پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۱:۰۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 19 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۲:۱۷    
مطابق این پیش بینی، نسبت تراز حساب جاری ایران (شامل تراز تجاری و سرمایه) به تولید ناخالص داخلی کشور از 1.6 درصد در سال 2022 به 1.5 درصد در سال 2023 کاهش خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۲:۱۵    
انشالله خداوند او را از این حالت نجات ندهد من برای کسی دعا بد نمی کنم. یک ماه قبل هم نامه ای برای آقای رحمانیان در شرق نوشتم و گفتم ما نمی خواهیم شما حذف شوید نظام می خواهد شما هم حرف بزنید اما راهی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۵    
می خواهند این طور تلقین کنند که حکومت نباید یک قدم عقب بگذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۲    
* حجت الاسلام دکتر جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۳    
مطالعه ای تازه نشان می دهد که ویروس ها احتمالا میزبان خود را زیر نظر گرفته و مطابق با شرایط تصمیم می گیرند که چه فعالیتی انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۱    
این نخستین حضور رئیسی در کنفراس سیکا و نهمین سفر خارجی وی در یک سال اخیر است و رئیس جمهور را در این سفر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور همراهی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۴    
این جمعیت معترض عصبانی حرف چه کسی را می خوانند و حجت می دانند تا در پی رایزنی او با حاکمیت و وساطت اش به خانه هایشان برگردند؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۸    
اقدامات روشنگر و جهاد تبیین نقش مهمی در تأمین نظم و امنیت جامعه دارد و با این ابزار می توان اقدامات معاندان نظام که سعی در ایجاد ناامنی در جامعه و ضربه زدن به امنیت عمومی مردم را دارند تبیین و آگاه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۴    
دادستان ایلام گفت: ماجرای خودکشی این دختر خانم هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۹    
تسنیم نوشت: گزارش میدانی خبرنگار ما از سطح شهر سنندج نشان می دهد شهر در آرامش کامل است و نه در جایی و نه در منطقه ای نه آشوبی هست و نه اغتشاشی
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۹    
در حقیقت عسل به اندازه داروهای ضد سرفه مثل دکسترومتورفان موثر بوده است که البته دوز آن باید توسط پزشک تجویز شود و از آن جایی که عسل یک ماده کم هزینه و در دسترس است ، می توانید آن را امتحان کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۵    
40 درصد کشته شدگان تصادفات موتورسیکلت ها هستند که 70 درصد آنها به دلیل ضربه به سر فوت می کنند لذا استفاده راکبین موتور سیکلت از کلاه ایمنی می تواند بیش از 85 درصد از تلفات تصادفات این حوزه را به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۳    
راهی نداریم جزء اینکه جامعه را در مسیر مطالبه گری کمک کنیم و انسداد سیاسی را یک آفت بزرگ بدانیم و حرکات اعتراضی زنان و طبقه متوسط برای تغییرات آرام و اصلاح گرانه را به رسمیت بشناسیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۸    
مهدی طغیانی و غلامحسین رضوانی به عنوان نواب رییس و سمیه محمودی به عنوان دبیر هیات تحقیق وتفحص از شستا انتخاب شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۸    
به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کردم. گفتم اگر اتحادیه اروپا اقدام محدود کننده بکند، اقدام متقابل می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۶    
او در اظهاراتی که از یکی از برنامه های شبکه من و تو پخش شد، گفته که خودش هم تا یک هفته قبل نمی دانسته که از اینجا سر در می آورد!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۳    
22 مرداد سال جاری جلسه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج زاده با سه عنوان اتهامی اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی ، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۸    
ویل بات می تواند در هر جهتی به نرمی حرکت کند و این ممکن است به عنوان نمونه، چالش پارک خودرو در فضاهای محدود را رفع کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۸    
آتش نشانان پس از مدت زیادی تلاش فردی را که برای نجات وارد چاه شده بود را خارج کردند که متاسفانه مشخص شد او جان خود را از دست داده است. او یک کارگر افغان بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۵    
فستیوال بین المللی بالن البوکرکی یک جشنوازه 9 روزه است که هر ساله در اوایل ماه اکتبر برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۰    
میلاد حاتمی که از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی در خارج از کشور بود، پس از صدور اعلان قرمز اینترپل، در اسفند ماه سال 1399 و در کشور ترکیه شناسایی، بازداشت و به کشور مسترد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۶    
از آنجا که اتحادیه های صنفی و بخش مدیریتی به توافق رسیده اند، دیگر دلیلی برای اعتصاب وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۰    
در بخشی از موارد در خصوص حقوق و مزایا افزیش داشتیم که قرار شد بعد از تصویب نهایی در کمیسیون اجتماعی، در صحن علنی مجلس ارائه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۶    
آکادمی سلطنتی علوم سوئد در بیانیه ای اعلام کرد که از این سه نفر با جایزه Sveriges Riksbank سال 2022 در علوم اقتصادی برای تحقیقات در مورد بانک ها و بحران های مالی تجلیل کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۵    
قدرت ابزارهای رادار فعال مایکروویو در این است که می توانند نشانه های متان هایی که در سطح اقیانوس حباب ایجاد می کنند را از میان ابرها در یک نوار وسیع و با وضوح بسیار بالا رصد کنند و بر یکی از محدودیت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۰    
سربازان از او پرسید آیا به جاودانگی فکر می کنی؟ چه پاسخ داد: من به جاودانگی انقلاب فکر می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۵    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به این شکایت رسیدگی و رای به عدم ابطال مقرره مذکور صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۰    
تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شده است که در آن تعدادی از شهروندان ارمنستانی به تصویر ستارخان که بر روی یک خودروی باری که به مقصد ایروان می رفت اهانت می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۲    
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشارِ توییتی در فضایِ مجازی موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۷    
این کاهش به سال سختی برای این دو خودروساز اضافه می کند که سهام آنها تا کنون بیش از 45 درصد سقوط کرده است زیرا سرمایه گذاران نگران بسیاری از چالش های صنعت از جمله کمبود زنجیره تامین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۲    
بزرگترین شریک تجاری افغانستان، ایران و پس از آن هند و پاکستان است. روسیه در دولت پیشین افغانستان مورد حمایت ایالات متحده یک مقصد تجاری قابل توجهی نبوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
121 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۰    
طول تونل های زیرزمینی شهر بلقیس به 18 کیلومتر می رسد و جالب است که در آنها یک دستشویی و یک آسیاب وجود دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۲    
در میان استراتژی هایی که یک سئوکار، وبمستر یا مدیر سایت برای بالا بردن سایت خود انجام می دهد، خرید بلک لینک و رپورتاژ نیز باید قرار گیرد. اما چرا برخی افراد این موضوع را به ضرر سایت می دانند؟ ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۲    
براساس آمار ماه آگوست مرکز تحقیقات مشترک اتحادیه اروپا، آتش سوزی های تابستان امسال در اروپا، به عنوان دومین آتش سوزی گسترده جهان رکورد زد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۰    
بازار جهانی رایانه شخصی در پرتو ابهامات اقتصادی و اشباع محصولات فروش نرفته، با کاهش شدید فروش در سه ماهه سوم روبرو شد که چهارمین کاهش سه ماهه متوالی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۷    
خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک برای نجات یک نوجوان شده است که به زندگی برگردد. در این نامه آمده است: ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۹    
میوه ها دارای خواص و ویتامین های مفید بیشماری برای بدن می باشند، از این میان میوه انگور بخاطر فواید بسیار زیاد و مزه دلچسب، طرفداران خاص خود را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۹    
دادگاه تحقیقات الکرخ در بغداد درخواستی را دریافت کرد که به دادستان کل ارائه شد و در آن خواسته شده بود اقدامات قانونی در خصوص فایل های صوتی المالکی که موجب تنش میان او و مقتدی صدر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۴    
گلاب دو آتیشه یکی از عرقیجات شناخته شده در کشور ما می باشد که برای آرامش جسمی و روانی و گاهی نیز برای تهیه غذاها و دمنوش ها استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۲    
فوگل برای ساخت مخالف با خدیجه چنگیز نامزد خاشقچی، فرد رایان ناشر واشنگتن پست و چند عضو از نیروی پلیس ترکیه مصاحبه و یک متن 37 صفحه ای از آنچه در اتاقی که خاشقچی در سال 2018 در آن مثله شد، تهیه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۸    
بر اثر این مخاطره احتمال صاعقه، احتمال آبگرفتگی به شکل محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۶    
تعداد مهاجران ثبت شده در 8 ماه نخست سال جاری میلادی (بیش از 160 هزار) بیش از کل مهاجران در سال گذشته (133 هزار مهاجر) است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۵    
اگر به دنبال یک چاشنی خوش طعم و مقوی برای افزودن به غذاهای خود می گردید قطعا رب انار یکی از بهترین گزینه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۲    
توت خشک کشور افعانستان یکی از کالاهایی می باشد که به بسیاری از کشورها از جمله ایران صادر شده و از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۸    
یکی از محصولات و تنقلاتی که از خواص درمانی بالا و چربی های اشباح شده مفیدی برخوردار می باشد بادام زمینی بوده که طعم مناسب و مطلوبی نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۶    
طق برآوردهای دانشمندان بین 1.5 میلیون تا 15 میلیون گونه قارچ در سراسر دنیا وجود دارند که تاکنون تنها 140 هزار تا از این گونه ها شناسایی و نامگذاری شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۵    
مبلمان اصلی ترین بخش خانه میباشد که میز جلو مبلی به آن کاربرد میدهد و این بدان معنی است که مبلمان به تنهایی نمی تواند به راحتی تنها به نظر برسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۶    
وزیر کشور گفت: مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می کنند در حالی که این گروهک ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۷    
نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در جنوا که در اختیار دیپلمات های حکومت پیشین است، در آستانه برگزاری این انتخابات در بیانیه ای گفته است که یک کرسی در شورای حقوق بشر فرصتی حیاتی برای ادامه رساندن صداها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۶    
نحوه شکار یک مار پیتون غول پیکر و 7 متری توسط یک مرغ را در این ویدیو ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۱    
از طرف دیگر تامین این ارز هم مشکل تر است؛ چون ارز صادراتی لزوما ارز مورد نیاز در مبدا واردات نیست و باید تبدیل به درهم و به دوبی منتقل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۴    
سعید محمد پیش از این عهده دار مسؤولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۸    
در چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران پیرامون شناسایی راهکارهای مختلف برای تداوم رونق و کمک به اقتصاد سینما ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۱    
ان شاءالله سریعا پرونده ایشان رسیدگی می شود و به دادگاه ارسال خواهد شد و محکومیتشان در شرف اجرا است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۷    
ادامه محدودیت ها نه تنها به آرام سازی محیط نمی انجامد که بحران را عمیق تر می کند. کسانی که تا کنون سرگرم کار خود در فضای مجازی و پلتفرم هایش بوده اند، احتمالاً به زمره معترضین خشمگین می پیوندند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۰    
همچنین از دیگر خدمات سازمان که به صورت هوشمند ارائه می شود، ثبت اینترنتی درخواست های خروج از کشور کلیه مشمولان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۰    
دولت کارگروهی به منظور حمایت از کسب و کارهای دیجیتال داشته و کارویژه آن هم این است که اقدامات خلاف قانون و آشوب آفرینی های برخی پلتفرم ها باعث نشود که به کسب و کارها ضرر وارد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۶    
برای 3 ماه اجاره این ملک، یک تومان و دو هزار پول سیاه اجاره بها تعیین شده که باید ماه به ماه پرداخت می شد. پول اجاره یک سال چنین ملکی هم حدود 6 تومان می شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۱    
پس از این گروهی از نمایندگان با حضور در جایگاه ناطق مجلس، وی را برای خروج از صحن هدایت کردند تا مورد ویزیت پزشک قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۸    
از ساخت تصنیف از خون جوانان وطن بیش از یک قرن می گذرد اما حزن قطعه ای که عارف قزوینی در دستگاه دشتی ساخته با آن شعر تاثیرگذارش در هر برهه تاریخی روایتگر زبان حال جامعه بوده و همیشه در تاریخ ایران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۳    
میترا ابراهیمی، همسر پیمان قاسمخانی، نویسنده و کارگردان سینمای ایران در یک استوری خبر از توقیف پاسپورت همسرش داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۹    
واقعا چطور می شود برخی در این برهه دشوار اصرار به ندانم کاری دارند و نمی دانند رفتارهای غلط و رادیکال شان مردم و کشور را با چه تهدیدهایی مواجه می کند!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
دیدید که قوه قضاییه با دقت و براساس وعده ای که داده بود دقت را فدای سرعت نکرد و با تمسک به خرد جمعی و تشکیل یکی از بی نظیرترین و قوی ترین سطح کمیسیون های تخصصی با حضور 19 از صاحب نظران رشته های مختلف ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۷    
صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک تجمع صنفی داشتند که متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با نفوذ و سوءاستفاده از جمع کارگری، شعار های هنجارشکنانه را سر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۳    
رسایی، عضو جبهه پایداری: مرگ بر دیکتاتور شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند 1299 روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۱    
نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت طبیعی در روز نیاز بدن به ویتامین C را تامین می کند. همچنین، این میوه منبع غنی از فیبرها، اسیدفولیک و تیامین است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۸    
از حمله گسترده به پایتخت اوکراین تا آزمایش موشکی کره شمالی
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۳    
تماشاخانه ببینید| بزرگترین جشنواره بالنی جهان/ بالن های عجیب و غریب بر فراز نیومکزیکو یک قرن با از خون جوانان وطن ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۴    
سالمندان امکان استفاده از وی پی ان و تغییر مستمر آن را ندارند. یا مدیریت ساختمان ها که پرداخت شارژ و امور مالی در انجا صورت می گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۰    
روش دیگری برای جمع آوری زباله پیش بینی شده و نحوه کار تغییر خواهد کرد و دیگر شاهد کودکان زباله گرد نخواهیم بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
پیشتر پاریس تعداد این افراد را 4 نفر اعلام کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۷    
طبق قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه یک دانشجو تنها می تواند سه جلسه غیبت غیرموجه در هر درس در یک ترم آموزشی داشته باشد و اگر غیبت ها از این بیشتر شود آن درس حذف می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۹    
این پسر مهربان در ترکیه کلاغی زخمی را در پارکی پیدا و از آن مراقبت می کند تا حال کلاغ کاملا خوب شود. حالا، اما کلاغ هیچ علاقه ای به جدایی از این پسر ندارد و حتی همراه او به مدرسه هم می رود. منبع: TRT
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۷    
روزنامه دنیای اقتصاد با انتشار جدول قیمت آپارتمان نوساز در تهران اعلام کرده که این قیمتها بیش از حد واقعی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۲    
در همان زمان هشدار دادیم که به راه انداختن مبحثی به نام حجاب اجباری یک دام است و ما نباید در این دام گرفتار شویم. قطعاً کسانی که نظر خود را مطرح می کردند، از برنامه دشمن خبر نداشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۷    
"باب منندز" گفته از این پس هیچ طرح و لایحه ای را درباره همکاری آمریکا و دولت سعودی، تصویب نخواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵    
راننده یک خودروی سوناتا در جده عربستان به دلیل سرعت بالا کنترل ماشین را از دست داد و به بالای یک دیوار پرواز کرد! منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۰    
شبی در ویلای ابوایاد تا دیروقت با او کفتگو می کردیم. گفت:در انقلاب ایران مراقب افراطی ها باشید. ما تجربه کردیم. افراطی ها یا خائن اند و یا احمق!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۲    
فرمانده یگان های ویژه فراجا در ادامه اظهار کرد: به طور مثال برای اینکه بتوان میزان جمعیت، هیجان و چیزهایی که جمعیت با خود حمل می کند را شناسایی کرد و لیدرها و هدایت کننده ها را مشخص کرد که در کجای ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۷    
فرمانده یگان های ویژه فراجا در ادامه اظهار کرد: به طور مثال برای اینکه بتوان میزان جمعیت، هیجان و چیزهایی که جمعیت با خود حمل می کند را شناسایی کرد و لیدرها و هدایت کننده ها را مشخص کرد که در کجای ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۱    
پوشش سفیر انگلیس در آذربایجان هنگام تقدیم استوارنامه کشورش، در فضای مجازی پربازدید شد. منبع: مهر
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید گفته ایران فرایند غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار از سانتریفیوژ های نسل ششم را که به تازگی در نظنز نصب کرده، آغاز کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۱    
تردیدی نیست که بقای شرایط انفرادی کاملا غیرقانونی و غیراخلاقی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۸    
دوربین های این مرکز از نوع با کیفیت و با وضوح تصویر بالا هستند و قابلیت زوم در نقاط مختلف ورزشگاه های قطر را دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۴    
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه ای هم مطرح کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۲    
در بخش پیشرانه این تریم از کیا نیرو شاهد حضور پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر در هماهنگی با 2 موتور الکتریکی هستیم...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۹    
در کل اقتصاد نیز همین روند سینوسی برقرار بوده؛ با این تفاوت که نمره شامخ کل اقتصاد در شهریورماه امسال به بالاترین سطح خود در کل تابستان رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۷:۱۷    
نه روشن فکر است نه سلبریتی. مثل حسن عباسی فحاشی هم نمی کند فقط به طرح ادعاهای آخرالزمانی می پردازد که گاه برای عامه جذاب است. می خواهد یا از او می خواهند تلفیقی از فردید و نوستراداموس پیش گو باشد!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۵    
بسیاری از علما و مورخان اهل سنت روز 12 ربیع الاول را روز تولدحضرت محمد می دانند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۲    
لاگوندا وینیاله را نمی توان یک انگلیسی اصیل دانست! علاوه بر طراحی ایتالیایی، در بخش فنی و پیشرانه نیز پای آمریکایی ها وسط بود!