سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۵۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 17 مرداد 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 2 مرداد 1400 بازار نیوز 3 مرداد 1400 بازار نیوز 4 مرداد 1400 بازار نیوز 5 مرداد 1400 بازار نیوز 6 مرداد 1400 بازار نیوز 8 مرداد 1400 بازار نیوز 9 مرداد 1400 بازار نیوز 10 مرداد 1400 بازار نیوز 11 مرداد 1400 بازار نیوز 12 مرداد 1400 بازار نیوز 13 مرداد 1400 بازار نیوز 15 مرداد 1400 بازار نیوز 16 مرداد 1400 بازار نیوز 17 مرداد 1400 بازار نیوز 18 مرداد 1400 بازار نیوز 19 مرداد 1400 بازار نیوز 20 مرداد 1400 بازار نیوز 21 مرداد 1400 بازار نیوز 22 مرداد 1400 بازار نیوز 23 مرداد 1400 بازار نیوز 24 مرداد 1400 بازار نیوز 25 مرداد 1400 بازار نیوز 26 مرداد 1400 بازار نیوز 28 مرداد 1400 بازار نیوز 30 مرداد 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص خاموشی های شب گذشته در برخی نقاط کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۶    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزاری پیشنهادی رییس جمهور، در روز 31 مرداد خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تلاش ما برای اجرای طرح های آب شیرین کن بر این است تا مردم جنوب خوزستان در کم آبی ها با مشکل مواجه نشوند و به عنوان طرح های پدافندی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۱    
عضو پژوهشکده علمی آبخیزداری کشور گفت: متاسفانه نظام آبخیزداری ما پتانسیل و اهمیت آب را در کشور جدی نمی گیرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 10 هزار و 100 واحد روبه رو شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: قیمت مسکن 10 تا 15 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش پیدا کرده است، خوشبختانه آمارها هم نشان دهنده کاهش بیشتر قیمت مسکن است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل ایران خودرو، با اشاره به گستردگی فعالیت این شرکت در سطح کشور و قطعه سازان همکار، از برنامه ریزی تامین و تزریق واکسن به شبکه گسترده تامین و تولید در همکاری با وزارت بهداشت خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۶    
عسکری، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس گفت: در بنادر کشور با انباشت نهاده های دامی مواجه هستیم و مسئولان این امر به دلیل بروز مشکلات باید پاسخگو باشند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱    
در سال 2020 شاهد آن بودیم که مصرف نفت روزانه آمریکا به کمترین میزان در 25 سال گذشته رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۶    
معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از افزایش بیش از دو برابری تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده و افزایش میزان فروش اموال خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۱    
قیمت جهانی گندم طی هفته منتهی به 3 آگوست افزایشی بود پیش بینی می شود این افزایش قیمتی در غلات به ویژه گندم در آینده نیز اتفاق بیافتد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
میزان تولید شمش آلومینیوم کشور طی 4 ماهه نخست سال 1400 حدود 26.3 درصد افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
اخلاقی، سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان سمنان از پرداخت 738 فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ 739 میلیارد ریال از ابتدای سال 99تاکنون خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال طبق طرح جهش تولید و تامین مسکن و جبران کمبود های این حوزه نیازمند تیم قوی، جهادی و انقلابی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: امروز نیاز مصرف برق به 65 هزار و 107 مگاوات رسید و پیش بینی می شود که این میزان مجددا مرز 66 هزار مگاوات را پشت سربگذارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۶    
عطایی، مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: 27 درخواست اخذ مجوز تاسیس شرکت کارگزاری تا امروز به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مجموع تسهیلات پرداختی در حوزه کرونا و غیر کرونا تا پایان سال گذشته را 2700 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۱    
قیمت انواع خودرو های داخلی در بازار رشد 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت ها را تجربه کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن انجام و امکان ثبت نام در آن میسر شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: طی هشت سال گذشته 853 هزار فقره تسهیلات با اعتبار 11 هزار میلیارد تومان پرداخت شده که در مجموع 540 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: اولین مدرسه کسب و کار فناورانه در استان راه اندازی شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
با پیشنهاد نمایندگان جزء 16 ماده 4 طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی حذف شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۱    
میزان سپرده ها و تسهیلات بانکی تا پایان فروردین سال جاری نسبت به پایان سال گذشته معادل 0.4 درصد افزایش یافته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر ابهامات موجود در بازار سرمایه، سرنوشت بازار را در گروی اخبار لحظه ای دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۶    
به نظر می رسد حداقل در روز های نخست کار دولت جدید کنترل قیمت در بازار ارز رخ دهد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۱    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضر مصرف روزانه آب در تهران از 3 هزار و 800 به 3 هزار و 400 متر مکعب کاهش پیدا کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۱    
بررسی آمار عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری کشور حاکی از آن است که مبلغ کل تسهیلات اعطایی در خرداد 1400 در مقایسه با اسفندماه سال 99، رشد 6.4 درصدی داشته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۶    
طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کمیسیون عمران بررسی می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۱    
با وجود فعال شدن مجدد سامانه املاک و اسکان، همچنان مردم از وجود چنین سامانه ای و الزام ثبت اطلاعات سکونتی خود، بی اطلاع هستند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۶    
پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، قراردادی است که بین انبوه سازان منعقد شده و کار در حال اجرا است و با توجه به آنکه قرارداد بسیار محکی بین دولت و انبوه سازان بسته شده بنابراین سازندگان موظف هستند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به دنبال اصلاحیه مجلس به "قانون مرسوم به پتروپالایشگاه ها" امکان سرمایه گذاری بیشتر ازسوی مردم در پروژه های نفتی فراهم شده است چراکه دولت به سرمایه گذار تنفس خوراک یا همان ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۱    
بر اساس اعلام علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اکنون از 606 دشت موجود در کشور، بیش از 300 دشت با وضعیت قرمز و بحرانی مواجه اند و همین مساله سبب شده تا بخش هایی از کشور خالی از سکنه شده و ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۶    
پرداخت حقوق های غیرمتعارف و نجومی به مدیران دستگاه هایی از جمله دبیرخانه مناطق آزاد با وجود خروجی غیرقابل دفاع و ناامیدکننده ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در شرایط فعلی، شاهد رشد قیمت سهام به دلیل متعادل شدن معاملات بورس هستیم ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۶    
شاخص کل بورس در معاملات امروز با رشد 1400 واحدی به یک میلیون و 409 هزار واحد رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هفت واحد تولیدی استان امسال، با بررسی، شناسایی و رفع مشکلات و معضلات مختلف، به چرخه فعالیت بازگشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: صندوق تثبیت و توسعه بازار برای یک بازار در حال رشد لازم است و در بازار توسعه یافته نهاد های مالی و حقوقی هایی که در بازار حضوردارند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۶    
دو اپراتور همراه اول و ایرانسل اعلام کردند، به خبرنگاران کشور اینترنت رایگان هدیه خواهند داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۶    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه 17 مرداد ماه میزبان عرضه 152 هزار تن آهن اسفنجی، 55 هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۱    
در این گزارش به بررسی مسائل سد راه، بازار سرمایه در رسیدن به تعادل برای کمک به تحقق وعده رئیس جمهور منتخب میپردازیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۶    
متقاضیان سکونت در شرق تهران عموما در یکی از مناطق 4، 8، 13 و 14 در جست وجوی آپارتمان هستند، اما معدود جست وجوگران ملک در بازار مسکن ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: طرح برق امید تا حدودی توانسته فاصله دهک ها را کم کند، اما لازم است به تدریج تعرفه پرمصرف ها تصحیح گردد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۱    
طرح خرید تضمینی دام زنده از عشایر ایده ای از سوی مجلس شورای اسلامی بود که از اواخر اردیبهشت به منظور ساماندهی به وضعیت دامداران و عشایر در جهت ثبات بازار گوشت قرمز به تصویب رسید ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۱    
مسئول ایستگاه آبخوانداری معصومیه گفت: آثار و نتایج ملموس ایستگاه آبخوانداری معصومیه قم بخصوص در مهار سیل، باعث رضایت کامل کشاورزان و جوامع محلی شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۶    
طبق رسم هر معامله، خرید کالا، آن هم به صورت عمده شامل تخفیف می شود؛ حال واردات 15 میلیون تن کالای اساسی در سال که مابه التفاوت چند تریلیارد تومانی دارد، چه می شود؟
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: امسال در اتحادیه از 6 ماه پیش برنامه ریزی صورت گرفته و بیش از 2 میلیون تُن سیب زمینی و پیاز ذخیره کرده ایم تا در ایام محرم اجازه افزایش قیمت از 4 الی 5 هزار تومان را ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۶    
به مناسبت بزرگداشت مقام و منزلت خبرنگاران ، روز 17 مرداد 1377 که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی همراه با 8 نفردیگر از کارکنان سرکنسولگری ایران در شهر مزارشریف توسط شبه نظامیان طالبان به ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۶    
عدم نظارت کافی و نبود بانک اطلاعاتی جامع در دفترخانه های اسناد رسمی کشور، موجب وقوع تخلفاتی شده که در نهایت زمین های بسیاری را از چنگ افرادی که توجهی به املاک خود نداشتند، درآورده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۶    
دراین گزارش با توجه به اتمام دوره ریاست جمهوری حسن روحانی، به تاریخی ترین سقوط بورس در دولت وی نگاه انداخته ایم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۱    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد مصرف نفت این کشور در سال 2020 به 18.1 میلیون بشکه در روز رسیده است که این پایین ترین سطح در 25 سال اخیر است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۶    
صبح امروز 17 مرداد 1400 دوازدهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۶    
استاد رشته اقتصاد دانشگاه گنبدکاووس با نامساعد دانستن فضای کسب و کار در کشور، تاکید کرد: دولت باید بهبود فضای این حوزه را با فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری در بخش تولید به منظور رشد اقتصادی و ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۱    
پژوهشگران دانشگاه ایالتی نیویورک به همراه استارت آپ Editas Medicine از یک فناوری نوری رونمایی کردند که قادر است در کوتاه ترین زمان، زخم های ناشی از سوختگی را ترمیم کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۶    
مهرآور رئیس هیات مدیره کانون کارگزاران بورس، دلیل بازار الاکلنگی را نگرانی سهامداران عمده از سیاست ها دولت و وزرای انتخابی می داند.