دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۵۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 20 مرداد 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 2 مرداد 1400 بازار نیوز 3 مرداد 1400 بازار نیوز 4 مرداد 1400 بازار نیوز 5 مرداد 1400 بازار نیوز 6 مرداد 1400 بازار نیوز 8 مرداد 1400 بازار نیوز 9 مرداد 1400 بازار نیوز 10 مرداد 1400 بازار نیوز 11 مرداد 1400 بازار نیوز 12 مرداد 1400 بازار نیوز 13 مرداد 1400 بازار نیوز 15 مرداد 1400 بازار نیوز 16 مرداد 1400 بازار نیوز 17 مرداد 1400 بازار نیوز 18 مرداد 1400 بازار نیوز 19 مرداد 1400 بازار نیوز 20 مرداد 1400 بازار نیوز 21 مرداد 1400 بازار نیوز 22 مرداد 1400 بازار نیوز 23 مرداد 1400 بازار نیوز 24 مرداد 1400 بازار نیوز 25 مرداد 1400 بازار نیوز 26 مرداد 1400 بازار نیوز 28 مرداد 1400 بازار نیوز 30 مرداد 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی از پرداخت 93 میلیارد و 796 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان دراین استان خبرداد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۱    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران از افزایش قیمت جهانی نهاده ها و به تبع آن در داخل کشور خبر داد و علت کمبود های اخیر را، عدم همکاری مناسب بانک مرکزی در تخصیص ارز برای واردات دانست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: میزان ذخیره کنونی آب در مخازن سد های خوزستان 2 میلیارد و 830 میلیون مترمکعب است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که هشت میلیارد و 200 میلیون مترمکعب بود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در سخنانی تلویزیونی درباره وضعیت و طغیان بیماری کرونا، آن را مسئله اول و فوری کشور خواندند و با تأکید در خصوص انجام قاطع وظایف و تصمیم ها برای مقابله با ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۶    
پنج دستگاه مولد انرژی پروژه ان جی ال خارک به جزیره خارک حمل شدند و پیش بینی می شود با نصب این دستگاه ها، این پروژه جان دوباره ای بگیرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۱    
جریان سفارشات کم کم در بیت کوین فعال شده و آن را به مرحله حساسی رسانده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۶    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 30هزارواحدی روبرو شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهور دولت سیزدهم پس از کش و قوس های فراوان اعضای کابینه پیشنهادی خود را معرفی کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۶    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک گفت: شیرخشک هایی که بنا به اظهار صاحب بار در حال فاسد شدن در گمرک است، هنوز برای بررسی به گمرکات اظهار نشده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۶    
وزیر نفت عراق از برنامه این کشور برای افزایش تولید نفت به هشت میلیون بشکه در روز تا پایان سال 2027 میلادی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۶    
آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، سید احسان خاندوزی را به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه محدودیت های برق تنها با 10 درصد صرفه جویی کاهش پیدا می کند، از ناترازی بیش از 12 هزار مگاواتی تولید و مصرف برق خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۱    
یک کارشناس حوزه کار، کارگران واحد های تولیدی را که به طور شبانه روزی و بدون وقفه در حال فعالیت هستند در اولویت تزریق واکسن دانست و گفت ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد که یارانه نقدی مرداد ماه را امشب ساعت 24 به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس درخواست وزارت کشور و تصویب آن در ستاد ملی مبارزه با کرونا پرواز ها از مبدا و مقصد دو شهر مشهد و کیش تا 10 روز معادل 50 درصد کاهش خواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۶    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: چهار بازار اصلی در ایران شامل بورس، ارز، طلا و مسکن زمانی به رونق می رسند که منابع مالی قابل توجهی وارد آن شود که فعلا چنین چیزی نمی بینیم ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۶    
قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز چهارشنبه 20 مرداد 1400 به مبلغ 11 میلیون 516 هزار تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۱    
ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه عدم پرداخت وجه سهام خریداری شده از سهامداران تخلف است، خواستار پیگیری مردم از طریق مبادی ذیربط شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.33 درصد افزایش به 1734 دلار و 63 سنت رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران گفت که بیش از 75 درصد از موضوعات مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان درسال جاری مربوط به امور بانکی و تعیین تکلیف بدهی واحد های صنعتی و ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۶    
طراحی و ساخت پنج نرم افزار داخلی شرایط را برای توسعه حمل ونقل اشتراکی و کاهش اثرات نامطلوب زیست محیطی فراهم کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۶    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارندگی ها در شمال غرب کشور، گفت: از ابتدای هفته برای بیشتر مناطق کشور دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۱    
تقاضای عده ای از نمایندگان برای مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین در جلسه امروز مجلس بررسی می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۱    
شاخص کل بورس در ساعت 9:40 دقیقه با رشد 26 هزار و 468 واحدی بر روی پله یک میلیون و 480 هزار واحد قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۶    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران اعلام کرد: بیش از 21 میلیون دز واکسن کرونا در هفت ماه گذشته به کشور وارد شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۶    
نایب رئیس مجلس اعلام کرد: لیست کابینه دولت سیزدهم شنبه اعلام وصول می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل بهسازی نیروگاه ها و محیط زیست شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: مصرف مازوت در نیروگاه های محدوده تهران به صفر رسیده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۶    
یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی به 9 سیاست برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و از رئیس جمهور خواست این موارد را در نظر داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۱    
رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران از معافیت مالیاتی فعالان صنف چاپ تا دو سال آینده خبرداد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۶    
کارشناسان و اهالی صنعت خودرو می گویند مهم ترین نکته ای که اکنون صنعت خودرو و مردم انتظار آن را می کشند، منطقی سازی قیمت خودرو توسط دولت رئیسی است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۱    
20 مرداد 1359 مجلس شورای اسلامی به نخست وزیری محمدعلی رجایی رأی اعتماد داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۱    
اغلب کشور های دنیا در حال توسعه به کمک انرژی های تجدید پذیر هستند و ایران به دلیل عدم دسترسی به دانش روز دنیا و عدم یکپارچگی نهاد های متولی تا حد زیادی از این حوزه فاصله گرفته است و همچنان با مصرف بی ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۱    
به رغم مخالفت دولت دوازدهم با افزایش قیمت مصوب شیرخام در روزهای پاپانی خود، از حدود یکماه پیش قیمت مصوب 6 هزار و 400 تومان با 47 درصد افزایش نسبت به قیمت قبلی اجرا می شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۶    
سیر صعودی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی همچنان ادامه دارد. روند اخیر رشد قیمت که از چند هفته پیش با تداوم افزایش نرخ ارز آغاز شده، در 2 روز گذشته شتاب گرفته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت حمل و نقل و ساختمان و شهرسازی مخالفت کردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۱    
تغییر کاربری اراضی کشاورزی حومه شهر مشهد در مناطقی مانند ناظریه؛ شاهنامه، سوران، رضویه و ده ها روستای دیگر با سرعت غیرقابل پیشگیری ادامه داشته و صدای خرد شدن اراضی را بلند تر کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۱    
نائب رئیس اتحادیه مرکزی اتحادیه های استانی فرش دستبافت روستاییان ایران گفت: با پرداخت وام 20 میلیون تومانی قرض الحسنه می شود در روستا یک اشتغال خانگی ایجاد کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۶    
کشاورزان و بهره برداران خراسان جنوبی در حالی سالی سخت و پر فراز و نشیب را به علت خشکسالی و کم آبی می گذرانند که وزش باد های شدید و توفان در هفته های اخیر نیز خسارات متعددی را در این استان برجا گذاشته ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۱    
سهام آمریکا در پایان معاملات دیشب وال استریت (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) به دنبال تصویب لایحه سرمایه گذاری 1 تریلیون دلاری در زیرساخت های آمریکا، جهش کردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۱    
رشد نقدینگی و تورم لجام گسیخته، دو معضل همیشگی اقتصاد ایران هستند که با ایجاد عدم ثبات اقتصادی همه سیاست های پولی و مالی را به چالش می کشند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۱    
از سال 1392 به پشتوانه خلاقیت گروهی از طراحان و ایده پردازان صنعت لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه، برند ورکاده متولد شد و به واسطه کیفیت و تنوع محصولات و همچنین به دلیل استفاده از شیوه های نوین ارتباط با ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۶    
کمبود نقدینگی و عدم حمایت نظام بانکی از بنگاه های اقتصادی خُرد عامل مهمی در تعطیلی یا کاهش ظرفیت های کاری این بنگاه ها محسوب می شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۱    
علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در فرایند خصوصی سازی باید به سرمایه های واقعی مردم بها داده شود و هر فردی که سرمایه بیشتری بیاورد، باید سود بیشتری بگیرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۶    
چالش خودرو های ناقص به مرحله هشدار رسیده و اگر زودتر فکری به حال بدهی شرکت های خودروساز به قطعه سازان نشود، شاهد دپوی بیشتر محصولات ناقص در پارکینگ خودروسازان خواهیم بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شناسنامه فنی و ملکی قانون پیش فروش ساختمان با شناسنامه فنی و ملکی نظام مهندسی فرقی ندارد، اما اجرا نمی شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۱    
کارشناس بازار مسکن گفت: با استفاده از روش تامین مالی زنجیره ای در بخش مصالح ساختمانی می توان 40 تا 50 درصد قیمت مصالح ساختمانی را برای سازندگان کاهش داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۲۱    
شاخص دلار پس از دو هفته کانال 93 واحدی را پس گرفت.