جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۳۳Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 19 مرداد 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 2 مرداد 1400 بازار نیوز 3 مرداد 1400 بازار نیوز 4 مرداد 1400 بازار نیوز 5 مرداد 1400 بازار نیوز 6 مرداد 1400 بازار نیوز 8 مرداد 1400 بازار نیوز 9 مرداد 1400 بازار نیوز 10 مرداد 1400 بازار نیوز 11 مرداد 1400 بازار نیوز 12 مرداد 1400 بازار نیوز 13 مرداد 1400 بازار نیوز 15 مرداد 1400 بازار نیوز 16 مرداد 1400 بازار نیوز 17 مرداد 1400 بازار نیوز 18 مرداد 1400 بازار نیوز 19 مرداد 1400 بازار نیوز 20 مرداد 1400 بازار نیوز 21 مرداد 1400 بازار نیوز 22 مرداد 1400 بازار نیوز 23 مرداد 1400 بازار نیوز 24 مرداد 1400 بازار نیوز 25 مرداد 1400 بازار نیوز 26 مرداد 1400 بازار نیوز 28 مرداد 1400 بازار نیوز 30 مرداد 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۶    
برخی فعالان بازار ارز اعتقاد دارند که دست دولت برای تزریق ارز به بازار چندان باز نیست. با این معادلات پیچیده بازار ارز و تشدید ریسک معامله دلار ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۱    
پست بانک ایران با هدف ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، توسعه ورزش و حمایت از ورزش های قهرمانی، حامی مالی کاروان ورزشی بازی های پارا المپیک 2020 توکیو شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۱    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: در فرآیند رصد کالا ها در سامانه یکپارچه رصد و توزیع کالا هر کالا دارای یک شناسه قابل پیگیری می شود و صرفا از زیرساخت های نرم افزاری شرکت ملی پست شامل سامانه ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۱    
حجت الاسلام رئیسی اصلاحیه های قانون بودجه سال 1400 کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۶    
سید ابراهیم رییسی رییسی جمهور، بعد از ظهر امروز سه شنبه در دیدار فواد حسین وزیر امور خارجه عراق با تشکر از دعوت نخست وزیر عراق برای شرکت در "نشست کشورهای همسایه عراق گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۶    
یک شرکت کوچک به نام "سوارم تکنولوژیز" (Swarm Technologies) می تواند شرکت "اسپیس ایکس" را در مسابقه توسعه ماهواره های کوچک یا همان تاسواره ها و اینترنت اشیا جلو بیاندازد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۶    
بعد از رد شدن اصلاحیه مربوط به مالیات رمزارز ها در سنای آمریکا فعالان بازار کریپتو سعی دارند آمریکا را مجبور به قانونگذاری کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۱    
مهر به نقل از معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی در خصوص پرونده های اموال متروکه نوشت: تعیین تکلیف این پرونده ها در سال جاری رشد 133 داشته است که نشانگر اراده سازمان برای ساماندهی آن است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۱    
نشست مجازی کارشناسی سازمان همکاری های اقتصادی دی هشت پیرامون تدوین استراتژی تسهیل تجارت در استانبول برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۶    
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در آستانه فرارسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک پیامی صادر کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۶    
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، به تازگی محموله های سرم وارد ایران شده و ده ها کامیون دیگر نیز از مرز بازرگان در حال ورود است که بدون هیچ ایستایی ترخیص و تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۶    
از این به بعد صندوق های سرمایه گذاری به درگاه های متنوعی برای فروش دسترسی دارند که این موضوع به عنوان مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری به شمار می رود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به 45 واحد صنعتی (جزء و عمده) و کشاورزی طی چهار ماه نخست امسال در این استان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۶    
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، تصویب و ابلاغ مصوبات هفتمین جلسه کمیته ماده 2مصوبات چهاردهمین جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی را گامی موثر در تسریع و تسهیل ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۶    
توانیر اعلام کرد: با توجه به اینکه در شرایط کنونی امکان استفاده از همه ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی (به دلیل کاهش شدید نزولات جوی) وجود ندارد، شاهد ناترازی شدیدی در تولید و مصرف برق هستیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۶    
یک مقام مسئول گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر در منطقه جنوب غرب تهران، شاهد فرونشست 24 سانتی متری زمین هستیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۶    
نماینده مردم تهران گفت: تافضای مناسب به عنوان جایگزین پلتفرم های خارجی با همان کیفیت به لحاظ پهنای باند و سرعت فراهم نشود که مردم آن را بپذیرند، استفاده ازهیچ کدام از پلتفرم های خارجی محدود نخواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۱    
در جلسه غیر علنی امروز مجلس، طرح لغو رسیدگی به طرح صیانت در اصل 85 بیشترین آرا را به خود اختصاص داد و از این کمیسیون خارج شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۶    
شاخص کل بورس در معاملات امروز 19 مردادماه با رشد بیش از 20 هزار واحد از مرز یک میلیون و 450 هزار واحدی عبور کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۱    
قطار پویش وزارت نیرو با کوله باری از طرح و برنامه 14 هفته حرکت کرد که جزو افتخارات رئیس جمهوری دولت یازدهم و دوازدهم بود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۶    
شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اعلام اینکه روند افزایش دما تا پایان هفته جاری ادامه و مصرف برق روند صعودی خواهد داشت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه کامیون داران هزینه اضافی تحت عنوان پشت بارنامه درخواست می کنند که هزینه تولید را افزایش می دهد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۶    
استارت آپ TechTics از تولید یک ربات خودرویی خبر داد که برای پاکسازی سواحل مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ این ربات BeBot نام دارد و مبتنی بر هوش مصنوعی و دید رایانه ای است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی بر اساس نامه رییس جمهوری به مجلس خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۱    
رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کاربا اشاره به اینکه خرید مسکن برای کارگران به امر محال تبدیل شده است گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۶    
سامانه ملی ارزیابی طرح های توسعه و عمران شهری براساس اصول توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی (TOD) با عنوان سامانه ملی ساطح و همچنین آیین نامه طراحی معابر شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۱    
دکتر مردانی:واکسینه شدن باعث میشود در صورت ابتلا به گونه دلتای کرونا عوارض شدیدی برای فرد مبتلا ایجاد نشود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۱    
یک کارشناس بازار سرمایه درباره بازگشت اعتماد به بورس گفت: در صورتی که دولت از مکانیزم های درست در اقتصاد، حمایت کند، می توان به بازگشت اعتماد به بورس امیدوار بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۱    
رئیس اتحادیه املاک کشور گفت: به وزارت راه و شهرسازی گفتم که این سامانه و نحوه استفاده از آن را در تلویزیون و کانال ها آموزش دهید تا مردم مطلع شوند و بتوانند ثبت نام کند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از منفی شدن میزان رسوب کالا های اساسی در بنادر کشور در پی افزایش سرعت تخلیه کالا برای اولین بار در سال جاری خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برطرف شدن مشکلات ارائه تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی خبر داد و گفت: تسهیلات 125 هزار واحد مسکونی به بانک های عامل ابلاغ شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۶    
در حال حاضر 200 برند در حوزه مد و لباس در کشور ما در سایه واردات قاچاق گونه 40 درصدی پوشاک و مواد اولیه تولید فعالیت می کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس در حال بررسی بر روی طرحی است تا افرادی که در مدارس غیردولتی و یا به عنوان خرید خدمات کار می کنند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۱    
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه گاز مایع و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از جمله فرصت های ایجاد رشد در معاملات بازار سرمایه، تسهیل و الزام شرایط جهت ورود شرکت های غیربورسی و هلدینگ های سرمایه گذاری به بازار سرمایه و تامین مالی از طریق این ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۱    
سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا شنبه آینده در 18 استان کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۱    
رئیس هیئت مدیره تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی از فروش اجباری ادوات به کشاورزان متقاضی تراکتور خبر داد و گفت: فروش اجباری ادوات به کشاورزان فعل غیر قانونی و مغایر با بند 64 قانون نظام صنفی کشور است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۱    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از افزایش مجدد قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو هویج در میدان 12 تا 16 هزار تومان است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در مورد علت قطعی های اخیر گاز در استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۶    
19 مرداد 1302، پنجاه و هفت نفر در آبادان بر اثر ابتلا به بیماری وبا جان خود را از دست دادند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۶    
وزارت دارایی عربستان اعلام کرد کسری بودجه این کشور در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 4.6 میلیارد ریال رسیده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
با وجود اینکه خراسان رضوی یکی از بزرگ ترین قطب های تولیدکننده زعفران در دنیا است، اما هنوز بازار فروش و صادرات آن بر پایه سنتی اداره می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۶    
به دلیل گستردگی مصرف آهن آلات، قیمت آهن و قیمت روز محصولات فولادی مسئله بسیار مهمی برای تولیدکنندگان محسوب می شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۱    
سخنگو انجمن وارد کنندگان موبایل، ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر ورود کالا های قاچاق به بازار موبایل تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل نتایج مثبت طرح رجیستری موبایل ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۱    
پس از استفاده موفقیت آمیز از چسب نانویی یکی از شرکت های فناور در پروژه هایی نظیر مرقد مطهر حضرت امام (ره)، از آن در ساخت سالن اجلاس بین المللی اصفهان استفاده شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۱    
محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: خبر هایی داریم مبنی بر اینکه پرداختی برخی از اقشار از جمله اعضای هیئت علمی بر خلاف قانون بودجه سال 1400 و مواردی بوده است که مجلس تصویب کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: نمایندگان با لغو بررسی طرح صیانت طبق اصل 85 قانون اساسی موافقت کردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۱    
گلخانه خورشیدی قادر به ذخیره گرمای قابل استفاده برای شب، روز های ابری یا فصل سرد است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۶    
دبیر انجمن خودروسازان گفت: شرایط باید طوری مهیا شود که فروشنده خودرو برای خریدار فرش قرمز پهن کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل دفتر نظارت، به سازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: پارسال بر اساس طرح رهگیری شغلی، 52 درصد کارجویان با کسب مهارت های فنی و حرفه ای، صاحب شغل و جذب بازار کار شدند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر انتخابی صمت در دولت آینده باید نسبت به تنظیم بازار و رفع موانع تولید اقدامات جدی داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۶    
طبق جدیدترین گزارش بانک مرکزی روسیه، ذخایر ارزی و طلای این کشور در ماه گذشته بیش از 1.5 درصد جهش کرده و به 601 میلیارد دلار رسیده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۱    
مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: برداشت 45 هزار تن پسته تازه معادل 15 هزار تن پسته خشک از باغ های این شهرستان در سال جاری پیش بینی می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت 10 هزار میلیارد ریال از محل منابع این سازمان به بازنشستگان دستگاه های اجرایی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۶    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق گفت: اگر قانون اصلاح نشود رئیس کل بانک مرکزی حتی اگر جرات نه گفتن به دولت را داشته باشد، چون قانون وی را به انجام کار ها مکلف کرده باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۱    
منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز پیرامون محتوا ورود به موضوع نکرده ایم. زمانی که کمیسیون به نتیجه برسد، مردم از جزئیات بر اساس اصل شفاف سازی مطلع خواهند شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۶    
زمینه چینی برای واردات کنسرو زیتون/کاهش 300درصدی تولید روغن زیتون
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۶    
از ابتدای امسال تا کنون خرید و فروش مسکن در کل کشور 40 درصد کاهش یافته اما قراردادهای اجاره 31 درصد افزایش پیدا کرده است که از تغییر مسیر متقاضیان خرید ملک به سمت بازار اجاره حکایت دارد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۶    
طبق گزارش فارکس دیلی در روز دوشنبه نهم اوت سال جاری قیمت طلا به پایین تر از 1700 دلار رسید، ولی در این سطح قیمت مدت زیادی نماد و دوباره افزایش یافت.