دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۲۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 10 مرداد 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 2 مرداد 1400 بازار نیوز 3 مرداد 1400 بازار نیوز 4 مرداد 1400 بازار نیوز 5 مرداد 1400 بازار نیوز 6 مرداد 1400 بازار نیوز 8 مرداد 1400 بازار نیوز 9 مرداد 1400 بازار نیوز 10 مرداد 1400 بازار نیوز 11 مرداد 1400 بازار نیوز 12 مرداد 1400 بازار نیوز 13 مرداد 1400 بازار نیوز 15 مرداد 1400 بازار نیوز 16 مرداد 1400 بازار نیوز 17 مرداد 1400 بازار نیوز 18 مرداد 1400 بازار نیوز 19 مرداد 1400 بازار نیوز 20 مرداد 1400 بازار نیوز 21 مرداد 1400 بازار نیوز 22 مرداد 1400 بازار نیوز 23 مرداد 1400 بازار نیوز 24 مرداد 1400 بازار نیوز 25 مرداد 1400 بازار نیوز 26 مرداد 1400 بازار نیوز 28 مرداد 1400 بازار نیوز 30 مرداد 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۶    
مدیرعامل نیروگاه مفتح با بیان اینکه نرخ خروج اضطراری این نیروگاه طی پنج سال گذشته هزار درصد کاهش داشته، افزود: نرخ خروج اضطراری از 11.6 درصد در سال 95 به 1.12 درصد در سال 99 کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۷    
با توجه به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی، هر شرکتی که توانایی ارائه خدمات را دارد به عنوان PSP می تواند خود را به سازمان امور مالیاتی معرفی کند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۷    
حجم معامله شده در بازار متشکل ارزی از هفته گذشته روزانه متوسط بیش از 7.5 میلیون دلار بوده در حالی که دو هفته پیش روزانه میانگین 4 ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۶    
به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1392، داده های حدود 40 درصد از دستگاه های دولتی، برای ارائه خدمات الکترونیکی در خارج از کشور میزبانی می شد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۱    
در چهارشنبه هفته گذشته حدود 700 هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که این حجم بالای عرضه سبب کاهش قیمت آنکه در هفته های قبل تا کیسه ای 110 هزار تومان شده بود، به زیر کیسه ای 30 هزار تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۱    
شاخص کل بورس در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز با رشد هزار واحدی به عدد یک میلیون و 361 هزار رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۱    
از این پس صندوق های سرمایه گذاری آلمانی اجازه خواهند داشت، حداکثر 20 درصد دارایی خود را در بازار ارز های دیجیتالی سرمایه گذاری کنند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۱    
وزیر کشور از رئیس جمهور خواستار تعیین تکلیف خودرو های وارداتی شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۶    
معاون فنی و امور گمرکی سازمان گمرک می گوید؛ 7 میلیون تن کالای اساسی در گمرکات و بنادر رسوب کرده اما برخی مراکز دولتی این را طبیعی و عادی می دانند، در حالی که به تأمین معیشت مردم مربوط می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۱    
محبوب ترین ارز دیجیتالی در گذر پرقدرت از 42 هزار دلار ناکام ماند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۶    
دولت مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 را اصلاح و ابلاغ کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه چرا باید ظرف چند ماه اخیر قیمت آهن به 19 هزار تومان برسد، افزود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۲    
نظرسنجی انجام شده از 38 تحلیلگر اقتصادی نشان می دهد که قیمت نفت برنت ممکن است تا پایان سال جاری میلادی حدود 68.76 دلار برای هر بشکه باشد در حالی که پیش بینی قبلی حدود 80 دلار بوده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۲    
اداره اجرائیات شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در خرداد و تیر امسال بیش از 400 مورد بازدید از مجموعه های ساختمانی بر کنترل ساخت و ساز های شهری نظارت کردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۷    
کارشناس حقوق حمل و نقل هوایی گفت: در موضوع نرخ گذاری، ضروری است شرکت های هواپیمایی صورت وضعیت مالی، مخارج ارزی و ریالی، تسهیلات دریافتی، معافیت ها و تخفیقات قانونی و .. ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۷    
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی ابلاغ شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به عدم اجرای اصول کلی بانکداری اسلامی در نظام بانکی کشور خاطر نشان کرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۷    
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان درگیر اختلاف بین دولت و مجلس است، از اجرایی شدن این طرح در بودجه سال آینده کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
کامبیز میرکریمی مهمان بیست و ششمین نشست اختصاصی بازارنیوز خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۲    
بهنامجو، استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی دانشمند اردبیلی و سازنده واکسن کووایران برکت قرار است خط تولید واکسن با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان به بهره برداری برسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۲    
گستره رانت و عدم شفافیت در حوزه سیمان به قدری بالاست که بازیگران اصلی این حوزه، نرخ را در بازار حتی تا 3 برابر نیز بالاتر بردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
بازار بورس تهران در کنار تمامی جذابیت های ممکنی که برای سهامداران دارد، ازنظر معیار های جهانی مشکلات اساسی دارد و نسبت به بازار های بورس معتبر دنیا از تفاوت های اساسی برخوردار است که این تفاوت ها در ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
بیشتر کشورها مثل آمریکا، چین و روسیه جنگ سایبری را به عنوان حوزه ای مستقل از امنیت به رسمیت شناخته و برای آن واحد یا قرارگاه یا مرکز طراحی کرده اند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس اقتصادی با بهره برداری از روش های حکومت داری خواجه نظام الملک، الگوی مناسبی را برای کشورداری رئیس جمهور منتخب پیشنهاد کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
تحقیقات جدید در دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان می دهد که تازه کاران در انتخاب سبد سهام خود اغلب دچار اشتباه شده و، چون تجربه ندارند پس انداز خود را به سرعت از دست می دهند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
برای راه اندازی یک کسب و کار تنها ایده و یا سرمایه کافی نیست؟ الزامات موفقیت یک کارآفرین کدامند؟ یادداشت زیر به 8 نکته در این باره اشاره می کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۲    
رییس جمهور با بیان اینکه ما در این سال ها واقعیت ها را به مردم گفتیم، گفت: ما خیلی از اشکالات را پاسخ ندادیم تا وحدت ملی در کشور حفظ شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۲    
از ابتدای شهریور ماه 20 درصد قیمت بلیت قطار افزایش می یابد که مربوط به نیمه دوم سال گذشته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۷    
طی 24 ساعت آینده در استان های گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز و تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم شهرکرد در مجلس بابیان اینکه نگاه لیبرالی در اقتصاد کاملاً مشهود است، گفت: اساساً دولت اراده ای برای مدیریت بازار ندارد و متأسفانه نگاهش به بازار از کاپیتالیست ترین اقتصاد های دنیا ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۷    
طی چهار ماهه نخست سال جاری، به منظور واردات کالا های اساسی و ضروری حدود 15 میلیارد دلار تأمین ارز شده است که نسبت به دوره مشابه سال 1399 رشدی بالغ بر 27 درصد را نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: گندمی که برای نان مردم در کشور نیاز داریم، بین 11 تا 11.5 میلیون تن در سال است و با درنظر گرفتن مصرف دام و طیور و قنادی ها و ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
محمد یوسفی گفت: خبر هایی مبنی بر رسیدن قیمت مرغ تا 100 هزار تومان شایعه است. تا دولت جدید مستقر و تکلیف ارز 4200 تومانی معلوم نشود هیچ پیش بینی ای برای قیمت مرغ نمی شود انجام داد .
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مهم ترین شاخصی که نشان می دهد مصرف انرژی در ایران بالاتر از استاندارد جهانی است، شاخص شدت انرژی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر در خصوص وضعیت فعلی نیروگاه های کشور توضیحاتی را ارائه داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۲    
امروز یکشنبه 10 مرداد نفت در رینگ داخلی و هیدروکربوری در رینگ بین الملل عرضه خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
بحران کمبود برق و قیمت بالای سوخت در لبنان استخراج کنندگان ارز مجاری در این کشور را با مشکل مواجه کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت جهت استفاده در مصارف کشاورزی به کشاورزان این شهرستان تخصیص یافته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۷    
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، بیست و یکمین مرحله یارانه معیشتی مردادماه 1400، امشب (10 مرداد) ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۲    
معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: با برسی دقیق این مسئله می توان انتظار داشت که اجرای آن آثار موثری داشته باشد، ولی اگر نسبت به این موضوع برسی های دقیق انجام نشود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۷    
ساری- رشد دستمزد شالیکوبی ها در آستانه فصل برداشت، هزینه های شالیکاری را در مازندران افزایش داده و کشاورزان را نسبت به آینده نگران کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور گران اداره می شود، گفت: باید در جریان کاهش کسری بودجه هزینه های جاری مدیریت و فکری برای تامین منابع پایدار درآمدی کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۶    
اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، می تواند اشتغال بسیاری را که از این طریق درآمد خود را کسب می کنند، تهدید کند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۶    
در نخستین روز هفته، هیجان در بازار سکه بیشتر از بازار دلار بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۶    
قیمت اوراق مسکن نسبت به دو هفته قبل تقریبا ثابت مانده است و زوج های تهرانی می توانند با پرداخت 28 میلیون و 608 هزار تومان، وام 240 میلیون تومانی بگیرند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۱    
شاخص کل بورس تهران تحت تاثیر رشد نرخ دلار، نخستین روز معاملاتی هفته را با پرش 66/ 2درصدی آغاز کرد و با ثبت دومین رکورد رشد درصدی در سال جاری، تا محدوده یک میلیون و 351هزار واحد پیشروی کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۶    
قرارگاه ساماندهی مرغ در فروردین امسال نرخ مصوب هر کیلو مرغ گرم را 24 هزار و 900 تومان اعلام کرد، اما قیمت این کالا در سطح بازار بیش از 30 هزار تومان است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۱    
گردو یا همان طلای سبز نه تن ها یک محصول چندمنظوره کشاورزی است بلکه ظرفیتی بی بدیل برای بهره وری در حوزه اقتصادی به شمار می رود و می تواند همدان را به جایگاه صادراتی خود نزدیک کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۶    
با اجرایی شدن طرح وزارت ارتباطات درباره حمایت از تولید گوشی همراه، برای 43 هزار نفر شغل پایدار به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۶    
بحث حضور شرکت های خودروساز بین المللی با توجه به فرآیند طی شده در مذاکرات احیای برجام بار دیگر داغ شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۱    
استاد اقتصاد دانشگاه اهواز گفت: به دلیل کاهش درآمد های نفتی و اینکه دولت نمی تواند با فروش اوراق که سودی کمتر از تورم دارد از مردم استقراض کند باعث می شود تا دولت راهی جز چاپ پول برای جبران کسری ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۱    
اردبیل- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیش از 150 واحد تولیدی در سراسر استان اردبیل به بهره برداری می رسد.