جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۵۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 25 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۰    
شما نمی توانید لذت را تجربه کنید، مگر این که در رابطه تان آرامش داشته باشید. اما باید به واقعیت مهم پی ببریم، این که یک روش مطمئن برای از بین بردن لذت وجود دارد...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۳    
دستکم 17 حلقه غباری متحدالمرکز به طور اسرارآمیزی از یک زوج ستاره ای نشات گرفته اند. این دو ستاره با نام جمعی ولف-رایت 140 در فاصله تنها بیش از پنج هزار سال نوری از زمین قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۶    
آن عده از آنان که در برخی از شهرهای کانادا و اروپا و آمریکا به نشانۀ حمایت از اعتراض های داخلی گردهم آمدند و به جای شعارهای مدنی و اصیل و کارگشا، شعار "توپ، تفنگ، فشفشه.... ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۰    
سالاد مرغ و سبزیجات یکی از انواع سالادهای گرم است که سبزیجات داخل آن پخته می شوند و غذایی کامل، سالم و بسیار پرخاصیت محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۵    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو را 70 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع ذی ربط معرفی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۱    
یک جوان 18 ساله تمامِ جهانِ شناخته شده را در بازی ماینکرفت(Minecraft) بازسازی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۸    
این اقدام به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه های زاید صورت می گیرد و تمام مراحل تامین، تولید، توزیع تا مصرف کننده هر لحظه از طریق سامانه ستکاوا رصد و پایش می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۵    
زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می کنید، باید مراقب باشید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۴    
اکنون تورم در کشور ما یک بیماری پولی خطرناک است که می تواند بنیان اقتصادی را دچار اسیب جدی کند و بخشی از این بحران نیز به دست بانک مرکزی و شبه بانک های آن خلق می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۴    
واحد آپارتمانی در محله شوش با متراژ 62 متر و 2 اتاق خواب درحالی که 10 سال از ساخت آن میگذرد قیمتی معادل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۵    
گوشت بوقلمون از محصولات خوراکی و مقوی می باشد که طعم بسیار مطلوب و لذیذی دارد و سیستم ایمنی بدن را تا حد بسیار زیادی تقویت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰    
پالت های چوبی محصولاتی می باشند که به علت ساختار مقاوم و منحصر به فرد آنها برای جابه جایی وسایل استفاده می شوند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۲    
داده های مشاهده ای بسیار واضحی وجود دارند که نشان می دهند افرادی که غذاهای فوق فرآوری شده بیش تری مصرف می کنند در سطوح بالاتری به بیماری ها از جمله سرطان، بیماری قلبی عروقی، فشار خون بالا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۸    
کف جامعه و متن زندگی مردم، هرگز آن چیزی نیست و نخواهد بود که برخی بولتن نویسان و پاره ای مشاوران اعظم جلوه داده و می دهند و واقعیت های زندگی مردم را نمی توان این گونه ساده لوحانه و ساده انگارانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۱۶    
بررسی نتایج اجرایی بعضی از قوانین و مقررات و نیز ارزیابی عملکرد برخی از سازمان ها مثل گشت ارشاد و ستاد امر به معروف به طوری که اگر وجود آنها از نبود آنها زیان بارتر است، فوری تعطیل شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با طرح این ادعا که فروش پهپادهای ایرانی به روسیه نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۵    
ژان پیر سخنان چند روز اخیر دیگر مقام های آمریکایی درباره اقدام ایران در ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرده و گفت: به اعمال تحریم به دلیل تبادل تسلیحات میان روسیه و ایران ادامه خواهیم داد .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۱    
بنزما که اولین توپ طلای فوتبال خود را به دست آورد، فصل قبل کمک شایانی به رئال مادرید کرد تا عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست بیاورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۲    
سفیر اسبق ایران در ترکیه: در زمان احمدی نژاد ثروت بزرگی به میزان 800 میلیارد دلار به کشور رسید ولی تحولی در زیرساخت و ظرفیت ایجاد نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: برابر اسناد پزشکی موجود، وضعیت جسمی اسرا پناهی خانقاه فرزند احمد متولد سال 14 اسفندماه 1385 در ساعت 6 دقیقه و 37 ثانیه بامداد روز چهارشنبه 20 مهرماه با شماره ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۳۶    
مسعود فروغی: مگر آقای ذوالنوری کوه شبهات جوانان را مشاهده نمی کند؟ مگر نمی بیند اخبار جعلی رسانه سعودی درباره مرگ دانش آموز و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۳۰    
کنعانی، تصمیم تحریمی شورای اتحادیه اروپا را حاکی از تداوم رویکرد مغرضانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر برای نیل به اهداف سیاسی ارزیابی کرد و چنین تصمیمی را از اساس مردود و فاقد اثر و اعتبار خواند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۹    
آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال و دبیر این سازمان از سمت خود برکنار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۹    
افراد درون خودرو ناگهان به نیروهای بسیجی تیراندازی کرده و فرار می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۱    
آب شناسان یکبار به یکی از تیمساران مافوقش معترضانه گفت: این جان ها تمام دارایی و سرمایۀ این مردم تهیدست هستند. جوانان دانشگاهی که نظام نرفته و استاد جنگ و رزم ندیده اند، داوطلب شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به چارچوب بزرگ تری برای همکاری اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران نگاه می کند، توصیه کرده بود که اروپایی ها با رویکردی واقع بینانه به موضوع بنگرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۲    
پلیس: تعدادی از این افراد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده اند و تعدادی دیگر از این افراد فریب خورده که فاقد سابقه بودند پس از تحقیقات تکمیلی پلیس با اخذ تعهد آزاد شدند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۶    
اوکراین خواستار تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران با ادعای استفاده روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ایران شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۲    
بهرام عین اللهی با اشاره به 74 سفر استانی خود در دوران وزارتش گفت: در این سفرها در جریان مشکلات مردم قرار گرفتم و امیدواریم با مصوبات مجلس بتوان نیازهای بخش سلامت را حل کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رسانه آمریکایی به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد که ایالات متحده قصد دارد ایران را به دلیل کمک به روسیه در جنگ اوکراین، مجازات و تنبیه کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۳    
وزارت دفاع روسیه با تایید خبر سقوط این جنگنده اعلام کرد که این جنگنده لحظاتی بعد از برخاستن از یک فرودگاه محلی برای یک پرواز آموزشی سقوط کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۰    
علی بهادری جهرمی در تویتر نوشت: برخی تلاش می کنند میانگین رشد اقتصادی نزدیک به صفر (4 دهم درصدی) در دهه گذشته را انکار کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۳    
این مقام اروپایی با بیان این که تحریم های وضع شده یک شبه وضعیت زندگی مردم ایران را تغییر نخواهد داد، آن را بخشی از روند سیاسی دانست که در این مقطع متوقف نخواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۷    
در تظاهرات روز یکشنبه پاریس، رهبر حزب "فرانسه تسلیم ناپذیر" با مشت گره کرده در کنار "آنی ارنو" نویسنده فرانسوی برنده نوبل ادبیات، در صف اول تظاهرات بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۴    
خودرو الکتریکی جدید رنو به نام 4اِور تروفی به رغم اندازه کوچک دارای ظاهری عضلانی است و 134 اسب بخار نیرو تولید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۳    
اخترشناسانی که با تلسکوپ وی ال تی (VLT) رصدخانه جنوبی اروپا (ESO) کار می کنند، از کشف عجیبی خبر داده اند، به گفته آن ها، دو سیاره فراخورشیدی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرده است که جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی او خواهد بود. او حسرت قهرمانی در جام جهانی را دارد البته در سال 2014 تا یک قدمی بالا بردن جام پیش رفت و در نهایت آلبی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۲    
در نشست فوق العاده ای امروز کمیسیون برنامه ها و صلاحیت صولت مرتضوی بررسی شد و اکثر اعضای کمیسیون به وزیر پیشنهادی رای مثبت کار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۵    
شاهدان عینی نیز اعلام کرده اند که اگر معلمان و والدین فورا مدرسه را تخلیه نمی کردند، ممکن بود دانش آموزان بیشتری مورد گزش زنبورها قرار بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۰    
حسین عبادتی: اگر به دنبال تحقق نوین اسلامی هستیم، توجه متفاوت مجلس و دولت مردان را می طلبد، بنابراین این انتطار ضروری است که در برنامه هفتم توسعه و برنامه و بودجه سال 1402 بازنگری جدی نسبت به سهم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۴    
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های علمی و کاربردی کشور گفت: سردمدار اغتشاشات اخیر سلبریتی ها بودند که تنها در فضای مجازی شناخته می شوند و مخاطبشان جوانان هستند، به همین دلیل جوانان در خیابان بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۷    
متهم به حمل سلاح گرم از نوع کلت کمری اعتراف کرده است که در جریان اغتشاشات ملارد این جریانات هنجارشکنانه را هدایت می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۷    
وقتی دست و پای خبرنگارها بسته می شود و آنها نمی توانند راوی وضع موجود باشند، باید هم شبکه های لندن نشین، کار را به دست بگیرند و تبدیل به مرجع خبری مردم شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۳    
کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی چین که برنامه ریز ارشد اقتصادی این کشور است، از شرکت های پتروچاینا، سینوپک و شرکت ملی نفت فلات قاره خواسته تا محموله های گاز ال. ان. جی را به منظور مصرف داخلی نگهداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۵    
زندان قزلحصار یکی از چهار زندان مستقر در کرج است که زیر نظر اداره کل زندانهای استان تهران اداره می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۵    
بهرام عین اللهی با اشاره به 74 سفر استانی خود در دوران وزارتش گفت: در این سفرها در جریان مشکلات مردم قرار گرفتم و امیدواریم با مصوبات مجلس بتوان نیازهای بخش سلامت را حل کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۲    
به تازگی برنامه زنده محمود کریمی درگیر سانسور شد اما این اتفاق پیش از این گریبان عادل فردوسی پور، رضا رشیدپور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۰    
صداوسیما می توانست مهم ترین ابزار گفتگو در اختیار کسانی باشد که امروز با خشم و ناراحتی، از گفتگو عبور کردند و کف خیابان را برای مطالبات خود انتخاب نمودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۹    
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در توییتی با تاکید بر پایان یافتن تحریم های تسلیحاتی علیه ایران عنوان کرد که تهران تاکنون هیچ سلاحی به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین ارسال نکرده است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۸    
هم اکنون 15 سریال آماده پخش داریم که به تدریج روی آنتن شبکه های تلویزیون خواهند رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۶    
پیمان جبلی طی حکمی علیرضا شریفی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۰    
سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در نظارت ستادی از وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: علاوه بر راهیان نور که امر مقدس و مبارکی است و بچه ها به سمت جنگ، جبهه، شهادت و ایثار می روند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
پس از سه سال، این دومین باری است که شهزاده ایگوال نمایشی را بر اساس شاهکارهای ادبیات ایران، با شیوه روایتگری آمیخته با موسیقی، در ترکیه بر روی صحنه می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۳    
اتحادیه اروپا دوشنبه (17 اکتبر) تحریم هایی را علیه وزیر ارتباطات ایران، پلیس امنیت اخلاقی و بخش سایبری سپاه پاسداران اعمال کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۲    
فیلمی قدیمی از پشت صحنه صداگذاری کارتون ها در استودیو های فیلمسازی آمریکا ار ببینید:
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور در بازدید ستادی از وزارت آموزش و پرورش: پارک های علم و فناوری بسیار دیدنی و توضیحات استادان حاضر در این پارک ها پیرامون علم و فناوری کشور بسیار شنیدنی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۴    
بانک مرکزی بخشنامه ای به بانک ها ابلاغ کرده که در آن اخذ سپرده به عنوان وثیقه را ممنوع کرده است. البته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۴    
متوجه شدم که حتی در مناطق روستایی فروش محصولات از طریق اینستاگرام صورت می گرفته است. در حین بازدید مردم با دیدن من نسبت به شرایط اینترنت و فیلترینگ اینستاگرام ابراز شکایت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵    
سازمان اطلاعات سپاه نینوا: با اقدام و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان( عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان تاکنون 23 نفر از این افراد که تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه ای دشمنان قرار گرفتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۱    
فروش تخم مرغ با قیمت بالای 90 هزار تومان در حال حاضر تخلف است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۵    
اگر همین امروز رسانه های داخلی مجاز شوند که حوادث زاهدان و سنندج و اردبیل و بقیه نقاط را از منظر غیر حکومتی بیان کنند و واقعیت را ولو به ضرر مامور نیروی انتظامی فلان شهرستان، روایت کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۳    
در حال حاضر برای نگهداری خط تلفن ثابت چه مشتری صحبت کنند و چه نکنند بین 27 تا 30 هزار تومان هزینه می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۴    
تروریست های مسلح سوار بر پژو 405 با 2 قبضه سلاح کلاش سروان عباسی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه در محل تعویض پلاک این شهرستان بود را به رگبار بستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۲    
او همه چیز را درباره تسلا و اینشتین یاد گرفت. او هر چیزی که آن ها می دانستند را آموخت و سعی دارد این دانسته ها را به سطحی بالاتر ببرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۷    
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استواریکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
شاید برآورده کردن یک آرزو برای کودکی با نیازهای ویژه نمایشی به نظر برسد. پس لازم است اگر آرزویی از این کودکان برآورده می شود، بعدا فراموش و رها نشوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
ضرورت دارد افراد مسن بالاتر از 65 سال، کودکان زنان باردار و مبتلایان به بیماری های قلبی، ریوی، کلیوی و آسم، دیابت، نارسایی قلبی، بیماران دیالیزی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
به نوشته سایت AFC، ایران دیگر نامزد برگزاری مسابقات جام ملت های 2027 آسیا از این تصمیم خود منصرف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۶    
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران گفت: خانواده ها باید بیشتر از هر زمانی مراقب فرزندان خود باشند تا از طریق کانال ها و صفحات مجازی معاند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۹    
متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 4 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 144 هزار و 523 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۶    
بر اساس بند و تبصره هفت قانون بودجه امسال، کلیه بانک های دولتی نیز باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این بانک ها به تکلیف ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۵    
تا پایان شهریور مجموعه یارانه بگیران که 76 میلیون و 410 هزار و 389 نفر هستند، افرادی که تا سال 1401 یارانه نگرفتند، می توانند در سامانه https:my.gov.ir ثبت نام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۳    
اگر از طریق این هماسایگان امنیت ملت ایران به خطر بیفتد و کشورمان تهدید شود آن گاه مشی ما هم تغییر خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۱    
ضعف ما در این بخش نداشتن علم و سواد برنامه نویسی یا نداشتن سرمایه کافی برای اجرای آن نیست، بلکه باور قلبی و اندیشه لازم را برای اجرا نداریم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۳    
در صورتی که توافقات صورت گرفته انجام شود زمینه برای ادامه مذاکرات در سطح مورد نظر دو کشور فراهم می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۲    
فیلمیرداری پروژه ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری پس از چند روز تعطیلی از سر گرفته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۱    
برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه شمالی افزایش ابرناکی گاهی رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات بالادست رگبار باران با احتمال بارش برف گاهی همراه با مه مورد انتظار است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۶    
مردم و خانواده های بازداشتی ها نگرانی های به حقی دارند و از مجلسی ها انتظار دارند به این موضوع ورود کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۴    
گفتنی است؛ زمان رمزگشایی مزایده فوق العاده 566 خوروهای خارجی سوم آبان خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۶    
بدون تردید عوامل جنایت رخ داده در زندان اوین، زمینه را برای مراکز و دفاتر جنگ افروزی و اغتشاش آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی فراهم آوردند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۸    
سیاست خارجی ایران مبتنی بر مخالفت با جنگ بود در خصوص جنگ در اوکراین مخالف جنگ است و متناسب با ظرفیت خودش تلاش های خودش را انجام داده که به رویکردر نظامی خاتمه ببخشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۵    
چون گزش پشه از حدود غروب آفتاب تا صبح روز بعد است از مردم خواسته می شود تا در این زمان لباس با آستین بلند بپوشند و از مواد دافع حشرات روی پوست خود استفاده کنند تا پشه ها را دور کرده و از گزش آنها در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۲    
کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد قطر برای میزبانی جام ملت های فوتبال آسیا 2023 موافقت کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۰    
حامد بهداد با اشاره و کنایه به سخنان قبلی داریوش ارجمند در خصوص ورزش زنان مطلبی را در فضای مجازی خود منتشر کرد و قهرمانی الهام حسینی، دختر وزنه بردار ایرانی را تبریک گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۵    
نعمت الله ستوده، هنرمند پیشکسوت موسیقی و سرپرست سابق گروه رادیو اصفهان در سکوت خبری دار فانی را وداع گفت. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۳    
بعلاوه این نحوه حکمرانی، مورد حمایت کسی نیست و با این وضعیت امکان ندارد که کشور رو به بهبودی پیش رود. چه خطری از این بالاتر که مردم حکمرانی را نمی پسندند و در عین حال به این واقعیت بی تفاوت هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۱    
مایکروسافت به تازگی با یک مشکل بزرگ در زمینه اجرای نرم افزارهای دسترسی راه دور به ویندوز 11 روبرو شده است که این مشکل به واسطه به روزرسانی جدید این سیستم عامل به وجود آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
در گذشته تهیه کردن نمدها یک عمل بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است، امروزه با پیشرفت علم و ساخت دستگاه های مختلف، تولید نمد بسیار آسانتر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۷    
فرمانده فراجا: در حوزه های مختلف نیز روی پای خود ایستادیم و تحریم ها را که یک تهدیدی بود توسط مردم به فرصت تبدیل کردیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۵    
گزارش جدید اتحاد پهنای باند بی سیم (WBA) نشان می دهد که یک راه حل ساده وجود دارد که می تواند به حل مشکلات اتصال به شبکه حین پرواز کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۱    
رسانه ملی چهار دهه است که یک تنه با بودجه ای ناچیز – با نظر به اهمیت نقش و بزرگی رسالت و تعدد حریف و رقبای رسانه ای- ایستاده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۰    
یکی از محصولات بسیار ارزشمند که تولیدات داخلی موفقی داشته است، تولید شیر آلات اهرمی و شیرآلات چشمی می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۰    
ترامپ در متنی که منتشر کرده نوشت: " آنچه را که من برای اسرائیل انجام دادم، هیچ رئیس جمهوری در امریکا انجام نداد، در نتیجه به راحتی می توانم نخست وزیر اسرائیل شوم".
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۸    
ویدیویی از یک عقاب سرسفید نشسته روی یک تخته سنگ میان آب منتشر شده که پس از درگیری با یک خرچنگ لحظات سختی را پشت سر گذاشت. منبع: فرارو
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تاثیر وضع تحریم ها بر توافق هسته ای ادعا کرد که تحریم ها با آنچه او "سرکوب معترضان ایرانی خواند" مرتبط است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۷    
استفاده از سرامیک در خیلی از مکان ها کاربرد دارد، یکی از اماکنی که در کف سازی آن از سرامیک استفاده می شود، کف استخر می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۶    
نماینده آزاد نیست خبری را بگوید که واقعیت ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۵    
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می شود، زمانی رخ می دهد که بافت های حفره بینی و سینوس شما متورم و ملتهب شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۰    
از کودکی وقتی تابستان ها در حوض بزرگ خانه پدری آب تنی می کرد، عاشق شنا شد و آرزو داشت روزی مدال قهرمانی مسابقات شنا را به گردن بیندازد.
  • ۱