یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۱۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 15 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۲    
اصلاً تصادفی نیست که جرقۀ بحران اخیر سر مسئلۀ زنان و گشت ارشاد زده شد. آیا گشت ارشاد و مناقشۀ حجاب یکی از نقاط اصلیِ درگیری سنت و مدرنیته نبود؟ اینک باید پذیرفت که این مناقشه بزرگ ترین صورت مسئلۀ ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۳    
بیژن کوشکی مدافع اهل خرم آباد فوتبال ایران است که حضور او در خط دفاعی تیم استقلال با حاشیه های جالبی همراه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۸    
معدن سنگ در شهرستان بختگان استان فارس است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۶    
بنابراین عراق متعهد خواهد ماند تا زمین و آسمانش نقطه شروعی برای حمله به کشور شما نباشد، امیدواریم که شما نیز به آن پایبند بمانید؛ زیرا عدم پایبندی، ما را به شدت آزار خواهد داد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۳    
ترودو گفت این اقدام تنها در شرایط جدی ، نظیر کشورهایی که مرتکب جرائم جنگی یا نسل کشی شده اند به کار گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۳:۴۰    
در سایر پرونده ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می دهد اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با 19 پزشک در تخصص های مختلف( مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۷    
در مرحله کنونی برای رفع تعارض شکل گرفته، بازداشت شدگان وقایع اخیر آزاد و زمینه طرح و بیان آزادانه انتقادها و ابراز اعتراض های رسمی و مسالمت آمیز، فراهم شود تا جامعه از این پیچ خطرناک گذر کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۱    
وزارت خارجه ایران: اخیرا تعرض های خشونت آمیز دیگری هم به مقرهای دیپلماتیک ما در اروپا صورت گرفته است. ارتباط این حملات با حمایت سیاسی غرب از اغتشاشگران غیر قابل کتمان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۹    
سرمربی پرسپولیس: لیگ فشرده ای داریم و هفت - هشت تیم به هم نزدیک هستند. باید خودمان را قوی کنیم و البته امکاناتی که نیاز داریم هم باید فراهم شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۷    
امروز بازی خوبی انجام دادیم و با حریف با تجربه ای که بازی با کیفیت ارائه می کرد روبرو بودیم. از فرصت هایمان استفاده نکردیم و برایم سخت است که بگویم این نتیجه را قبول می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۵۶    
آقاتهرانی با بیان اینکه 2 هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی 5 میلیارد و 600 میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می دهد که آن ها برای فرهنگ خود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۵۱    
ترودو گفت این اقدام تنها در شرایط جدی ، نظیر کشورهایی که مرتکب جرائم جنگی یا نسل کشی شده اند به کار گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۳    
بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال، 16 بازیکن برای حضور در برنامه ارزیابی تیم ملی دعوت شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۵    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: حال عمومی خانم سفیر و سایر اعضای سفارت خوب است. براساس اظهارات خانم نادی پور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۲    
هلند دلیل این تصمیم را اعتراض ها به قتل مهسا امینی ذکر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۴    
رئیس دانشگاه صنعتی شریف، دیدار رئیس جمهوری با مسئولان این دانشگاه درباره اتفاقات اخیر را تشریح کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۲    
در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۷    
این مجموعه به نام “Rootfull” شناخته می شود شامل یک لباس با یک قطعه یقه و اشکال دیگر شکل گرفته با الهام از مرجان های دریایی، دیوارپوش های بزرگ و چراغ هایی با بافت مرجانی نرم می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه سخنان مقامات روسیه درباره استفاده از سلاح هسته ای غیر مسوولانه است، عنوان کرد که گفته های بایدن ریشه در نگرانی ها از احتمال این کار بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۸    
مهاجم طبق بیانیه پلیس روز شنبه در دادگاه کپنهاگ حاضر خواهد شد و دادستان پلیس تقاضا خواهد کرد که او در حبس بماند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۸    
حمید حاج ملک، داور این دیدار درباره ادعای استقلالی ها گفت: باید صحنه ها را ببینیم و فوتبالی قضاوت کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۴    
سفیر دانمارک در پاسخ، ضمن عذرخواهی از اتفاق بوقوع پیوسته تاکید کرد تمهیدات امنیتی پس از این حادثه تقویت شده و ادامه خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۱    
موید سرودن را از 12 سالگی آغاز کرد؛ علاقه اش به شعر پای او را به کتابخانه آستان قدس رضوی گشود و باعث شد ساعت ها در جوار حرم مطهر رضوی به مطالعه دیوان اشعار گذشتگان بپردازد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۳    
نتایج این آزمون ها اواسط آبان ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۷    
نکونام به اعتراض استقلال به اشتباهات داوری اشاره کرد و گفت: من صحنه ها را دیدم که روی یک صحنه تمارض شد و کارت زرد درست بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۲    
او در پاسخ به این سوال که آیا نباید رفتار بهتری با او در این بازی می شد، گفت: حرف من الان این نیست. بلکه این است که تا کجا ریشه دارید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۶    
معاون حقوقی باشگاه استقلال ادامه داد: چرا همیشه استقلال باید در صدر تیم هایی باشد که پنالتی برایش گرفته نمی شود؟ پارسال که ما جدول درست نکردیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۲    
شهرام شهریار که این تصاویر را منتشر کرده گفته که این ساختمان، 14مهرماه در روز تهران تخریب شده است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۹    
بر اساس گزارش ها، آنها همچنین توافق کردند که یکی از راه ها مسدود سازی بودجه برنامه های اتمی و موشکی بالستیک کره شمالی هدف قرار دادن درآمدهای ارز دیجیتال این کشور است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۶    
تیم ملی ایران در نخستین بازی خود هم مقابل لائوس به برتری 3 بر صفر دست یافته بود. در حال حاضر ایران با 6 امتیاز صدرنشین و تیم های لائوس و قرقیزستان با 3 امتیاز دوم و سوم هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
این سرقت های نفتی آمریکا معمولا با همدستی شبه نظامیان دموکراتیک سوریه موسوم به قسد صورت می گیرد که پس از شکست گروه تروریستی داعش به متحد آمریکا در شمال سوریه فعالیت می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۴    
در دقیقه 79 تکل مدافع فولاد با پای مهاجم استقلال برخورد داشت و داور باید برای آبی ها اعلام پنالتی می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۳    
به گفته متخصصان، روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در اروپا منجر به افزایش مبتلایان به این بیماری در ترکیه نیز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۱    
در دقیقه 16 مجید علیاری در میان مدافعان استقلال با ضربه سر دروازه سید حسین حسینی را باز کرد و فولاد را با یک گل پیش انداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۴    
آزمایشات بالینی این فناوری روی انسان در حال آغاز شدن هستند. از آنجا که این روش به طور کلی برای تشخیص نشانگرهای زیستی اگزوزوم قابل استفاده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۸    
انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق مهر سال گذشته برگزار شد اما اکنون و پس از گذشت یک سال احزاب این کشور موفق به تشکیل دولت نشده اند و همین مسئله منجر به شکل گیری یک بحران و بن بست سیاسی پیچیده در این ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۵    
ملکی: به علت متروکه بودن ساختمان و نبود مردم هیچگونه مصدوم و تلفاتی نیز گزارش نشده و کارگران نیز از محل خارج شده اند. آتش نیز خاموش شده و دو ایستگاه نیز در محل حادثه مشغول لکه گیری هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۸    
قالیباف گفت: وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکتهای کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند جهت واردات خودرو مجوز خواهند گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۴    
رییس پلیس راه مازندران گفت که طرح ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته که از روز سه شنبه گذشته آعاز شده است تا فردا شنبه 16 مهرماه ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۱    
در این بازی، محمد حسین مرادمند پس از مدت ها دوری از میادین به ترکیب اصلی استقلال راه یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۶    
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۷    
24 فوریه سال جاری میلادی روسیه به اوکراین حمله کرد. کشور های غربی با وضع تحریم هایی جامع علیه مسکو و همچنین افزایش حمایت نظامی از کی یف به این اقدام روسیه واکنش نشان دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۷    
هر اونس طلا در این هفته 47 دلار افزایش داشت. در همین مدت هر گرم طلای 18 عیار 17 هزار تومان رشد داشت، هر مثقال طلای 17 عیار نیز 75 هزار تومان تقویت شد؛ اما نوسان قیمت ها در بازار سکه به حداقل رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۲    
همچنین تعداد بیماران بستری شده در بخش مراقبت های ویژه نیز 128 نفر هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۲    
تصاویر جدیدتر از ثانیه به ثانیه حضور مهسا امینی در مقر پلیس و سالن آموزش تا لحظه بیهوشی و انتقال به بیمارستان را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۵    
برای کلاس های اول تا سوم ابتدایی نیز می توان بیشتر فعالیت هایی نظیر نقاشی و خمیر بازی که هیجان انگیز است را در نظر گرفت تا بچه ها کم کم نسبت به درس و مدرسه رغبت پیدا کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۵    
سفیر کشورمان افزود: متاسفانه برغم هشدارهای رسمی قبلی، پلیس دانمارک با تاخیر فراوان خود را به سفارت رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۰    
دانشگاه شریف یک هیات فاطمه زهرا(س) دارد که گاهی شصت هزار مستمع دارد. اساتیدی در این دانشگاه هستند که در کنار دانشجویان هیاتی ما حضور دارند اینها خواستند در آنجا زهری بریزیند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
مهسا امینی دختر 22 ساله اهل کردستان در سفر به تهران، توسط گشت ارشاد بازداشت و به مقر نیروی انتظامی در خیابان وزرا منتقل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۲    
همچنین در نظرسنجی دیگری از سوی مرکز تحقیقات عقاید مردمی روسی مشخص شد که 81.1 درصد از شرکت کنندگان به پوتین اعتماد دارند و 76.9 درصد هم عملکرد او را تایید می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۹    
امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز یکشنبه تا سه شنبه روند افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۱    
این قطعنامه متضمن پیشداوری های یک جانبه و بی پایه در قبال جمهوری اسلامی ایران است و لذا از اساس مردود و فاقد ارزش است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۲    
دولت قطر اعلام کرد که 80 درصد از نیروی کارش بین 1 نوامبر تا 19 دسامبر از خانه کار خواهند کرد و مدارس دولتی و خصوصی فقط تا ظهر کلاس کوتاه خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
درست است که ارزش ریال پایین آمده، اما قیمت تور ایران گران است و این به خاطر افزایش هزینه بلیت هواپیما پس از لغو محدودیت های کرونا، گران شدن نرخ هتل ها و حمل و نقل داخلی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۷    
طبق تاریخ منتشرشده روی عکس، این دیدار بعدازظهر روز پنج شنبه 14 مهرماه 1401 انجام شده که ضرغامی آن را به همراه روایت کوتاهی از گفت وگوی صورت گرفته در این دیدار، در توئیتر که فیلتر شده، منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۱    
مهسا امینی دختر 22 ساله اهل کردستان در سفر به تهران، توسط گشت ارشاد بازداشت و به مقر نیروی انتظامی در خیابان وزرا منتقل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۸    
در ایران معمولا روش استفاده از چای های مختلف مانند چای سبز و چای سیاه، دم کردن آن می باشد، اما از چای کیسه ای نیز می توان برای درست کردن چای و صرفه جویی در وقت استفاده کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۱    
کودکان یکی از اقشار پراهیمت و حساس جامعه می باشند که همیشه آرامش و خوشحالی آنها اهمیت بسیار زیادی داشته و عروسک روسی یکی از مهم ترین محصولات در این زمینه می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۸    
امروزه ادویه ای شناخته شده و معروف به اسم فلفل قرمز در بسیاری از غذاها و دسرها استفاده می شود که طعم بسیار مطلوبی داشته و خواص فراوانی نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۴    
خانم انگر گفت که دریافت کنندگان همچنین به دلیل تلاش هایشان برای مستندسازی جنایات جنگی، نقض حقوق بشر و سوء استفاده از قدرت مورد ستایش قرار گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۳    
دستکش ایمنی یکی از کالاهای شناخته شده و ضروری هنگام انجام کارهای پرخطر مانند جوشکاری یا نجاری می باشد که انواع گوناگونی داشته است و قیمت مناسبی نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۸    
پوشه دکمه دار یکی از کالاهای بسیار کاربردی برای قرار دادن وسایل و اسناد شخصی و حمل آنها می باشد که انواع متنوع نیز در جنس های مختلف دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۷    
صداوسیما و خصوصا تلویزیون فعلی با توجه به جمیع جهات، دریافتی و انرژی که به خود اختصاص داده است یک شکست مطلق است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۹    
تخمه آفتابگردان خوراکی و تنقلاتی بوده که در سایزها و طعم های گوناگونی در بازار وجود داشته و از مواد معدنی غنی نیز برخوردار می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۵    
اردوغان بارها به صراحت خواستار سرنگونی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه شده بود اما به نظر می رسد هم اکنون اردوغان استقرار بشار اسد در قدرت را پذیرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۱    
سازمان نظام پزشکی: در جلسه ای که با دادستانی و وزارت بهداشت داشتیم، گزارش هایی از دخالت افراد غیر موجه در اتاق های عمل مطرح شد که بر همین اساس، تصمیم گرفته شد دوربین در اتاق های عمل نصب شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۵    
ایران در بین 16 نامزد و از مجموع 176 رای برای رسیدن به 11 کرسی این زون ،سیزدهم شد و با کسب 91 رای به جمع کشورهای منتخب زون آسیا نرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۵    
طی امروز و فردا (15و 16 مهرماه) اهواز با دمای 42 و 41 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای 2 و 1 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۵    
افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری هفته آینده در صحن علنی مجلس درقالب لایحه دو فوریتی دولت مطرح خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۵    
مقامات قوه قضائیه و نیروی انتظامی گفته اند مرگ نیکا شاکرمی دختر نوجوان ارتباطی به تجمع ها و راهپمایی ها ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۴    
رئیس جمهور درخصوص حادثه فوت مهسا امینی گفته بود: یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۳    
بزی که از بد تولد از ناحیه دست دچار معلولیت بود، به بقا ادامه داد و اکنون همانند انسان ها روی دو پای خود راه می رود و به زندگی اش ادامه می دهد. /منبع: خبرآنلاین
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶    
اکنون تریم فان کراس از دایهاتسو تانتو معرفی شده که همین آپشن پیشرانه پیش روی مشتریان قرار دارد. اینجا در بخش جعبه دنده از نمونه سی وی تی به عنوان آپشن استاندارد استفاده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶    
بخشی از اتفاقات اخیر در ایران تظاهرات مسالمت آمیز است که ما طبق قانون اساسی کشور از آن حمایت می کنیم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶    
با این حال هنوز مشخص نیست که آیا بایدن به ارزیابی جدیدی از نیات روسیه اشاره می کند یا خیر. در همین هفته مقامات آمریکایی گفته اند که هیچ تغییری در نیروهای هسته ای روسیه که مستلزم تغییر وضعیت هوشیاری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
در حال حاضر هم شیوع کرونا در جامعه فراوان است، اما از آنجایی که بیماران یا مراجعه نمی کنند که ثبت شوند و در خانه درمان علامتی انجام می دهند، تصور بر این است که اپیدمی نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۷:۳۶    
یکی از قطب هایی که حداد عادل به آن اشاره می کند، در تمام دوران ها حق داشته در خیابان، نماز جمعه، با کفن و بی کفن حرف خود را بزند ...