دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۲۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 9 مرداد 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 2 مرداد 1400 بازار نیوز 3 مرداد 1400 بازار نیوز 4 مرداد 1400 بازار نیوز 5 مرداد 1400 بازار نیوز 6 مرداد 1400 بازار نیوز 8 مرداد 1400 بازار نیوز 9 مرداد 1400 بازار نیوز 10 مرداد 1400 بازار نیوز 11 مرداد 1400 بازار نیوز 12 مرداد 1400 بازار نیوز 13 مرداد 1400 بازار نیوز 15 مرداد 1400 بازار نیوز 16 مرداد 1400 بازار نیوز 17 مرداد 1400 بازار نیوز 18 مرداد 1400 بازار نیوز 19 مرداد 1400 بازار نیوز 20 مرداد 1400 بازار نیوز 21 مرداد 1400 بازار نیوز 22 مرداد 1400 بازار نیوز 23 مرداد 1400 بازار نیوز 24 مرداد 1400 بازار نیوز 25 مرداد 1400 بازار نیوز 26 مرداد 1400 بازار نیوز 28 مرداد 1400 بازار نیوز 30 مرداد 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۳    
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ 13 ارز کاهش و 24 ارز افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۶    
دلار امروز شنبه 16مرداد 1400 در صرافی های بانکی 25 هزار و 53 تومان معامله شد که نسبت به روزکاری گذشته 202 تومان کاهش قیمت داشته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۶    
برنامه خاموشی های احتمالی برق پایتخت برای فاصله زمانی امروز، 16 مرداد تا پنج شنبه 21 مرداد ماه منتشر شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به پیگیری ها برای اصلاح نظام تعرفه گذاری مشترکین پرمصرف خانگی و صنعتی گفت: 850 هزار مشترک، 20 برابر مشترکان کم مصرف برق مصرف می کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توسعه خدمات دولت الکترونیک در سال گذشته، 80 میلیون مراجعه به سازمان تامین اجتماعی کاهش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۷    
ظرفیت انتقال گاز منطقه عملیاتی آغار و دالان با راه اندازی خط لوله جدید و اجرای عملیات جداسازی خط لوله انتقال گاز چاه شماره 12 دالان، 2 میلیون متر مکعب در روز افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۶    
بیت کوین بالاخره مرز مقاومتی 40 هزار دلار را شکست و وارد محدوده 41 هزار و 600 دلاری شد. اگرچه پیش بینی ها همگی از رشد قیمتی این رمزارز خبر می دهند، اما سامان کریمی شاد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۷    
صندوق توسعه ملی، تأمین مالی مستقیم بیش از 95 هزار طرح آب و کشاورزی و نزدیک به 2 هزار طرح صنایع تبدیلی و کشاورزی از سال 94 تا تیرماه 1400 را بر عهده داشته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۷    
موضوع اقتصاد هنر در راستای تحقق اهداف کلان برنامه بهبود محیط کسب و کار های فرهنگی، هنری جزء برنامه های پیشنهادی وزیر فرهنگ در دولت دوازدهم به مجلس ارائه شد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۲    
سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده افزایش 40 درصدی قیمت بلیت قطار را در صورت تصویب در شورای عالی ترابری بلامانع دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۲    
مقام مسئول قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه قرارگاه 10 درصد به ظرفیت آزادراه های کشور اضافه کرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل فرابورس با اشاره به اینکه سامانه برگزاری مجامع الکترونیک فرابورس ایران دیدار یک ابزار تولید محتوای زنده است که از رویداد های پیش، حین و پس از مجامع پشتیبانی می کند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۷    
باند 11 چپ فرودگاه مهرآباد به جهت فقدان سامانهٔ روشنایی تقرب همچنین عدم تجهیز آستانهٔ باند مذکور به سامانهٔ روشنایی و به دلیل وجود موانع مصنوعی و منازل واقع شده در مسیر تقرب نهایی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۷    
آیین نامه طراحی معابر شهری بعد از گذشت بیش از 25 سال به روز شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی گمرک گفت: مسافرانی که از بامداد شنبه نهم مرداد 1400 وارد کشور می شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید قبل از خروج از گمرک نسبت به رجیستر دستگاه اقدام کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۲    
فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی ارز های مجازی قیمت بیت کوین از 41 هزار دلار عبور کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۷    
عضو هیأت رئیسه اتاق مشترک ایران و عراق گفت: علت رشد صادرات ایران به عراق افزودن ارزش صادرات گاز سال گذشته ایران به عراق به آمار صادرات خردادماه امسال است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۲    
وزیر راه گفت : اقدامات اولیه مسکن خبرنگاران از پارسال پیگیری شده و مقدمات آن را برای جامعه فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه کشور تدارک دیدیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۲    
تمام آنچه که در بازار ارز، موجبات کاهش قیمت دلار را فراهم کرده بود حالا روندی معکوس را طی می کند به طوری که افزایش قیمت دلار از پنجشنبه گذشته و در حالی که بازار به صورت رسمی تعطیل بود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۷    
رییس دفتر رییس جمهوری در واکنش به بررسی طرح موسوم به صیانت از کاربران در فضای مجازی، تلاش برای مقابله با فناوری را محکوم به شکست دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۲    
در بازار کم رونق فروش خودرو قیمت برخی از خودرو های داخلی بازهم افزایش پیدا کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۲    
کارشناس اقتصادی انرژی که معتقد است، اقتصاد های بزرگ دنیا در برابر بحران کرونا مقاوم تر شده اند، گفت: بازار های بزرگ مصرفی همچون چین و هند اجازه افزایش قیمت نفت به بالای 80 دلار را نمی دهند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۷    
مدیر طرح و برنامه اتاق بازرگانی ایران – در یادداشتی به بررسی ابعاد مختلف عملکرد مناطق آزاد در ایران و آینده پیش روی آن ها پرداخته است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۲    
دولت در روز های پایانی فعالیت خود دست تولیدکنندگان را در افزایش قیمت ها باز گذاشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۷    
فائو اعلام کرد که ذخایر جهانی غلات تا پایان فصل 2022-2021 برای نخستین بار از فصل 2018-2017 بالاتر از سطح ابتدای فصل خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۷    
مقامات سه برند برتر شرکت آلمانی فولکس واگن درباره تشدید بحران جهانی کمبود تراشه برای صنعت خودروسازی در ماه های آینده هشدار دادند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۲    
معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینک مطلب که 10 هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان احداث می شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۷    
کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر شکسته شدن مقاومت یک میلیون و 310 هزار واحدی، مطرح کرد: بازار به روند تحلیلی نزدیک تر شده است و شاخص کل رشد خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۷    
معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: پیش بینی می شود با افزایش دما در روز های آینده، میزان مصرف برق به 64 هزار مگاوات برسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۲    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه برنامه های اشتباه وزارت جهاد، بازار تخم مرغ را به هم ریخته است، گفت: دولت باید به جای دخالت در امر تولید، همانند دیگر کشور ها نظارت کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مقام مسئول بنادر و دریانوردی اعلام کرد: سازمان بنادر و دریانوردی اسامی 95 هزار دریانورد واجد شرایط تزریق واکسن کرونا را به وزارت بهداشت ارسال کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۲    
طی حکمی از سوی حسین روحانی نژاد رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن، عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن منصوب شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۲    
بررسی آمار ها نشان می دهد که در تیرماه امسال پنج هزار و یکصد واحد مسکونی در شهر تهران معامله شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 63.9 درصد کاهش داشته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۲    
منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با مسعود احمد رایزن بازرگانی و سرمایه گذاری سفارت پاکستان پیرامون همکاری در صنعت فولاد دیدار و ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
نرخ تورم کل کشور در تیر ماه 1400 برابر 44,2 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 43.6 درصد برای دهک ششم تا 49.9 درصد برای دهک دهم نوسان دارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با تاکید بر اینکه در فعالیت های ثبت محور، افرادی که متقاضی مجوز هستند، اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری می کنند و طی یک الی 2 روز، مجوز آن ها صادر خواهد شد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۷    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 34هزارواحدی روبرو شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
با برگزاری دیدار های هفته سی ام بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، قهرمانی پرسپولیس مسجل شد تا این تیم به پنجمین قهرمانی پیاپی خود برسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کاهش شدید سطح درآمدی اصحاب فرهنگ و هنر، خواستار توجه جدی به رفع دغدغه های معیشت و مسکن هنرمندان و دیگر اقشار مرتبط با فرهنگ و هنر شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور: وعده داده بودیم که تا پایان دولت 65 ساله ها را واکسینه کنیم، الان به سن 55 رسیده ایم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۷    
معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق کشور گفت: پیش بینی ما این است که در روز های آینده میزان مصرف به 64 هزار مگاوات برسد و باید 2 هزار مگاوات را نیروگاه هایی که خارج از مدار هستند تامین و اختلاف مصرف را ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان بورس در نامه ای به رئیس شورای رقابت درخواست کرد فهرست افرادی که در فرآیند نرخ گذاری خودرو مشارکت دارند به سازمان بورس اعلام شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی گمرک گفت: مسافرانی که از بامداد شنبه نهم مرداد 1400 وارد کشور می شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید قبل از خروج از گمرک، نسبت به رجیستر دستگاه اقدام کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۲    
بر اساس گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در تیرماه امسال 30 میلیون تومان بود که نسبت به تیرماه سال قبل 43.7 درصد رشد داشته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۲    
بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۷    
سنگ آهک یک ماده معدنی مهم بوده که در ایران معادن زیادی از این نوع ماده وجود دارد و مهم ترین آن مربوط به معدن پهلوان آباد در منطقه نیزار قم است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۲    
بازار سرمایه با روند متعادلی به کار خود پایان داد و شاخص کل در محدوده 1 میلیون 316 هزار واحد قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۲    
از نگاه برخی از کارشناسان، احتمال افزایش قیمت ارز با شروع به کار دولت سیزدهم بالا رفته و برخی معتقدند فعلا باید تا تعیین شدن قیمت دلار، باید برای خرید های حجیم دست نگه داشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از صادر شدن نخستین مجوز تاکسی هوایی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
کاهش قیمت طلا و سکه به دلیل کم شدن تقاضا و نزدیک شدن به ایام محرم در ادامه روند بازار پیشبینی می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۲    
بررسی فیش حقوقی مسئول دفتر رئیس نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دریافت حقوق ناخالص نجومی 42 میلیون تومانی در خردادماه خبر می دهد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مشاور عالی اتحادیه مرغ گوشتی ضمن اشاره به برخی از مشکلات پیش آمده در فرایند پرورش و عرضه مرغ خاطر نشان کرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۲    
فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه با تلاش و پیگیری مجموعه مدیران استان آب سد گاوشان وارد تصفیه خانه جدید شهر شد گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۷    
دولت سیزدهم از هفته آینده سکان اداره اقتصاد کشور را در دست می گیرد؛ اقتصادی که بشدت نیازمند سرمایه نه فقط برای حفظ وضع موجود بلکه برای توسعه است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۷    
تلاش کشور ها برای تأمین یک جهان صلح آمیزتر می تواند تأثیر مثبت اقتصادی داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۷    
از آخرین فروش فوق العاده خودروسازان بزرگ کشور بیش از یک ماه می گذرد و این در حالی است که به نظر می رسد آن ها فروش های جدید را به دولت بعد موکول کرده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۷    
این روز ها مشکلات اقتصادی و وضعیت تورمی؛ جوانان را به سمت و سویی کشانده که جهیزیه های دست دوم و حتی طلا های اجاره ای به زندگی های مشترک آن ها پا گذاشته است؛ وضعیتی که باید ساعت ها بر آن تامل کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۷    
طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی، دغدغه این روز های کسب و کار های این فضا شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آن دسته از خودروسازان خارجی که در زمان تحریم ها ما را تنها گذاشتند، نمی توانند به شکل سابق در کشورمان فعالیت داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۲    
شاخص دلار وارد کانال 92 واحدی شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۷    
یک اقتصاددان ضمن تاکید بر اهمیت امنیت اجتماعی برای تحقق توسعه اقتصادی گفت: دولت با ارتقاء سطح امنیت اجتماعی می تواند بستر های توسعه و رشد اقتصادی کشور را به ارمغان آورد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیان توضیحاتی در خصوص 3 شایعه در مورد واکسن های داخلی پرداخت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی درودگران و مبل سازان گفت: در اثر نوسانات قیمت دلار محصولات چوبی حدود 100 تا 150 درصد افزایش قیمت داشتند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۷    
کاکایی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی خودرو علم و صنعت ایران گفت: در صورت توافق و امضای برجام احتمالا شاهد کاهش شدید قیمت خودرو در سطح کشور خواهیم بود وگرنه افزایش تداوم خواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۲    
کشور های مختلف در حال اجرای طرح های بزرگ بیابانزدایی با رویکرد اقتصادی اند که در این گزارش به معرفی دو نمونه موفق می پردازیم.