منظور دیدار با همتایان انگلیسی خود، صبح امروز عازم لندن شد
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نه تنها هیچ تهدیدی متوجه ما نیست بلکه تهدیدی هم متوجه کشورهای همسایه ما نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم به برکناری سخنگوی این باشگاه گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در تبیین الگوی فرماندهی گفت: معظم له در این باره گفته اند که "گاهی یک رفتار و عملکرد صحیح می تواند تأثیر بیشتری از فرمان زبانی داشته باشد."
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
رئیس سازمان صدا و سیما در همایش سراسری روسای پلیس راهور خبر از راه اندازی رادیو جاده در سال آینده داد .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش روش های انهدام مین های دریایی با استفاده از بالگردهای RH و مین روب های دارای سیستم صوتی و مغناطیسی را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
برخی کاربران به تازگی پیامک هایی دریافت می کنند که در آنها ادعا شده است: وایبر تخصص ماست. باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
در ادامه عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای بازپس گیری استان صلاح الدین، شهر العلم واقع در شرق تکریت نیز محاصره شد و درگیری های شدید در اطراف تکریت باعث وارد آمدن تلفات بسیار به تروریست ها و ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت گوشت مرغ به 7400 تومان در بازار امروز تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
منابع محلی در شهر عدن اعلام کردند که وزیر دفاع این کشور نیز صنعا را ترک کرده و به شهر عدن گریخته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
بیشترین استقبال مردم از عرضه کنندگان مواد غذایی درنمایشگاه مصلی تهران، مربوط به گوشت مرغ منجمد به قیمت 5400 تا 5600 تومان، گوشت گوساله منجمد 22500 تومانی و برنج طارم هاشمی 7400 تومانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
معاون راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی گفت حضور علی اکبر صالحی و وزیر انرژی آمریکا در مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 به حل مسایل فنی سرعت بیشتری داد و در نهایت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
باراک اوباما دیروز بعدازظهر به مناسبت پنجاهمین سالگرد راهپیمایی سلما که در فیلمی به همین نام تصویر شده است، سخنرانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: در ایام نوروز پرونده های تخلفات در زمینه گرانفروشی و کم فروشی خارج از نوبت رسیدگی می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سیستم پرداخت یارانه به بی عدالتی دامن می زند در مورد وضعیت آب و احتمال جیره بندی تاکید کرد که تلاش وزارت نیرو پرهیز از این اقدام است و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو بااعلام ایجاد سامانه کد رهگیری داروها، تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی و آرایشی و همچنین مواد غذایی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
کری گفت: آمریکا و فرانسه موضع مشترکی در مورد لزوم تقویت مذاکرات هسته ای با ایران دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تعدادی از رسانه های اسراییلی، عربی و روسی از وخامت حال رهبر معظم انقلاب اسلامی طی روزهای اخیر خبر داده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۲    
یک پایگاه خبری گزارش داد وزیر امور خارجه اردن در خلال سفرش به تهران به مقامات کشورمان پیشنهاد داده مذاکراتی موسوم به گفت وگوهای ایرانی-عربی برگزار شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۷    
گروه شبه نظامی بوکوحرام که در نیجریه فعال است، در پیامی در یکی از حساب های کاربری خود در توییتر، با اعلام وفاداری به داعش با این گروه بیعت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
وقوع دو انفجار تروریستی در پایتخت عراق منجر به کشته شدن 4 نفر و زخمی شدن 23 تن دیگر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
بنیاد کارنگی در گزارشی با موضوع حضور رژیم صهیونیستی در آسیای میانه و قفقاز، مقابله با ایران، تأمین انرژی و ایجاد بازار تسلیحاتی برای خود را سه هدف عمده این اقدام تل آویو دانسته است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۹    
به گزارش عصر امروز، وزیر نیرو در برنامه نگاه یک که دیشب از شبکه یک سیما پخش شد گفت: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نشانه های پیروزی کشور نشان داده شده است و اجرای بندهای ان می تواند تاثیرات ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
به گزارش عصر امروز یک منبع نظامی گفت که نیروی هوایی ارتش سوریه با انجام چندین حمله در 24 ساعت گذشته بر ضد مراکز تجمع ارتش موسوم به جیش الاسلام به سرکردگی زهران علوش در شهرهای دوما و مناطق الشفونیه و ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
سرمایه گذاری های بعضاً غیر قانونی شرکت های مذکور در موضوعات گوناگون و سوءاستفاده از نقدینگی حاصل از پیش فروش محصولات و سایر درآمدها، برای سرمایه گذاری در بانک ها یا خرید سهام سایر شرکت ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
اپل در یک آزمایشگاه سری که کارکنانش حق برقراری هیچ ارتباطی با جهان خارج را ندارند و حتی نمی توانند یک برگه کاغذ با خود به داخل آن ببرند، در حال طراحی برنامه های ساعت های هوشمند خود است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
ارتش عراق اعلام کرد که دستکم 73 تروریست داعشی در درگیری با نیروهای عراقی در شهر الکرمه استان الانبار کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهور مستعفی یمن گفت: از طریق تونلی مخفی که از محل اقامتش به خانه فرزندش کشیده شده بود، توانسته فرار کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
حملات نیروهای مصری به شبه نظامیان در صحرای سینا منجر به کشته شدن 15 تن از تروریست ها شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، پنجم اردیبهشت ماه سال 94 را برای رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی تعیین کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
عکسی که می بینید، تابستان سال 1361 شمسی و در مقر سپاه واقع در پادگانی زبدانی در سوریه برداشته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
سرمربی ایرانی الاصل تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت: در زمانی که محمد بنا به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی انتخاب شد، حکم سرمربیگری تیم بزرگسالان را برای من صادر کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش گفت: بخشی از برنامه های صبحگاه مدارس به ارائه اطلاعات و هشدارهای لازم به دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اختصاص دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان این که یارانه اسفند ماه زودتر واریز می شود، گفت: یارانه نوزادانی که پدر و مادرشان یارانه بگیر بوده اند، فوری برقرار می شود.
  • ۱